EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רות לבהר שרון (הסוסה) כשהיתה שופטת: המצאה בפייסבוק מספקת ולא צריך היתר המצאה לחו”ל, אמנת האג או שקידה ראויה (ענין החרמן עו”ד דורון איצקוביץ)

רות לבהר שרון התלוננה במשטרה על פרסום שהכוס שלה רעיל

לפנינו החלטה של שופטת מחוזית נוכלת, רות לבהר שרון, כיום היא בפנסיה ועושה בוררויות וגישוריישן. הפרוטוקול שבפנינו ממחיש את דרכי השפיטה הנלוזים של השופטים הישראלים שעושים מה שבא להם, איך שבא להם, ומצפצפים על החוק וסדרי הדין.  כדי למנוע ביקורת הם מוציאים צווי איסור פרסום.

מדובר בהסתבכות של עו”ד מבוגר המתואר בכתבי בית הדין “מבכירי הנזיקיסטים בישראל”.  הלה חש חרמן וחיפש סטוצים.  בשיטוטיו באתרי הכרויות נפל על אבי דוביצקי, צייד הפדופילים הידוע, היפה והמוכשר…..ההמשך צפוי……

 

דורון איצקוביץ התחרמן וחיפש קטינות ברשת לתת להן הרצאות על מין בטוח
דורון איצקוביץ התחרמן וחיפש קטינות ברשת לתת להן הרצאות על מין בטוח

הקטינה שדורון איצקוביץ דג ברשת אמרה לו שהיא משתוקקת לזיון

 

דוביצקי הציג עצמו לעו”ד דורון איצקוביץ כילדה בת 14 שרק גילתה את הממלכה הקסומה של “מישגליסטאן”, והיא רוצה לצבור פז”ם ולהשתגל עם כמה שיותר גברים.  איצקוביץ קבע איתה פגישה.  דוביצקי הודיעה למשטרה והמשטרה לכדה את החרמן איצקוביץ.

החרמן איצקוביץ טען שהוא בא לפגישה כדי לתת לנערה הקסומה הרצאה על חשיבות קרום הבתולין ולהפנות אותה למועצה לשלום הילד.

המשטרה והפרקליטות קיבלו את הנימוק שלא היה יסוד נפשי לפגישה מרובת משגלים עם קטינה בת 14 “כי הוא רק בא לתת הרצאה על שלום הילד”…. והוציאה את איצקוביץ בחוסר אשמה.

אלא מאי?  ההקלטה התגלגלה לגבי גזית ושודרה ברדיו עם בקשה מהצופים לשפוט בעצמם את היסוד הנפשי של החרמן עו”ד דורון איצקוביץ’.  כמו כן, ההקלטה עלתה לאינטרנט באתרים לחשיפת פדוז.

 

רות לבהר שרון “צווים כבקשתך” מצפצפת על תקסד”א

 

כל זה לא מי יודע מה מענין, אם לא היינו רואים מה עשתה השופטת רות לבהר שרון בדלתיים סגורות כמובן.  איצקוביץ הגיש לה בקשה לצו עשה נגד פייסבוק ויוטיוב בלי להגיש תביעה בכלל, ובלי לנקוב בהם כבעלי דין ובלי לזמן אותם לדיון.  לבהר שרון קבעה דיון לבקשה זמנית לדיון בהסרת אזכורים מהאינטרנט – בלי להזמין את גוגל, בלי להזמין את יוטיוב, ולגבי דוביצקי אמרה שמשלוח דרך מסנג’ר של פייסבוק זו המצאה כדין……

.

רות לבהר שרון התלוננה במשטרה על פרסום שהכוס שלה רעיל
רות לבהר שרון התלוננה במשטרה על פרסום שהכוס שלה רעיל

 

למרות שהצווים להסרת אזכורים היו נגד גוגל ופייסבוק השופטת לא דרשה שימציאו את הבקשה לפייסבוק ויוטיוב ואף אחד מתאגידים אלה לא התייצב, למרות שהבקשה מופנית אליהם ולא אל דוביצקי היפה והמוכשר.

בדיון במעמד צד אחד עוה”ד של איצקוביץ אמר לה שהם חושבים שדוביצקי לא בארץ, שהם הלכו לכתובת במשרד הפנים ושאין שם אף אחד, ושהם שלחו את ההזמנה לדין לדוביצקי בפייסבוק.  כן בפייסבוק.

ומה עשתה רות לבהר שרון?????  קבעה שלא צריך בדיקה איפה דוביצקי, לא צריך לחפש אותו בשקידה ראויה, לא צריך לפנות למשרד הפנים לבדוק אם יצא מהארץ, לא צריך היתר המצאה לחו”ל, לא צריך להפעיל את אמנת האג להמצאה בחו”ל, וקבעה שמשלוח בפייסבוק זה “המצאה כדין”.

לא היתה אפילו טענה או בקשה בכתב להמצאה חלופית, והיא קבעה זאת על דעת עצמה….

והרי בפייסבוק יש שלל פרופילים פיקטיביים. מה הבעיה לפתוח פרופיל פיקטיבי לדוביצקי, לשלוח לו הזמנה במסנג”ר, ולהיתמם בפני השופטת שאבי דוביצקי קיבל מסירה?

גם השימוש של השופטת במילה “נמלט” מגעיל ביותר.  מאיפה היא יודעת איזה סיבות יש לאבי דוביצקי לצאת מהארץ?  אולי ג’וני דפ חיכה לו???

וזה לא הכל……  השופטת גם החליטה שלא צריך להגיש בתיק כתב תביעה, ובכלל לא צריך לקבוע את התיק להוכחות, ובכלל על דעת עצמה במקום לתת צו זמני החליטה לתת צו קבוע ולסגור את התיק כ”גמור”.

אז תגידו לנו אתם.  זאת שופטת נורמלית, או שהיא שופטת מהתחת?????

אם ככה השופטת הזו תפרה תיקים כשהייתה שופטת, תארו לעצמכם מה היא עושה כשהיא מגשרת….. בתמונה, משמאל.

 

מימין דנה דרזנין ומשמאל תופרת התיקים רות לבהר שרון
מימין דנה דרזנין ומשמאל תופרת התיקים רות לבהר שרון

 

להלן הפרוטוקול בצו עשה “נגד אמצעי התקשורת”.  5858-11-15

 

הנה ההחלטה של רות לבהר שרון:  “ב”כ התובע ניסה להמציא את הצו ואת התובענה לכתובתו הרשומה של הנתבע במשרד הפנים אך לא הצליח לאתרו.  יש חשש שהוא נמלט מהארץ.  ראוי שהדבר ייבדק עם משטרת הגבולות כי יש לכך חשיבות…”

… “בשלב זה לאור העובדה שהצו נמסר לנתבע במייל ובתיבת הפייסבוק שלו שבדיוק באותה תיבה הוא משתמש כדי להכפיש את שמו של התובע – בנסיבות אלה יש לראות במסירה כמסירה כדין לצורך מתן צו מניעה קבוע.  ככל והנתבע יגיש בקשה לביטול הצו – ייקבע מועד לדיון”.

נו…  אם יש חשש שהנתבע לא בארץ, למה השופטת לא דורשת קודם כל בדיקה במשטרת הגבולות, שהיא עצמה אומרת שיש לכך חשיבות?

ולמה היא לא קובעת דיון לצו במעמד שני הצדדים תוך 7 ימים כמו שהיא חייבת על פי החוק?

למה היא טוענת שרק אם הנתבע יפנה אליה אז היא תקבע דיון?  הטקטיקה הזו אינה חוקית.  החוק חייב אותה לקבוע דיון במעמד שני הצדדים תוך 7 ימים.

שימו לב שהיא כותבת ש”הואיל וזה הסעד העיקרי ניתן לראות את התיק כגמור”.  הדיון היה במעמד צד אחד.  תיק במעמד צד אחד לא יכול להיות “גמור”.  קיימת חובה לקבוע דיון תוך 7 ימים. למעשה הפסיקה אומרת שאסור לתת צו זמני שהוא זהה לצו העיקרי.  זה פשוט לא חוקי, ורות לבהר שרון בכל זאת עשתה את זה.

רק שידעו איזה מעשים עושים השופטים בדלתיים סגורות.  מצפצפים על כל העולם.  ואחותו.

ותראו גם איך היא כותבת “ניתן במעמד הנוכחים” להטעייה מכוונת כאילו זה ניתן במעמד שני צדדים.  הנוכחים היו רק התובע ובא כוחו אלעד שאול אלבז, שזה אומר “ניתן במעמד צד אחד”.

בתמונה:  הצייד המוכשר אבי דוביצקי שרות לבהר שרון (השופטת עם שיני הסוסה ועטינים של ממותה) פגעה ורמסה ברגל עבה ושמנה את זכויותיו

אבי דוביצקי כל הפדופילים בוכים כי הוא צד אותם כמו חרגולים
אבי דוביצקי כל הפדופילים בוכים כי הוא צד אותם כמו חרגולים

 

PDF

דורון איצקוביץ נ דוביצקי רות לבהר שרון מסירה בפייסבוק ללא אמנת האג 5858-11-15

 

להלן הבקשה לצו עשה – דורון איצקוביץ’ נ’ אמצעי התקשורת 5858-11-15

PDF

דורון איצקוביץ בקשה לצו עשה זמני להסרת קישורים לפדופיליה רות לבהר שרון 5858-11-15

להשלמת התמונה:  דורון איצקוביץ התקפל מול גבי גזית וביטל את התביעה

 

PDF

דורון איצקוביץ בקשה בהסכמה למחיקת רדיו ללא הפסקה וגבי גזית 5858-11-15
Views: 79

3 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *