EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 38: עו”ד בלאל נעאמנה ועו”ד וידאד דאהוד שמייצגים חמאסניקים: הוא הכחיש שהיה מרחץ דמים “הכול קטשופ” והיא תקפה קצינה “יהודיה מסריחה”

שחר שוורץ משתכר לשוכרה ברומניה בחיפוש אחר בולבול

מאיפה נופלים עלינו כל הערבים המטורללים האלה שהם חברי לשכה, תומכי טרור ורצח עם, והפרקליטות והלשכה לא עושים להם כלום.  יוצאים עם הפקדות של 1,000 ש”ח ממעצר (ראו מקרה השופטת עדי ברטל ואסאלה אבו כאדיר).

הנה הסטאר הראשון: בלאל נעמאנה “לא היה טבח הכל קטשופ”

לדברי אבישי גרינצייג: עו״ד בלאל נעאמנה הכחיש בדיון בבית המשפט את הטבח בדרום. נעאמנה ייצג פעיל של הג’יהאד האסלאמי שנעצר על רקע המלחמה. בפתח הדיון תיאר התובע את הטבח שבוצע בחיילים, באזרחים, בגברים נשים וטף. נעאמנה התקומם על התיאורים, וטען ״הדברים לא נכונים״, והוסיף כי ״זה דיון משפטי, לא פוליטי״.

 

 

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1721071992776880186

 

אבישי גרינצייג on X: “עו״ד בלאל נעאמנה הכחיש בדיון בבית המשפט את הטבח בדרום. נעאמנה ייצג פעיל של הג’יהאד האסלאמי שנעצר על רקע המלחמה. בפתח הדיון תיאר התובע את הטבח שבוצע בחיילים, באזרחים, בגברים נשים וטף. נעאמנה התקומם על התיאורים, וטען ״הדברים לא נכונים״, והוסיף כי ״זה דיון משפטי, לא פוליטי״” / X (twitter.com)

 

הנה הסטארית השניה עו”ד וידאד דאוד: היהודים מסריחים

 

עוד וידאד דאהוד מייצגת מחבלי חמאס ותקופת קצינות צהל 2-11-2023
עוד וידאד דאהוד מייצגת מחבלי חמאס ותקופת קצינות צהל 2-11-2023

 

 

פורסם ע”י קובי אטינגר 2/11/2023

עו”ד שמייצגת מחבלים לקצינת צה”ל: “יהודייה מסריחה”

במהלך דיון בבית המשפט, התפתח עימות בין עורכת דין שייצגה חלק מהמחבלים לבין קצינת צה”ל שבמהלכו היא ירקה לעברה, קיללה ואף התנפלה עליה ושרטה אותה (משפט)

כ-250 מחבלים שנעצרו בגזרת יהודה ושומרון בחשד להשתייכות לארגון הטרור חמאס והג’יהאד האיסלאמי, הובאו היום (חמישי) לדיון הארכת מעצרם בבית המשפט הצבאי במחנה עופר.

במהלך הדיון, התפתח עימות בין עורכת הדין שייצגה חלק מהמחבלים החשודים לבין קצינת צה”ל שבמהלכו היא ירקה לעברה, קיללה ואף התנפלה עליה ושרטה אותה. כי פורסם לראשונה בחדשות 12.

לפי עדי ראייה שנכחו בדיון, עורכת הדין החלה לפתע להטיח האשמות קשות בקצינת צה”ל, שאחראית על הסדר וניהול הדיון בבית המשפט. לדבריהם, בשלב מסוים היא אמרה לקצינה “יהודייה מסריחה”. לאחר מכן, היא ירקה לעברה ובשלב מסוים אף התנפלה עליה כדי להכותה ושרטה אותה. הקצינה נזקקה לטיפול רפואי ופונתה לבית החולים.

במשטרת ישראל במחוז ש”י הגיבו על האירוע ל-N12: “מיד עם קבלת התלונה פתחנו בחקירה בחשד לתקיפה. זהו אירוע חמור שאנחנו לא מקלים בו ראש”.

זה לא המקרה הראשון בבית המשפט שמתרחש אירוע מתוח שכזה. כמה ימים קודם לכן, פרקליט המייצג את המדינה התבטא בחריפות לעבר אחד מעורכי הדין שמייצג את המחבלים החשודים, ואמר לו: “אין מה לדבר איתך, אתה תומך טרור ואתה מייצג טרוריסטים”. גם במקרה זה התפתח עימות מילולי חריף, עד שחלק מהנוכחים נאלצו להפריד ביניהם.

עו”ד שמייצגת מחבלים לקצינת צה”ל: “יהודייה מסריחה” (kikar.co.il)

https://www.kikar.co.il/police/s3ijsk

N12 – עו”ד שמייצגת מחבלים לקצינת צה”ל: “יהודייה מסריחה” (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/news-law/2023_q4/Article-bd091bcb3a19b81026.htm

 

 

Views: 25

7 Comments

  1. קפאח (השפן שמנהל את עדנה קרנבל) שמת תמונה של מישהו אחר. אתה כנראה נורא בלחץ ומבין שימך עד למעצר ספורים . צר לי נורא על כך שאינך זוכה לראות

    הערת מערכת:
    התמונה היא להמחשה בלבד של פרצופו של הגועל.

  2. שאלה לעזריה. המגיב.

    אם אכן יש הרבה כניסות אז למה אין פרסומות לאתר.???

    האים רק שיש כתבה על שתי הזונות רומי והילה “ארומה בית שימוש” יחזקאל. אז יש. מלא כניסות או גם שיש כתבה על עו”ד שלא מוכר כמו הכתבה כאן.
    מעניין…

  3. 150 אלף כניסות ביום 300 אלף בכנסיות פרסומים ארועים מיוחדים . אם אכן כך אין פלא שהחונטה בלחץ . בעבר האתרים קימקא והתנועה לטוהר המשפט שפעלו מישראל ועסקו בשחיתות בבתי המשפט השרתים שלם נפלו פעם אחר פעם ,אתם פועלים מאהרב אז לחונטה יותר קשה. המשיכו במלאכת הקודש אל תצמצמו עצמכם לבתי המשפט למשפחה בלבד.

  4. אם נשווה את הטיפול בעורכי דין הערבים לטיפול באבות גרושים, נסיק שאבות גרושים גרועים מהחמאס.

    בעת גירושיו במסגרת הניכור ההורי של המערכת עשו לי “הדרכה הורית” לילדים שלי !!!!!

    את הילדים של הגרושות שאני מזיין אני רואה יותר מהילדים שלי, אני גם זורק את אמא שלהם לאחר כמה שבועות שאני מוצא סחורה חדשה – למה היום הרווחה לא עושים לי “הדרכה הורית” במקרה זה “טובת הילד” יכולה להיפגע כי זרקתי את אמא שלו שגם ציפתה לספונסר וקיבלה זין תרתי משמע. זה טראומה לגרושה, חחחח

  5. את הלשכה מעניין לטפל בעורכי דין שיוצאים נגד שחיתות מערכת המשפט ופועלים לטובת הציבור ולשלול להם את הרשיון מאשר בכאלה . חזקו ואימצו על המלאכה החשובה שאתם עושים אתם נותים תקוה למדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *