EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט שלמה אלבז (ימ) אבא הומו יכול לצאת לחו”ל עם ילדים ללא עירבון. בקשת האם הלסבית לעיכוב יציאה לילדים בוטלה. ההומו יוצג ע”י ארתור שני המסונף לשדולת הנשים ומרכז רקמן

ארתור שני סוחט גברים מדופלם

לפנינו פסק דין יפה וצודק של השופט שלמה אלבז בו האבא זכה.  האבא יוכל לצאת עם הילדים לחופשה בחו”ל מבלי להפקיד אפילו שקל אחד.  השופט שלמה אלבז פירט שהאישה פשוט רימתה את בית המשפט והעלימה עובדות.  מי שייצג את האב היה עו”ד ארתור שני.  אבל האב היה הומו וזה קריטי לתוצאה.  אב סטרייט לא היה מגיע לתוצאה כזו.    תיק תלהמ 57819-06-21 החלטה מתאריך 8/7/2022.

אלא מאי?  זה לא אבא רגיל.  זה הומו.  וזו לא אמא רגילה.  זו לסבית.  המסקנה:  אבות הומואים יכולים לצאת לחו”ל ללא ערבון, ואבות סטרייטים רגילים ימשיכו להילחם על הזכות לצאת לחו”ל עם הילדים בתהליך שנמשך חודשים.

עוד מסקנה:  הומואים צריכים להיזהר מ”הסכמי הורות ללא זוגיות” עם לסביות.  הלסביות מטורפות ויכולות לחטוף ג’ננה בכל רגע נתון בגלל עודף הטסטוסטרון הזורם בהן. למשל האבא עו”ד אלון וולף, הומו שעשה הסכם כזה עם הלסבית שיר מצליח, בסוף התאבד….

שלמה אלבז שופט בירושלים מידי פעם יש לו פרצים של היגיון
שלמה אלבז שופט בירושלים מידי פעם יש לו פרצים של היגיון

המקרה הזה הוצג בתקשורת כאילו ארור שני ניצח במקרה נדיר בו הוא מייצג אב-גבר.  הכותרות עשויות להטעות את הגברים המחפשים ייצוג שארתור שני הוא בעד שוויון במשפחה וזכויות שוות לגברים.  ממש לא.  הוא פמיניסט מושבע ומומחה לסחיטה והכפשה של גברים.

האישה הלסבית פנתה באמצעות עורך דין לא ידוע לבית המשפט וסיפרה סיפורי מעשיות שהאבא מתכוון לצאת עם הילדים לחו”ל ושיש חשש שהוא לא יחזור עם הילדים.  הנוסח היה כל כך מפחיד שנקבע דיון דחוף.

רוב הדיון הוקדש לניסיון להביא את הצדדים להסכמות.  הבעיה עם התופעה הזו היא שכאשר לא מתחילים את הדיון עם חקירות נגדיות, האמת לא נחשפת והפערים בין הצדדים גדולים מידי.  חבל ששופטים מבזבזים זמן על ניסיונות להביא הסכמות במקום יש לתת לעורכי הדין לחקור. הסכמות מוצלחות מגבשים אחרי חקירות – לא לפני חקירות!

הנה פה השופט אלבז נתן לבא כוח האב ארתור שני לחקור, ואז פתאום מתגלה שיש הסכם הורות הומו-לסבית כתוב, מסודר וחתום שמתייחס גם ליציאות לחופשות בחו”ל ושבעבר האב יצא לחו”ל עם הילדים ללא בעיות וללא התנגדויות.  לא ברור איזה פרץ טסטוסטרונים מחורפן חטפה האישה דווקא הפעם אבל אלבז הסביר לה שאם היו יציאות לחו”ל בעבר, אין שום בעיה ביציאה הזאת גם הפעם.

כדי לבדל את המקרים שבעבר טענה האישה שהאיש בעל יכולות לעבוד גם בחו”ל, אבל מהחקירות הסתבר שאין לה שום ראיה שהאבא רוצה להשתקע בחו”ל, שהוא ישראלי עם שורשים בישראל ואין שום סיבה שחיפש לעצמו חיים חדשים בחו”ל. חוץ מזה יש לו בעל / בן זוג בישראל ואין סיבה שיעזוב אותו.

עוד התברר שהנבלה הלסבית האלימה הסתירה מבית המשפט שהאבא פנה אליה במייל, עם הודעה על תאריכים לפני שקנה כרטיסי טיסה, והיא ניהלה מו”מ ובאמצע המו”מ רצה לבית משפט והגישה בקשה בהולה לעיכוב יציאה.

שלמה אלבז זרק את הזונה הלסבית מכל מדרגות בית המשפט שתלך לחפש מי תנענע אותה בד’אנג’ן. ואפשר לאבא לצאת לחו”ל בלי שום ערבונות והפקדות.

בתמונה העו”ד של האיש ארתור שני – אבל זה שהוא ניצח כאן לא אומר שזו המלצה לקחת את שירותיו.  יש לו במשרד עורכות דין נשים שמייצגות בלהט נגד גברים באג’נדת הפמינאציה, ומקרה של גבר הומו אי אפשר להחיל על מקרה ש גבר סטרייט. אל תיפלו בפח של הפרסומות שארתור שני משלם עליהן הון תועפות כדי לפרסם עצמו כמי שזכה בדירוג BDI.

ארתור שני
ארתור שני

ארתור כתב בפייסבוק על המקרה:

“במקרים דחופים של צוי הרחקה ו/או צוי עיכוב יציאה מהארץ, מגיעים לשופט/ת משפחה, והוא/היא תציע הסכמה כדי לייתר את הדיון. לפעמים, יש דברים בגו, וכדאי להסכים. ואולם – במקרים שצד פונה בחוסר תום לב לבית משפט – אל תסכימו בשום פנים ואופן, שכן הדבר מעודד את הבאים בתור לחזור ולשנות את שיטת מצליח!”

“סיפור שהיה, כך היה:  שני הורים, ערכו הסכמי הורות ללא זוגיות.  לאבא בן זוג מקסים מזה שנים ארוכות. לפתע פתאום, אחרי שנים ארוכות של חיים לפי ההסכם – פתאום החליטה האם שלא מתאים לה. האם פנתה בתביעה לקבוע שיש לה משמורת על שני הילדים ולאבא יהיו הסדרי ראייה (כבר אין דבר כזה משמורת והסדרי ראייה אלא חלוקת אחריות הורית וזמני שהות, אך ככה הגדירה האם את תביעותיה) וכך, למרות ששנים קודמות טסו הילדים עם האב בקיץ, פתאום לא מתאים לה והיא הגישה בקשה, במעמד צד אחד, לעיכוב יציאת הילדים מהארץ”.

“בבקשת האם היא הסתירה שיש ביניהם הסכם הורות. היא הסתירה ששנים קודמות הילדים טסו. היא הסתירה שהאב פנה, בהתאם להסכם, חודש מראש. והיא הסתירה את תחלופת המכתבים ביננו לבין עורכת הדין שלה. חבל מאוד שהורים בכלל, ולהסכם הורות ללא זוגיות בפרט, צריכים להתנהל עם עורכי דין, וחבל עוד יותר שמערבים צד ג’ (שופט/עו”ס וכו’) בחיים שלהם ושל ילדיהם.  דבר טוב לא יוצא מזה….”

“אנחנו פנינו לבית המשפט, ביקשנו דיון דחוף, בית משפט הציע כפשרה שיופקד ערבון.  עמדנו על כך שבית המשפט יעיין בחומר ויפסוק לפי הדין, הפסיקה והעובדות של המקרה שבפניו.  עמדנו על כך שהסכמים יש לקיים ושיש לפנות לבית משפט בידיים נקיות ובגילוי מלא.  והתוצאה? מצורפת. מדובר בהחלטה יחידה, שפורסמה במאגרים משפטיים, שבה בית משפט ביטל עיכוב יציאה מהארץ מבלי שהיה צורך להפקיד בטוחות.  טיסה נעימה לילדים ונאחל להם לחזור לחיות בשקט, שלווה ולא בין הליכים משפטיים, עובדות סוציאליות וכו’……”

ארתור שני לפני הדיאטה 140 קילו גוש ירא והיו לו ציצים
ארתור שני לפני הדיאטה 140 קילו גוש חרא והיו לו ציצים
שלמה אלבז אישור יציאה לחול לאבא בלי ערבויות ארתור שני 57819-06-21
Views: 34

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *