EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

התאבד אבא גרוש 6/2021 שמעון ייך מהרי (יאייה מהרי) – הקורונה ריסקה אותו כלכלית ולא יכול היה לעמוד בשוד המזונות

התאבד אבא גרוש שמעון ייך מהרי

במדינת פמיניסטן עוד אבא גרוש התאבד.  שמעון ייך מהרי (יאייה).  יהי זכרו ברוך. אתיופי מתאבד עוד לא היה לנו.  עכשיו יש.  בן 49 היה במותו.   Yayehe Mehari.  היה מוסיקאי מוכשר ועבד גם כ DJ. 

אחת מחברותיו מספרת “בפעם האחרונה שנפגשנו הוא סיפר לי שעובר תהליך גירושים קשה מאוד. הוא המשיך לחייך אבל מבין דבריו אפשר היה להבין כמה קשה וכואב לו. על זה התווסף קושי כלכלי בעקבות הקורונה שריסקה את הפרנסה של כל מי שבתחום התרבות”.

התאבד אבא גרוש שמעון ייך מהרי
התאבד אבא גרוש שמעון ייך מהרי
שמעון יאיה מהרי התאבד המזונות ריסקו אותו בתקופת הקורונה
שמעון יאיה מהרי התאבד המזונות ריסקו אותו בתקופת הקורונה

 

שמעון יאיה מהרי התאבד המזונות ריסקו אותו בתקופת הקורונה
שמעון יאיה מהרי התאבד המזונות ריסקו אותו בתקופת הקורונה

 

 

בפייסבוק ספדה אותו הילי וורטמן מויאל:

גבר הולך לאיבוד…
שעות ארוכות אחרי שההלוויה הסתיימה אנשים עוד עמדו סביב הקבר, מסרבים ללכת, מסרבים להאמין שהוא איננו. שיאייה מהרי, האיש הזה שהילך קסם ונכנס ללב של כל כך הרבה אנשים- איננו. זה עדיין לא נקלט.
 
כשהייתי בתיכון אחי פתח בר ברחוב הנביאים בירושלים, יחד עם שאנן סטריט- “הגוטהאם פאב”. יאייה היה מהלקוחות הקבועים שם. הוא היה מגיע, מתיישב על הבר, מזמין בקבוק קולה ויושב בשקט עם עצמו, מקשיב למוסיקה ולא פוצה את פיו. יום אחד אחי ניגש אליו והם החלו לדבר על האהבה המשותפת למוסיקה, ומשם החלה חברות ארוכת שנים שכללה מועדון משותף למוסיקה שחורה.
 
יאייה הוא מהאנשים שתמיד שמחתי לראות אותם. שתמיד האיר פנים, חיבק, התעניין והקשיב. הוא היה עמוק ופשוט, חכם ומוכשר, ובעיקר היה טוב לב.
 
בפעם האחרונה שנפגשנו הוא סיפר לי שעובר תהליך גירושים קשה מאוד. הוא המשיך לחייך אבל מבין דבריו אפשר היה להבין כמה קשה וכואב לו. על זה התווסף קושי כלכלי בעקבות הקורונה שריסקה את הפרנסה של כל מי שבתחום התרבות. וכנראה שהיו עוד דברים שגרמו לו לכאב ולסבל מאוד מאוד עמוק.
 
ועדיין, זה לא נתפס.
*
אין לדעת מה קורה בין כתלי ביתם וליבם של בני אדם, ואין לנו יכולת אמתית לשפוט אף אחד. כשאנשים מתגרשים לרוב יהיו כעסים שיצופו למעלה. וחלקם יהיו מוצדקים. הרי לכתחילה, ההחלטה להתגרש פעמים רבות מתרחשת על רקע זה שהנפש כבר כל כך מצולקת שאי אפשר יותר…
 
ובכל זאת, אני רואה עוד ועוד זוגות-לשעבר שסובלים כל כך ממלחמות מתמשכות עמוסות בכוחנות, שנאה ויצר נקמנות… מין רעל שמטפטף לו אט אט ובחסות עורכי דין ובתי דין הופך לנהר שוצף שמפריד בין שני לבבות שהיו פעם מחוברים.
 
הרעל הזה הוא סכנת חיים, ולא רק עבור ההורים. מי שמשלם את המחיר הכבד הם הילדים. לא די בכך שהבית שהכירו התפרק, כעת הם סופגים וחשים את השנאה בין הוריהם. ואם יש משהו שנפש רגישה של ילד/ה קשה לה להכיל- זה את זה.
 
כשאני ובעלי לשעבר התחלנו הליך גישור לקראת ניסוח הסכם גירושים, הסעיף הראשון שסוכם עליו בעל פה בחדרו של המגשר היה- לעשות הכל בשביל השלום בינינו- למען הילדים. הבנו שזה הדבר היחיד שנצטרך להתאמץ עליו כדי לשמור עליהם במצב שגם ככה מורכב. ולפעמים זה באמת היה כרוך במאמץ, בוויתורים והקרבות, אבל שנינו נשארנו מחויבים להסכם.
 
בתפיסה שלי ילדים זקוקים לאבא באותה מידה שהם זקוקים לאמא. אבא שלי היה עמוד התווך של חיי. כשאבא ואמא מנסים לפגוע זה בזו (והפוך)- הם בסופו של דבר פוגעים בילדיהם. וצריך לעשות הכל כדי שזה לא יקרה.
*
הרבה אנשים הגיעו להלוויה של יאייה. הוא אפילו לא ידע עד כמה הוא אהוב ויקר. ועכשיו הוא איננו. ארבעה ילדים נותרו מיותמים. שני הורים מבוגרים, אח, אחות… כולנו איבדנו חבר ואדם יקר. זה עוד לא נתפס. אבל אני כל כך רוצה שנצליח לעצור עוד מלחמה שהילדים ישלמו את מחיריה.
 
ועוד מילה לסיום- חזרנו לשגרה אחרי שנה מורכבת, אבל יש עוד אנשים שסוחבים בורות כלכליים ונפשיים. בואו לא נשכח אותם. בואו נשים לב אליהם. שלא יהפכו לשקופים.
 
כרמי וורטמן
 
 
 
דוברות אבות למען צדק מעדכנת:
 

השם יקום את דמו ודמם של הגברים אשר נרצחים בחסות ארגוני הפמיניזם הרדיקאלי, אתן רוצחות את הגברים בישראל.

אבא חמישי נרצח החודש (יוני 2021! בפועל נרצחו יותר.המשפחות השכולות שחרב עליהן עולמן פוחדות פחד מוות, מהשופט, מהעוסית, מהגרושה – על כן נמנעות מהשמעת קולם וחשיפת הסיפור האמיתי.

התעללות והתעמרות של שופטי בית המשפט למשפחה בגברים גרושים ועיוותי דין הפכו לענין שבשגרה. לפני יממה חזינו במופע השתלטות עוינת של שופטי בית המשפט על החוק כאשר החליטו בהרכב מורחב ובניגוד לחוק שירושה שניתנה לאחד מבני הזוג תכלל ברכוש המשותף!

ואתם? תמשיכו לשתוק!

דוברות אבות למען צדק: “משתתפים בצערה של משפחת מהרי”

בתמונה הבת של המנוח מרים מהרי – טוענת שאבא שלה פשוט רצה למות. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בתמונה: היתומה מרים מהרי

בתמונה 4 יתומים שנשארו בלי מישהו שישלם עליהם מזונות – כל ילד שווה לאמא שלהם בין 2,000 ש”ח ל 2,500 ש”ח בחודש. תעשו חשבון… איך משלמים את הסכומים האלה בזמן קורונה?

 

הילדים של שמעון יאיה מהרי שהתאבד בגלל המזונות מי ישלם להם מזונות מהקבר

 

תגובת הגרושה שלי מהרי:  “הוא לא שילם לי מזונות”……

לטענתה הפרסומים גורמים עוגמת נפש ובושה לילדים, אבל מי גרם להם עוגמת נפש מזה שנשארו בלי אבא???  את שלי מהרי.  את.  

וזה שלא קיבלת מזונות… זה בגלל שאין לו ממה לשלם.  הרי הוא לא היה מגיש תביעה לבטל מזונות, אם הוא לא היה לחוץ עד המוות.  

מבחינתך הרי זה לא משנה, הוא לא שילם כשהיה חי כי לא היה לו ממה, והוא לא משלם עכשיו שהוא מת כי מהקבר אין אמצעי תשלום.  לא הפסדת כלום.  אבל אם היית מסכימה לבקשה שלו בבית המשפט לעצור את ההוצל”פ – בגלל הקורונה, אולי לילדים שלך היה אבא היום.  שלי מהרי: 

שלי מהרי…  שלחת את בעלך למוות, ומה שמפריע לך זה תמונות של ילדים שבגללך הם יתומים????

שלי מהרי בעלה התאבד בגללה והיא רוצה להסיר תמונות מעדנה קרנבל
שלי מהרי בעלה התאבד בגללה והיא רוצה להסיר תמונות מעדנה קרנבל

 

Views: 34

3 Comments

  1. היי כאן מרים מברט מהרי. הבת של האיש שעליו אתם מדברים. אבא שלי לא נרצח, הוא התאבד.
    יאייה מהרי היה בדיכאון קשה שהתפתח כבר יותר משלוש שנים.
    אבא שלי לא נרצח על ידי אף אחת
    בבקשה תדייקו במילותיכים ואל תנצלו את האובדן שלי כדי למחות

  2. לא חסרות גם עוס’יות מכשפות שמביאות להתאבדותם של אבות.
    הכרתי וגם את הכרת אחת
    שידיד טוב שלי,דני
    נפטר בגללה.

    יהי זיכרו ברוך
    [email protected]

  3. להשתמש במינוי הנכון – הוא נרצח ע”י המערכת, יהיה זכרו ברוך.

    ביום האישה הבינלאומי או בכל הפגנה פמיניסטית, שמים תמונה של נשים שנרצחו ע”י בעליהן

    מתחייב מנהג דומה עבור גרושים, תמונת פוסטר של כל קורבנות בתי המשפט למשפחה, מערכת הרווחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *