EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ולדימיר סלדו אזרח ישראלי וראש מחוז חרסון באוקראינה לשעבר מוציא את האנטישמים האוקראינים מהארון לאחר שהוא בעצמו מבצע טבח כעת מטעם הרוסים בבני עמו האוקראינים ובכך מכר את נשמתו לשטן

תכירו את ולדימיר סלדו יהודי, אזרח ישראלי יליד אוקראינה והוא המושל הצבאי של מחוז חרסון מטעם רוסיה, אז מי הוא בעצם ולדימיר סלדו ומדוע האוקראינים כל כך שונאים אותו ומכנים אותו היטלר?

 

הכתבת המהוללת עדנה קרנבל קיבלה טיפ אנונימי על יהודי, ישראלי ממוצא רוסי אוקראיני שהטענות העולות כנגדו כי הוא הנציג הציוני אשר מחייה את השואה הנאצית באוקראינה אך הפעם לא כנגד יהודים כנהוג בישראל אלא כנגד בני העם האוקראיני.

סלדו נולד לאחר השואה כבן לשורדי שואה אבל שום דבר לא מפריע לו להפוך מבן למשפחה של ניצולי שואה למחולל שואה בעצמו מה שעדנה כבר מזמן טוענת שניצול שואה לימים הופך למחולל שואה ממש כפי שנהוג בישראל.

רבים מכם יאמרו ויש צדק בדבריהם מדוע לעדנה בכלל אכפת מהעם האוקראיני אחרי הכל הם לא רק שלא עשו דבר בתקופת השואה עבור העם היהודי אלא חלקם אף השתתף בחגיגה בשמחה חיל ורעדה וטבחו בכיף בבני העם היהודי אז מדוע אנחנו צריכים את הכתבה הזו? ובכן כמו בכל דבר בחיים לא כל האוקראינים אותו הדבר ויש בניהם לא מעטים שאף הצילו יהודים.

 

ולדימיר סלדו יהודי שמוכיח שכל אחד יכול להיות ונאצי במחיר המתאים

ובכן תכירו את וולודימיר או בשמו המלא ולדימיר וסילוביץ’ סאלדו, יהודי, בן 66 שנולד בימים בהם אוקראינה הייתה חלק בלתי נפרד מרוסיה כך שלא מפתיע אותנו כלל מדוע נאמנותו נתונה כיום לרוסיה. אך מדוע הוא כל כך שונא את האוקראינים? ואם הוא לא שונא אותם מדוע תמורת כסף ומעמד הוא מוכן לחסל את בני עמו ללא רחמים?

האגודה לשילוב מחדש של (האי) קרים טוענת כי בעשר שנות כהונתו של סלדו (שלא במפתיע) היו למעשה “זמן של מעילה מוחלטת ושחיתות שסבכה את כל תחומי החיים של העיר חרסון.

 

הקשר היהודי כמובן של ולדימיר סלדו ומדינת ישראל

 

ב-25 בנובמבר 2003 נפגשו נשיא ישראל משה קצב ויו”ר הכנסת ראובן ריבלין עם הרב הראשי של חרסון יוסף יצחק וולף וראש העיר חרסון ולדימיר סלדו בירושלים. הרב וראש העיר ערכו את תפילת שחרית שחרית במעונו של נשיא ישראל. לראשונה בחייו נקרא ראש העיר לתורה והניח תפילין. הרב יוסף יצחק וולף שוחח עם משה קצב על מעורבותו של ראש העיר בחיי היישוב היהודי בישראל.

 

וכך נאמר במפגש המרגש על ידי רבה של הקהילה היהודית באוקראינה (הערת מערכת: מינוי של מדינת ישראל כחלק מרשת זרועות התמנון של הציוניים במטרה לשלוט בעולם) ראש העיר שלנו, ולדימיר סלדו, יהודי בלאומיות, הוא ידיד הקהילה היהודית. בשנה שעברה, ביום השלישי של חנוכה, ניתנה לו שליחות מכובדת: הדלקת נר חנוכה. יחד איתי הוא עלה בעזרת מנוף מעל הכיכר המרכזית… עוד הוסיף ואמר כי ראש העיר עוזר לא פעם בפתרון הבעיות הניצבות בפני קהילת יהודי חרסון. לסיום צוטט …השנה, חגגנו את חג החנוכה ממש במרכז חרסון, בהתאם למסורת הקיימת, בעזרת חנוכה באורך חמישה מטרים, ומדי ערב הודלק בה נר נוסף.

 

עוד נודע לעדנה כי סלדו מחזיק בתעודת זהות ישראלית וידוע לנו כי בעבר הגיע מספר פעמים לישראל לצורך טיפולים רפואיים לאור מחלת הסרטן ממנה סבל. עוד ידוע כי לסלדו וגם לביתו נכסים ומספר חשבונות בנק בישראל.

 

ולדימיר סלדו במפגש עם מנהיגים יהודים

 

מדוע לא שמענו דבר על סלדו בתקשורת הישראלית?

התעמולה הציונית ישראלית הינה תעמולה מבוססת על הרעיון שהוגה הדעות הגרמני מהמאה הקודמת יוזף גבלס פיתח בה כל שקר משודר ללא הרף עד שהוא נטמע בזכרון הקולקטיבי כאמת ומאידך כל מה שרוצים להסתיר עושים כל מה שצריך בכדי שאיש לא ישמע עליו ואם כבר נכתב עליו אזי מעלימים את המידע יחד עם הכותב.

מאחר ובישראל 2022 קשה להעלים מידע ו/או אנשים מדינת ישראל פיתחה את יחידת הסייבר שהיא אחראית על מחיקת המידע מרשת האינטרנט יחד עם שותפיה הטבעיים, חברות הביג דאטה כגון גוגל, טוויטר, פייקבוק המוחקות מידע יום יום על סמך הבקשות המוגשות ברובן באופן סודי ביותר לחברות הללו וכך למעשה רק דברי הממלכה (והממלכות האחרות בעולם מי יותר ומי פחות) ישארו חקוקים בספר דברי הימים. כמובן שהאינטרס של חברות אלו הוא הטבות מס ופטור ממס.

על מלאכת הכזב מטעם ממשלת ישראל מפקח יוזף גבלס בין זמננו הנקרא ד”ר חיים ויסמונסקי והוא אחראי על היסטוריית הכזב אותה מדינת ישראל רוצה לשמר בתודעה העולמית לדורות הבאים.

 

מה הטענות של האוקראינים כיום נגד סלדו היהודי?

כפי שכבר כתבנו על קצה המזלג הקשרים של סלדו ברוסיה מגיעים לפחות לבכיר אחד בשלטון בשם קונסטנטין זטולין. מן הסתם קשרים אלו הניבו לו קשרים נוספים ובעקבות מלחמת רוסיה אוקראינה מונה סלדו הבוגדני למושל הצבאי של מחוז חרסון (מחוז חרסון גדול יותר משטחה של מדינת ישראל). משם הדרך לבצע שואה בעם האוקראיני הייתה לו די קצרה והנה תמונה שמסכמת את מה שהאוקראינים מרגישים כלפי היהודון העלוב הזה

וזה מה שהאוקראינים חושבים על סלדו היהודי ובשואה הבאה אל תשכחו שהיו יהודים שעבדו קשה לשכנע את הגויים שצריך להרוג יהודים

 

 

נשאלת השאלה מדוע דווקא סלדו מונה לתפקיד על ידי הרוסים?

לאחר הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-2022 , תפס סלדו עמדה פרו-רוסית. ב-13 במרץ, ידוע כי הוא השתתף בעצרת פרו-רוסית בחרסון. עם זאת, סלדו הצהיר כי אינו תומך ביצירת ” רפובליקה עממית ” במחוז חרסון, וטען ששיתוף הפעולה שלו מונע על ידי רצון לשמור על חרסון כחלק מאוקראינה. (לא מצא תירוץ מטומטם יותר).

ב-17 במרץ, משרד התובע הכללי של אוקראינה פתח בהליכים משפטיים כנגד סלדו בחשד לבגידה לאור רצונו להפוך את חרסון “לרפובליקה עממית” סלדו היה החשוד העיקרי בפרשה.

שלושה ימים לאחר מכן עוזרו של סלדו נרצח בחרסון ב-20 במרץ כנראה על ידי האוקראינים.

 

סלדו צולם יחד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ב-30 בספטמבר 2022.

 

ולדימיר סלדו מונה למושל מחוז חרסון על ידי רוסיה ב 26 לאפריל 2022 על ידי הצבא הרוסי

 

 

תחילת כהונתו התאפיינה לכאורה במחאות נגד הכיבוש הרוסי בחרסון. בעקבות מתקפת טילים אוקראינית על חרסון ב-27 באפריל, קבע סלדו כי “קייב נטשה אנשים מחרסון”.ב-29 באפריל הצהיר סלדו כי השפות הרשמיות במחוז חרסון יהיו גם אוקראינית וגם רוסית, וכי הבנק הבינלאומי להסדרים מדרום אוסטיה יפתח בקרוב 200 סניפים במחוז חרסון.

בשל כך ב-29 באפריל הגיש התובע האוקראיני כתב אישום בבגידה נגד סלדו על שיתוף הפעולה שלו כנגד העם האוקראיני. ומבחינת האוקראינים הוא בן מוות

 

האוקראינים הוציאו חוזה על ראשו של סלדו היהודי ועל בני משפחתו

 

ב-6 במאי 2022, נפגש סלדו עם דניס פושילין , ראש הרפובליקה העממית של דונייצק, ואנדריי טורצ’ק , מזכיר המועצה הכללית של רוסיה המאוחדת . בראיון באותו יום הצהיר סלדו שמחוז חרסון “חלק בלתי נפרד מהמשפחה הגדולה של רוסיה.

ב-3 ביוני 2022 הוטלה על סלדו סנקציות מהאיחוד האירופי בשל תפקידו בכיבוש הרוסי של מחוז חרסון ובשל מתן תמיכה וקידום מדיניות המערערת את השלמות הטריטוריאלית, הריבונות והעצמאות של אוקראינה. (עד עתה לא ברור לעדנה מדוע האיחוד הארופאי ואמריקה מתערבים בעניין פנימי בין רוסיה לאוקראינה).

 

סלדו חזר לחרסון למלא את חובותיו לחיסול ההתנגדות של האוקראינים לכיבוש הרוסי ביום 19 בספטמבר 2022,

 

ולדימיר סלדו הוא מחייה הפרוטוקולים של זקני ציון 2022

כיצד ולדימיר סלדו מתעלל בתושבים המתגוררים במחוז חרסון? הנה מספר דוגמאות

מאחר וסלדו הוא המפקד העליון/המושל הצבאי של מחוז חרסון הרי כי כל הנעשה במחוז הינו באחריותו והנה מקצת סיפורי האימה על המתרחש תחת עינו הפקוחה של המושל “היהודי”.

“על פי פקודותיו, מתקיימים מעצרים בלתי חוקיים ועינויים של תושבים מקומיים, חדירה לבתיהם ותפיסת רכוש. נקבע כי הוא השתתף בפיזור עצרות שלווה בחרסון. הוא נתן הוראה להשתמש ברימוני הלם וגז מדמיע נגד אזרחים אוקראינים. היו קורבנות בקרב תושבי חרסון”,

ראו כתבת מקור https://zmina.info/ru/news-ru/pravoohranytely-ustanovyly-lychnost-rossyjskogo-komandyra-kotor%d1%8bj-prykaz%d1%8bval-p%d1%8btat-grazhdanskyh-v-hersone/

“אזרחים נתונים לעינויים של הצבא הרוסי, מעצרים בלתי חוקיים והיעלמויות של אזרחים, כך דיוח ארגון Human Rights Watch בהצהרה היום. בנוסף, שבויי מלחמה באזורים אלו נתונים גם לעינויים על ידי הצבא הרוסי”

” מרואיינים אומרים שהם עצמם הפכו לקורבנות של עינויים, או שראו אחרים עוברים עינויים. אנשים הוכו במשך זמן רב; בחלק מהמקרים הם עונו עם שוקר חשמלי. אנשים אומרים שלקורבנות היו צלעות ועצמות אחרות שבורות, שיניים נעקרו, כוויות עמוקות על הגוף; חלק מהקורבנות סבלו מזעזוע מוח, פציעות בעיניים, חתכים וחבורות”

ראו כתבת מקור https://www.hrw.org/ru/news/2022/07/29/ukraine-torture-disappearances-occupied-south

משאל פסאודו בחרסון – הכובשים חטפו זוג בגלל שסירבו להצביע

 

בתמונה ולדיסלב וחנה סיבירסקי שנעלמו לאחר שסירבו להצביע בעד קבלת אזרחות רוסית

 

כוחות רוסים כבשו חלק מאזור חרסון וערכו שם משאל עם פסאודו. המשאל נערך במטרה להצביע האם האזרחים רוצים להישאר אזרחים אוקראינים או אזרחים רוסים. אך אנשים ממש נאלצו להצביע באיומי אקדח. תושבים רבים שסירבו להצביע בעד “הצטרפות” לרוסיה. ביניהם חלק מתושבי קחובקה נעלמו.

מצ”ב כתבת המקור https://realist.online/ukr/news/pid-khersonom-vikrali-podruzhzhja-za-vidmovu-holosuvati-na-psevdoreferendumi

שוטרים תיעדו את תפיסת השטח והרכוש של בית הספר לספורט לילדים ולנוער באולשקי ומקרי ביזה על ידי הצבא הרוסי בחרסון, בריסלאב ואולשקי. תושבים מקומיים מדווחים כי חיילים רוסים שודדים את בתיהם ולוקחים מהם את מכוניותיהם.

מצ”ב כתבת המקור https://1bpost.com/2022/10/na-hersonshhyni-okupanty-masovo-maroderyat-obkradayut-oseli-misczevyh-i-vidbyrayut-avtivky/

 

“ירו ברגלינו”, ברחנו דרך שדות מוקשים: זה מה שחוו הכפרים המשוחררים באזור חרסון

מצ”ב כתבת המקור https://www.radiosvoboda.org/a/khersonshchmna-vysokopillya-olhyne-deokupatsya/32059115.html

 

“בחרסון, הרוסים מבצעים גיוס כפוי של גברים מקומיים, מבלי לשים לב למצבם הבריאותי”

מצ”ב קישור לכתבת המקור https://zn.ua/ukr/UKRAINE/v-khersoni-rosijani-provodjat-primusovu-mobilizatsiju-mistsevikh-cholovikiv-ne-zvertajuchi-uvahi-na-stan-jikhnoho-zdorovja-ok-pivden.html

 

עדנה סבורה כי הסיבה לבחירתו של סלדו בצד הרוסי בסכסוך היא פשוטה ונוגעת לטבע הבוגדני של האדם שתמורת חופן רובלים מוכר את נשמתו לשטן. רק נזכיר לכם כיצד התנועה הציונית היא היחידה שסחרה עם הנאצים כאשר כל העולם החרים את גרמניה לאור מעשיה כנגד היהודים ועובדה זו נסתרת מעיני הכבשים החיים בציון אשר מבחינת מדובר בשקר למרות שזו המציאות והאמת. עוד דוגמא מצויינת היא הסחר של התנועה הציונית בראשותו של בן גוריון ושאר החברים ששלחו את נציגם הסבא של מיכאלי למכור את כל יהדות גרמניה תמורת קומץ חברים של התנועה הציונית (עסקה אגב שנגנבה מיהודים אחרים שניסו להציל את עצמם שזו תהיה כתבה נפרדת לחלוטין). נזכיר גם כי מי ששלט בגטאות ביהודים לא היו חילים נאצים אלא שוטרים יהודים שרדו באחיהם בתמורה לשלומם האישי.

לכן מה יותר טוב מאשר לקחת אדם שכבר מכיר את השואה ושמתנהג כמו וורמכט נאצי מהמאה הקודמת באופן די טבעי? אם לא די בכך סלדו הוא אדם מושחת שיש לו מה להפסיד ועם ניסיון רב בניהול עיר וקשרים ענפים בממשל הרוסי. אדם שמעריך כסף יותר מכל ותמורת הכבוד והיקר בתפקידו הרי כי מי כמוהו יודע כיצד ניתן לספק תמורה מלאה לאמא רוסיה ובמקביל להפוך את המשרה הציבורית הזו בסופו של יום למליארדים בחשבונות בנק בעיקר במדינת המקלט של הציוניים הלא היא מדינת ישראל.

זו הסיבה בדיוק מדוע האוקראנים כל כך רוצים לחסל אותו. הנה פרסום של שישה אנשים אותם האוקראינים רוצים כל כך לחסל ואת בני משפחתו ושותפיו

 

הפרס שהאוקראינים מציעים לכל מי שיחסל את משפחתו של סלדו היהודי
האוקראינים רוצים לחסל את חברי הקבוצה הנאצית שבראשה עומד סלדו היהודי המומר ובנתיים חיסלו את מי שהיה יד ימינו

 

החשדות בעבר כנגד ולדימיר סלדו

התיעוד הראשון להתנהגות העברינית של ולדימיר סלדו הייתה בשנת 2016. סלדו הוחזק ברפובליקה הדומיניקנית במעצר במשך שלושה חודשים לאחר שהואשם בחטיפת ועינויים של גבר אוקראיני בן 33, שלכאורה היה חייב לו ולשותפו 334,000 דולר.

בית משפט הורה על מעצרו של ולדימיר סלדו לשלושה חודשים לבקשת ממשלת אוקראינה בחשד כי הוא חטף אזרח אוקראיני במקום תיירות פופולרי ברפובליקה הדומיניקנית. יחד איתו נעצר אדם נוסף אזרח בולגרי בחשד שהוא היה השותף שלו לביצוע העבירה.

וולודימיר וסיליוביץ’ סלדו, (אז בן 60), נעצר בסוף אוגוסט יחד עם הגבר הבולגרי לאחר ששניהם הואשמו בחטיפת ועינויים של גבר אוקראיני בן 33 שלכאורה היה חייב להם כ-334 אלף דולר (300 אלף יורו).

הרשויות הדומיניקניות זיהו את הקורבן כדניס פאשנקו ואמרו שהוא נמלט מהם לאחר שהוחזק 50 יום בניגוד לרצונו לצורך חקירת המקרה. לדבריהם, הוא הגיע להגיש תלונב בתחנת משטרה במדינה במונית לפני כשבועיים כשידיו ורגליו עדיין כבולים (נכבל על ידי שני החשודים)

פאשנקו נעצר בעבר ביוון ב-2015 על ידי האינטרפול בעקבות חשדות בגין הונאת בנקים.

מוקט, עורך דינו של וולודימיר וסיליוביץ’ סלדו טען כי הלקוח שלו הוא זה שלמעשה נחטף כשהגיע לרפובליקה הדומיניקנית ביוני בעקבות הזמנה של פאשנקו להסדיר את החוב. לדבריו, ואסיילוביץ’ בחר שלא ליצור קשר עם המשטרה.

ואסיילוביץ’ (אשר שימש בעבר כמחוקק אוקראיני בין השנים 2012-2014 וכראש עיריית חרסון בין השנים 2002-2012) והאזרח הבולגרי, המזוהה כגיאורגי קסטנדינוב, הוחזקו בכלא בעיר היגאי, מזרחית לבירת סנטו דומינגו.

לאחר שהמתלונן נעלם נסגרה החקירה וסלדו חזר לאוקראינה. אם הוא מזכיר לכם את חבר הכנסת אביגדור ליברמן אז כנראה שזה לא מקרי.

מצ”ב קישור לכתבה המקורית https://apnews.com/article/2563e93fb5194bc086ccfeba918e22d1

 

היכן סלדו למד להיות מושחת? בכהונתו כראש עיר כנראה.

 

ראש העיר המזויף של הנהלת העיר ולדימיר סלדו, הוא אדם מפורסם מאוד בחרסון, מכיוון שבין 2002 ל-2012 הוא נבחר לראש העיר שלוש פעמים ברציפות.

“כהונתו של סלדו כראש עיריית חרסון זכורה בזכות תוכניות שחיתות ענקיות. כאשר חוזי תקציב התקבלו רק על ידי המשרדים “שלהם”, וחלקו בנדיבות “דיווידנדים” עם ראש העיר ומקורביו. כשתוקנו כבישים עירוניים בצורה כזו שבאביב האספלט ירד מהם יחד עם השלג, אבל התיקונים הבאים בוצעו על ידי אותם מפעלים שוב ושוב, כך  עולה ממחקר של מומחים מהאגודה לשילוב מחדש של קרים. . ”  שלטון עשר השנים של סלדו בחרסון הפך לתקופה של מעילה מוחלטת ושחיתות שסיבכה את כל תחומי החיים של העיר, לפעמים שערוריות גרנדיוזיות”.

עוד ידוע שסלדו בעבר לא הסתיר את אהדתו לרוסיה ושיתוף הפעולה עם הרוסים. הוא שלח משלחות נציגות מחרסון לחצי האי קרים לפסטיבל “רוסיה הגדולה”, שאורגן על ידי “המכון של מדינות חבר העמים” בניהולו של קונסטנטין זטולין (פוליטיקאי רוסי). הוא עצמו השתתף ברצון בקונגרס הזה של הרוסים. ב-2012 הפך סלדו לסגן העם ממפלגת האזורים, ניסה פעמיים לחזור לכיסא ראש העיר – ב-2015 וב-2020. אבל ב-2015 הוא סירב להשתתף בסיבוב השני של הבחירות, לכאורה לטובת (מושחת אחר) – ולדיסלב מאנגר, שהואשם כי הורה על תקיפת  הפעילה החברתית קתרינה האנדזיוק. תנאי ההסכם )הוויתור של סלדו למאנגר) לא נחשפו, ובשנת 2020 הפסיד סלדו שוב בסיבוב השני של הבחירות לראש עיריית חרסון הנוכחי, איגור קוליקייב.

מקורבים (לשעבר) של סלדו מזכירים כי בנוסף לשנים רבות של הניסיון של סלדו בשחיתות וגניבה בכהונתו כראש העיר יש לו יותר מתריסר שנות עבודה עבור לקוחות רוסים בתפקיד “סוכן רב השפעה”. אבל כך או כך, ואנשים עם רקורד כזה כמו של סלדו, בהכרח מוצאים את עצמם במצב שאין להם לאן ללכת

מצ”ב קישור לכתבה המקורית https://fakty.ua/ru/400695-v-hersone-fejkovuyu-vlast-okkupanty-poruchili-eks-meru-goroda-i-byvshemu-nardepu—eksperty

 

 

קורות חיו של ולדימיר סלדו

סלדו נולד ב-12 ביוני 1956 בעיירה ז’ובטנבה, מחוז מיקולאיב , במה שהייתה אז הרפובליקה הסובייטית הסוציאליסטית האוקראינית של ברית המועצות.

בשנת 1978 סיים את לימודיו במכון הכרייה קריבי ריה עם תואר בבנייה תעשייתית ואזרחית. הוא התמחה כמהנדס אזרחי וקיבל תואר דוקטור בכלכלה בשנת 2008.

מ-1978 עד 2001 עבד כמהנדס ושימש כראש מחלקות התקנה במפעל חרסונפרומסטרוי.

 

הקריירה הפוליטית של ולדימיר סלדו

החל משנת 1998 היה חבר מועצת העיר חרסון ועד לשנת 2002.

בין השנים  2001-2002כיהן כסגן מושל מחוז חרסון

בשנת 2001 מונה לסגן מושל מחוז חרסון, הממונה על הבנייה, הדיור והשירותים הקהילתיים, וכיהן עד 2002.

ראש עיריית חרסון (2002-2012)

סלדו נבחר לסגן העם של אוקראינה בבחירות לפרלמנט באוקראינה 2012 . לאחר בחירתו, הוא מונה לסגן יו”ר הוועדה לבנייה, תכנון עירוני, דיור ושירותים קהילתיים ומדיניות אזורית של Verkhovna Rada . ב-16 בינואר 2014 הוא הצביע בעד מערכת החוקים נגד מחאה , המכונים גם “חוקי הדיקטטורה. (נשמע מוכר?).

מאז 2014 הוא מכהן כיו”ר מועצת המנהלים של האגודה הציבורית לבנאים ומשקיעים בעיר חרסון.

חבר מועצת העיר חרסון (2015-2022)

ב-2015 התמודד שוב על ראשות עיריית חרסון כחבר במפלגת ” ארץ שלנו” . בסיבוב הראשון הוא סיים שני עם 16.88%, עם זאת, הוא פרש מהסיבוב השני. בבחירות למועצת העיר באותה שנה, נבחר סלדו פעם נוספת לחבר מועצת העיר חרסון. ב-2020 הוא נבחר שוב למועצת העיר, בעוד הוא הפסיד לאיחור קולכאייב בבחירות לראשות העיר וסיים שני פעם נוספת.

בשנת 2020 הוא הקים את גוש וולודימיר סלדו .המפלגה הפוליטית הוצאה מחוץ לחוק על ידי אוקראינה ב-20 במרץ 2022, לכאורה בגלל הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-2022.

 

 

כיצד ולדימיר סלדו היהודי מטפח את האנטישמיות באוקראינה?  תקראו מה כותבים עליו בעיתונות

ראש עיריית חרסון לשעבר, וולודימיר סלדאו , יהודי, האם פשיסט יכול להיות ממוצא יהודי?

עם ישראל שרד את הזוועה המפלצתית של ימי גרמניה הנאצית, יותר מ-6 מיליון יהודים הושמדו על ידי היטלר. חלפו כ-80 שנה והפשיזם אומץ על ידי רוסיה, שנלחמה נגדו בעבר.

רק הפיהרר החדש הוא כעת נשיא רוסיה, שאסף בין שותפיו אנשים בעלי עבר מפוקפק מאוד, אלו שמעלו בכספים, פושעים ומכורים לסמים.

אחד מהם הוא ראש עיריית חרסון לשעבר, וולודימיר סלדו. הביוגרפיה שלו מלאה בשערוריות שחיתות, רציחות של אנשי עסקים ופשע.  באופן לא מפתיע, אדם עם רקע כזה לא זכה לתמיכה כלשהי באוקראינה. כשהוא נוטר טינה, הוא החליט להפוך לבוגד והלך לצד הרשע. רק דבר אחד הוא לא לקח בחשבון, יהודי לא יכול להיות נאצי, זו בושה וקללה למשפחתו.  בשנת 2004 נפגשו בירושלים נשיא ישראל משה קצב ויו”ר הכנסת ראובן ריבלין עם הרב יוסף יצחק וולף ועם ראש העיר לשעבר ולדימיר סלדו. למרות כל זה, כעת הוא ראש מחנה הריכוז הפשיסטי (הרוסי) שנקרא חרסון.

יעבור מעט זמן וכל הזוועות שיצרו סלדו וחניכיו יתבררו, ואבוי, הן יתבררו כגרועות בהרבה מבוצ’י…

אם למדינת ישראל הייתה מדינה יהודית ולא ציונית או ישראלית הרי כי היה ראוי לשלול את האזרחות של ולדימיר סלדו ולהטיל עיקול על נכסיו בישראל ועוד סנקציות, שכן הוא מבזה את העם היהודי כולו במעשיו הלועגת, הבוזזת והורגת אוקראינים החיים על אדמתם בחרסון ובאזור.

 

 

Views: 176

7 Comments

  1. זה רק עניין של זמן עד שיגלו על הקומבינות של הרב יצחק מחרסון הרב הזה שותף של סלדו בקומבינות העסקים גנבות ושחיתויות הלבנת כספים דרך בית הכנסת של חרסון ועכשו גנבות של מליונים של תרומות לקהילה היהודית בחרסון …..
    למה אין פרוט על המעשים של הצדיק הרב הנוכל …..כולם יודעים מה הוא עושה כולל חב”ד אבל שותקים

  2. ליברמן דאג שזכאי עליה שלא היו יום אחד בארץ יקבלו אזרחות וזו התוצאה

  3. העדפה אבוסלטית של הגרושה בדין האישי מזכירה את תורת הגזע. הפרדת האבא הגרוש מילדיו מזכירה סלקציה. לדעתי הלא מלומדת, יש בהחלט יסודות זהים בין התנהלות הנאצים להתנהלות בתי המשפט למשפחה ומשרד “הרווחה”.

  4. יש אלפי הומו-סובייטיקוס כאלו שחדרו לישראל והשתלבו בזרועות השלטון. הבכיר בהם הוא אביגדור ליברמן שקרא לזרוק את החרדים למזבלה . מאות מהם מיישמים את התורה הנאצית במסגרת “עבודתם” במשטרת ישראל ומתעמרים בחפים מפשע, לרבות יהודים. הם פעילים גם ברווחה, כגון העו”ס סווטלנה (אורית) פורמן. הייל סטאלין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *