EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 20: אוהד חמו ופוראת נסאר שדולנים ודוברי החמאס מדוע אינם מפוטרים לאלתר? סע’ 103 לחוק העונשין “תעמולה תבוסתנית”

אוהד חמו פרשן מטומטם שמפזר שטויות לציבור אפס הבנה בענייני ערבים

18/10/2023 אתמול בלילה המחבלים הרצחניים ניסו להמטיר אש וגופרית על ערי ישראל ובשגגה התפלק להם, והפילו את הרקטה על בית חולים בעזה.

בלי לבדוק נתונים הדמורליזטור אוהד חמו בערוץ 12 (המכונה אל ג’זירה הישראלי) הודיע וקריין קבל עם ועדה שישראל הפציצה בית חולים בעזה והרגה 500 עזתיים ועזתיות……

השקר הזה פורסם והודהד בכל רחבי העולם הערבי כאילו ישראל מודה באחריות להפצצת בית חולים וקטל סיטונאי של 500 תושבי הרצועה, מה שהוביל להפגנות ענק ברחבי העולם הערבי.

בשביל מה חמאס צריכים את אל ג’זירה אם יש להם את אוהד חמו?  הוא משרת את המרצחים היטב. עשה נזק כל כך אדיר להסברה הישראלית, בפרט ביום בו נשיא ארה”ב ביידן נוחת בישראל.

הנה:

 

בישראל בבתי המשפט אין רחמים.  מי שעשה טעות צריך לשלם.  אם זה לא היה בכוונה זה שיקול לעונש אבל זה לא מונע הרשעה.

אותו מדד צריך לחול על אוהד חמו.  לעוף מהמסך ושלא נראה את הפרצוף תחת שלו יותר + העמדה לדין.

 

אוהד חמו תורם להסברה הפלסטינית כותרות פייק באל ג'זירה שישראל רצחה 500 בבית חולים
אוהד חמו תורם להסברה הפלסטינית כותרות פייק באל ג’זירה שישראל רצחה 500 בבית חולים

 

מה בכלל נדרש להיות פרשן לענייני ערבים?  הבנה ברזי המקלובה?  

אוהד חמו….  אולי הוא למד מתי הזמן הנכון להפוך את המקלובה אבל זה לא הופך אותו פרשן לענייני ערבים.

איפה היו הפרשנויות שלו לפני 7/10/2023?  איך הוא לא הריח את מתקפת המוות של המרצחים????

אוהד חמו היה מגויס להפגנות כוח קפלן, ולפגיעה בממשלת השלטון וביבי.  הערבים לא ענינו אותו.  הוא חירטט.  כל הזמן.

סע’  103 לחוק העונשין “תעמולה תבוסתנית”

יש בשביל אוהד חמו סעיף מיוחד בחוק העונשין, סע’ 103 “תעמולה תבוסתנית”: “מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו – מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו – מאסר עשר שנים”.

עכשיו מה שאוהד חמו הוא עשה זה יותר מחירטוט.  זו חבלה אדירה ביחסי החוץ של מדינת ישראל ותדמיתה.  על כזה דבר בערוץ ניפונגו 12 ביפן הוא היה אמור לבצע חרקירי.

בישראל הוא אומר שהיה “עייף”, ובער לו לפרסם סקופ… (“שגגה” בלשון הפרקליטות כשהפרקליטות נתפסת בתפירת תיק)…. ופוף… הפדיחה נסלחת??????  הביתה ומהר.

 

 

אוהד חמו מי נתן לו להיות פרשן לעניני ערבים כשיש לו אפס הבנה ויידע
אוהד חמו מי נתן לו להיות פרשן לעניני ערבים כשיש לו אפס הבנה ויידע

סוכן התרעלה פוראת נסאר חגג בצהלולים על השקרים של אוהד חמו

עוד ליצן שמוצג לציבור כפשרן לענייני ערבים רק בגלל שנולד ערבי. יש לו היסטוריה של דיווחים שקריים וגם תבעו אותו לא פעם ולא פעמיים בלשון הרע.

פוראת נסאר חושב שהאוכלוסיה הערבית היא מדהימה, אנשים משכמם ומעלה, האם בכלל לא אוהבים אלימות, מה פתאום, בכלל לא רוצחים נשים על כבוד המשפחה, מה תפאום, בכלל לא סוחאטים פרוטשקיין, מה תפאום, ובכלל לא יורים אחד על השני.  בכל החוליים האלה שאמים רק היהודים והמשטרה שלא מטפלת בדפוסים העברייניים של הקהילה שלו והתרבות שלו…..

מייד אחרי הפרסום השגגתי של אוהד חמו הנ”ל קפץ על המציאה ופרסם בכל השפות הידויעות לו ובכלח הערוצים הנגישים לו שאכן…  ישראל הפגיזה בית חולים של חבלנים עזתיים והרגה מאות עזתיים ועזתיות….

והוא גם לא תיקן את עצמו אחרי שדובר צה,ל סוף סוף התעשת על עצמו ויצא עם הראיות.

 

פוראת נסאר אל תאמינו לאף מילה יש לו צרור כשלונות ופדיחות עיתונאיות
פוראת נסאר אל תאמינו לאף מילה יש לו צרור כשלונות ופדיחות עיתונאיות

 

 

 

פורסם בבאזנט 18/10/2023

למרות שהתברר כי הפיצוץ בבית החולים בעזה נגרם כתוצאה משיגור כושל של ארגוני הטרור ולא מהפצצת חיל האוויר, כתב חדשות 12 פוראת נאסר המשיך להפיץ גם הבוקר לעשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם את הדיווח הראשוני של אוהד חמו תחת הכותרת, “ערוץ 12: ישראל הפציצה. 200 300 הרוגים”.

העיתונאי הפופולרי לענייני ערבי אבו עלי בטלגרם תקף את נאסר וכתב, “שימו לב מה קורה כאן ואיך דיווח שקרי של הפלסטינים הופך לאמת של הערוץ הישראלי המוביל: פוראת נסאר מחדשות 12, שיודע ערבית די טוב… מצטט את אוהד חמו שמדובר בתקיפה ישראלית על בית החולים בעזה וכותב בסטורי שלו: ערוץ 12: ישראל תקפה. ישנם 200-300 הרוגים.”

עוד כתב, “כמובן שאוהד חמו שהציג את הדברים כעובדה, ציטט את שקרי כלי התקשורת של חמאס (ולא ציין זאת) אבל העניין חמור יותר. פוראת נסאר יודע בדיוק מה מקור המידע. הוא קורא ערבית. ולמרות זאת הוא מעניק לדיווח את הכותרת שמוסיפה לו אמינות רבה: ערוץ 12 טוען שזו תקיפה ישראלית.”

אבו עלי הוסיף, “תחשבו על אנשים בחו”ל שלא יודעים למי להאמין ואז רואים שהערוץ המוביל בישראל קובע שהפיצוץ נגרם מתקיפה ישראלית ושיש 200-300 הרוגים. יש לכך השלכות אדירות על תפוצת השקר וביסוסו כאמת בעיני צופים בעולם – גם כאלה שאוהדים את ישראל.”

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תקף, “‏אז לפני זמן קצר אוהד חמו צייץ שהוא טעה (מבלי להתייחס לזה שקרא לאנשים שביקרו את הדיווח שלו – מכונת תעמולה ורעל), רק חבל שהוא לא עדכן את הקולגה שלו פוראת נסאר ששיתף לכל עוקביו הערבים בעולם את הדיווח שישראל הפציצה את בית החולים בעזה לפחות פעמיים וזה באוויר גם ברגעים אלה

בגני הוסיף, “מה שעצוב זה שלא משנה כמה אנשים פה יתנדבו להסברה, ישתפו, יגיבו לשונאי ישראל, יצלמו ויערכו סרטונים או לא יודע מה – ברגע ששני כתבים בערוץ ישראלי מוביל (אוהד חמו ופוראת נסאר) דיווחו והפיצו שצה”ל זה שפוצץ את בית החולים בעזה. אין איך להילחם בזה. גם אני הייתי מאמץ את הנרטיב הזה אם לא הייתי חי פה”

סערה ברשת: מתקפה נגד כתב חדשות 12 פוראת נאסר – באזזנט ברנז’ה (buzznet.co.il)

https://buzznet.co.il/branja/135059

מתובנותיו של אלי ציפורי על שני סוכני הרעל

מכונת הרעל של בן כספית ואוהד חמו
****************
טעויות לעולם קורות, זה אנושי ואך טבעי. כולנו טועים. אבל מה שקרה לאוהד חמו השבוע זו כבר לא טעות סבירה שאפשר להבינה.
לקפוץ לשדר בשעת המלחמה את הידיעה מדובריה של היישות חמאסית-נאצית, תוך קביעת עובדה על “הפצצה ישראלית” ו”תמונות קשות” בבית חולים ברצועת עזה, זו כבר לו טעות שאפשר להבין אותה, זו לא טעות שבאה בעקבות 11 ימים של שידור רצוף כפי שטען חמו. זה חוסר אחריות. זו שערורייה, חפיפניקיות ורשלנות עיתונאית שאין שניים להן.
עיתונאי ותיק לענייני ערבים לא יכול לקנות כל ידיעה של היישות החמאסית-נאצית באופן אוטומטי, קל וחומר בעת מלחמה, קל וחומר שיש מקורות אחרים, כמו אבו עלי אקספרס, שהבינו כבר בשעת אמת שזה פייק ושאין בכלל ״תמונות קשות״.
עיתונאי רציני והגון גם לא יכול לרוץ בהתחלה להאשים בטעויותיו את הטרלול של מכונת התעמולה ואת מכונת הרעל של הימין ואת מכונת הרעל על מלא – כפי שהגדיר זאת.
מכונת הרעל של השמאל, הטרלול של מכונת הרעל ומכונת הרעל על מלא – כל מטח הביטויים שזרק חמו על אחרים – היו באותו ערב השידור של הפייק, רק שלו ושל ערוץ 12, בדיוק כפי שמכונת הרעל של בן כספית המציאה הזזת כוחות מהגבול עם עזה לטובת סוכה בחווארה.
זו מכונת רעל שצוטטה מסביב לעולם, בין היתר על ידי רשתות ערביות, שנתמכו בדיווח של ערוץ 12 ואוהד חמו – וגרמה נזק אדיר להסברה הישראלית.
התקשורת שבה עובד חמו מחרטטת את עצמה לדעת על קבלת אחריות אבל מסירה עצמה מכל אחריות להפקרות של עיתונאיה, כאילו אין לה שום השפעה.
אז ככה: אחרי המלחמה כולם יצטרכו להיבדק ולהיחקר – מנתניהו ועד אחרוני “גורמי המקצוע”, במערכת הביטחון ובמשרדים הממשלתיים.
כן, גם האחריות של התקשורת תצטרך להיבדק ולהיחקר, במיוחד של ערוץ 12 שתופס נתח שוק של 50% בטלוויזיה.
כולל כל אותם ״עיתונאים״ ששיתפו פעולה עם אותם ״גורמי מקצוע״, שהדהדו אותם כ”גורמי ביטחון בכירים” והפכו כל מילה שלהם לאמת חצובה בסלע, כמו ראש אמ״ן אהרון חליוה.

גיל שורש (פורום דבורה) עוד פוסטמה שבאה לפרשן כמומחית לביטחון ווגינלי

גיל שורש פורום דבורה לשתילת ווגינות במנגנוני הביטחון
גיל שורש פורום דבורה לשתילת ווגינות במנגנוני הביטחון

סמדר פרי עוד מטומטמת שמביאים אותה לחרטט פרשנויות

היא סתומה. אין לה מושג.  אבל לשבת בטלוויזיה ולקשקש נותנים לה במה.

 

סמדר פרי מביאים סתומה על תקן של פרשנית לענייני ערבושקלך
סמדר פרי מביאים סתומה על תקן של פרשנית לענייני ערבושקלך

 

Views: 14

5 Comments

  1. עשרות אלפי ילדים נחטפים מהאבות שלהם כל שנה ע”י בית המשפט שפועל על פי חוק בסיוע מערך של עובדות הרווחה – מישהו שמע דיווח על זה בחדשות.

    אבות מקבלים יחס יותר גרוע ממחבלים של החמאס שהם מתגרשים – מישהו בכלל דיווח על זה זה בחדשות.

    אבות גרושים ימותו ויפצעו במלחמה הזו להגן על ילדים של אחרים וגם את זה יסתירו.

  2. עוד ערבי בן דת משה משת”פ של החונטה. ובקיצור: מזרחי משת”פ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *