EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 39: 2 סרטוני 5 חטופים שצונזרו בישראל לצפייה מחשש שישראלים דבילים יאמינו שהדיקלום הוא רצוני (יגל יעקב וחנה קציר)

ילד ישראלי חטוף מדבר מעזה 10-11-2023

עד כמה מטופשים מקבלי ההחלטות בישראל שמבקשים מאיתנו לא לצפות בסרטוני החטופים שמקללים את ביבי.  אנחנו לא מאמינים בצנזורה.  אף ישראלי לא מאמין שהחטופים האלה מדברים באופן רצוני.  הרי מוחזק להם אקדח (סימבולי) לרקה.  הם חטופים בידי חיות אדם שרואה בהם סחורה.  10/11/2023.

 

איזה מוח ישראלי מעוות חושב שהציבור יפול בפח של טרור פסיכולגי?  מה…. כולנו פסיכים?

החטופים כמובן מדקלמים את מה שאומרים להם לדקלם שביבי אשם, ושצריך למכור את חירותם תמורת שחרור המרצחים שנתפסו ועוד 7,500 אסירים ביטחוניים, ומעבר בטוח של הנהגת החמאס לקטאר…..

אבל האסירים הביטחוניים לא שייכים למשפחות החטופים ולכן אין להם זכות לדרוש לשחרר את האסירים הביטחוניים.  הבעלות על האסירים היא של כלל הציבור בישראל. מספר קטן של משפחות חטופים לא יכולים לדרוש לשלם מחיר כבד, כשהסחורה היא לא בבעלותם.

את הלקח למדנו מעסקת גלעד שליט הפסיכית, שאבא שלו הצליח לטמטם מדינה שלמה במחיר כבד מאוד.  איך האבא של גלעד שליט לא מתבייש להסתובב בציבור כשהוא מכר את הילד שלו תמורת החופש של אלפי מרצחים בני עוולה… זאת לא נבין לעולם.

 

אין מה לכבד את “בקשת המשפחות” – הם כבר צפו ואין להם בעלות על הסרטון

ועוד דבר:  הסרטון הזה מסתובב ברשתות ובווצפים.  מה זה הקשקוש הזה שצריך לכבד את בקשת המשפחות שלא לשדר אותו?  הרי הפלסטינים לא ביקשו אישור מהמשפחות. זכויות היוצרים על הצילום שייכים לפלסטינים.

אלה שחררו את הסרטים לנחלת הציבור.  למשפחות אין שום זכות לבקש “לכבד” את בקשתם שלא להפיץ, כשמי שישלם את מחיר שחרורם זה עם ישראל, ולמבקשים (המשפחות) אין שם, אין פנים ואין זהות.

זה סתם עבודה בעייניים ש”המשפחות מבקשות לא לשדר ולא להפיץ”.

הסרטון הראשון הזקנה חנה קציר והנער בר מצווה – יגל יעקב

 

חרבות ברזל זקנה שנחטפה לעזה בגלל יצחק עמית ומתחננת שיחלצו אותה
חרבות ברזל זקנה שנחטפה לעזה בגלל יצחק עמית ומתחננת שיחלצו אותה

 

 

 

יגל יעקב חרבות ברזל ילד בן 13 שנחטף לעזה בגלל יצחק עמית

 

הסרטון השני שלושת החטופות שלובשות סחבות

לובשת סחבות ראשונה:

 

חרבות ברזל חטופה ישראלית נחטפה לעזה בגלל יצחק עמית
חרבות ברזל חטופה ישראלית נחטפה לעזה בגלל יצחק עמית

 

לובשת סחבות שניה:

שימו לב שמה שהיא אומרת אם היה מוצג לבית משפט ישראלי הי מתקבל ללא עוררין כ”הודיית בעל דין”.  בישראל כל עוד לא רואים חרב או נשק המופנה לאישה, הרי מה שהיא אומר זו הודאה רצונית.

בבתי משפט למשפחה נשים מקליטות גברים כל הזמן, מעלימות ומחוקות את כל ההתגרויות שמסביב וברגע שהגבר התעצבן ופלט קללה, היא רצה לבית משפט וטוענת שהגבר אלים.  שימו לב שלא סתם בבתי משפט ישראלים ביטלו את הגנת הקינטור.  מה שהגבר נתפש אומר בהקלטה, זה ראיה חלוטה ולא משנה מה קרה דקה אחת קודם לכן.

אותו דבר כאן.  הרקע (שהיא חטופה) לא משנה.  מה שהיא אומרת זה מה שתופש בבית משפט ישראלי.   מבחינתנו שהמשפחה שלה תצא לעזה ותחלץ את הכוס שלה.

 

חרבות ברזל חטופה ישראלית נחטפה לעזה בגלל יצחק עמית
חרבות ברזל חטופה ישראלית נחטפה לעזה בגלל יצחק עמית

 

 

 

 

 

Views: 153

7 Comments

  1. אתה חתיכת אפס, אתה לא מבין כלום על העולם ואתה מדבר כאילו כן.
    אני מאחל לך שיחטפו אותך ואת היקרים לך וללמוד על בשרך מזה אומר להיות בשבי. עד שלא היית בנעליים האלה אין לך זכות בכלל להעביר ביקורת, מעבר לזה שהטענות שלך ילדותיות, העובדות שלך שקריות ובכללי נראה שאתה מתבלבל בין דעה לעובדה.
    לשאלתך ״מה… כולנו פסיכים?״, התשובה היא לא. אתה כן, ואתה קטן וכנראה בודד, אז גם אם תיחטף אף אחד לא ירים שלט בשבילך, אולי רק ״תשאירו אותו שם״

    הערת מערכת:
    קוראים לך רונן צור?
    אגב, בישראל חוטפים ילדים כל הזמן. הנשים הגרושות בישראל הן לא פחות שטניות מהחמאס. מגישות תלונות שווא כדי לפגוע בעיסוק ובחירות, סוחטות רכוש, כתובה ומזונות, ולא מאפשרות כל קשר עם האב.
    עשרות אלפי ילדים חטופים בישראל ע”י הנשים הגרושות, ואי אפשר לעשות להן כלום. הן קדושות.
    ולגביך מגיב יקר. הלוואי ומחבל חמאס יעקור לך את העיינים. ככה תרגיש מה שגבר ישראלי מרגיש כשהוא נכנס לאולמות בית המשפט למשפחה.

  2. מה זה האתר המשוגע הזה? אם המשפחות שלהם ביקשו לא לפרסם אז צריך לכבד את הבקשה שלהם. איך אתם יכולים לומר שאין להם פנים ושמות? הם משלמים מחיר יקר ביותר בכל רגע שעובר. כבדו אותם

    הערת מערכת:
    אחרי שאבא של גלעד שליט שיגע מדינה שלמה והכריח את המדינה לשחרר את רבי המרצחים בתמורה לבן שלו, אנחנו לא חושבים ש”המשפחות” זה קלף משכנע.
    אבא של גלעד שליט שרף ל”משפחות” את כל האינטגריטי.

  3. לבודד אוטיסט ילד בתנאי הפרדה מעל שבע שנים בכלא הוא לא מעשה של רחמים – זה מעשה של אכזריות.
    לאכזרים השונים יש צבע שונה.

  4. מנהיגות רופסת מול המשפחות החטופות.

    מנהיגות נחרצת ומתעללת מול אבות גרושים וגברים שחלקם מתים כמו זבובים בעזה במלחמה על מדינה שמתעללת בהם בעת גירושיהם וסתם כי הם גברים.

    אופתע אם קיימת ממשלה שלא תשלם את המחיר שרוצה החמאס כי ככה זה היה תמיד.

    דור זבל הולך ודור זבל בא והארץ לעולם עומדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *