EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חודש מאסר בלבד על כל מקרה התעללות בתינוק, בסך הכל 15 קורבנות בית המשפט קובע כי מותר לנשים להתעלל בתינוקות

“זה ביזיון של בית המשפט ומערכת ה’צדק’ שלנו”, המשיך האב, “מראים לנו שמי שמתעלל בפעוטות – בועט, חונק וזורק – אם הוא אישה אז הוא מקבל הגנה, השופט תמיד יהיה לצדו ויבין אותו יותר מאשר את הצד הנפגע. שנתיים מתייחסים אלינו ההורים כאילו שאנחנו אלה שהתעללו בתינוקות. שכל בית ישראל יידע שכאשר ספיר כהן תשתחרר אחרי שנה, היא תחזור לטפל בתינוקות שלכם”.

המסייעת לפשע זוכה להגנה שהקורבנות לא זכו לקבל – איסור פרסום שמה

להורים הנפגעים אם אתם רוצים שהציבור יכיר את גיבורת התרבות שהשתתפה בפגיעה בילדכם הרכים הנכם מוזמנים למסור לנו פרטים אודות הסייעת שזכתה להגנה מארגון הפשיעה המשפטי ישראלי, העבירו לנו את פרטיה ונעזור לכם לפרסם את פרטיה ותמונתה. זו חובתנו האזרחית להציל את הקורבן הבא.

הורי הקורבנות בבית משפט, עדין לא מבינים שהמשפט זו הצגה ושכל הסיפור יגמר “בעונש” מצחיק רק בגלל שהתוקפות הן נשים

הפמיניזים כמו מחלת הסרטן הינו האסון שמוביל את מדינת ישראל אל קיצה. מפיצי המחלה הארורה הזו במקרה דנן הם שופטים ופרקליטים ועובדי רווחה. הפרקליטים טרחו להגיש כתב אישום תוך שהם מבקשים ומקבלים צו איסור פרסום כדי שחלילה הציבור לא יחשף לתוכנו וילמד מכך חלילה כי גם נשים אלימות לא פחות מגברים ואף יותר. שופטים מנוולים שרק בזכותם כל הפשע הזה מתחולל הרחק מעיני הציבור ושהם אחראים לפסקי הדין ההזויים שמהווים למעשה מתנה עבור הפושעות הללו, גבר שהיה מבצע את אותו הפשע שביצעו שתי הפושעות בסיפור הנ”ל היו זוכים ל שנת מאסר על ילד לכל הפחות. וכמובן שירות המבחן, העובדות הסוציאליות של משרד הרווחה בשירות המבחן שעוזרות לבית המשפט לקבל החלטה הזויה שכזו. לא פלא שהמדינה הזו הגיעה אל סוף דרכה. לידיעתכם הורה זכר שהיה סוטר לנבלות ברגע של אובדן שליטה היה נכנס לכלא ל 3 שנים.

כמו חברתה שולה צרפתי מאשקלון אל תתפלאו אם נראה אותה חוזרת לנהל גני ילדים כמו בסרט אימה פעם שניה ושלישית וגם בבית משפט שוב ושוב. כתבה על הגננת החלאה מאשקלון תצא בימים הקרובים

15 חודשי מאסר למטפלת מחיפה שהתעללה בתינוקות | תיעוד המעשים

ספיר כהן – הגננת המכה הסידרתית

 

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר שנה ושלושה חודשים על ספיר כהן, שהורשעה ב-15 מקרים של התעללות בתינוקות שהיו תחת השגחתה בפעוטון. לאחר הכרעת הדין הותר לפרסום תיעוד קשה מההתעללות

 

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) שנה ושלושה חודשי מאסר על ספיר כהן, המטפלת שהורשעה ב-15 מקרים של התעללות בתינוקות שהיו תחת השגחתה בפעוטון בחיפה. לאחר הכרעת הדין והטיעונים לעונש, התיר בית המשפט לפרסם סרטונים נוספים ממצלמות האבטחה של הגן, שבהם נראים מקרי ההתעללות. מדובר בתיעוד קשה לצפייה.

גזר הדין כולל בנוסף גם מאסר על תנאי למשך חצי שנה, ופיצוי בסך 3,000 שקלים לכל אחת מהמשפחות שנפגעו. ביציאה מהאולם, בעלה של כהן קילל את בני המשפחות שהמתינו בחוץ וגידפו את המטפלת, וכן את העיתונאים שצילמו אותם. אמה של כהן אף ניסתה לתקוף את הכתבים. בפרקליטות, שם ביקשו עונש מאסר של בין שנתיים לארבע שנים, אמרו כי מוקדם לומר אם יש מקום לערעור.

יש לציין כי בגזר הדין קבע השופט כי מתחם הענישה הראוי נע בין 14 חודשים לבין שלוש שנות מאסר בפועל, ואמר כי לא מצא לנכון לחרוג מכך וזאת למרות שיקולי השיקום (שירות המבחן המליץ על עבודות שירות, א.ר.). “חומרת מעשיה של הנאשמת, העבירה שבה הורשעה, כמו גם מדיניות הענישה הנוהגת והמחמירה, אינם מתיישבים עם הגישה המקלה של שירות המבחן ולכן באתי לכלל מסקנה כי אין מקום לאמצה”, אמר השופט. 
כתב אישום קשה? אם את אישה דעי לך שהעונש יהיה מגוחך עד קל
עוד הוא ציין כי חלק מהשיקולים להקלה בעונש נובעים מתהליך ה’שיימינג’ שעברה המטפלת: “מאז חשיפתה של הפרשה העומדת במרכזו של תיק זה, הנאשמת ספגה וממשיכה לספוג הכפשות קשות, גידופים ודברי נאצה. חלק מהדברים אף באו לידי ביטוי במהלך ההליך שהתקיים בפניי, שעה שלכל דיון שאליו התייצבה הנאשמת התלוו צעקות רמות שהדהדו ברחבי היכל המשפט – ‘רוצחת’, ‘הלוואי שתמותי בייסורים’ ועוד כהנה. בנוסף, לחשיפת הפרשה התלווה גם ‘שיימינג’ ברשתות החברתיות ובכרזות שנתלו בשכונת מגוריה, בחלקם אף פורסמה תמונה של בתה הפעוטה. דומה כי מעשים אלה שחרגו מן הראוי והיוו כמעין ‘עונש’ לנאשמת, צריכים אף הם להילקח בחשבון”, לשון השופט.
הורי הילדים שהגיעו לבית המשפט הבוקר טענו כי מדובר בעונש קל בצורה קיצונית: “זה עונש של חודש על כל מקרה התעללות – איזה מסר בית המשפט מנסה להעביר? שהפשע משתלם”. אחד האבות, שחשף את המקרה, יצא מהאולם בצעקות “בושה לבית המשפט” ובקללות לעבר המטפלת.
“זה ביזיון של בית המשפט ומערכת ה’צדק’ שלנו”, המשיך האב, “מראים לנו שמי שמתעלל בפעוטות – בועט, חונק וזורק – אם הוא אישה אז הוא מקבל הגנה. השופט תמיד יהיה לצדו ויבין אותו יותר מאשר את הצד הנפגע. שנתיים מתייחסים אלינו ההורים כאילו שאנחנו אלה שהתעללו בתינוקות. שכל בית ישראל יידע שכאשר ספיר כהן תשתחרר אחרי שנה, היא תחזור לטפל בתינוקות שלכם”.
פרשת ההתעללות נחשפה בתחילת אפריל 2019, לאחר שהורים לתינוקת בת כחצי שנה הבחינו בחבלות בשפתיה. ההורים צפו בסרטוני האבטחה מהמעון, וגילו כי המטפלת הכניסה את המוצץ בחוזקה לפיה של התינוקת, מה שגרם לפציעה. צפייה בסרטונים נוספים העלתה כי המטפלות – ספיר כהן ומטפלת נוספת ששמה נאסר לפרסום – תקפו את התינוקות פעמים רבות באותו יום. כהן מתועדת כשהיא בועטת בתינוקות ודורכת עליהם, מפילה אותם מגובה וחובטת בפניהם.
המטפלת הנוספת נראית כשהיא מטלטלת את התינוקות, מאכילה אותם בכוח ומחדירה לפיהם את המוצץ למרות התנגדותם. במסגרת הסדר טיעון היא הודתה בשישה מקרים של תקיפה (מלכתחילה הואשמה בהתעללות), ובחודש פברואר השנה היא נידונה לתשעה חודשי עבודות שירות. פרטיה נאסרו לפרסום בשל מצבה הנפשי
במהלך התקופה, הקפידו רבים מהורי התינוקות להגיע לדיונים המשפטיים וליוו את כהן בקריאות גנאי וקללות. גם ברשתות החברתיות היא הוקעה, יחד עם המטפלת הנוספת. בשלב הטיעונים לעונש היא ביקשה יחד עם סנגורה התחשבות, בין היתר בשל הביוש (שיימינג) שעברה. בדיון הקודם קרא אביה של אחת התינוקות קריאות “מתעללת” לעבר כהן והורחק מאולם בית המשפט. בתום אותו דיון אמר: “מה עוד אנחנו צריכים לעבור כנפגעי עבירה במדינת ישראל עד שהמתעללות יישבו בכלא? כבר שנתיים אנחנו לא ישנים בלילה, זה לא מספיק להם?”.
סנגורה של כהן, עו”ד יובל זמר, טען במהלך המשפט כי גם במקרה שלה לא מדובר בהתעללות, אולם השופט טובי דחה טענות אלה. הוא קבע כי קיימים שישה מבחנים משפטיים להבחנה בין תקיפה והתעללות, ובמקרה זה התקיימו כל השישה. “צפייה בסרטוני מצלמות האבטחה ובחינת מעשיה של הנאשמת מובילה למסקנה חד משמעית כי מעשיה הם מעשי התעללות מובהקים”, קבע. לטענתו “זה לא עונש קל, למרות הקולות שאנחנו שומעים בחוץ”, אמר עורך הדין לאחר הדיון, “אני מצטער שבית המשפט לא קיבל את המלצת רשויות הרווחה, שלפיהן היא לא תיכנס לכלא. נלמד את גזר הדין ונחליט אם יש מקום לערער”. 

 

הצל שקרא את פסק הדין,הזדעזע כמונו ומבין כעת כי משהו מאוד חולני מתרחש בתוך בתי המשפט והאחריות למחלה הממארת הזו היא איכות הזבל של השופטים שם. מה שהופך אותנו העם לעצבניים אז הוא כתב פוסט עצבני כדלקמן:

כך נראים פני השטן. זאת ספיר כהן מחיפה שהייתה מטפלת של פעוטות בני פחות משנה. ספיר השתמשה בתנוקות כשק אגרוף אנושי. היא בעטה בהם, הטיחה אותם על הרצפה, דרכה על גופם השברירי, השליחה אותם בכוח על הרצפה, גררה אותם מרגליהם בשנאה ואכזריות לא נתפסת. (לא היה לי לב לשתף את הסרטונים) אתמול ספיר כהן קיבלה עונש ביזיוני ועלוב של 15 חודשי מאסר (מה שאומר שתוך פחות משנה היא משוחררת) ו3000 ש”ח קנס?‍♂️חודש על כל מקרה התעללות. במקום להאשים אותה בניסיון ברצח ולתת לה שנה מאסר על כל מקרה, שוב בית משפט לא עושה צדק והבדיחה היותר עצובה, העוזרת שלה שהיתה עדה וחלק מהתעללות קיבלה עבודות שירות בלבד (בטח בפעוטון) אני מבקש מכולם תשתפו שכולם יראו ויכירו את הפרצוף שלה, ביזיון.

Views: 20

One Comment

  1. “יופי” של נשים יצר לנו הפמינאציזם!
    מתעללות בילדים ותינוקות, לעתים גם רוצחות אותם.
    והתשקורת הישרהלית נרתמת ביוזמתה להגנה על נשים פושעות ורוצחות.
    דוגמא מצוינת לכך אפשר למצוא במקרה של שרה כהן מירושלים.
    ההיא שרצחה את ארבע בנותיה, שרפה את ביתה ולקינוח – התאבדה.
    למרות שלא היה שום צו אסור פרסום על שמה – התשקורת הישרהלית
    התנדבה בעצמה שלא לפרסם אותו. זאת כדי שלא נחשוב בטעות שיש גם נשים שרוצחות
    את ילדיהן. הרי כל הזמן למדו אותנו שרק גברים עושים מעשים שכאלו.
    וכמובן שאסור לשכוח גם את נשות אמבש (כת “אוכלות הקקי”) מירושלים.
    רק את הגברים העמידו לדין בפרשה הזאת. הנשים מסתובבות באופן חופשי
    כי הן “קרבנות”. ומה עם החק הברור שמורה למי שיודע על התעללות בילדים
    לדווח לרשויות? בטח ובטח כאשר זה שיודע (או יודעות במקרה הזה) הן גם שותפות להתעללות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *