EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 47: סרטון החטוף אריה זלמנוביץ שנאסר לצפיה בישראל – לא מספרים שחתכו לגברים את האשכים והזין!

אריה זלמנוביץ בשבי החמאס

היום ב 43 למלחמת חרבות ברזל. 18/11/2023.  אתמול פורסם סרטון של חטוף נוסף אריה זלמנוביץ שחתכו לו את האשכים והזין.

רק אתמול נפלו מטחים כבדים על גוש דן.  החמאס מדגים שיכולותיו לשגר טילים עדיין ביצועיות. סינוואר ודף מצליחים לתקשר עם מתווכים לעסקה בזיונית להפסקת אש תמורת 50 חטופים, אבל רק נשים וילדים.  משפחות החטופים דורשות להיכנע לסחיטה כדי להביא את הנשים והילדים הביתה.

כפי הנראה לא נשאר אף גבר חטוף בחיים.  לא מספרים את זה אבל רבים מהגברים שנתתסו ע”י החמאסניקים עברו חיתוך זין ואשכים, הם דיממו למוות ואח”כ שרפו אותם.  כשהם הגיעו לזק”א או למכון הפתולוגי לא ידעו אם זה זכר או נקבה כי איברי המין נחתכו.

רק אתמול 17/11/2023 נפלו מטחים כבדים על גוש דן.  החמאס מדגים שיכולותיו לשגר טילים עדיין ביצועיות. סינוואר ודף מצליחים לתקשר עם מתווכים לעסקה בזיונית להפסקת אש תמורת 50 חטופים, אבל רק נשים וילדים.  משפחות החטופים דורשות להיכנע לסחיטה כדי להביא את הנשים והילדים הביתה.

כנראה שלא נשארו יותר מ 50 עד 100 חטופים בחיים

האמת המרה היא שמתוך 240 חטופים כנראה נשארו בחיים רק 50 עד 100.  כל השאר נרצחו, נשחטו או דיממו למוות.

קשה לעיתונות הישראלית לספר את זה ומשאירים את כולם במתח כאילו יש עוד 190 חטופים שיישארו בידי החמאס.  אבל האמת המרה היא שכנראה רבים מהטופים כבר מתו.

 

ראו הסרטון החדש של אריה זלמנוביץ ז”ל מניר עוז פורסם 17/11/2023 אתמול.

פורסם במעריב 17/11/2023

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון של החטוף אריה זלמנוביץ’ מניר עוז

חמאס פרסם הערב סרטון ובו נראה אחד החטופים, אריה זלמנוביץ’ בן ה-86 מקיבוץ ניר עוז באופן המעורר חשש לחייו. כתמיד ולבקשת המשפחה, התקשורת הישראלית לא תשדר את הסרטון

 

אריה זלמנוביץ בשבי החמאס
אריה זלמנוביץ בשבי החמאס

 

17-11-2023 אריה זלמנוביץ החמאס חטפו אותו וחתכו לו את הזין והביצים
17-11-2023 אריה זלמנוביץ החמאס חטפו אותו וחתכו לו את הזין והביצים

 

 

 

חמאס פרסם הערב (שישי) סרטון ובו נראה אחד החטופים, אריה זלמנוביץ’ בן ה-86 מקיבוץ ניר עוז, באופן המעורר חשש לחייו. כתמיד ולבקשת המשפחה, התקשורת הישראלית לא תשדר את הסרטון.זלמנוביץ’ הוא דמות אגדית בקיבוץ ניר עוז. איש אדמה, מומחה בגידול חיטה בתנאי הנגב, אשר גם בעשור התשיעי לחייו הוא מתעקש לצאת מדי יום לעבוד בשדות. כן, גם בגיל 85 הוא קם ב-4:30, לובש את בגדי העבודה הכחולים ויוצא לשתות קפה עם החקלאים הצעירים.אריה הוא אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים, ממקימי קיבוץ ניר עוז, איש ספר ובעל ידע רחב בנושאי היסטוריה וידיעת הארץ, כך גם גידל את בניו.אריה נחטף לעזה. כבר חודש שהוא לא מתקשר לבן שלו בשעה 18:30 לשיחתם הקבועה. בשבת ה-7.10 הוא הספיק לדבר בטלפון עם בנו בשעה 9:25 ולעדכן שיש מחבלים בקיבוץ.

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון של החטוף אריה זלמנוביץ’ מניר עוז | חדשות מעריב (maariv.co.il)

https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1053007

ההתעללות בגברים – חתכו להם את הזין והאשכים

בידי דובר צה”ל וזק”א עדויות מצמררות על מה שקרה ב 7/10/2023.  כולם “מתרגשים” ומזדעזעים מאוד מזה שאנסו נשים, ויש עדויות מהפסטיבל נובה של מי שהתחבא בשיחים ששמעו בזמן אמת אונס קבוצתי, ושבאמצע האונס יורים במסכנה וממשיכים לאנוס את גופתה.

יש גם צילומים של כריתת שדיים והחמאסניקים משחקים בשדיים הכרותות כאילו זה פלסטלינה, וזורקים את הציצי מיד ליד.

אבל על מה שעשו לגברים אף אחד לא מדבר.  אנשי זק”א אומרים שהיו להם גופות שהם לא יכלו לדעת אם זה גבר או אישה.  פירושו של דבר שחתכו לקורבן את איבר המין:  הבולבול והאשכים.

 

 

דוגמא לשאריות של בני אדם זוג אחרי שנשרפו עי מחבלי חמאס
דוגמא לשאריות של בני אדם זוג אחרי שנשרפו עי מחבלי חמאס

כתבה בהארץ על אונס נשים בחרבות ברזל

כתבה ב”הארץ” על אונס נשים בחרבות ברזל של ג’וש בריינר 8/11/2023.  כתבה זו היא מהיום ה 31 לטבח ההמוני.

המשטרה גבתה עדות לאונס קבוצתי ורצח של צעירה בעת הטבח ב-7 באוקטובר

 

הפרקליטות מתכוונת להעמיד לדין את המחבלים המוחזקים בידי ישראל על כל העבירות שנעברו בעת הטבח, גם באין ראיות הקושרות אותם למעשים מסוימים. מחקירות החשודים עולה כי הם תכננו להגיע למרכז הארץ ולהשתלט על יישוב לזמן ממושך

 

חוקרי להב 433 גבו בימים האחרונים עדויות על עבירות מין והתעללות של אנשי חמאס בנשים בעת המתקפה על יישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר. זאת, כחלק מהמאמץ להעמיד לדין את המחבלים המוחזקים בידי כוחות הביטחון. מחקירות החשודים עולה כי הם תכננו להגיע למרכז הארץ, וכן להשתלט על יישוב לזמן ממושך, לקחת את תושביו כבני ערובה ולמקש אותו. מחקירות המחבלים עולה כי תוכנית הפעולה שלהם השתבשה בעקבות העימותים עם אנשי כוחות הביטחון, חברי כיתות כוננות ואזרחים.

 

בימים האחרונים גבתה המשטרה עדות מאישה שסיפרה כי חזתה באונס קבוצתי וברצח צעירה בעת שהסתתרה מפני מחבלים שלבשו מדי צבא. “כופפו מישהי, אני מבינה שהוא אונס אותה ומעביר אותה לעוד אחד במדים”, אמרה האישה לחוקרת. בהמשך, העידה, ירה אחד האנסים בראשה של הצעירה, והמחבלים במקום השחיתו את גופתה. בנוסף נגבתה עדות מאדם שהסתתר לצד העדה ושלא חזה באונס, אך העיד כי היא סיפרה לו בזמן אמת על מה שראתה ובהמשך גם העידה. עד כה התבססו הראיות לעבירות מין רק על עדויות של אנשי זק”א שלפיהן רבות מגופות הנשים נמצאו עירומות, כשעליהן סימני התעללות.

המשטרה גבתה עדות לאונס קבוצתי ורצח של צעירה בעת הטבח ב-7 באוקטובר – מדיני ביטחוני – הארץ (haaretz.co.il)

https://www.haaretz.co.il/news/politics/2023-11-08/ty-article/0000018b-afa1-d3c1-a39b-bfe10ae50000

 

בתמונה גדעון לוי מ”הארץ” מתראיין כל יום באל ג’זירה הקטרית ומלקק לקטארים שבזכותם מצילים את החטופים….

 

גדעון לוי הארץ מתראיין באל ג'זירה ומטנף על צהל
גדעון לוי הארץ מתראיין באל ג’זירה ומטנף על צהל

 

ערן עציון – בגללו חתכו לגברים בקיבוצי הדרום את איברי המין

בתמונה:  ערן עציון שהיה בסגן במל”ל והאמין ש”החמאס מורתע” ושצריך להביא לסינוואר מזוודות של כסף כדי שלא יזרוק טילים.  היום הוא אורח בכיר בערוץ 12.  איזה ביזיון……  מה הפלא…. קרן ווקסנר שלחה אותו לשנה של פינפונים בהרווארד…..  איפה שהיום רוב הסטודנטים צועקים פרי פלסטיין…..

האיש הזה שמביאים אותו לטלוויזיה לפרשן על המצב היה תומך נלהב של מאת קפלן, קרא לחיילים והטייסים להשתמט משירות, ואפילו כתב “בואו נאמר את זה בקול רם – הנאשם, (ביבי) ראש ממשלת המעבר, שנתיביו להקמת עוד ממשלת-הונאה הולכים ונחסמים, מתחיל לבצע מהלכים לחימום הגיזרה האיראנית. מהלכים שכל כולם ניגוד עניינים מהותי, תפקודי, אסוני.

אסור לתת לאיש הזה לסבך את המדינה כולה בעימותים צבאיים שאין להם שום רציונל, למעט הרציונל האישי שלו.  נתניהו – לא תהיה חקיקה פרסונלית, לא תהיה ממשלה פרסונלית, ולא תהיה מלחמה פרסונלית.  כל בעלי התפקידים שטרם קורנפו – שרי קבינט, ראשי ובכירי גופים ביטחוניים ומדיניים – האחריות עליכם, למנוע מנתניהו לסבך את ישראל”.
הבנתם:  הוא טען שכל מענה בגזרת חמאס ואיראן נועד למלט את ביבי מהמשפט הפלילי……  נו….  איך אפשר לצפות מביבי להגן על המדינה אם כל פעולה שהיה עושה היו מייללים עליו בוגרי קרן וקסנר שזה בגללל המשפט הפלילי?????

 

 

ערן עציון לשעבר סגן ראש המלל טען בלהט שהחמאס מורתע והיום מחנטרש בטלוויזיה
ערן עציון לשעבר סגן ראש המלל טען בלהט שהחמאס מורתע והיום מחנטרש בטלוויזיה

https://www.haaretz.co.il/news/politics/2023-11-08/ty-article/0000018b-afa1-d3c1-a39b-bfe10ae50000

Views: 327

8 Comments

  1. ביבי כבר מזמן לא בארץ. כל ראשי המדינות הם שחקנים עם מסיכות

  2. כמה טוב שבאתם הביתה … אחרי שבוע שהאתר היה מושבת לצורך אחזקה.

  3. אכן לאן נעלמת או שהעלימו אותך. אני נכנס כל יום לעדנה ושבוע האתר לא עלה. אני ער לתקלות שקורות לאתרים שנלחמים בשחיתות מערכת המשפט אני זוכר כשהקמנו את התנועה לטוהר המשפט איך השרתים פתאום נפלו באופן תכוף דברים דומים אמר עו”ד שמחה ניר בהתייחס לאתר קימקא. חששתי שהצליחו להשבית אותך אבל למארה המזל כעוף החול עמדת על הרליים וחזרת.

  4. אני היתי הראשון לזהות את חדוות האונס הפלסטינאית של נשים ציוניות קבלו קישור לאופרה שכתבתי שהיום היא מחוץ לחוק

    https://youtu.be/J8Gt3CJbnio?si=hfg6U_CEfDPN3ict

    ””מאמי יא מאמי / תפתחי את הרגלים / לשבעה מדוכאים / שבעה פלשתינאים / עשרים שנות כיבוש / יותר לא נמתין / בזקפה ובזרע נגאל את פלסטין”.

  5. פשוט לא יאמן . משחררים נשים וילדים ליפני חיילים
    וגברים.!!!
    חיילים שומרים על המדינה מגינים עליהה
    פשוט כפויות טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *