EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השר אמיר אוחנה דרש ממנהל בתי המשפט יגאל מרזל להורות לשופטים כי במקרים שבהם שופט מזהה חשד לתלונות שווא, השופט חייב להעביר את הנושא לחקירת המשטרה אם האישה הגישה תלונת שווא על בעלה

כותרות העיתונים הבוקר הודיעו לציבור כי כבוד השר אמיר אוחנה הנחה את מנהל בתי המשפט יגאל מרזל להנחות שופטים כי במקרים שבהם שופט מזהה חשד לתלונות שווא, הוא יורה להעביר את הנושא לחקירת המשטרה וכי מדובר בצעד שנועד להרתיע נשים מלהגיש תלונות השווא שהפכו למכת מדינה.

מראש נזהיר כי אין בידיעות אלו דבר אחד אמיתי זולת העובדה התקיימה פגישת זום שכל תוצריה הם דיבורי סרק להאדרת המערכת כאילו הם עושים משהו.  בפועל מכונת התעמולה הציונאצית מוכרת אשליות לציבור בעזרת כתבים שלא מבינים את המציאות או שמשתפים עימה פעולה. 

כותרת היום בחדשות יוצאת בהצהרה: הסוף לתלונות השווא, האומנם?.  ברור שלא יהיה סוף לתלונות השווא כי השופטות הפמינאציות של מדינת ישראל מעודדות נשים להעליל ולסחוט את בעליהן.  לכן הם תמיד יכתבו בסוף ההחלטה שלאישה היה יסוד להאמין בתלונתה, ולכן לא מדובר בתלונת שווא.

כך נפתחת הכתבה כפי שפורסמה בחדשות רוטר:   “השר אמיר אוחנה החליט להפסיק את התופעה המסוכנת בבתי המשפט ש”מטילה על אנשים חפים מפשע כתם וחשד פליליים”.  עוד מוסיף הכתב ש”שופטים בבתי משפט ידווחו למשטרה בתיקי גירושים, אם במהלך ההליך המשפטי יתברר שאחד הצדדים הגיש תלונת שווא. מדובר בצעד שנועד להרתיע מפני תופעת תלונות השווא, שעליו סיכמו השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה והנהלת בתי המשפט”.

האמנם? היהפוך שופט גלימתו ופמיניסט אג’נדתו? (לא)

ובכן חברים הכותרת הזו לא שווה את המקום הוירטואלי אותו היא תופסת במדיה הדיגיטלית. זו כותרת חסרת משמעות שרק מי שיודע לקרוא את העיתונות הישראלית יוכל להבין. למזלכם אנחנו בעדנה קרנבל עומדים עירניים ושמחים לעזור לכם להבין מה מסתתר כאן.

מדינת ישראל מוגדרת כמדינה דמוקרטית רק בזכות מנגנון התעמולה הנאצי שיש לה בשילוב עם הרשתות “החברתיות” המאפשרות למדינת ישראל בתמורה לפטור ממיסים והטבות נספות למחוק את כל מה שעושה להם נזק תדמיתי

נתחיל בכך שבמדינת ישראל כמו אחותה הנאצית מוכרים אשליות והרבה. מאחר והבנת הנקרא הינה חלק מאוד חשוב ביכולת התקשורתית ומאחר ורוב האנשים יודעים קרוא אך לא מבינים את מה שכתוב ואם מבינים אינם מצליחים לקרוא עד סוף הכתבה ואם כבר מצליחים להגיע לסוף הכתבה אז הקשב הולך לאיבוד אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בכדי לעזור.

הרעיון היה מצויין.  למר גיא רווה שיזם את המפגש יש לי פינה חמה בלב (אנחנו בוגרי אותו מחזור גירושין) והאופטימיות של חברי הפאנל המבורך של הזום בהחלט התכוונו לטוב אפילו השר אוחנה שלמרבה הצער לא מצליח להחליט אם הוא בצד של אמיר או בצד של חנה כבר מוכן להודות כי יש בעיה ולבעיה קוראים תלונות שווא. ובכלל זו לא בעיה זו מכה של ממש.

אמיר אוחנה עם אפי נוה ואבי חימי מביטים בסוזי עוז סיני ארניה האוחזת במכשיר דמוי זין
אמיר אוחנה עם אפי נוה ואבי חימי מביטים בסוזי עוז סיני ארניה האוחזת במכשיר דמוי זין

ובכן תלונות שווא הינן מכת מדינה ועל כך כתב כבר מי שהיה לפני עשרים שנה קצין במשטרה נצ”מ פיני יחזקאלי הוא כבר אז טען שבאלמ”ב (אלימות במשפחה) לפחות 50% מהתלונות הינן בדיות ואגדות. אבל בגלל בגלל הארגונים הפמינאצים ומאחר והעיקרון הקובע בסדום הוא כי דמם של הנקבות סמוק יותר המידע הזה לא הגיע לידיעת הציבור וכמובן בעיקר תודות לרשתות “החברתיות” שעוזרות למידע להימחק מהרשת.

ההצלחה בלהביא שוב למודעות את נושא תלונות השווא ולטפל בהם ולו רק בשל האומץ של השר אמיר אוחנה הוא ראוי לקבל צל”ש והדלקת משואה ביום העצמאות הבא. אבל בנינו זו לא חכמה לעשות זאת דקה וחצי לפני שהוא הולך הבייתה כי אוטוטו קמה לה כאן ממשלת שמאל קיצונית אנטי יהודית בראשות הימין החזק האח פח בנט והאחות איילת הפוחזת שדפקו עקיצה ב 60 שניות לציבור שהצביע להם.

בתמונה: אח פח ואחות איוולת עושים עקיצה על הגב של הימין החזק

אגב למובטלים החדשים ראש האגף לחקירות ומודיעין וראש חטיבת החקירות, פרקליטות המדינה שהשתתפו בפגישה הסודית הזו הקידום היחיד שהם יקבלו בעקבות השתתפותם בכנס החתרני לשוויון בין המינים וניסיון להביא להעמדה לדין של מתלוננות שווא הם עוד ישלמו עליו ביוקר.  ליבי עליהם “צר לי עליכם”

הכתב מסיים את מכתבו בהודעה כי במכתב ששיגר למנהל בתי המשפט כתב אוחנה כי “מדובר בתופעה שגם אם היקפה המדויק שנוי במחלוקת, על עצם קיומה היתה הסכמה רחבה, ולפיה צדדים להליך מגישים (על פי חלק מהעדויות – בעידוד ובהמלצת עורכי דינם!) תלונות שווא על אלימות, על פגיעות מיניות ועל עבירות פליליות אחרות, על מנת לשפר את עמדותיהם בסכסוך הזוגי או המשפחתי”.

בעקבות הפגישה פנה אוחנה למנהל בתי המשפט, השופט ד”ר יגאל מרזל, וביקש ממנו להבהיר לשופטים את חשיבות העניין. אוחנה הנחה את מרזל להדגיש בפני השופטים כי במקרים שבהם שופט מזהה חשד לתלונות שווא, הוא יורה להעביר את הנושא לחקירת המשטרה. בד בבד, גם המשטרה הונחתה לברר לעומק כל פנייה כזו מבתי המשפט.

אוחנה בתפקידו כשר לבטחון על הפנים לא יכול גם אם הוא רוצה להנחות את מנהל בתי המשפט. את ההזדמנות שהייתה לו להנחות הוא העדיף בלמרוח ולמסמס. כך כל הפניות של כל ארגוני האבות והארגונים של ההומואים לא צלחו אצלו את שיחת הטלפון. כל בחר לו השר אמיר אוחנה לבזבז את הקריירה שלו במשרד המשפטים.

בתמונה: נתניהו מחזיק ברצועת חנק את אוחנה הנובח כמו פינצר על השליטה האמיתית של מדינת הציוניים

כמובן שאוחנה הוא רק הכלבלב של הבוס שלו מר נהנתיהו ולכן הוא בחר להמשיך את הקו של הליכוד והימין החזק בלחזק את המנגנוני השנאה הפמיניסטיים, כת השנאה שבתקופת שלטון הליכוד המריאה אל-על.

יגאל מרזל משתין על אוחנה בקשת

השר אוחנה בא עם רעיון טוב ופנה למנהל בית המשפט יגאל מרזל.  מה ענה לו מרזל?  הנהלת בתי המשפט אינה מוסמכת להתערב בתוכנן של החלטות שיפוטיות, ואלה נתונות לשיקול דעתו הבלעדי של היושב בדין (31/5/2021)“.  פירושו של דבר שכל שופט יחליט לעצמו אם בא לו להודיע למשטרה שישבה אצלו שקרנית שבזבזה לו ימי עבודה יקרים על השקרים שלה, או לא.

בתמונה: יגאל מרזל, מכנה עצמו שופט למרות שלא ראה תיק שפיטה זמן רב. ילד קומבינות שהשתחל לתפקיד שווה בזכות הכישורים המשפחתיים שלו

 במילים אחרות יגאל מרזל מנהל כנופית סאלח אדין או כפי שאיתמר לימד אותנו לקרוא לה כנופית שמעון הצדיק. הודיע לכבוד השר (שבדרך החוצה) שהוא משתין עליו מהמקפצה ואם המים חמימים אז כנראה כבוד השר עומד ממש קרוב לזרם. יגאל מרזל למעשה נעמד על המדרגות בכניסה לבית המשפט שלף את הזין הקטן שלו והציג לשר והזכיר לו שראשית הוא עוד מעט לא שר, שנית המפלגה שלו עוד מעט לא תוכל אפילו להציג ניהול המדמנה, ושלישית השר לבטחון פנים לא מחליט עבור השופטים מה לפסוק.

וחוץ מזה יגאל מרזל הציע לכבוד השר אוחנה שאם הוא רוצה לשמור את השתן למזכרת אז שיבקש ביציאה מהשומר שקית יעודית.

בתמונה: השר אוחנה שר המשפטים לשעבר שרר המשטרה בהווה ואטוטו חותם בלשכב עורכי הדין

שיהיה ברור כל הכתבה הזו שווה ניגוב תחת.  ברגע שראש כנופית בתי המשפט יגאל מרזל אומר לשר שלכל שופט יש שיקול דעת “מקצועי”, הרי הוא אומר לו “תלקק לי את התחת… אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים”.

על הכתב היה לציין כי בישראל מתנהלת לה אפליה נוראית בבתי המשפט בה נשים יכולות להגיש תלונות שווא נגד גברים וזוכות בניגוד לחוק להגנה מוחלטת ושהשר פנה למנהל בתי המשפט לתיון הפשע ומנהל בתי המשפט אמר לו לך תזדיין. מדובר פה במנהל בתי משפט שמנהל כנופיה של שופטים עבריניים הפועלים בניגוד לחוק שמחייב העמדה לדין כאשר יש תלונת שווא אך מה להם ולספר החוקים. הכנופיה כתבה ספר חוקים משל עצמה.

אם לא די בכך, המצב חמור יותר מאחר והשר אמיר אוחנה וחבורת הזבל שלו ראש האגף לחקירות ומודיעין וראש חטיבת החקירות, פרקליטות המדינה הם אלו שבסמכותם כבר בשלב התלונה להגיע לחקר האמת וכבר בשלב הזה היו יכולים להעביר את תיק התלונה במסלול תלונת שווא לפרקליטות ומשם להעמיד לדין את העברינית המתלוננת וכך להגיע לבית המשפט מראש בתלונת שווא ולא ללכת סחור סחור. מצב זה הינו המצב החוקי שהיה אמור להתבצע מיום פריצתה של מדינת ישראל אך מאחר וכנופית המשפט יחד עם כנופית הפרקליטות והמשטרע קשרו קשר נגד העמות היושבים בציון הרי כי הם שמים זין על החוק אבל כם עלינו, העמות (רבים של עם)

אך הצרה היא שלמעט האתר שלנו שלא חייב לאיש בישראל/סדום שום הסברים כנראה שרק אנחנו נציג לכם את האמת העירומה. אמת שחיים ויסמונסקי המשת”פ של כנופיית בית המשפט מכנופיית הסייבר של משרד המשפטים כל כך רוצה להשתיק. ואם אתם חושבים שהוא לא מכיר את החוק אז יש לי חדשות בשבילכם הפושע הזה הוא ד”ר למשפטים. ממש כשם שהשופטים הנאצים היו שופטים ואיש מהם לא הבבין שהם מבצעים את אחד הפשעים הגדולים ביותר של המאה הקודמת בו נרצחו בסופו של יום כ 70 מליון איש.

איך השופטים ממוססים פסקי דין?  המלחמה על 919/15. 

כאמור, תגובתו של מנהל בתי המשפט היא שפנייתו של אוחנה תועבר לידיעת השופטים והרשמים, אולם “הנהלת בתי המשפט אינה מוסמכת להתערב בתוכנן של החלטות שיפוטיות, ואלה נתונות לשיקול דעתו הבלעדי של היושב בדין“.  זה בדיוק מה שהשופטים בעליון עשו בבע”מ 919/15 שבו נקבע כי במשמורת משותפת מעל גיל 6 לא תהיה חובתץ מזונות על האב.  אבל בסיום פסק הדין השופטים כתבו פתח מילוט בבע”מ כרמי 919/15 לפני 4 שנים.  הם כתבו שזו ברירת מחדל שניתן לסטות ממנה. בצד האמור, על בית המשפט לענייני משפחה להפעיל את שיקול דעתו בנסיבות כל מקרה ומקרה“.  וכך נתנו השופטים בקריצה אפשרות לכל שופט לסטות מהלכות השוויון ולעבוד על כולם בעיינים.  עובדים עלינו ישר בעינים, עובדים עלינו בפנים ואנחנו לא לומדים. הכושי המשפטי לא יהפוך את עורו והנמרה המשפטית לא תשנה חברבורותיה. נאצים היו נאצים נשארו. הייל היטלר. 

וכאן בדיוק אני רוצה לעצור ולהחזיר אותכם אחורה לשנת 2017 עת החלאות שופטי בית המשפט העליון ישבו והקריאו בשיטה דומה פסק דין על תביעה הדורש שוויון במזונות במשמורת משותפת אותה הגיש (גם) איש יקר בשם דני כרמי עבור בנו שנפל קורבן למשטר הנאצי פמינאצי הנהוג בבית המשפט למשפחה בציון.

דני כרמי מראשי המאבק בשחיתות הפמינאצית

דני כרמי הוא אחד האבות המדהימים שפגשתי בימי חיי, הוא יצא למלחמה על חיי בנו וחיי נכדיו ועל זכותו להורות שוויונית. זכותו להיות סב בלי לחיות בפחד מהניכור של הגרורה. הבן של דני ואשתו שניהם וטרינרים המתפרנסים במשכורת זהה ונמצאים בזמנים שווים עם הילדים אעפ”כ בית הזונות למשפחה קבע שהבן של דני ישלם לכלבה איתה התחתן דמי זונות ואתם יודעים למה? התשובה די ברורה כי יש לו זין וזוג ביצים וכמו במשחק אבן נייר ומספריים יש כללים זין משלם לחור.

נזכיר שוב כי המזונות אותם אנו נדרשים לשלם לא נובעים מהדין העברי. אומר זאת בפעם האלף. ביהדות ההלכה קבעה רוצה משלם לא רוצה לא משלם. אלו הרבנים הקוקסינלים של המשטר הציונאצי שקבעו שההלכה היהודית קובעת שחייב לשלם. והם קבעו זאת כדי שהם לא יאבדו את משכורת והפנסיה הממשלתית. ממש כמו בשואה שהסבא של מירב מיכאלי מכר יהודים לרווחתו וממש כשם שהבת שלו מוכרת אותנו כנקמה על רצח סבה.

זו אינה יהדות כמו שאתם מכירים אלא יהדות פרוטסטנטית שהיא יותר דומה לנצרות מאשר ליהדות האמיתית. לא לחינם בפרקי אבות נאמר “אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות ואל תתודע לרשות

אז דני כסב מסור אפשר לבנו להמשיך לחיות את חיו ונאבק לא רק עבור בנו אלא עבור כולנו. דני הגיש בג”צ ובסופו של יום הצליח לעבור את כל המכשולים שהיו בדרך. על מנת לעבור את המכשולים הללו השקיע סבא דני הון עתק (6 ספרות) ובסופו של יום בג”צ קבע כי בני זוג המשתכרים באופן זהה והחולקים משמורת משותפת לא ישלמו מזונות זה לזה. זה פחות או יותר תמצית ההלכה אך כפי שבטח אתם מנחשים לא סתם סיפרתי לכם את הסיפור.

ורק “קוריוז” קטן פסק דין זה לא שינה בכלום את מצבו של הבן של דני נהפוך הוא רק הרע אותו כנקמה על כך שהוגש הערעור לעליון. זו דרכו של השטן היונאצי. אותו בית יוצר.

פסק הדין שאמנם משתרע על פני לא פחות מ 103 עמודים עמוסי מלל מיותר אשר כל תכליתו נועדה להרים מעלה את רום מעלתם מלאכי בית המשפט העליון אך בל נטעה כל פסק הדין הארוך הזה מסתכם בסופו של דבר בדיוק כמו נפיחה משפטית ותו לא. הכתבה שהתפרסמה בנוגע להודעת כבוד מהיום של השר הגאה שלנו הזכירה לי את הנפיחה המשפטית שלהם אז לפני 4 שנים בשתי השורות אחרונות שם וגם כאן.

וכך כתבו החלאות בעליון: יישום עקרון זה במקרה הטיפוסי של משמורת פיזית משותפת, ייעשה ברוח העקרונות האמורים בפסקה 61 לחוות דעתה של השופטת ד’ ברק-ארז, כברירת מחדל שניתן לסטות ממנה. בצד האמור, על בית המשפט לענייני משפחה להפעיל את שיקול דעתו בנסיבות כל מקרה ומקרהבעברית מה שזה אומר אבל אנחנו שופטי העליון מלאכי השרת מודיעים לחברי הכנופיה על תתיחסו לפסק הדין שכתבנו כי הוא לא הולם את הערכים הפמינאצים שאנו מנסים לשמר בציון ולכן כל אחד מכם יכול לעשות מה בזין שלו או מה בחור שלה בכדי להמשיך את השואה ליהודים בציון. הנה לפניכם פסק דין יפה שמצטלם נהדר… אך בפועל שלא יבלבלו אותכם התמונות.  השוחטים בעליון ובבתי המשפט המחוזיים ולמשפחה ממשיכים במלאת שחיטת הגברים.

להלן הכתבה כפי שפורסמה בחדשות.

השר אמיר אוחנה החליט להפסיק את התופעה המסוכנת בבתי המשפט • “מטילה על אנשים חפים מפשע כתם וחשד פליליים”

הסוף לתלונות שווא בהליכי גירושים? שופטים בבתי משפט ידווחו למשטרה בתיקי גירושים, אם במהלך ההליך המשפטי יתברר שאחד הצדדים הגיש תלונת שווא. מדובר בצעד שנועד להרתיע מפני תופעת תלונות השווא, שעליו סיכמו השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה והנהלת בתי המשפט.

בחודש ספטמבר 2020 קיים השר אוחנה דיון בזום בהשתתפות ראש האגף לחקירות ומודיעין וראש חטיבת החקירות, פרקליטות המדינה ועורכי דין למשפחה. לדיון זומן גם גיא רוה, יו”ר עמותת “הורות משותפת = טובת הילד”. במפגש הודגש כי לצד מלחמה בכל עבירת אלימות בתוך המשפחה, המשטרה מתמודדת עם תופעה של תלונות שווא, שאומדנן המדויק שנוי במחלוקת, נגד אנשים נורמטיביים במסגרת הליך של פרידה או גירושים.

הנוכחים בפגישה סברו כי אין חולק על כך שתלונת שווא עלולה לפגוע באופן קשה במרקם חייו של הקורבן ובזכויותיו. נוסף על כך, היא טומנת בחובה השלכות שליליות על היחס לקורבנות אמיתיים של עבירות אלימות במשפחה ועבירות מין ופוגמת באמון הציבור במערכות אכיפת החוק, תוך בזבוז משאבים. יודגש כי בעבר פנו עורכי דין מתחום דיני המשפחה לאוחנה ודרשו ממנו לפעול נגד תופעת תלונות השווא, שלטענתם הפכה לכלי ניגוח רווח בסכסוכים בין בני זוג.

בעקבות הפגישה פנה אוחנה למנהל בתי המשפט, השופט ד”ר יגאל מרזל, וביקש ממנו להבהיר לשופטים את חשיבות העניין. אוחנה הנחה את מרזל להדגיש בפני השופטים כי במקרים שבהם שופט מזהה חשד לתלונות שווא, הוא יורה להעביר את הנושא לחקירת המשטרה. בד בבד, גם המשטרה הונחתה לברר לעומק כל פנייה כזו מבתי המשפט.

במכתב ששיגר למנהל בתי המשפט כתב אוחנה כי “מדובר בתופעה שגם אם היקפה המדויק שנוי במחלוקת, על עצם קיומה היתה הסכמה רחבה, ולפיה צדדים להליך מגישים (על פי חלק מהעדויות – בעידוד ובהמלצת עורכי דינם!) תלונות שווא על אלימות, על פגיעות מיניות ועל עבירות פליליות אחרות, על מנת לשפר את עמדותיהם בסכסוך הזוגי או המשפחתי”.

הרשעת חפים מפשע

הוא מוסיף כי מדובר בתופעה חמורה, “שמטילה על אנשים חפים מפשע כתם וחשד פליליים, מחייבת את חקירתם על לא עוול בכפם, גורמת להרחקתם מבתיהם ומילדיהם, פוגעת בשמם הטוב ובפרנסתם, ועלולה אף להביא להרשעתם של חפים מפשע”.
בתגובה ציין מנהל בתי המשפט כי פנייתו של אוחנה תועבר לידיעת השופטים והרשמים. לצד זאת הדגיש כי “הנהלת בתי המשפט אינה מוסמכת להתערב בתוכנן של החלטות שיפוטיות, ואלה נתונות לשיקול דעתו הבלעדי של היושב בדין”.

יום שני כ’ בסיון תשפ”א       31.05.21

Views: 18

2 Comments

  1. מדינת ישרהל היא מדינת פשע ורשע! ארגון פשיעה בתחפשת של מדינה דמוקרטית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *