EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 46 היום שאחרי: בחירות דמוקרטיות בעזה תוך 14 יום זה מה שצריך לעשות!

איתמר בן גביר משוטט בדנג'ן של ג'נין מחפש פיתות

זהו מאמר דעה. הגיע הזמן להכריז על בחירות בעזה ואפילו תוך 14 יום ואפילו שחצי מהאוכלוסייה שם עקורה ודיספלייסט.

אבל לפני שנדון בכך אנחנו לא מבינים מדוע צה”ל לא נותן אולטימטום למחבלי החמאס להגיע לנקודה מסוימת ולהיכנע עם דגל לבן.  הפלסטינים רוצים הפסקת אש.  צריך להסביר להם שהם יקבלו הפסקת אש ברגע ש 50,000 מחבלי החמאס ייצאו מהמחבואים שלהם וייכנעו בפומבי.  לדעתנו גם אין שום סיבה לא לפרסם את שמות המבוקשים.

ואלה הסיבות:

קודם כל אם סינוואר ודף ירצו להתמודד הם יצטרכו לצוץ מעל האדמה, ואז יהיה קל לחסל אותם מהאוויר.

שנית כל, שייוצר גוף שיכול לדבר בשם העזתים עם ישראל ושאר העולם.  זה חלק מההבטחה של ישראל לשחרר את עזה מהחמאס.

שלישית, שנדע אם האוכלוסייה בעזה תומכת בחמאס, או לא. מפמפמים לנו שהעזתים בחרו בחמאס, אבל זה היה לפני 20 שנה. הבחירות יוכיחו למי הלב שלהם נוטה.  לטרור או לעתיד של תקווה.

 

רביעית, בחירות בעזה יקרו במוקדם או מאוחר, ולכן אין מה לחכות.  עדיף עכשיו להראות לעולם שהעזתים לא תומכים בחמאס, ושהם עצמם רוצים חופש מהחמאס.  זה ינפץ לכל מפגיני פרי פלסטיין את הסלוגן “פרי פלסטיין”.  ואולי לא.  אז נתמודד עם זה.  לפחות נסיר את המסיכה מעל הצביעות של העזטיזים.

חמישית, לא צריך להקים להם גוף מייצג שכולו 100 עזטיזים.  אפשר לעשות קומבינציה של 33% עזטיזים, 33% נציגי מדינות ערב בעלות ענין (מצרים, ירדן, סעודיה) ו 33% נציגי או”ם או נאטו.

העיקר זה שנוכל להראות שאנחנו, מדינת ישראל, רוצים להביא שלום ודמוקרטיה לעזה, ולשחרר אותה מקיני טרור, שנאה ואנטישמיות.

כבר לפני חודשיים כתבנו פה, כאשר ביבי בטמטומו חשב שהוא יעשה שלום עם סעודיה במסלול עוקף פלסטינים, שאין לו ברירה אלא להכריז על מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון.

בפועל הרשות הפלסטינית (יו”ש) היא מדינה, אז למה לא לתת להם עוד סממנים של מדינה כג’סטה בינלאומית?  לתת להם הכרה, לתת להם לפתוח שגרירות בתל אביב.  שיביאו שגרירים משאר העולם.  מבחינתנו שאפילו יטביעו לעצמם מטבע מקומי.

ובהזדמנות זו היינו נפטרים גם מכל היישובים הערבושקים צמודי הקו הירוק בתוך ישראל שהם ערבים, ומצרפים אותם לרשות (טייבה, קלנסואה, בקה על חרביה, אום אל פאחם, אום כולתום, ערערה…..  כל השכונות המזרח ירושלמיות שאפשר להיפטר מהן, כל הערים והיישובים הערביים ליד גבול 67, ואפילו את מגדל שאמס היינו מחזירים לסוריה. מאסלמה.

התפיסה המטומטמת של הימנים, האיתמרים, בן גבירים, הסרוגים והסרוגיות שצריך לשלוט בעם אחר מהים התיכון עד הירדן, ולא לתת להם בדל של תקווה נכשלה כישלון חרוץ.  אין יותר מסלול שלום עם סעודיה בלי 2 מדינות.  מדינה פלסטינית חייבת לקום.  זה קונצנזוס בינלאומי, אז למה לעכב את זה?

ולגבי עזה???  שיתחילו עם מנדט בינלאומי של האו”ם או נאטו או הליגה הערבית שישלטו בהם, ויארגנו להם דמוקרטיה.  אבל גם הם צריכים איזה גוף של אסיפה מכוננת שייצג אותם במקום החמאס….

וזה רק רעיון לא אפוי: אם מכריזים על פלסטין כעל מדינה, אפשר לתבוע אותם בהאג על כל הנזקים שישלמו על כל הנזק שגרמו.  זה נכון או לא?

צריך לחשוב גם על מנגנון לתבוע את החמאס שישלם כספית לכל הקורבנות שלו בישראל.

 

עדנה קרנבל יוצאת לחופש כי הגענו לקצה הקיבולת של האתר.  אנו זקוקים לתרומות.  אפילו משטרת ישראל מוזמנת לתרום.  נחזור לאחר שנאסוף תרומות לקניית קיבולת אכסון מוגדל.  ביי.

Views: 4

8 Comments

  1. מי שתורם יראה בקבלה את השם של בעלי האתר?
    האים האתר
    שייך לאיתמר בן גביר?
    או ליוספה ברק?
    או לגיא לרר?

  2. אכן חשוב לתרום ואף אני שולחת משהו עכשיו.
    שאלו פה כבר
    למה אין פרסומות באתר???
    זה יכול לעזור לכם ולנו .
    פרסומות של בעלי מקצוע וכן של עורכי דין… וחנויות חומרי ביניין

  3. כתבה מעניינת.

    בהחלט יש מקום לרצף על הקו הירוק – שץאנחנו נספח ישובים יהודיים קרוב לקו הירוק ונזרוק להם ישובים ערבים שצמודים לקו הירוק (זה יאלץ את המדינה להתבסס על מרשם תושבים קיים נכון להחלטה, כי הערבים מרצונם לא יסתפחו למדינה הפלסטינית).

    את בן גביר וחבריו שיושבים בתוך השטחים נייבא לישראל, אם הם לא רוצים לבוא שישארו שם ויהיו חלק מהמדינה הפסטינית. יש יהודים בכל העולם וזכותם להגר.

    נקבע גבול עם או בלי שלום אבל עם הרבה ביטחון וזהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *