EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 77: אביבה סיגל סנגורית על מחבלי הנוחבה בכנסת” ב 55 ימים ראתה רק “נגיעה” אחת בבחורה אחת ולא יותר מזה

אביבה סיגל אמרה שהמחבלים רק נוגעים בבחורות בשבי בעזה - סך הכל נגיעה

איזה בושה היתה ההופעה של אביבה סיגל בכנסת היום 9/1/2024.  היא ליטרלי סינגרה על המחבלים מהנוחבה, ואמרה שהם בסך הכל “נוגעים” בבחורות שבשבי.  נגיעה.  TOUCH.  ואולי זו לא נגיעה אלא “נגיעונת”????  על “נגיעה” מפציצים להם את הבתים????

נו, אז על מקרה אחד של טאצ’ שהיא ראתה ב 55 ימים בשבי עושים ענין?  מקרה אחד?  ועל טאצ’????  על זה התייפחת?

אנשים סיפרו שהם ראו שדיים חתוכים, כוס חצוי ומפולח בסכין יפנית, דגל ישראל תקוע בתחת, השחתת פנים וגופות, קשירות לעצים וגאנג בנג, ואת ראית “נגיעה”?

 

אביבה סיגל אמרה שהמחבלים רק נוגעים בבחורות בשבי בעזה - סך הכל נגיעה
אביבה סיגל אמרה שהמחבלים רק נוגעים בבחורות בשבי בעזה – סך הכל נגיעה

 

אוקיי אז היא אמרה שראתה עוד מקרה מול העיניים שהמחבלים “עינו” בחורה.

בישראל באסכולה הפמיניסטית גם “צביטה מלטפת” זה עינוי.  גם צביטונת פיצקלה זה עינוי. זה תקיפה בנסיבות מחמירות.  גם נגיעה של גבר באקראי בטעות באישה באוטובוס עמוס, זה עינוי. זה תקיפה מדרגה ראשונה.  אפילו ישיבה באוטובוס של גבר עם רגליים מפוסקות זה עינוי… זה חדירה לספייס של האישה, פגיעה באוטונומיה וזה עינוי.  לפי הדין הישראלי.

אנחנו מצטערים אבל עולם המושגים של ישראל, מה זה אונס, מה זה מעשה מגונה, מה זה החפצה, שונה לחלוטי מעולם המושגים של הנוחבה.

בישראל כשאישה אומרת ש”נגעו” בה היא מייד חשודה בזה שהיא רוצה לתבוע את המעסיק, רוצה לתבוע את המדינה, רוצה לתבוע את כל העולם.  וכולם יודעים ש”נגעו” בי זה אומר שלא קרה לה כלום. עוד אחת שרוצה כיס עמוק לתבוע.

גם “אונס” בישראל זה בדיחה.  התחרטתי למחרת זה גם אונס.  חלמתי אחרי 20 שנה שנאנסתי זה גם אונס.  נהניתי אבל הסבירו לי שזה אונס, אז זה גם אונס, וכולן רוצות לתבוע, את המדינה, את העיריה, את המעסיק, את כל העולם……

ופתאום מגיעה אחת שישבה בשבי החמאס 55 ימים, והיא ראתה נגיעה אחת ועינוי אחד, ומזה היא עושה ענין?

נגיעה אחת ועינוי אחד?

יאללה יאללה אביבה סיגל אולי תסבירי למה בך לא נגעו?  למה אותך לא צבטו?  למה לך לא חדרו לספייס האישי?  ואולי חלמת על הכל?  הרי יש בישראל כאלה שיושבים 15 שנה בכלא על חלום של אונס….

פעם הבאה חמודה דברי לענין.   תגידי בדיוק מה ראית.  תסבירי.  תפרטי.   אל תחסכי במילים.  אל תשכחי שמי שצופה בחו”ל ומתרגם מעברית ….  כל מה שהוא שומע זה שהחמסניקים “נגעו” פעם אחת בבחורה אחת.

על זה לא מגיע להפציץ להם את הבתים.  סורי.

Views: 97

2 Comments

  1. האמת אני בדעה שלה ואני בטוח שהרבה מהאנשים.
    אבל צריך לזכור כשישראלי עושה ליטוף קטן מה הוא מקבל … כולם עליו ! אבי דוביצקי,
    הדס שטייף ,מירב מיכאלי.
    ומה קורה?
    שדווקא למחבלים היא ’’מוותרת’’.
    ואם זה ישראלי גבר אז הוא מטרידן חולה מין אסור לגור ליידו וכו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *