EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 62: עו”ד קרן ענבר כדי להחמיר בעונשה של מתלוננת שווא על אונס (עמית אבוקרט) רצוי שהקורבן שלה ימות ע”י מחבלי נוחבה (עמית מגנזי)

עמית אבוקרט מעלילנית שווא על אונס שלא היה - הרסה את חייו של עמית מגנזי

אונס שלא היה.  אבל כדי לקבל צדק נגד המרושעת שבדתה את האונס, רצוי שקודם כל הבחור יירצח ע”י מחבלים….

ענת מגנזי גולדשטיין היא עו”ד למשפחה.  במקצוע שלה מאוד מקובל להעליל על הבעלים לשעבר שהם אנסים ואלימים.  מאוד מאוד מקובל.  והעו”ד הזו חטפה את המגפה של תלונות שווא קרוב מאוד אליה.  הבן שלה עמית מגנזי ז”ל, יפיוף. פרח שנקטף בדמי ימיו, היה קורבן תלונת שווא על אונס.  איזה זונה אחת בשם עמית אבוקרט תפרה לו תיק אונס בגיל 17.

לפני פרעות הנוחבה הפרקליטה החליטה להעמיד את עמית אבוקרט לדין על תלונת שווא והתחזוות. ת”פ 36918-06-21 פרקליטות מחוז מרכז – פלילי נ’ עמית אבוקרט. (השלום, רחובות, נפתח 16/06/2021 בפני השופטת קרן וקסלר). הנאשמת הגישה בקשה לעיון בחומרי חקירה: בע”ח 10481-12-22 עמית אבוקרט נ’ מדינת ישראל.

 

אף אחד לא התרגש מהתיק הזה, ואף עיתון לא רצה לסקר את זה, כי זה פוגע באגנדה של שדולת הנשים (מרכז רקמן, מירב בן ארי, דפנה הקר וכו’) שאין כזה דבר תלונת שווא, כי תמיד “אנחנו מאמינות לך”, ו”אין סיבה שאישה תשקר, במיוחד אם היא בכתה מאוד”.

אבל, הקורבן עמית מגנזי נשחט ע”י מחבלי הנוחבה בחרבות ברזל, וחודשיים אחר כך המעלילנית הגיעה לבית משפט בתיק שבו היא הנאשמת במסירת ידיעות כוזבות למשטרה והתחזות.

פתאום התיק הפך מעניין.  ולמה?  רק בגלל שהבחור קסם הזה נשחט ע”י הנוחבה.

הביטו בתמונה, זו עמית אבוקרט, מעלילנית השווא.  במה היא שונה ממחבלי הנוחבה?  היא רצתה להרוס את חייו של הקורבן שלה עמית מגנזי, ובאופן אירוני הקב”ה הגשים לה חלום, ועמית נשחט ע”י הנוחבה בנובה.

 

 

עמית אבוקרט מעלילנית שווא על אונס שלא היה - הרסה את חייו של עמית מגנזי
עמית אבוקרט מעלילנית שווא על אונס שלא היה – הרסה את חייו של עמית מגנזי

 

והנה הקורבן שלה עמית מגנזי, רקדן חושני ומתאבק רסלינג לייט.  מי יודע אם המחבלים לא חתכו לו את הביצים והזין כמו שעשו לרבים מהגברים שנפלו בציפרני הטרף של הנוחבה.

 

עמית מגנזי עוד קורבן של תעשיית תלונות השווא הישראלית נשחט בנובה
עמית מגנזי עוד קורבן של תעשיית תלונות השווא הישראלית נשחט בנובה

הנה עמית רוקד

 

 

 

עמית אבוקרט טענה שהוא אנס אותה בגיל 17 בבילוי של חברה על שפת חוף הים, ואח”כ פתחה פרופילים פיקטיביים על שמו שבהם הוא כביכול מודה שאנס אותה.  הכל היה שקר.

ספק אם עמית מגנזי ז”ל היה זוכה לראות את הנוחבה אבוקרט שהפלילה אותו, עמית אבוקרט, נכנסת לנווה תרצוש, אילולא אמא שלו ענת העו”ד לא היתה מפעילה את הקשרים שלה ולוחצת על הפרקליטות מחוז מרכז.

 

הנה מה שכתבה אימא של המנוח עו”ד ענת גולדשטיין מגנזי 11/12/2023: 

“האונס שלא היה!!!!! זוכרים את הפוסט שהעלתי על הבחורה מפלצת עמית אבוקרט שהתלוננה תלונת שווא על עמיתי שלי ?
אתמול היה דיון – טיעונים לעונש.  דיון אמוציונלי ברמות מטורפות, אני אמרתי את דברי מתוך דם ליבי. 💔💔
בסוף חודש ינואר 2024 ינתן גזר הדין. מפה אני קוראת לבית המשפט הנכבד- עלייך לעשות צדק, ולא בגלל שעמיתי נרצח פיזית, אלא בגלל שהנאשמת רצחה אותו בעודו בחיים, ואם המצב היה הפוך , הילד שלי היה יושב מזמן בבית הסוהר , למספר לא מבוטל של שנים.
יש למצות עימה את כל הדין- למען יראו וייראו.  הבחורה מהווה מסוכנות לציבור ולחברה !!!!!!!  עמיתי אמא פה תדאג שהצדק ייצא לאור 🩵🩵🩵🩵“. 
וגם ב 30/11/2023 האם השכולה כתבה:
הפוסט הזה מיועד לך עמית אבוקרט.  שנתיים גרמת לעמיתי שלי ייסורי נפש.  העללת עליו שקרים והכפשת את שמו ברבים.
שנתיים שהילד הטהור שלי סבל מחרדות וסיוטים בגללך !!!!!!!
ועכשיו כשעמיתי שלי נרצח, אם את חושבת שלא תשלמי את הפיצוי אשר הגיע לו בחייו, אני אגרום לך לשלם את המחיר כל ימי חייך.
אני, אמא שלו , הלביאה שנלחמת על ילדיה, אלחם את מלחמתו של עמיתי ואגרום לאנשים להבין כמה את בחורה מסוכנת לחברה ובמיוחד לגברים !!!!!!!  ובית המשפט ידאג לעשות עם עמיתי את הצדק שמגיע לו גם במותו !!!!”.

עמית מגנזי היה צעיר בן 22, רקדן ברייקדאנס מוכשר שנסע לבלות עם חברים במסיבת המוות בנובה ולא חזר. הוא הופיע במופעים של רסלינג, בסינמה סיטי ובמועדון הברלה.

 

ענת מגנזי גולדשטיין שכלה בן במסיבת נובה ודורשת צדק
ענת מגנזי גולדשטיין שכלה בן במסיבת נובה ודורשת צדק

 

 

ענת מגנזי גולשטיין הבן שלה טעם את פרות הבאושים של הפמיניזם
ענת מגנזי גולשטיין הבן שלה טעם את פרות הבאושים של הפמיניזם

 

ענת גולדשטיין מגנזי למדה בדרך הקשה מה זה פמיניזם ומה זה תלונת שווא על אונס
ענת גולדשטיין מגנזי למדה בדרך הקשה מה זה פמיניזם ומה זה תלונת שווא על אונס

להלן כתבה באתר פוסטה פורסם זיוה קריסטל 14/12/2023

תיק הנאשמת בהגשת תלונת-שווא על אונס נגד הצעיר שנרצח במסיבת הנובה

לפני שנתיים עמית מגנזי ז”ל נחקר בחשד לאונס, בעקבות תלונה של חברתו לספסל הלימודים. חקירת המשטרה חשפה ראיות מפוברקות ועדות שקר של המתלוננת, הפרקליטות סגרה את התיק נגד עמית ובמהלך נדיר הגישה כתב אישום נגד המתלוננת. כעת, חודשיים אחרי הרצח הטראגי, התיק הגיע לישורת האחרונה

“ככל שהעלילה חמורה יותר, פוטנציאל הנזק גדול יותר”.

עמית מגנזי, בן 22 מנס ציונה, נרצח ב-7 באוקטובר במסיבת הטבע “נובה” בקיבוץ רעים, בה בילה עם חבריו.

עמית, מקורבנות הטבח הרבים במסיבה, השתחרר רק לפני שנה משירות בצה”ל, לאחר שירות כמדריך כושר. בשנה האחרונה החל ללמוד הפקת מוסיקה. חבריו תיארו אותו כצעיר מלא אהבה, אנרגיות ושמחת חיים, ספורטאי חובב שמגיל צעיר התאמן בהיאבקות.
במשך יומיים לאחר השבת השחורה עמית נחשב כנעדר, עד אשר הוריו ושלושת אחיו ואחיותיו קיבלו את הבשורה המרה.

אתמול התקיים דיון סוריאליסטי בבית משפט השלום ברחובות (10 דצמבר 2023).  מתברר, כי לפני שלוש שנים הוגשה נגד עמית ז”ל תלונת כזב על אונס. חברתו של מגנזי לספסל הלימודים בבית הספר התיכון “בן גוריון” בנס ציונה התלוננה נגדו במשטרה שהוא תקף אותה מינית במהלך בילוי בחוף הים, בעת שהיו בכתה י”ב. התלונה הוגשה שנתיים אחרי מקרה ה”אונס” כביכול, כאשר המתלוננת ועמית מגנזי כבר שירתו בצה”ל.

חקירה מהירה ויעילה של משטרת יבנה חשפה שהמתלוננת, עמית אבוקרט, הגישה תלונה שקרית נגד עמית מגנזי, תלונת שווא. עוד יותר מכך: כדי לתמוך את תלונתה השקרית, היא בדתה, זייפה ופיברקה התכתבויות שונות של עמית מגנזי, בהן “הוא מודה” כביכול באונס הידידה, ומתנצל.

ארבעה חודשים אחרי שנפתחה חקירה בעקבות תלונת הצעירה, התיק נגד עמית מגנזי נסגר מחוסר אשמה.

סנגוריו של מגנזי, עורכי הדין שגיב וניר רוטנברג, פעלו מול הפרקליטות ודרשו להעמיד לדין את המתלוננת שהעלילה עלילת שווא על עמית, והביאה לחקירתו בחשד לאונס.

הסנגורים ציינו בין היתר כי מדובר בחשד שהיה עלול לגרום למעצרו של הצעיר ואף למאסרו לשנים ארוכות, אלמלא ערנות שגילו חוקרי המשטרה שחשפו בשלב מוקדם את הבדיה המפוברקת.

באופן נדיר, פרקליטות מחוז מרכז קיבלה לעיונה את תיק החקירה, ולאחר בדיקה אמצה את טענות הסנגורים והחליטה להגיש נגד המתלוננת אבוקרט כתב אישום.

כך, המתלוננת הפכה לנאשמת בעבירות של מסירת ידיעה כוזבת למשטרה והתחזות כאדם אחר.

מדובר בתיק די נדיר. מספר כתבי האישום שמגישה הפרקליטות על בדיית תלונות שווא של אונס, הוא זניח ושולי. בכל זאת, הגישה הרווחת בפרקליטות עדיין היא של מתן אמון במתלוננות כמעט בכל מצב, גם כאשר התלונה מגיעה אחרי שנים ואין לה תימוכין בראיות חיצוניות למעט גרסה מול גרסה.

כאמור, במקרה הזה הפרקליטות חרגה ממנהגה, דרישת קורבן התלונה הכוזבת התקבלה ובחודש יוני 2021 הוגש כתב אישום נגד המתלוננת, עמית אבוקרט, כיום בת 22.

הפרופיל המזויף והחקירה

בתחילת השנה הודתה אבוקרט בעבירות של תלונה כוזבת והתחזות, במסגרת הסדר טיעון.

לפי כתב האישום שבו הודתה במסגרת ההסדר, הם היו קטינים בני 17, ידידים מהשכבה בתיכון. באחד מערבי אוקטובר, תחילת י”ב, הם בילו בחוף הים עם חבריהם. קודם הנאשמת וכמה חברות הגיעו לחוף ביום שישי, אחר כך כמה בנים וביניהם עמית מגנזי הצטרפו.

בשלב מסוים, עמית ועמית היו לבד באוהל. לפי כתב האישום, הוא ביקש לנשק אותה והניח יד על ברכה, אבל כשאבוקרט התנגדה, הוא פסק ממעשיו.

אחרי יומיים בבית ספר, אבוקרט התלוננה במסגרת הבית ספרית על כך שהוטרדה בניגוד לרצונה, לטענתה, והנושא טופל ברמה החינוכית.

עברו שנתיים. האירוע המשיך להעסיק את הנאשמת, ועכשיו היא התחילה לספר סיפור אחר.

תחילה, לפני שניגשה למשטרה, היא סיפרה לחברה שלה שעמית אנס אותה באותו בילוי על חוף הים, בשמינית, בניגוד לרצונה. עוד היא הוסיפה וסיפרה לחברה, שבזמן האחרון היא פגשה בעמית באקראי, והוא איים עליה ש”אם היא תפנה למשטרה, הוא יפגע בה ובמשפחתה”.

כדי לשכנע את חברתה שהסיפור הזה הוא אמת, הראתה אבוקרט לחברתה התכתבויות פיקטיביות, אותן ערכה בעצמה.

באותן התכתבויות מזויפות, עמית כתב לה באינסטגרם לכאורה שהיא “לא יוצאת לו מהראש”, והוא “מת לתת בה”, ואחר כך איים כביכול שלא תתלונן עליו במשטרה.

לאחר ששמעה את הסיפור, ביקשה החברה את פרטי האינסטגרם של עמית כדי להתעמת איתו. בפועל, לפי כתב האישום – מי שזייפה את ההתכתבויות והפעילה חשבון פיקטיבי תחת שמו של מגנזי – זו עמית אבוקרט בעצמה.

חברתה של אבוקרט כתבה הודעות נזעמות ל”עמית מגנזי”, ולא ידעה כי זו אבוקרט שמשיבה לה בחשבון שזייפה על שמו של עמית.
אבוקרט המתחזה למגנזי השיבה לחברתה, שהוא “מתנצל” על מה שקרה באוהל בשמינית, ומבקש שלא תתלונן למשטרה.

כמה ימים אחרי השיחה עם החברה, אבוקרט הגישה כאמור תלונת כזב במשטרה, והבדיה הפכה לתלונה רשמית לפיה מגנזי כביכול אנס אותה כשהיו בני 17 בבילוי עם חבריהם בים.

עמית מגנזי עוכב ונחקר באזהרה בחשד לעבירה החמורה של אונס ומעשה מגונה (24 ינואר 2021). בתום חקירתו הראשונה שוחרר בתנאים מגבילים.

בינתיים המשטרה המשיכה בחקירה, במסגרתה גבתה עדויות גם מחברותיה של אבוקרט ותפסה את התכתבויות האינסטגרם בין חברתה של אבוקרט לבין “עמית מגנזי” המתחזה, או אז התברר כי עמית המתלוננת זייפה את התכתובת.

אבוקרט חזרה על גרסתה הכוזבת גם בחקירה שנייה, אבל לאחר שהבינה שהסתבכה ביקשה לבטל את התלונה והסבירה שהיא “לא בנויה לכך נפשית”.

עוד לפני אסון ה-7 באוקטובר, אבוקרט הגיעה להסדר טיעון באמצעות הסנגורית שלה, עו”ד רותם טובול, והודתה בעבירות המיוחסות לה – ללא הסכמה על העונש.

לאחר שהודתה והורשעה בעבירות של תלונה כוזבת והתחזות, היא נשלחה לשירות המבחן לצורך הכנת תסקיר.

אתמול (10 דצמבר) נשמעו הטיעונים לעונש במשפטה של אבוקרט בבית משפט השלום ברחובות, חודשיים אחרי האסון שפקד את קורבן העלילה, עמית מגנזי ז”ל.

הדיון היה אמוציונלי מאוד. אמו של המנוח ובני משפחתו היו נסערים. הזעם על הנאשמת שהאשימה את בנם באונס וסיבכה אותו בחקירת משטרה ובתיק פלילי שבגינו היה עלול להישלח לשנות מאסר, עלה מדרגות רבות, והתערבב בכאב המשפחה על המוות, השכול והרצח הטראגי של עמית, בנסיבות החריגות והחיצוניות לתיק.

 

זו הפרקליטה של מחוז מרכז רחל אבישר אבלס.  בד”כ היא נמנעת מלהגיש כתבי אישום נגד מעלילניות שווא.  זאת גם מי שהסתירה מהציבור את שמות 33 הפדופילים.

 

רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז בהשראת גבלס
רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז בהשראת גבלס

 

 

רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז פלילי
רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז פלילי

 

 

עו”ד קרן ענבר היתה נרגשת בדיון באופן נדיר

התובעת, עו”ד קרן ענבר מפרקליטות מחוז מרכז, אמרה דברים קשים על הנאשמת. “עמית לא נמצא פה היום, אבל העובדה שהוא נרצח לא מעמעמת את האינטרס הציבורי שיעשה עמו צדק”, אמרה התובעת, “גם אמו ואביו, האחים שלו והחברים שלו שנמצאים כאן באולם, עומדים על זכויותיו”.

התובעת ציינה כי הנאשמת פגעה בשלושה ערכים מוגנים:

– “שמירה על שמו הטוב וחירותו של נפגע העבירה. בתלונות כוזבות יש פוטנציאל נזק עצום וככל שהעלילה חמורה יותר, פוטנציאל הנזק גדול יותר. הנאשמת העלילה על עמית ז”ל שהוא אנס אותה, מדובר בעבירה מהחמורות שיש לצידה עונש של שנות מאסר ארוכות”.
– “הערך השני הוא שמירה על אמון הציבור במתלוננות על עבירות מין, כאשר תלונות מהסוג הזה עלולות להביא לחשדנות כלפי תלונות אמיתיות”.
– “הערך השלישי הוא הפעלת מנגנוני המשטרה לשווא”.

התובעת חזרה ותיארה: “האינטראקציה בין הנאשמת לעמית ז”ל ארעה בשנת 2018. שלוש שנים לאחר מכן היא העלילה עליו את העלילה הכוזבת שהוא אנס אותה, היא לא הסתפקה בזה, והיא סיפרה גם לחברה שלה שהוא איים עליה. היא ערכה התכתבויות פיקטיביות בשמו של עמית באינסטגרם כדי להוכיח את הטענה בפני חברה שלה, וכשאותה חברה רצתה להתעמת עם עמית ז”ל היא התחזתה לעמית והתכתבה בשמו עם החברה… אנו מדברים על התנהלות מניפולטיבית, מתוכננת לאורך תקופה ארוכה. התלונה לא הוגשה בזמן סערת רגשות”.

התובעת הוסיפה: “העובדה שהנאשמת ביקשה לבטל את התלונה, לא נבעה מכך שהמצפון ייסר אותה, אלא משום שהיא הבינה שהיא מסתבכת בשקרים שלה. צריך לשים לב לכך שהיא לא ביקשה לנקות את שמו של עמית ז”ל, היא לא אמרה ששיקרה, היא הסבירה את החזרה מהתלונה בכך שהיא לא בנויה לכך נפשית, ורצתה לסגת תוך שהיא מותירה את עלילת הכזב נגד עמית מרחפת מעל ראשו… רק הודות לחושים המחודדים של חוקרי המשטרה והערנות שלהם, הדברים נגמרו כך.

“חשוב לציין”, הוסיפה עו”ד ענבר, “עלילת השווא הופצה לא רק במסגרת גורמי אכיפת החוק, אלא גם במסגרת בית הספר התיכון. מדובר בעלילה שליוותה את עמית שנים על גבי שנים תוך כדי רמיסת כבודו של עמית ז”ל לאורך תקופה ארוכה”.

התובעת ביקשה להבהיר בדבריה, שלא היתה שום פגיעה מינית או עבירה מצדו של עמית מגנזי ז”ל. כאמור, לפי כתב האישום נגד הנאשמת, הוא ביקש ממנה לנשק אותה והניח יד על ברכה, וכשסירבה הוא נסוג; לא היה מגע אינטימי.

התובעת הגישה לבית המשפט תצהיר עליו עמית מגנזי הספיק לחתום לפני שנרצח – תצהיר נפגע עבירה בו הוא תיאר את הנזקים הנפשיים והחברתיים שנגרמו לו מתלונת השווא והכתמת שמו כחשוד לכאורה באונס.

הוגשה גם חוות דעת של פסיכולוגית קלינית, שקבעה כי עמית סבל מחרדות ופוסט טראומה בעקבות חקירת המשטרה והחשש מתוצאותיה, קשיים לישון בלילות, ירידה בתפקוד, נזקקות לטיפול ופגיעה בקשרים חברתיים, בעיקר עם בנות המין השני.
בסיכום, נציגת הפרקליטות ביקשה להטיל על הנאשמת שישה חודשי מאסר בלבד, שגם אותם ניתן לרצות בעבודות שירות, לצד קנס ופיצוי משמעותי למשפחה של עמית ז”ל.

אמו של עמית, ענת מגנזי-גולדשטיין, עורכת דין במקצועה, מסרה גם היא עדות במסגרת הטיעונים לעונש, ותיארה כיצד זה להיות אמא של חשוד באונס: “הוא היה ילד שמח, מאושר, צוחק, יוצא, מבלה, היו לו מערכות יחסים, והוא הפך למשותק חברתית במשך תקופה. ההאשמות כלפיו ש’אנס’ פגעו במשפחה כולה… אם החוקרים לא היו ערניים, הבן שלי היה יושב במעצר עד תום ההליכים ומוגדר כאנס. זה להרוס לילד בגיל 20 את החיים שלו קדימה. אני שואלת על מה? להעליל עלילת אונס, להתחזות בחשבון פיקטיבי, לשלוח הודעות של איומים בשמו… הנשים כולן נפגעות מההתנהגות הזו… הבן שלי נבדק בפוליגרף משטרתי ויצא נקי… הוא דרש עימות והנאשמת סירבה”.

עורכי הדין שגיב רוטנברג וניר רוטנברג ליוו את עמית ז”ל ומשפחתו כנפגע העבירה לאורך ההליך הפלילי, ועמדו על המשמר שהתיק נגד הנאשמת לא ייסגר.

אחרי הדיון האחרון וערב גזר הדין הם אומרים ש”לא ישקטו עד שימוצה גם הליך אזרחי באמצעות תביעת נזיקין והנאשמת תשלם את מלוא הפיצויים על העוול שגרמה”.

עו”ד רותם טובול

עו”ד טובול, הסנגורית של הנאשמת הצעירה, ביקשה בטיעוני ההגנה לעונש להתחשב בנסיבות מקלות: “אני משתתפת בצערה של המשפחה. אכן עובדות כתב האישום כפי שהנאשמת הודתה בפני בית המשפט הן חמורות.

 

רותם טובול פיתחה נישה לייצוג מתלוננות שווא על אונס
רותם טובול פיתחה נישה לייצוג מתלוננות שווא על אונס

 

“הנאשמת השליכה מתחושה סובייקטיבית פנימית שהיא חוותה, שלא תאמה את האירוע החיצוני, ונבעה מאירועי עבר”, הוסיפה הסנגורית, “היא העצימה את האירוע ומבקשת סליחה. באותה נקודת זמן לא הבינה את החומרה של המעשים. היא הביעה חרטה עמוקה. מדובר באישה צעירה בתחילת שנות ה-20 לחייה, שעשתה בגרות וסיימה שירות צבאי, ומבקשת להמשיך את חייה בחברה כאדם נורמטיבי וערכי. היא הודתה כבר בחקירה במשטרה, השתלבה בטיפול, קצינת המבחן התרשמה שעשתה שינוי וכעת היא בראשית דרכה. מאז ביצוע העבירות חלפו שלוש שנים. הנאשמת מבקשת לשקם את חייה ונבקש שהתיק יסתיים בביטול ההרשעה”.

השופטת קרן וקסלר האזינה לצדדים וקבעה מועד למתן גזר דין – בסוף חודש ינואר.

עו”ד טובול מסרה לאתר “פוסטה” בתגובה: “היום נשמעו טיעונים לעונש בעניינה של הנאשמת. לצערנו היה דיון מאוד רגשי שמובן בנסיבות המצערות. אני משתתפת בצערה של המשפחה. יחד עם זאת הצגנו לפני בית המשפט את התמונה המלאה והנסיבות החריגות במקרה הזה, נסיבות שבשל צנעת הפרט אינני יכולה לפרט. יחד עם זאת הוצגה פסיקה שמלמדת על רף הענישה בעבירות מהסוג הזה ואנו תקווה שבית המשפט יקבל את החרטה הכנה שלה ואת ההמלצות של תסקיר שירות מבחן”.

 

https://posta.co.il/article/78875-4/

Views: 89

21 Comments

  1. יש בנות שהן לא צפויות, גברים תיזהרו שאתם
    עוזרים לבנות או מסיעים אותן הביתה.
    הן עלולות להתהפך.
    מקווה שהיא תקבל יותר מחודש בספארי כמו שכתבו פה.
    אלה שתשב במקומו 20 שנה… בכלא שתירקב!!!

  2. ענת היקרה (-:
    תילחמי על הילד שלך
    יש לך או יותר נכון היה לך ,
    ילד חתיך ונדיר ביופיו.

    בטוחה שהיה ילד יותר מדי טוב שאוהב לעזור ,
    והמכשפה הזאת פשוט ניצלה אותו,
    הבטן מתהפכת רק מלחשוב שהוא אנס.
    תלחמי על הילד ועל השם שלך.

    הערת מערכת:
    כל אחת היתה מתה שאחד כמוהו יסתכל עליה בכלל, והכיעור הזאת העיזה לרסק את חייו של הפרח????

  3. רחל אבישר אבלס היא נוחבה אמיתית.
    היא גם זאתי שנתנה חיסיון ל33 הפדופילים.

  4. רותם טובול מכוערת.
    שחורדינית מכוערת ומגעילה.
    אמן תפסיד כך בכל התיקים שלה.

  5. אם היא תצא ותתנצל בפומבי,
    ותקרא לנשים צעירות , לא להתלונן שווא.
    ויש מלא כאלה… כמו שאמרו זה אולי אחד ל10 אלף, שהגבר יוצא ’’ נקי ’’ מתיק אונס…
    ותמליצ לבחורות לא להמציא יותר אונס מכל רומן שלא צלח…
    אז אולי יש מקום קצת להתחשב בה.

  6. רחל אבישר אבלס
    הנוחבה , היא פרקליטת מחוז מרכז פלילי ,רק היא רשאית לדפוק כתבי אישום
    לנשים מתלוננות שווא. ב99 אחוז מהמקרים היא לא עושה זאת,
    כי היא לא רוצה שווגינה תשב בכלא…

    הפעם היא חרגה ממנהגה רק בגלל שאמא של הנער החתיך עמית מגנזי,
    היא עו’’ד בכירה , ובקשר עם הפרקליטות.
    היא ביקשה 6 חודשים בפועל .או עבודות שירות.

    אך בפועל אני מהמר שתקבל חודש עבודת שירות בספארי.
    ועוד 500 שקלים פיצוי למישפחה. אם ביכלל…

  7. זה ניצול לרעה של הפמיניזם, זה לא חוכמה.
    ללכת להתלונן על גבר הרי ברור שיאמינו לך.😇
    בלי ראיות, בלי הוכחות בלי כלום.

    הדרך המקורית של הפמיניזם היא לא לסחוט גברים… ולא להרוס להם את החיים.
    ומי שעושה כך שתשב בכלא כול החיים!.

  8. נתנו לכן את החוק האיזוק האלקטרוני,
    ביחד עם בן גביר וממשלת השמאל.

    עכשיו תיהיו הוגנות בבקשה.
    ותבטלו את התקנה 2.5 של עדנה ארבל.

    וזה רק גורם לכל התנועות הנשים בעולם לא להאמין לכן….
    בחסות התקנה הרבה נשים מעלילות ותופרות את הגברים שלהם,
    ולבסוף זה מתגלה, כתלונה על סיכסוך גירושין , ריב על המשמורת ,
    ואפילו סכסוכי ירושה או סיכסוך עיסקי.
    והדבר יוצר תחושה של אי אמון בנשים.
    בגלל זה לא מאמינים לכן במי טו.
    אתן ממש ניצלתן את האימ אימא של תקנה 2.5 של עדנה ארבל השטן.!!!

  9. אולי שמישהו ירים את הכפפה ויבטל את התקנה 2.5
    פה זה אכן מקרה נדיר שבנדירים, שעשו לה משהו בכלל .
    כל הכבוד לאמא הלביאה…
    אבוקרט או “אבונפחא” נפלה על הגבר הלא נכון…
    ועכשיו היא משלמת את המחיר…
    אני אמנם לא מאמין שהיא תשב במאסר , זה יכול להיגמר ב1000 שקל פיצויים ותנאי ל3 חודשים…

  10. מחד זה מרשים ומרגש…
    אבל מאידך…צריך לזכור שזה אולי אחד למיליון…
    שמענישים בחורה שהתלוננה שווא.

    צריך לבטל את תקנה 2.5של עדנה ארבל.
    כדי שכל בחורה שתתלונן שווא, יהיה ניתן להעמיד אותה לדין.!

  11. תלונת שווא =זה גם רצח !!!
    תקראו גם את הכתבה במאקו מהיום
    תראו מה אחמרת האמא שלו ..שהילד שלה נרצח פעמיים,
    פעם אחת על ידי הבחורה שהעלילה עליו.

    והשנייה בטבח במסיבה.
    תרשמו עמית מגנזי בגוגל ותגיעו לכתבה במאקו.

  12. אני חושש שלמרות האסון הנורא הרצחו בנוחבה תקבל עונש קל לשמר את המדיניות של רדיפה משפטית מגדרית . רק
    רפורמה אמיתית במעכת המשפט לא רפורמת לוין תשנה זאת

  13. הבחורה הזאת כלבה מכוערת, מסכן היא צריכה לשבת בכלא!! נשים פה בארץ לא נענשות לרוב על שום פשע.. לא על תלונת שווא ולא על תאונת פגע וברח

  14. הנה לכם סיבה בשידור חי
    למה חייב לבטל את תקנה 2.5 האוממללה , המרושעת
    והאכזרית.
    שמעודדת נשים להתלוננן תלונות שווא על גברים, כי הן יודעות
    שגם אם יתפסו בשקר , אסור לתבוע אותן, “ויוותרו” להן .

  15. גברת אבוקרט לא תשב בכלא כי היא קורבן של הפטריארכיה הציונית חחח. עדנה תרשמי שאני היתי הראשונה להמר על פסק הדין המקל כי את הגזר מכניסים בסדום רק לגברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *