EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שוחט ההוצל”פ יניב יחזקאל סטייל מנגלה 1: מאשר לסחטן המזונות רן מסיקה הגדלות קרן ופקודות מאסר בתיק מזונות על שכר טרחה שלא שולם בתיק שאינו מזונות

יניב יחזקאל תליין גברים במחנה ההשמדה של ההוצלפ

עו”ד רן מסיקה עוסק ברדיפת גברים בהוצל”פ.  כמו כל הנוכלים העוסקים במקצוע הבזוי הזה הוא משקר, מסלף, מטעה ועושה כל מיני תעלולי נוכלות ביודעו שבמסלול המזונות של ההוצל”פ אף רשם לא יעז להעביר עליו ביקורת.

ובמה מדובר?  לאבא רון שחר היה קבוע מועד להוכחות בשני תיקים:  האחד תביעת האישה יפית שחר לאכיפת חוזה ממון שלטענתה מקנה לה פיצויי דמי המלטת ילדים בגובה של 5 מיליון ש”ח לכל ילד (סה”כ 15,000,000 ש”ח). השני הוא תביעת דמי זונות בה דורשת יפית שחר 54,000 ש”ח מזונות לחודש.

השופטת בתיק סגלית אופק עושק יחד עם מי שהייתה רשמת עינת משולם ומנעו מהאבא הזה יציאה לחו”ל לצרכי עבודה במשך 14 חודש וגרמו לקריסה טוטלית של כל עסקיו.  מדובר בעולה חדש מאוסטרליה שמעולם לא עבד בישראל.

הוצאת צו עיכוב יציאה נגדו היתה בבחינת מכת מוות לעסקיו והוא הפך עני ואביון החי במלונה ואפילו כסף לאוכל לא היה לו.  אימו מאוסטרליה שלחה לו 465,000 ש”ח כדי להפקיד ערבויות לבטל את צו עיכוב היציאה כדי שהוא יוכל לצאת לחופשי.

השופטת סיגלית אופק קבעה מועד לשמיעת הוכחות כאשר מי שהייתה צריכה להיחקר היא עוה”ד של יפית שחר – רות דיין וולפנר.

 

רות דיין וולפנר לוע פעור לקליטת שפיך במזומן
רות דיין וולפנר לוע פעור לקליטת שפיך במזומן

 

יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה
יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה

סיגלית אופק מחטיפה לגברים עשרות אלפי שקלים הוצאות כדי לזיין אותם טוב טוב

השופטת רצתה להפחיד את רון שאם יגיע לישראל הוא עוד פעם ינעל בישראל בצו עיכוב יציאה ולכן הוציאה סדרה של 4 החלטות ביומיים שלפני הדיון ובכל החלטה החטיפה לרון כ 3,000 ש”ח הוצאות.  כל ההחלטות היו בתיק של החוזה ולא בתיק דמי הזונות.

במועד ההוכחות רון הגיע לישראל אולם רות דיין וולפנר עשתה לו אמבוש והזמינה לו משטרה לברר אם הוא מפר חובת בידוד קורונה.  השופטת סגלית אופק החליטה לראות את רון שהתייצב לדיון כמי שלא התייצב והחטיפה לו עוד 40,000 ש”ח הוצאות.

רון הגיש ערעור שהגיע לשופט שאול שוחט ושאול שוחט ביטל למרבה הפליאה את פסק הדין של סגלית אופק עושק וגם את ההוצאות בסך 40,000 ש”ח.

רן מסיקה מגיש תצהיר כוזב בתמיכה לפקודת מאסר

כעבור חודש העו”ד הנוסף של יפית שחר עו”ד רון מסיקה הגיש בהוצל”פ בתיק מזונות סגור שעמד על אפס, הגדלות קרן ודרש לגבות את ההוצאות המשפטיות  כאילו זה חוב מזונות, למרות שההחלטות היו בתיק אכיפת החוזה.

רן מסיקה החתים את יפית על תצהיר כוזב שהחוב שריר וקיים, למרות ששאול שוחט ביטל את ההוצאות חודש לפני כן.

וכאן נכנס לתמונה הנבלה יניב יחזקאל מההוצל”פ

בלי למצמץ ובלי לבדוק שום דבר יניב יחזקאל החל להשתולל ולהוציא עיקולים לכל בנק בישראל, פקודת מאסר, עיכוב יציאה לחו”ל הגבלה על דרכון, כרטיסי אשראי וכל דבר תחת השמש.

יניב יחזקאל תליין גברים במחנה ההשמדה של ההוצלפ
יניב יחזקאל תליין גברים במחנה ההשמדה של ההוצלפ

באיזו חוצפה ובאיזו קלות מוציאים פקודת מאסר על חוב הוצאות עורכי דין? 

רון ניסה להסביר לרשם יניב יחזקאל שההוצאות הם בכלל לא מתיק מזונות, ולכן אי אפשר לגבות אותם במסלול מזונות אבל יניב יחזקאל לא היה מוכן להודות בטעות שלו – והוא פשוט שיקר שהוא בדק את מספרי התיקים ושוכנע שההוצאות הם מתיקי מזונות.

כמו כן רון ניסה להסביר לרשם יניב יחזקאל שמאז שבוטלו המאסרים על חובות אזרחיים, אי אפשר להכניס חוב על הוצאות עורכי דין למסלול מזונות, כי אז אפשר להוציא פקודת מאסר על חוב אזרחי שאינו כספי מזונות.  יניב יחזקאל אמר שהוא בכלל לא רואה שום בעיה עם גביית הוצאות עורכי דין כאילו הם חוב מזונות, כולל הוצאת פקודת מאסר על אי תשלום הוצאות עו”ד.  יניב יחזקאל ציטט את פסק דין אדלר נ’ אדלר.  אבל אי אפשר בכלל לאתר את פסק הדין הזה…….

מה שמוכיח שכמו שעדנה אומרת זה לא בית משפט אלא קרקס משפטי שאת שופטיו צריך להביא להאג

 

רן מסיקה סחטן מזונות שקרן ונוכל
רן מסיקה סחטן מזונות שקרן ונוכל

ראו הבקשה של רון מסיקה להגדלות קרן:

הבקשה של רן מסיקה להגדלות קרן 15-3-2022

ראו התגובה של רון שחר שמראה כי הגדלות הקרן הן לא מתיק מזונות:

בקשה של רון לעיין בהגדלות הקרן

ראו החלטה זו של רון מסיקה שאומר:  בדין הוגדלו הגדלות הקרן שכן “נפסקו הן תחת תיק המזונות שמנהלים הצדדים.  אעיר ואדגיש כי ההחלטות שצירף החייב של כבוד הרשמת אורלי אוחנה אינן יכולות לתמוך בטענתו מאחר ושם דובר על הוצאות שנפסקו לטובת החייב כאשר ביקש הוא לקזזן מתיק המזונות וכנגד כספי מזונות כאשר ככל והיה מדובר בהוצאות שנפסקו במסגרת הליכים אחרים, ברי כי אלו לא היו חלק מגובה החוב בתיק זה”.

בהחלטה זו מבטל יניב יחזקאל את פקודת המאסר:

 

בקשה 79 החלטה יניב יחזקאל ביטול פקודת מאסר 13-9-2022

 

בהחלטה זו קובע יניב יחזקאל שכן ניתן לגבות שכר טרחה כאילו זה חלק מחוב המזונות, אבל בגלל שיפית שחר לא הודיעה בזמן כי החוב של 40,000 ש”ח בוטל בערעור, והיא אפילו ביקשה הוצאת פקודת מאסר על חוב שלא קיים,  הוא דרש מרן מסיקה הסברים

בקשה 82 החלטה יניב יחזקאל ניתן לגבות הוצאות במזונות ולתגובה תצהיר שקר 2-10-2022

 

 

להלן תגובתו של רן מסיקה מדוע החתים לקוחה על תצהיר שקר:

 

תגובה יפית מדוע הגישה תצהיר שקר לבקשת מאסר 19-10-2022

להלן החלטתו של הרשם רן מסיקה המקבל את בקשת הבעל ומטיל על יפית שחר הוצאות בגובה שארית החוב ומאפס את התיק.

בקשה 82 החלטה יניב יחזקאל הוצאות על יפית בשל פקודת מאסר 20-10-2022

 

מסתבר שנשאר בתיק אגרת משטרה 233 ש”ח.  זו אגרה שמוטלת על הגבר לשלם למשטרה שתבוא לעצור אותו.  רון שחר טען שזו אגרה מופרכת כי הוא בכלל לא בארץ ולכן המשטרה במילא לא יכולה לעצור אותו.  הרשם ביטל גם את האגרה הזו.

החלטה יניב יחזקאל איפוס חוב וביטול אגרת משטרה 20-10-2022

שימו לב שהרשם התבקש לבדוק איך בכלל הוגשו הגדלות קרן על שכר טרחה של עורך דין מתיקי בית משפט משפחה שאינם מזונות.  הרשם יוצא מהפלונטר בקביעה שהדיון תיאורטי כי הוא איפס את החוב.

 

בקשה 82 יניב יחזאל לא אעיין מחדש והדיון תיאורטי 19-10-2022

אבל רן מסיקה לא נרגע.  למרות שנתפס מחתים את מרשתו על תצהיר עדות שקר בתמיכה לפקודת מאסר שאסור היה לו לבקש, הוא עוד רוצה שרשם ההוצלפ יפסוק לו שכר טרחה.  בקשה 83.   לא יאומן.

החוצפה של עורכי הדין האלה שאפילו בבית זונות יש יותר כבוד למקצוע:

 

בקשה 83 מסיקה הגדלת קרן והחלטה לתגובה 20-10-2022
    .

רון שחר הגיש תגובה בה הסביר כי אם רון מסיקה רוצה שכר טרחה על הגדלות הקרן של שכר טרחה בבית משפט למשפחה, אז הרשם חייב לעיין בתיק ולבדוק האם הגדלות הקרן הם מתיק משפחה מזונות או מתיק משפחה אכיפת חוזה.

מה עשה הרשם יניב יחזקאל?  כתב שהוא לא מוכן לעיין בפעם הרביעית, למרות שהוא לא עיין אפילו פעם אחת.

 

החלטה יניב יחזקאל לא מוכן לעיין פעם רביעית 23-10-2022

 

Views: 65

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *