EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תמר זנדברג הפמינאצית לא רוצה לבטל את הכתובה כי זה מביא כסף לנשים, אבל התפילין כן מפריע לה: הצעת חוק מטעם מרץ הקובעת כי שידול קטין להנחת תפילין יקבע כעבירה פלילית

חברת הכנסת מתר זנדברג מתפארת בזה שהיא פמינאצית.  היא גם שונאת את הדין היהודי.  אבל היא שונאת בדיני היהדות רק את הסמלים של היהדות.  לעומת זאת כל מה שבדיני היהדות שמביאים כסף לנשים כמו הכתובה, או דיני המזונות שפוטרים נשים ממיון עליות ילדיהן, זה לא מפריע לה. 

הנ”ל הגישה הצעת חוק שלא מביישת את גרמניה הנאצית בשם מפלגת מרץ. בהצעת חוק זו זנדברג מבקשת לקבוע עונש מאסר של חצי שנה למי שיציע לקטין יהודי להניח תפילין. אפשר לחשוב ממה היא מתרגשת כל כך.  בסך הכל מדובר בכמה רצועות של עור.  החברים שלה במרפתי הסאדו-מאזו דווקא נהנים לקשור זה את זו, או זו את זו ברצועות של עור ואף מתרגשים מכך ריגושים אינטימיים.  לא נתפלא אם בעלה של תמר זנדברג אורי זכי קושר אותה ברצועות של עור במסגרת משחקי המין בינהם/ן.  

מרץ הינה תנועה פמיניסטית. מרץ למעשה בהיותה פמיניסטית הינה תנועה אנטי יהודית. לא לחינם היא התקשרה בקשרי עבודה עם השמאל האנטי יהודי ועם האויב הערבי. שלושת התנועות האנטי יהודיות הפועלות בישראל באין מפריע החל מיום הקמתה השאירו לנו סימנים שסירבנו להכיר בהם ויש כאלו שגם עתה יסרבו להכיר בהם כאויב המסוכן ביותר לעם היהודי.

הציונות התחילה את דרכה בקום המדינה בחיסול יהודים על סיפונה של אלטלנה, המשיכה בסחר בילדנו ובאפליה מתמשכת נגד המזרחיים (הפנקס האדום). מיד אחרי המהפך בשנת 1977 הופעלה תוכנית תורת הגזע במסווה של “תורת המגדר”, וכך החלו במסע למיגורו של הזכר היהודי וחיסול המשפחה. לכן הוקמו מקלטי חירום לנשים בכדי להצילן מה”זכר היהודי הרצחני” שרק רוצה לרצוח נשים…..   ומשם כל השאר רק היסטוריה, רעה. בשנת 1995 הוקמו בתי המשפט למשפחה אשר קיבלו אור ירוק לחסל את הזכר היהודי. שם גם נקבע הנצחון של התנועה הפמינאצית בישראל על הגברים ה”אלימים”.  

כיום כל אדם בישראל מדקלם את המיין קאמפ הפמיניסטי בלי להבין בכלל במה מדובר. הטענה שגברים רוצחים נשים ולו רק לשם השעשוע והבידור מתקבלת בבתי המשפט, בעיתונות ובטלויזיה הישראלית מבלי להרים גבה.  כיום, כל גבר הוא אנס וכל גבר הוא אלים. כי זה הרעל שהם שמשדרים שופרות דולות הנשים מעל לכל גלי האתר באויר ביבשה ובים.  רעל מטבעו נספג.

הרעל הפמיניסטי עובד לאט אבל בטוח. עובדתית הרעל הפמיניסטי חילחל. בהתחלה הרעל נספג היכן שקל, אצל אלו שהכי קל היה לחלחל אצלם הציונים החילוניים מצביעי מפלגת העבודה.  לאט לאט הרעל הפמיניסטי חדר לכל מקום.  כיום כל גבר מדקלם כי רצח נשים הוא בעיה חמורה ואיש מהם לא יודע כי בסך הכל 5 נשים בשנה נרצחות ב”משפחה” ולרוב בגלל שהן התעללו באותו גבר. איש לא יודע שזו התופעה הכי זניחה בישראל וכי הסיכוי לאישה להרצח הוא סיכוי אפסי וישראל היא המקום הכי בטוח בעולם לנשים.

ומילה אחת שוב על הפמיניזים. הפמיניזים הינו המצאה חולנית הקובעת כי הגברים הקימו להם ארגון סודי לפגיעה בזכויות נשים הנקרא הפטריאכיה. למרות שבפועל לאורך כל ההיסטוריה האנושית נשים קיבלו זכויות יתר.

חמור מכך איש לא יודע כי כל הכסף שנשפך בשל הטרלול הזה שנקרא רצח נשים, הכסף הממשלתי הזה 3 מליארד ש”ח בשנה לא כולל כספים זרים, שימש בפועל להריסת המדינה היהודית, לכיבושה ותפיסת השלטון. ואכן השלטון הישראלי נכבש. את רצח המדינה היהודית הדמוקרטית ביצע אהרן ברק עת קבע כי האמור במגילת העצמאות מדינה יהודית דמוקראית בארץ ישראל הוא תרגם למדינה דמוקרטית בריבוע! (מיועד לאלו שטרחו ללמוד משפטים).

מרץ היא תנועה אנטי יהודית אחת מיני רבות שפועלות בישראל כשעל דגלם הם חרטו את חיסול היהדות בארץ ישראל ובעולם.  אבל מה שמצחיק זה שכן הרבנים והדיינים של בתי הדין הרבניים משתפים פעולה עם מרץ ועם התנועה הפמינאצית, ורוקדים לפי החליל הפמינאצי.  הדיינים עושים זאת כי זה מה שמסדר להם עבודה, משכורות ופנסיה.   

אילו תמר זנדברג באמת הייתה נחושהב להילחם בכפייה דתית, היא הייתה מעבירה חוקים שיבטלו את הכתובה, שיבטלו את הדין היהבהודי החל על גירושין ומקנה לנשים הטבות מופלגות, והייתה דואגת לסגור את בתי הדין הרבניים.  אבל זה לא מפריע לה, כי הנשים חוגגות בבתי הדין הרבניים.  פתאום מתבר שמה שבאמת מדגדג לה בכוס זה התפילין, אוסף של רצועות עור.  חחח

הכתבה שצירפתי אינה תרגום של כתבה ישנה על אירועים שהתרחשו בגרמניה הנאצית שמחזרנו אלא כתבה על הצעת חוק אמיתית בשנת 2021 במדינת ישראל המכונה הבית לעם היהודי. כך נראית סופה של המדינה היהודית. חיסולה מרצון שנכפה על האזרחים באמצעות פרופוגנדה של האויב השמאלן, האויב הפמיניסטי והאויב הערבי.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: “נפתלי, תסתכל מי יישב לשמאלך בממשלה, עוכרת ישראל זנדברג שרודפת את כל מה שקדוש לעם ישראל תהיה שרה בממשלתך”.

ח”כ בן גביר הוסיף “בנט תתעורר, לפני שממשלת השמאל בתמיכתך, תרדוף ותפגע ביהדות והמסורת, עליה מסרו אבותינו את נפשם במשך הדורות”.

בתגובה להצעת החוק של תמר זנדברג, ח”כ ישראל אייכלר מיהדות התורה הגיש הצעת חוק הפוכה האוסרת שידול קטינים ליציאה בשאלה על ידי עמותות וארגונים.

ארגון יד לאחים הגיב להצעת החוק החדשה של ח”כ זנדברג. “זה שנים רבות שאנו מנסים להעביר חוק האוסר פעילות של מיסיון נוצרי להמרת דתם של יהודים בישראל”, נאמר. “לצערנו הרב לא ראינו את חברת הכנסת זנדברג מצטרפת אלינו ופועלת לקידומו של החוק החשוב הזה, אך בו בזמן היא מקדמת חוק החדש שמנסה לאסור על יהודים להפיץ את היהדות בין אחיהם היהודים”.

לדבריהם, “אצה הדרך לגב’ זנדברג לנגח את דת ותורת ישראל, ואנו שואלים: מדוע שידול יהודים להמרת דתם לדת אחרת מותרת, ואילו הסברה ליהודים על מסורתם מזה אלפי בשנים, אסורה? צר לנו שגב’ זנדברג טומנת את ראשה בחול, כאשר בה בשעה שמרצ מתנגדת לפעילותנו כנגד כתות מיסיון נוצריות הפועלות להטבלת יהודים לנצרות באמתלה של ‘חופש דת’, היא פוגעת בהפצת היהדות במרחב הציבורי בארץ ישראל. מסתבר כי אחרי שנותנים למיסיון הנוצרי לפעול במרחב הציבורי, מגיע השלב הבא: איסור פעילות יהודית”.

להלן הכתבה על תמר זנדברג והתפילין שמפריע לה:  

הצעת חוק: מאסר למי שיציע לקטינים להתקרב ליהדות | קרעי: ״חרפת הממשלה האנטי יהודית על ראשו של בנט״

המקור 0404

השותפה של בנט לממשלת השמאל המסתמנת, תמר זנדברג ממרצ, הגישה הצעת חוק לפיה מי שינסה לשדל קטין להתקרב ליהדות דינו מאסר של שישה חודשים. לדברי זדנברג הצעת החוק מגיעה לאור “ריבוי מקרים בהם גופים דתיים משדלים קטינים לחזור בתשובה”.

מפריע לזנדברג שחסידי חב”ד היקרים מציעים לעוברי אורח להניח תפילין, מפריע לה שגרעינים תורניים מתאמצים לזכות ילד יהודי לעלות לתורה לפחות פעם אחת בחייו, מפריע לה שמבקשים מיהודים להשלים מניין או שמציעים ליהודים ללמוד תורה.

בממשלת “הריפוי והאיחוי והאחדות” של בנט-לפיד-מיכאלי והורביץ’, מי שיעז להציע יהדות לקטינים יזרק לכלא.

ח”כ שלמה קרעי מסר בתגובה לחדשות 0404: ״מה שכרו של אדם שבזכותו יחזרו כל כך הרבה אנשים בתשובה למרות שרצה בדיוק את ההיפך?

תמר, את אמנם מקיימת את דברי הגמרא: “הקב”ה מעמיד להן מלך שגזרותיו קשות כהמן וישראל עושין תשובה ומחזירן למוטב”, אבל את לא ממש יצירתית ברדיפת היהדות שלך… צאי וראי כמה ימים חוגגים את חנוכה.

בנט, חרפת הממשלה האנטי יהודית שלך על ראשך”.

הצעת חוק בושה (פלסטין 2021)

Views: 6

2 Comments

  1. אדרבא. מתחלק בדעתך. גם לא רואה איך הנושא מקשר לעניינו לתיקון משפט ורווחת המשפחה.
    א) המילה תפילין לא מופיעה בתורה.
    ב) זכות של כל יהודי (קראים, לחילונים, צמחונים, וכו) לפרש את הפסוק “וקשרתם לאות על ידך, והיו לטטפת בין עיניך” .
    ג) זכות יהודי להימנע מהתשמיש הקדושה. וגם יש זכות לברר טוב ורע ולהתגונן מכתות כמו חב”ד
    ד) אין לנו אפיפיור. גם אם הרבנות, החרדים, הדתיים הלאומים וחב”ד המשיחי חושבים שכן.
    ה) אבא שלי לא הניח תפילין. סבא של סבא שלי היה רב (ליברלי) ב-אוסטרבה בצ’כיה במאה ה-19.
    ו) הייתי מצביע מרצ עד שקבלתי שיעור מזורז באולם רבקה מקייס (כ”ס, אוג 2007). אילולאי הפמניזם הרדיקלית במרצ הייתי מצביע מרצ.
    ז) יש הפרזה וגסות להשתמש בכינוי נאצי בויכוח עת דת ומדינה….

  2. כשהפות בשלטון הואגינה ניתנת לערבים בלבד והזכויות גם. בוגדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *