EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 107: פרופ’ צבי טריגר יו”ר פורום הקווירז של מחאת שקמה ברסלר קרא למלחמת אחים 4 ימים לפני פוגרום הנוחבה

צבי טריגר ההפיכה המשטרית מצדיקה מלחמת אחים

4 ימים לפני פרוץ תופת הנוחבה, המרצה הקווירי לדיני המשפחה, צבי טריגר, פרסם מאמר שבו הוא איים על תומכי הימין ו”ההפיכה המשטרית” במלחמת אחים.

הוא כמובן לא אומר שהוא רוצה מלחמת אחים, אבל בעצם העלאת הנושא במסווה של שאלה על היתכנות מלחמת אחים בגלל מחאת קפלן ומאבקי שקמה ברסלר, אהוד ברק, ו”עתיד בית המשפט העליון” (כלומר הסניוריטי של יצחק עמית), הוא בעצם שתל את זרעי האפונה בגן, בתקווה לחזור לנושא קצת יותר מאוחר ולחמם אותו, ולקטוף את הירקות כשיבשילו.

בינתיים מה שהבשיל היה התופת הרצחנית של הנוחבה 4 ימים אח”כ.

אותו צבי טריגר ניהל את פורום הקווירז של מחאת קפלן וברסלר.  הוא זה שתפקידו היה לחמם הומואים ולסביות נגד ביבי וממשלת הימין.

 

צבי טריגר ההפיכה המשטרית מצדיקה מלחמת אחים
צבי טריגר ההפיכה המשטרית מצדיקה מלחמת אחים

בהוראת שקמה ברסלר ורדמן הקים את פורום המרצות והמרצים למשפטים למען הדמוקרטיה

 

בחודש ינואר 2023 השתתף הקוויר טריגר בהקמת פורום המרצות והמרצים למשפטים למען הדמוקרטיה קבוצה בלתי מאוגדת ובלתי תלויה בגוף פוליטי של מומחים ומומחיות למשפט הישראלי ולמשפט הציבורי בפרט הפועלת בהתנדבות – על מנת לפעול יחד, ולפעול מהר, בהתייחס לשינויים המשטריים שמקדמת הקואליציה הנוכחית.

צבי טריגר שם לו למטרה להתנפל על שרה נתניהו כאחד האמצעים היעילים להגשמת המטרה.

 

ב 3/8/2023 ארגן צבי טריגר מצעד קווירז למען “הערבים המתים” בגלל ההפיכה המשטרית

 

לדבריו “מצעד המתים הפלסטינים” זו היוזמה הכי חשובה אי פעם!!!  הבנתם את זה?  חודשיים לפני חרבות ברזל.

 

צבי טריגר פעיל ביוזמת מצעד המתים לציון המוות שההפיכה המשטרית גורמת לערבים
צבי טריגר פעיל ביוזמת מצעד המתים לציון המוות שההפיכה המשטרית גורמת לערבים

 

צבי טריגר סוגד לכת הפמינאציה עם רות הלפרין קדרי ומירב מיכאלי

 

בעברו הפרופסור למדעי הקווירז התבטא נגד גברים ונגד ביטול חזקת הגיל הרך בטענה ש””אנו רואים כבר כיום הסלמה בסכסוכי הגירושים, שכן גברים משתמשים באיום המשמורת המשותפת כדי לקבל הקלה בתשלום המזונות לילדים (שהדין הישראלי, בגלל המונופול הדתי, מטיל באופן בלבדי על אבות) או כדי לסחוט מהאישה ויתורים כלכליים אחרים”.

אלא מאי?  זו צביעות.  מה יעשו הומואים שמתגרשים?  מי תשלם למי מזונות, מי יוגדר הגבר האלים ומי יוגדר האישה המוחלשת?

האם זה יהיה לפי הטיפול בילדי הפונדקאות, או לפי התפקיד הביצועי במיטה?  מי יוגדר כ”ההורה המרכז”?  מי יוגדר ה”ההורה המטפל”?????

ולמה פורום הקווירז רוצה לעשות שלום עם הפלסטינים מעזה, ולהכריז מלחמת אחים על הגברים הגרושים ומפלגות הימין?  כי לאחד כמוהו יש סיכוי יותר טוב לתופס זיווג מעזה.

 

צבי טריגר ההומואים בישראל רוצים שלום עם הנוחבות לגוון את חיי המין
צבי טריגר ההומואים בישראל רוצים שלום עם הנוחבות לגוון את חיי המין

 

הנה הוא כאן בכנסי שנאת גברים עם שונאות הגברים היהודיים הכי גדולות רות הלפרין קדרי ומירב מיכאלי.  הם האמינו שהגבר הישראלי היהודי הוא הסכנה לנשות ישראל, והפלסטינים בעזה רק רוצים לעשות שלום כי הם מיעוט נרדף, כמו אישה ישראלית מוחלשת ומנוצלת.

המשוואה פשוטה:

גבר ישראלי יהודי = מחבל נוחבה וסכנה לנשים יהודיות.

מחבל נוחבה מעזה = חמוד ושחר שלום, מביא פריון וברכה לנשים.

 

צבי טריגר עם יקירותיו רות הלפרין קדרי ומירב מיכאלי
צבי טריגר עם יקירותיו רות הלפרין קדרי ומירב מיכאלי

הנה מה שמופיע בפייסבוק של צבי טריגר לפורים 2024

 

ביבי בתחפושת פורים 2024 מהפייסבוק של צבי טריגר
ביבי בתחפושת פורים 2024 מהפייסבוק של צבי טריגר

 

ראו פרסום למסיבת פורים להטבית ב 2019 שצבי טריגר הלך אליה במועדון ה ART.  לשיטת הפרקליטות יש פה ביזוי מיני של יאיר נתניהו כי רואים אותו יורד לדמות של מתנחל קנאביסט.

 

 

VIDEO פורים קווירי באווירת חג פוליטית.  שימו לב לתנועות הנשיות של אביגדור ליברמן ושל אלי ישי…   גם איילת שקד מאוד מצחיקה.

בתמונה למטה: יאיר נתניהו עם חובב הקנביס פייגלין.  אח”כ יאיר נתניהו יורד לפייגלין.  איזה בידור.

 

 

פרסומת למסיבת פורים קווירית של צבי טריגר 2019
פרסומת למסיבת פורים קווירית של צבי טריגר 2019

 

 

 

אלי ישי מושא תשוקות הומוסקסואליות בנשף מסכות פורים
אלי ישי מושא תשוקות הומוסקסואליות בנשף מסכות פורים

 

 

 

אביגדור ליברמן מושא לתשוקה הומוסקסואלית בנשף מסכות פורים
אביגדור ליברמן מושא לתשוקה הומוסקסואלית בנשף מסכות פורים קווירי

 

 

ועוד קצת לפורים……

 

סאטירה תמונות ביבי לפיד וגנץ מאופרים כנשים ביזוי מיני פלילי
סאטירה תמונות ביבי לפיד וגנץ מאופרים כנשים ביזוי מיני פלילי

 

 

פורסם בגלובס ע”י צבי טריגר, 3/10/2024

התפילות בכיפור נועדו להתסיס ולהוציא את המחאה באור שלילי

השי הגדול ביותר שאפשר לתת לארגונים שבאו מבחוץ כדי להתסיס הוא להיענות לפרובוקציות שלהם ולהפריע ל”תפילות” שעוד נכונו לנו

הכותב הוא מרצה למשפטים בפקולטה למשפטים במכללה למינהל וחבר פורום המרצות והמרצים למען הדמוקרטיה

קו ישיר מחבר בין ה”לשכה” שהקים ח”כ (אז) איתמר בן גביר בשכונת שיח ג’ראח בפברואר 2022, לבין ה”תפילות” שארגנו גרעינים תורניים בתל אביב ביום הכיפורים האחרון. גם ה”תפילה” בכיכר דיזנגוף שתכנן השר לביטחון לאומי בן גביר ליום חמישי בשבוע שעבר (ושבוטלה ברביעי בערב), היא קרובת משפחה מדרגה ראשונה של ה”לשכה”: בכל המקרים האלה מדובר במיצגי שנאה פרובוקטיביים, שכל מטרתם היא לעורר מחאות (מבחינת המארגנים רצוי שתהיינה כמה שיותר אלימות), וזאת כדי לפורר את המחאה נגד ההפיכה המשטרית ו”להוכיח” שהקבוצות שבקרבתן ננטעו המיצגים הללו הן קבוצות אלימות, וכך להצדיק אלימות מדינתית ומשטרתית כלפיהן.

אין בין הכינוי (“לשכה”, “תפילה”) לבין המטרה, ולא כלום. כשם שחבר הכנסת בן גביר לא הקים לשכה בשטח כדי לשמוע את הציבור ולטפל בבעיותיו – כך גם ה”תפילה” שניסה לארגן בתל אביב לא יועדה לעבודת השם. מדובר בהחפצה של אלוהים ושל היהדות במטרה להביא למלחמת אזרחים שתחריב את המדינה.

תבנית פעולה

המחקר אודות מלחמות אזרחים מצביע על כך שיַזָּמוּת הקונפליקטים האלימים היא תופעה אוניברסלית שמאפיינת חברות שנמצאות על סף מלחמת אזרחים. מדובר בתבנית פעולה ידועה ומוכרת של הימין הקיצוני במדינות רבות שהידרדרו למלחמת אזרחים או שנמצאות על סף מלחמה כזו.

אירועי יום הכיפורים בתל אביב העלו את ישראל שלב נוסף בדרך למלחמה כזו, בזכות “יזמי האלימות” מן הימין הקיצוני המתנחלי. המונח “יזמי אלימות” נטבע על־ידי פרופ’ אריקה צ’נוות מאוניברסיטת הארוורד. יזמי האלימות פועלים כדי לחטוף מחאות אזרחיות לגיטימיות שנעשות בדרכי שלום (למשל המחאה נגד ההפיכה המשטרית בישראל) באמצעות פרובוקציות המוצגות כמעשים תמימים (הקמת מתחם תפילה בהפרדה בכיכר העיר על־ידי קבוצת מתנחלים שמגיעה מחוץ לעיר במיוחד למטרה זו).

המטרה האמיתית היא הצתת קונפליקטים כדי לגרום למוחים ולמוחות נגד הפרובוקציות להגיב באלימות, בין אם באלימות מילולית (שלטים, פוסטים) ובין אם באלימות פיזית (פירוק גדרות הפרדה). כך יזמי האלימות “מוכיחים” שמדובר במחאה אלימה שמאורגנת על־ידי “אנרכיסטים”, מעוררים מחלוקות פנימיות בין המוחים והמוחות (למשל, בין חילונים לבין דתיים מתנגדי ההפיכה) כדי לפורר את מחנה ההתנגדות, עושים דה־לגיטימציה למחאה, ובכך מצדיקים אלימות משטרתית כלפי המפגינים.

במבט גלובלי מסתבר כי הן יזמי האלימות והן הליברלים המלקים את עצמם על תגובות חבריהם למחנה ופורשים בזעם מקבוצות וואטסאפ של המחאה, אינם מיוחדים ואפילו לא מקוריים. המחאה נגד ההפיכה לא מושלמת ולא תהיה מושלמת, כי מחנה המחאה מגוון ועצום בגודלו. המטרה – הכשלת ההפיכה המשטרית – היא הדבר שמשותף לכולם.ן.

אפשר ורצוי שהמחנה הליברלי יפעל בערמומיות שנובעת מהפקת לקחים מהמתרחש בעולם בכל הנוגע לאופן פעולתם של יזמי האלימות. השי לחג הגדול ביותר שאפשר להעניק ליזמי האלימות הוא להיענות לפרובוקציות שלהם ולהפריע ל”תפילות” שעוד נכונו לנו במרחב הציבורי. אל תגיעו בבגדי ים, אל תבואו עם שלטים. אל תבואו. דמיינו את נתניהו נואם מול אולם ריק במליאת האו”ם, והעתיקו את הסיטואציה לכיכר העיר הקרובה למקום מגוריכם.

לא להגיב

ועוד משהו: בעשורים האחרונים למדנו בהקשר אחר לגמרי ששתיקה אינה הסכמה. את הלקח הזה חשוב ליישם מדי פעם בכל תחומי החיים, במיוחד בתקופה הזו: לכל מי שחוששים וחוששות מכך שהתעלמות מ”תפילה” שכזו תתפרש ככניעה, אין מה לדאוג. יש לנו יתרון אחד גדול. אם לא נגיב אוטומטית לכל פרובוקציה כאילו היתה הפטיש שהרופאה מקישה בעזרתו על הברך כדי שתקפוץ, רק נחזק את תנועות המחאה ונקרב את כישלון ניסיון ההפיכה המשטרית.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001459117

Views: 434

2 Comments

  1. למערכת עדנה קרנבל האמיצים והגיבורים,

    זוהי כתבה חשובה ומעניינת מאוד שמדגישה עד כמה החברה הישראלית חולה וסוטה, עם שיכבת אינטליגנציה שאנשיה יצרו הסתה סטאליניסטית נגד ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי

    ובכך הביאו במו ידיהם לטבח השקמה באוקטובר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *