EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד שלומית סטרוגנו סחטנית מזונות בפעולת קומנדו מנגלה: סחטה הגדלת מזונות ל 5,850 שח מאבא במשמורת משותפת שקרס בגלל גובה המזונות ולא נשאר לו כסף לדלק – גועל נפש של ליאת דהן חיון

שלומית סטרוגנו סחטנית המזונות דופקת גברים סדרתית

לפנינו עוד פסק דין מבחיל שאחראית לו השופטת הנבלה ליאת דהן.   את האם יצגה עו”ד שלומית סטרוגנו, אשר אף היא טמנה ידה בצלחת בסיוע האדיב של “בית המשפט” לענייני אפלית גברים.

לאבא נקבעו הסדרי ראיה שוויוניים, אבל במקביל הטילו עליו מזונות גבוהים שהוא פשוט לא יכול היה לעמוד בהם. עוה”ד של האישה רדפה אחרי האבא הזה בהוצאה לפועל (הוצאה להורג) של הקריות בסיוע מחלקת המזונות VIP של ההוצאה לפועל והיטלה עליו עיקולים והגבלות מכל הבא ליד כמיטב המסורת בסדום. האב אשר קרס כלכלית כבר לא יכול להגיע לקחת את הילדים שלו כי הוא חייב לעבוד ולייצר כסף עבור שלומית סטרוגנו שלא תוציא כנגדו פקודת מאסר.

האבא מבקש הקטנת מזונות כי הוא לא יכול גם לעבוד כדי לממן מזונות הערכים של רוטשילד וגם לשמש אבא חצי מהזמן.  ומה עושה שלומית סטרוגנו? היא עוד טוענת שבגלל שהאבא מחסיר זמני שהות צריך להגדיל את המזונות לאבא – מבחינתה הוא לא קרס מספיק כלכלית וצריך לעשות לו וידוא הריגה בהוצל”פ.

שלומית סטרוגנו סחטנית המזונות דופקת גברים סדרתית
שלומית סטרוגנו סחטנית המזונות דופקת גברים סדרתית

 

 

שלומית סטרוגנו חולה על גברים מתים הרוגים ומחוסלים
שלומית סטרוגנו חולה על גברים מתים הרוגים ומחוסלים

ומה מחליטה השופטת הזונה ליאת דהן חיון? כמובן שסטרוגנו צודקת ושצריך להגדיל את המזונות מ 4,000 ש”ח ל 5,850 ש”ח.  עכשיו כבר ברור שהאבא לא יוכל אפילו לראות את הילדים שלו כי נגזר דינו להיות עבד מזונות, והילדים יגדלו בלי אבא. השופטת הזונה ליאת דהן חיון לא הקשיבה לאבא ש”הסביר שהסנקציות שאותן מפעילה נגדו אשתו לשעבר במסגרת הליכי הגבייה, גורמות לו לחוסר רצון ויכולת להיות בקשר עם הילדים. עוד לדבריו, הוא אינו יכול לעמוד בהוצאות הדלק שכרוכות במפגשים עם ילדיו וסובל מקשיים כלכליים המהווים לטענתו שינוי נסיבות מהותי”.

 

שלומית סטרוגנו עם השותף לסחיטה דניאל דרוביצקי
שלומית סטרוגנו עם השותף לסחיטה דניאל דרוביצקי

בנוסף השופטת הזונה תקעה לאבא עוד 3,500 ש”ח, תוספת וידוא הריגה לאבא משל עצמה. כך שאם לא מספיקות הצרות שמעוללת לו הזונה שלומית סטרוגנו, עכשיו יתווסף עוד חוב בהוצל”פ. און דה האוס.  דה האוס אוף וגינה.

וזו סדום חברים כל מה שאפשר לעשות כדי לרסק את הגברים הישראלים, נעשה והיד עוד נטויה.  אזיקים אלקטרוניים, מכלאות לגברים. בקרוב אצל ליאת דהן חיון גם תקים קרמטוריום באולמה לפתרון זריז מהיר וסופי של בעית הגבר/הזכר היהודי בישראל.

למי שתוהה כיצד נראת המפלצת מהקריות “השופטת” ליאת דהן חיון אנו מצרפים עבורכם תמונה

 

ליאת דהן חיון שופטת משפחה למען נשים ובעד נשים והכל בשם אחוות הוגינה
ליאת דהן חיון שופטת משפחה למען נשים ובעד נשים והכל בשם אחוות הוגינה

 

להלן הכתבה מאתר פסק דין 3/11/2022

אב רואה את ילדיו כמה שעות בחודש – המזונות הוגדלו

גבר גרוש התחייב בהסכם הגירושין לשלם לאם 3 ילדיו 4,000 שקל. מאז חל שיפור במשכורתו אבל זמני השהות פחתו. שופטת הגדילה את הסכום ל-5,850 שקל
בית המשפט למשפחה בקריות קיבלה לאחרונה בקשה של אם לשלושה להגדיל את סכום המזונות שמשלם אביהם בשל צמצום בזמני השהות שלו. השופטת ליאת דהן חיון קבעה שמדובר בשינוי נסיבות מהותי, ולכן האב ישלם 5,850 שקל בחודש במקום 4,000 שקל.

בני הזוג נפרדו ב-2017 ובהסכם הגירושין נקבעו זמני שהות שוויוניים יחסית. כמה חודשים לאחר מכן ניתן תוקף של פסק דין להסכמות הצדדים שלפיהן משמורת הילדים תהיה בידי האם וזמני השהות של האב צומצמו ליום אחד בשבוע כולל לינה, יום אחד ללא לינה וסופ”ש לסירוגין. דמי המזונות נותרו על סך 4,000 שקל לחודש.

ב-2018 הגיש האב תביעה להפחתת מזונות וב-2019 הגישה האם תביעה להגדלתם. היא טענה שבעלה לשעבר אינו עומד בזמני השהות וכמעט ואינו פוגש בילדים, לבטח שלא בחגים, שבתות, חופשות סגרים ובידודי קורונה.

במקרה הטוב, טענה, הוא לוקח אותם פעם אחת באמצע שבוע למפגש קצר בן שעתיים, ואף ישנם שבועות שלמים שאינו פוגש בהם כלל. לדבריה אחת לכמה חודשים הוא לוקח אותם לסופ”ש ואז הם לנים בבית הוריו, והוא מחזיר אותם לבית האם כבר בשבת בצהריים.

האב לא כפר בעובדה שאינו עומד בזמני השהות שנקבעו. הוא הסביר שהסנקציות שאותן מפעילה נגדו אשתו לשעבר במסגרת הליכי הגבייה, גורמות לו לחוסר רצון ויכולת להיות בקשר עם הילדים. עוד לדבריו, הוא אינו יכול לעמוד בהוצאות הדלק שכרוכות במפגשים עם ילדיו וסובל מקשיים כלכליים המהווים לטענתו שינוי נסיבות מהותי.

השופטת ליאת דהן חיון דחתה את תביעתו לצמצום המזונות וקיבלה באופן חלקי את תביעת האם. היא כתבה שהאב לא הוכיח שינוי נסיבות מהותי הדורש הפחתת מזונות וניכר כי הכנסתו מאז החתימה על הסכם הגירושין גדלה בכ-5,000 שקל. לעומת זאת, משעה שנטל גידול הקטינים רובץ על כתפי האם בלבד, יש מקום להגדיל את סכום המזונות.

בפסק הדין הוסבר שמכיוון שהאב לא מקיים את חלקו בהסכם לעניין זמני השהות, גם הנטל הכלכלי על האם גדל. הודגש כי הוא לא לקח חלק פעיל ומשמעותי בגידול הילדים מאז הגירושין, לא סייע בקבלת החלטות בעניינם, לא נכח בחייהם דיו, לא מילא בעבורם תפקיד משמעותי ולא עמד לצדם ברגעי משבר.
“מקום שבו חל צמצום בזמני השהות באופן כה משמעותי, עד כדי קיום זמני שהות של מספר שעות שבועיות, יש לראות בכך שינוי נסיבות מהותי”, כתבה השופטת.

בסיכומו של דבר ולאחר שקלול הנתונים היא קבעה שהאב ישלם מיום הגשת תביעת האם מזונות בסך 5,850 שקל לחודש. הוא חויב גם בהוצאות משפט בסך 3,500 שקל.

• לקריאת פסק הדין המלא – לחצו כאן • הכתבה בשיתוף אתר המשפט הישראלי פסקדין • ב”כ האם: עו”ד שלומית סטורגנו • ב”כ האב: לא צוין

 

 

ליאת דהן חיון הגדלת מזונות לגבר שלא עומד בקשיי הסדרי ראיה 31041-02-19
Views: 26

3 Comments

  1. חפשו תביעה של סטרוגנו נגד עו”ד מירב פלד ותבינו עד כמה הסטרוגנו הזו סתומה בלחץ כפי שפלד תיארה אותה בפני לקוח מעוניין. סטרוגנו גם חברה בוועדה לדיני משפחה בחיפה כיוון שליקקה לאנשי לשכה מתאימים. מי נתן למזרחולה הזו רשיון עריכת דין?

  2. סטרוגנו היא מטומטמת , פרחה ממוצא מרוקאי ממכללת אונו/ נתניה, שבזמנו עו”ד אחרת כתבה עליה ללקוח מעוניין שהיא “סתומה בלחץ” ושלא כדאי לו לקחת אותה, מה שגרר תביעת דיבה שלבסוף נדחתה. ככה זה כששופטים נותנים לזבל האתני הזה לממש את תרבות השקר שהוא הביא מהבית המרוקאי. מי האידיוט ששוכר אחת עם פרצוף כה נכלולי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *