EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר פמיניסטית מונתה רשמת בעליון: גברים לעולם לא יקבלו פטור מאגרה וערבון כי הם פטריאכליים ושנואים בע”מ 3760/22

ליאור משאלי חשאי הפעילה תנורים באושויץ וקיבלה מינוי בעליון

אם חשבתם ששרית עבדיאן היתה רשמת עליון כלבתית וזנותית, אז מצפה לכם הפתעה.  לצוות הרשמים בבית משפט עליון הצטרפה צרעה פמיניסטית עוד יותר כלבתית וזנותית ושמה בישראל ליאור משאלי שלומאי (גרה במודיעין).

מינו אותה רשמת ותפקידה לבדוק אם כל אלה שמבקשים פטור מאגרה ועירבון יוכלו לממש את זכות הערעור שלהם.

ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר שמונתה רשמת פמינאציה בבית משפט עליון
ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר שמונתה רשמת פמינאציה בבית משפט עליון

בהמת המגדר הפמיניסטית הזו ליאור משאלי שלומאי, עבדה כעוזרת של שופטי בית המשפט העליון, צבי זילברטל ודפנה ברק- ארז ואח”כ עוזרת של שופטת העליון יעל וילנר (בהמה פמינסטית ארורה).

מי שמייצג גברים ונופל על הזונה הזו, אין לו סיכוי. אצלה רק הווגינה מקודשת.  היא הרי עבדה אצל הסוגדות לווגינה דפנה ברק ארז ויעל וילנר שתי זונות פמיניסטיות מוצהרות.

מהן למדה איך דופקים גברים באלגנטיות, ופשוט מתעלמים מכל הטענות להפליה ולהתעללות, משתמשים בקלישאות, ודוחים כל דבר שהגבר מבקש.  ממש כמו על הרמפות באושוויץ.  הגברים היישר למשרפות.

דוגמא טריה לעבודה פרי עיטה של ליאור משאלי שלומאי.

אב אמריקאי הגר בארה”ב הגיש ערעור על החלטה של שופט המחוזי חננאל שרעבי המאשר החלטה של שופטת המשפחה הילה גורביץ, לפיה לא יותר לגבר לנכוח בהוכחות בהיוועדות חזותית, ומצופה ממנו לטוס לישראל מחו”ל ולהסתכן בזה שהוא לעולם לא יוכל לצאת מישראל, כי באת כוח האישה, הזונה עו”ד איריס מנור רצה להוצל”פ יומיים פני ההוכחות וביקשה לעכב את יציאת האבא לחו”ל – אם יגיע להעיד.

הפעולה נועדה להפחיד את האבא שלא יגיע לישראל וכך הכלבה איריס מנור תוכל לקטוף לעצמה ניצחון טכני בהעדר התייצבות.  היא אמרה שזכותה של כל אישה לנקוט בהליכי עיכוב יציאה ועל הגבר להתמודד עם זה, אפילו אם זה ייקח לו חצי שנה, שנה או שנתיים עד שיסתיימו הליכי ביטול עיכוב היציאה.  גורביץ אמרה שמישכון הגוף של הגבר בהוצל”פ ע”י עיכוב יציאה – מהווה משכון לגיטימי לדמי מזונות.

השופט חננאל שרעבי אמר שאם לגבר יש חובות אז שידאג לשלם אתם מראש וכל להבטיח את עצמו מפני עיכוב יציאה.  אולם שרעבי התימני לועס הגת משקר במצח נחושה.  בישראל מעכבים אזרחים זרים לא על חוב קיים אלא על חשבון חוב עתידי שלא התגבש.  לעולם אין לדעת אם הרשמת ההוצל”פ, במקרה זה אורלי אוחנה תדרוש הפקדת כופר של שנתיים, שלוש 5 או אפילו 10 שנים של מזונות מראש.

ואז הגיע האבא אל הפוסטמה ליאור משאלי שלומאי.  הנ”ל אפילו לא טורחת לציין על מה הערעור, ומה סיכויי הערעור.  היא למדה ממורותיה הפמיניסטיות דפנה ברק ארז ויעל וילנר שמספיק להגיד “גלגול שלישי” ולזרוק את האבא לכל הרוחות.

ליאור משאלי חשאי הפעילה תנורים באושויץ וקיבלה מינוי בעליון
ליאור משאלי שלומאי הפעילה תנורים באושויץ וקיבלה מינוי בעליון

ליאור משאלי שלומאי כעת מציגה דוגמא לעבודתה הרשלנית והזדונית.

ליאור משאלי שלומאי דוגמא לעבודתה הרשלנית והזדונית

פרטי הרשמת החדשה בעליון:  עו”ד ליאור משאלי שלומאי.  רח’ אבני החושן 15 מודיעין 7176887. דוא”ל: [email protected] .

Views: 200

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *