EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 92: רונן צור ושותפו עופר רוזנבאום מתגאים בתעשיית קונספירציות ופייק “אנחנו האקדח שמפחיד את כולם” בפרשת מלכה לייפר

רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל

הפרצוף של רונן צור כמי ש”מייצג” את “מטה משפחות החטופים” נדחף אליכם מהמסכים כל יום, והוא מפמפם ללא הרף את החירטוטים שלו: שביבי לא עושה מספיק להביא חטופים, ששרי הממשלה לא פוגשים את משפחות החטופים ולא מבשרים להם בשורות, שצה”ל נכשל כישלון טוטלי ולכן צריך להיכנע ולהחזיר את החמאס לשלטון.  6/2/2024.

 

אותו רונן צור הוא מפעל לקונספירציות שכבר נתפס לא פעם ולא פעמיים בקונספירציות רקובות ביותר.

 

רונן צור מטמטם מדינה שלמה עם השטויות שלו כאילו חייבים לו משהו
רונן צור מטמטם מדינה שלמה עם השטויות שלו כאילו חייבים לו משהו

 

רונן צור ייצג את האנסית מלכה לייפר ששילמה לו $20,000 בחודש להכפיש את איילת שקד שהיא שרה רקובה, ושהיא מתעללת בסבתא מסכנה (מלכה לייפר) שיושבת במעצר וממתינה להסגרה לאוסטרליה על לא עוול בכפה.  “קונספירציית השקד הרקוב“.  הוא גם ייצג את גל אוחובסקי ואת מירב מיכאלי.

אבל רונן צור הוא לא לבד.  השותף הקומבינטור שלו הוא עופר רוזנבאום “מומחה לניהול משברים”.  הפלא ופלא בפברואר 2020 עופר רוזנבאום ורונן צור ייצגו את “הפרוייקט לניצחון ישראל” של “אם תרצו”.  הפרוייקט הזה היה הפוך ב 180 מעלות מהקמפיין הנוכחי של “מטה החטופים”.

יחסי ציבור ל”שלום עושים רק עם אויבים מובסים” (שנת 2020)

“הפרויקט לניצחון ישראל” שכר שלטי פרסום בתל אביב עם הכיתוב “שלום עושים רק עם אויבים מובסים” בפברואר 2020.  מיטל להבי מעירית תל אביב יצאה נגדו ולחמה נגד השלטים האלה בטענה שזה עושה דה-הומניזציה למחבלים בחוצות תל אביב. זה היה 3.5 שנים לפני חרבות ברזל.  העיריה פסלה את השלטים.

 

 

רון חולדאי הורה להוריד קמפיין שלום עושים רק עם אויבים מובסים 2020
רון חולדאי הורה להוריד קמפיין שלום עושים רק עם אויבים מובסים 2020

 

הלקוחה ששילמה על זה “תנועת אם תרצו”. היוזמה היא של נוה דרומי, מנכ”לית פורום מזרח תיכון – ישראל ש”הפעילה” את פרויקט הניצחון הישראלי.

נגד החלטת עירית תל אביב הוגשה עתירה מנהלית לבית המשפט לעניינים מנהליים, והשופט אליהו בכר פסל את השלטים.  ערעור לבג”ץ הוגש ע”י עו”ד שמחה רוטמן ממשרד רוטמן-לב.

 

השופט אליהו בכר אסור לפגוע ברגשות מחבלי הנוחבה והחמאס
השופט אליהו בכר אסור לפגוע ברגשות מחבלי הנוחבה והחמאס

 

הנה הכתבה עם עופר רוזנבאום על קמפיין “שלום עושים רק עם אויבים מובסים”, 2/2020.

 

 

 

עופר רוזנבאום היחצן שמפעיל את רונן צור תמורת כסף כל לקוח הוא יונת שלום
עופר רוזנבאום היחצן שמפעיל את רונן צור תמורת כסף כל לקוח הוא יונת שלום

 

עופר רוזנבאום מסביר איך עבד עם רונן צור להכפיש את אילת שקד למענה של הפדופילית מלכה לייפר: “אני האקדח” 

 

כתבה דה מרקר פרמיום, חגי עמית, 17/6/2022

עופר רוזנבאום לא מתבייש בשיטות העבודה שלו — גם אם לעתים הוא לא ישן בלילה.

הנה כאן עופר רוזנבאום מסביר שהקמפיין של רונן צור למען מלכה לייפר הוא בעצם שלו: “אני האקדח שמניחים על השולחן“: עופר רוזנבאום מנהל כמה מהקמפיינים הנפיצים בישראל – ולא מתנצל כמעט על כלום… הקמפיין למניעת ההסגרה של מי שנחשדה בפדופיליה, הסרטון המאיים שנשלח למועמד לדירקטוריון בחברה ציבורית והדרך בה נהפכו חברי הגרעין התורני בלוד לגיבורים.

 

https://www.themarker.com/magazine/2022-06-16/ty-article-magazine/.premium/00000181-6b81-d82b-a3ab-ebbd017c0000

עופר רוזנבאום מסביר כיצד עובדת תעשיית הקונספירציה (יחסי ציבור)

כתבה בוואלה ללא שם של כתב, 23/7/2023

זאת אומרת שוואלה הכניסו לדפוס (פרסום) כתבה מוכנה שרוזנבאום עצמו כתב…..

עופר רוזנבאום: הכירו את ‘הקילר’ של הקמפיינים הפוליטיים בישראל

אני מתנהל כצוללת ששטה מתחת לפני השטח, מסלקת איומים ומאפשרת לכולם לשוט בצורה בטוחה אל היעד”

הבחירות לרשויות בדרך – לצד שלטי החוצות וחוגי הבית, מופעלים בחלק מהקמפיינים, הרחק מאור הזרקורים, אנשי הגרילה. אחד מהם, הוא עופר רוזנבאום, עוסק בתקשורת ב 15 השנים האחרונות ומתמחה בשנים האחרונות באיסוף מודיעין, תודעה והשפעה.

“הבסיס ממנו התחלתי הוא עולמות ניהול המשברים ומאבקים ציבוריים בפרופיל מאד גבוה. אפשר לומר שבעשור האחרון הייתי חלק מרוב האירועים הלאומיים המשמעותיים שקרו במדינת ישראל, ממאבקים ציבוריים, מאבקי הקורונה המרכזיים, סכוסכים עסקיים, אסונות לאומיים, קשה לי לחשוב על אירוע גדול בשנים האחרונות שלא נגעתי בו באיזושהי צורה”

אתה לא מגדיר את עצמך יועץ תקשורת או קמפיינר, מה אתם עושה בשביל הלקוחות שלך?

אם אתה חייב לתת לזה שם אז נקרא לזה יועץ אסטרטגי. בגדול התחום שלנו היום הוא תודעה והשפעה, כשלכלים המסורתיים הוספנו יותר ויותר כלים שמבוססים על מודיעין, בדגש על יומניטי (מודיעין אנושי). פיתחנו היום יכולות שמצליחות להביא ללקוחות שלנו מידע בעל ערך רב, לעתים כזה ששווה להם סכומי כסף גבוהים במיוחד. יכולת נוספת שאנחנו עושים בה לא מעט שימוש היא היכולת להפעיל אנשים ולהביא אותם לקבל החלטות בהתאם לצרכים של הלקוחות, זה יכול להיות מהשפעה על אובייקט בודד- לדוגמא מדוע שחבר דריקטוריון יצביע בעד או נגד החלטה מסוימת, זה יכול להיות בקהלים קצת גדולים יותר כמו בעולם ההתחדשות העירונית- איך גורמים לדיירים בפרויקט מסוים לבחור דווקא ביזם הזה ולא ביזם אחר, וכמובן גם בקהלים גדולים כמו במערכות בחירות.

אתה מתמחה בקמפיין גרילה, מאחורי הקלעים, בתחום האפור של הדברים – מה הפעילות שלכם בתקופת בחירות?

בוא נתחיל במה אנחנו לא עושים- אנחנו לא מתעסקים בפייק ניוז, לא בבוטים, לא משקרים ולא ממציאים. אנחנו עובדים במסלול מקביל לקמפיין של המועמד ששם אנחנו מציגים מצד אחד נתיב עבודה פוזיטיבי שמצליח לייצר שיח אמיתי משמעותי וחיובי על המועמד ממש פיזית ברחוב אצל המצביעים, ובמקביל מסלול שעוסק באיסוף מידע. זה יכול להיות מהפיכה של האנשים הקרובים ביותר ליריב למקורות מידע שלנו, ועד איתור מידע על התנהלות בעייתית של היריב, כזאת שבהכרח תגרום למצביעים לחשוב 20 פעמים אם זו הדמות שהם מעוניינים שתעמוד בראש הרשות שלהם. אגב חלק משמעותי מהעבודה שלנו היא הגנה על המטה של הלקוח, איתור ניסיונות חדירה, חפרפרות, אמצעי מעקב ופריצות למכשירי הסמרטפון, אלו עולמות שככל שהטכנולוגיה מתפתחת ככה לצערי גם הכלים שיכולים לפגוע באמצעותם בצורה שהיא אסורה.

מדוע בחרת את קו הפעולה הזה שעוסק ברובו בקמפיין נגטיב?
שוב, אני מבין שהמינוח קמפיין נגטיב או קמפיין הכפשה נשמעים טוב ומוכרים לקוראים, אבל זה הרבה הרבה יותר עמוק מזה. זה עיסוק בתודעה, עיסוק בחלק של המוח שלך שרדום, זה שאפשר להפעיל, זה עוסק בצרכים הכי עמוקים של הנפש שלנו, אלו שגורמים לנו להתנהג בצורה כזאת או אחרת, אלו שגורמים לנו להתחבר לבן אדם מסוים אבל להתרחק מאחר, זה יושב לך במקומות אחרים לגמרי. תבין אם קמפיין רגיל או אפילו קמפיין הכפשה מדבר אליך ישירות מול הפנים ומנסה להזיז לך משהו בבטן, כאן אני מדבר אל החלק האחורי של המוח שלך, אתה אפילו לא תמיד תשמע אותי אבל פתאום תדע שמשהו הזיז אותך.

מי שוכרים את השירותים שלכם?

קודם כל נדיר שאנחנו מקבלים פניות ישירות, אנחנו לא נוהגים להיפגש עם אנשים שאנחנו לא מכירים, בעיקר מטעמי ביטחון מידע. פונים אלינו בעיקר לוביסטים, יועצים אסטרטגיים, קמפיינרים ועורכי דין שמלווים את המועמדים, אנחנו מגיעים בסך הכל ככוח עזר, פועלים ככוח עצמאי לחלוטין שנותן לקמפיין הרשמי כלים נוספים. אני תמיד אומר שאם נדמה קמפיין לאונייה והקפטן הוא הקמפיינר, אני מתנהל כצוללת ששטה מתחת לפני השטח, מסלקת איומים ומאפשרת לכולם לשוט בצורה בטוחה אל היעד.

האם הפעילות שלכם חוקית?

ב-200 אחוזים. אנחנו עושים אך ורק מה שמותר, ולא עושים אף פעם שום דבר שאסור. בפעם הראשונה שלקוח רק ירמוז שהוא מחפש משהו שהוא רק גבולי הוא לא יראה אותי יותר. יותר משאני שומר על הלקוחות שלי אני שומר על עצמי- זה הכלל הראשון והחשוב ביותר שבא כדי להבטיח שנוכל להמשיך ולפעול בצורה הייחודית שלנו.

כמה חברות כמו שלך קיימות בשוק, שעוסקות “בחיסולים” חוקיים של פוליטיקאים?

תגיד לי מה זה חיסול ? בוא אני אתן לך דוגמא שכמובן אין לי שום קשר אליה. בבחירות הראשונות בהן נבחר רובי ריבלין כנשיא התמודדו מולו פואד ז”ל, מאיר שטרית, וסילבן שלום. רצה הגורל ופתאום על כל אחד מהם נחשף משהו ורובי ריבלין נשאר בערך לבד במערכה. איך אתה יכול לקרוא לזה חיסול ? היו מקרים מהעבר של האנשים האלו שלפתע נחשפו, ברור שהעיתוי לא מקרי אבל כשאתה מגיע לפוזיציה מסוימת בחיים תהיה בטוח שכל מה שעשית עלול לצוף ברגע שהכי פחות מתאים לך.

מדוע אתה מסתיר את הלקוחות שלך ולא מספר עליהם?

אנחנו נמצאים היום ביותר מ-10 קמפיינים מוניציפאליים ובכנות נראה לי שיותר משאני מסתיר אותם הם אלו שמסתירים אותי… תזכור אנחנו מתעסקים בנושאים מאד רגישים, הסכמי הסודיות שאנחנו מחתימים את הלקוחות שלנו הם מאד ברורים ונועדו לשמור עלינו ועליהם. היכולת שלי לבצע את העבודה שלי בצורה טובה היא מתחת לרדאר, ברגע שיודעים שאני מעורב בפעילות כולם הרבה יותר דרוכים וזה מקשה על העבודה.

https://mekomi.walla.co.il/item/3596212

 

 

מי מממן את הקונספירטור רונן צור כבר 4 וחצי חודשים?????

 

אם מישהו באולפנים היה שואל את רונן צור עד כמה הוא מוכן לוותר ולהסכים “כדי להחזיר חטופים” הוא היה עונה שמבחינתו ישראל צריכה להקים מחדש עמדות שיגור מעזה ולישראל ולחמש אותם, וה”עיקר זה להחזיר חטופים”.

אף אחד באולפנים לא שואל אותו מי מממן אותו.  איך 4 וחצי חודשים הוא עובד רק על “תיק משפחות החטופים” ומנין מגיעה לו משכורת? בל נשכח…..

רונן צור זה היועץ סתרים של בני גנץ, דמות קריקטוריסטית שהיה צריך הרבה להטוטים וספינים כדי להפוך אותו למנהיג פוליטי באמצעות יח”ץ אינטנסיבי ו”קמפיין גרילה“.

 

רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל
רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל

 

סך הכל מדובר ביחצ”ן.  איש “יחסי ציבור” ששוכרים אותו לקוחות שעשו פשלה כדי לתקן נזק תדמיתי.

אחת הלקוחות היותר מפורסמות שלו היתה/היה המורה הלסבית הטורפנית, האנסית מלכה לייפר. במקרה של לייפר רונן צור הגה תכנית בשם “השקד הרקוב” כדי להכפיש את אילת שקד שלא תחתום על צו הסגרה, ועל הדרך לפמפם לציבור שהתלמידות האוסטרליות של מלכה “רק רצו לטעום מיץ כוס בהסכמה”.

רונן צור גם ייצג את האושיה ההומואית הטורפנית גל אוחובסקאיה שגם הוא/היא התעסק מינית בכפייה עם כל מיני בנים שאת גופם הוא ניצל.

 

רונן צור והקונספירציה של “השקד הרקוב” (הכוונה לאיילת שקד)

 

שימו לב מה רונן צור היה מוכן לעשות כדי להלבין את התדמית של מלכה לייפר ולא להסגיר אותה לאוסטרליה……  רונן צור רקם קונספירציה שאילת שקד היא שרת משפטים רקובה בגלל שהיא מוכנה לחתום על צו הסגרה למלכה לייפר לאוסטרליה.

 

מלכה לייפר שכרה את רונן צור לעשות עבורה קונספירציות על מיץ כוס
מלכה לייפר שכרה את רונן צור לעשות עבורה קונספירציות על מיץ כוס

 

 

בתכנית היה לפמפם לציבור שאיילת שקד רקובה, ואפילו להגיש בג”ץ באמצעות העו”ד השמאלני לקקן הפרקליטות ששי גז כדי שבית המשפט העליון יקבע שבגלל שאילת שקד רקובה, היא מנועה מלחתום על צו הסגרה לאוסטרליה…..

 

רונן צור והקונספירציות בשירותה של הפדופילית מלכה לייפר פרשת השקד הרקוב
רונן צור והקונספירציות בשירותה של הפדופילית מלכה לייפר פרשת השקד הרקוב

הקונספירציות האמיתיות מתבשלות במשרדי היח”צ והדוברות: “הלבנת שרצים”

 

מי הם הקונספירטורים האמיתיים במדינת ישראל?  אלה כל מי שעובד בתעשיית היח”צ, תדמיתנות ו”תקשורת”.  התפקיד שלהם הוא הלבנת שרצים.  התפקיד שלהם הוא לקחת לקוח מטונף ולהלבין אותו.  והם יעשו הכל.

יחצ”נים יגידו הכל.  הם משחררים ספינים, הם תוקפים את הקורבן.  הם מחפשים מתחת לאדמה פיסות מידע על הקורבן ומשחירים אותו.  זו השיטה:  הלבנת האגרסור, והשחרת הקורבן.

אחר כך כשתופסים אותם בשקר הם טוענים שהחושפים (הוויסלבלוארס), הם קונספירטורים.

וזה רונן צור שעכשיו הפך המאמי הלאומי של האולפנים שמספק להם תוכן ללא הרף כדי למלא את המסכים, בשעה שכמעט ואין להם שום חומר לפרסם מה באמת קורה בעזה בגלל הצנזורה הצבאית.

ואף אחד לא שואל את רונן:  מי מממן אותך, וכמה כסף שפכו עליך עד כה.

 

רונן צור הפיץ פייק ניוז בשירותה של האנסית מלכה לייפר
רונן צור הפיץ פייק ניוז בשירותה של האנסית מלכה לייפר

 

ב 28/11/2018 אלי סניור הוציא 2 כתבות על רונן צור והלקוחה שלו מלכה לייפר.

כתבה ראשונה של אלי סניור 28/11/2018 בידיעות אחרונות

 

“לא סבתא תמימה”: קרב יחצ”נים בפרשת “השקד הרקוב”

רני רהב תקף את התוכנית להשחרת השרה שקד, כדי למנוע את הסגרתה לאוסטרליה של מנהלת החשודה בעבירות מין: “הכפשת שרה? לאן הגעתם”. היחצ”ן מאחורי המהלך שנחשף ב-ynet וב”ידיעות אחרונות”, רונן צור: “כשעשו לך ולאייל גולן משפט שדה לא היית כל כך מתון. סבתא במעצר 8 חודשים מבלי שנחקרה”

 

חשיפת קמפיין “השקד הרקוב” מובילה לקרב יחצ”נים: הפרסום ב-ynet וב”ידיעות אחרונות” על קמפיין ההשחרה נגד שרת המשפטים איילת שקד בניסיון לפגוע בהליך ההסגרה של מנהלת בית ספר הנאשמת בהטרדה מינית הוביל לוויכוח ברשתות החברתיות בין יועץ התקשורת רני רהב לאיש שעמד מאחורי הקמפיין נגד שקד, רונן צור.

 

רהב התייחס בטוויטר לתוכנית שמטרתה הייתה למנוע את הסגרתה לאוסטרליה של מלכה לייפר לאוסטרליה, הנאשמת בביצוע עבירות מין בעשרות מתלמידותיה, וכתב: “בושה וחרפה. לנסות ‘לטפל’ בשרת המשפטים? לאן הגעתם אחיי אנשי התקשורת, לאן? להכפיש שרה רק בגלל שהיא אמורה לחתום על צו הסגרה של פושעת?”.

 

מלכה לייפר לקוחת הזהב של רונן צור בשירות האונס והפדופיליה
מלכה לייפר לקוחת הזהב של רונן צור בשירות האונס והפדופיליה

 

“אוסטרליה חתומה עם ישראל על הסכם הסגרה ולא יעלה על הדעת שמישהו יעשה קמפיין הסתה נגד שרה במדינת ישראל רק כי הוא חושב שהיא תפחד ממנו”, הוסיף רהב. “כל מי שמכיר את השרה שקד יודע שהיא לא נבהלת, היא חזקה וקורצה מחומר של ראשי מדינה, ותורידו את היד ממנה מיד”.

 

רונן צור תכנית אסטרטגיה להכפיש את איילת שקד בפרשת מלכה לייפר
רונן צור תכנית אסטרטגיה להכפיש את איילת שקד בפרשת מלכה לייפר

 

רונן צור הגיב והתייחס לטיפולו של רהב בזמר אייל גולן במהלך פרשת האשמתו בהטרדות מיניות וכתב: “רני היקר, אחי יועץ התקשורת. כשעשו לך ולאייל גולן משפט שדה בטוויטר ובפייסבוק לא היית כל כך סובלני ומתון. כשמדובר באחרים תרשה לעצמך לברר את העובדות ורק אז לקבוע שהשרה פועלת באופן תקין. אני לא נבהלת ומתקפל מול קמפיינים של התלהמות ומציע גם לך לנהוג כך”.

רננה רהב השיבה: “יקירי היקר אני תמיד פועלת על מצפוני ודרכי. לפי מה שקראתי בעיתון זה נראה לי רע מאוד. עדיין אישה מבוקשת להסגרה לאוסטלריה לא בדיוק משטר רצחני”.

בתגובה כתב רונן צור: “וזה שסבתא מבוגרת יושבת שמונה חודשים מבלי שנחקרה או נשפטה זה בסדר בעיניך?היית נותן לזה יד? אל תמהר להצטרף למשפטי שדה בתקשורת”.

 

רננה רהב המשיכה להגיב לצור וכתבה כי “הסבתא הזו נחשדת בדברים איומים, לכאורה לא נראית לי סבתא תמימה! לפי החשדות לכאורה זה נראה אסון!!! נראה לך נורמלי, חברי למקצוע שאני מעריך את עבודתו, שישראל תיתן יד לחשדות כאלה? ומה עם הקהילה היהודית במלבורן!!! מה יחשבו עלינו יהודי מלבורן? שאתה או אני נותנים מקלט!”.

 

 

הקמפיין נגד שקד ()

 

מחשיפת ynet עולה כי גורמים שונים, ובהם בעלי ממון, פעלו מתחת לפני השטח לסיכול הליך ההסגרה שמנוהל על ידי משרד המשפטים, הפועל מול מקבילו האוסטרלי. הם שכרו את שירותיו של איש יחסי הציבור רונן צור, שאמור היה לקדם את הקמפיין שמנהלת משפחת לייפר נגד מה שהם מכנים “הסגרת הסבתא בת ה־51 לרשויות האוסטרליות”.

 

במשך תקופה ארוכה קיימו מארגני הקמפיין דיונים, עד שבישיבה שהתקיימה ממש לאחרונה הוצגו דרכי הפעולה המתוכננות. התוכנית כללה הצעה לגייס פסיכיאטר שיסכם את כשלי הטיפול בלייפר ויסביר שהיא אינה כשירה להסגרה. כמו כן הוצע לגייס עורכי דין שיבקשו להגיש תלונה נגד הרופאים הפסיכיאטרים שטיפלו בלייפר בשל רשלנות רפואית.

 

הקמפיין נגד שקד ()

הקמפיין נגד שקד של רונן צור ועופר רוזנבאום

 

חלק אחר בתוכנית כוון נגד שרת המשפטים שקד. במצגת שבה פורטה התוכנית, שנקראה “השקד הרקוב”, נכתב בין היתר: “מאז כניסתה לתפקיד, לשרת המשפטים יש אג’נדה ברורה – לכל חשוד בביצוע עבירה עומדת חזקת החפות… בתנאי שאתה מקורב אליה”.

כן פורטו במצגת “הוראות פעילות” נגד שקד: “נחשוף את התנהלותה הבזויה של השרה שקד בתיק לייפר, את הקשר התמוה בין השרה לבין אנשי הון ושלטון באוסטרליה ואת המחדלים המטלטלים של מערכת המשפט”.

 

בנוסף לסרטונים המציגים את “מחדלי מערכת המשפט” ואת סיפורה האישי של “הסבתא מלכה לייפר” התכוונו יוצרי הקמפיין לטעון, תחת הכותרת “גודעים את ענף השקד”, כי השרה מקורבת לשופטים שדנים בתיק לייפר.

אחת הפעולות המתוכננות הייתה להגיש עתירה לבג”ץ באמצעות עורך דין פלילי בכיר (אייל בסרגליק או ששי גז) ולטעון ששקד מתערבת בצורה בוטה בהליך המשפטי. בשקף אחר במצגת נטען כי השופטים שדנו בעניינה של לייפר ראו ציוץ של שקד בנושא – ולכן הושפעו מעמדתה.

 

בינתיים הקמפיין לא יצא לפועל, ולא ברור אם הוחלט לדחות אותו למועד מאוחר יותר או לבטלו.

https://www.mako.co.il/news-money/2024_q1/Article-7d0fb005a9a7d81027.htm

כתבה שנייה של אלי סניור 28/11/2018 בידיעות אחרונות

 

שימו לב שאלי סניור הוא שופר של המשטרה.  כשהמשטרה רוצה לפרסם פייק, הוא בין המכותבים הראשונים לעשות קופי פייסט.

 

אלי סניור גם אחרי חרבות ברזל ממשיך בפרסומי השקר והנוכלות שלו
אלי סניור גם אחרי חרבות ברזל ממשיך בפרסומי השקר והנוכלות שלו

 

התוכנית: לחלץ נאשמת בעבירות מין דרך השחרת השרה שקד

חשיפה: מקורבי מלכה לייפר, מנהלת בית ספר חרדי באוסטרליה שהואשמה בעבירות מין וברחה לארץ, שכרו את יועץ התקשורת רונן צור כדי שיכין קמפיין למניעת הסגרתה. הוא גיבש את קמפיין “השקד הרקוב” נגד שרת המשפטים שאמורה לחתום על ההליך. מטעמו של צור: “לא נוהגים לדבר על לקוחותינו”

 

המטרה: למנוע את הסגרתה לאוסטרליה של מלכה לייפר, מנהלת בית ספר חרדי לבנות במלבורן שנאשמת בביצוע עבירות מין בעשרות מתלמידותיה. השיטה: לצאת בקמפיין השחרה נגד שרת המשפטים איילת שקד, שאמורה לחתום על הליך ההסגרה.

 

מלכה לייפר נמלטה לישראל באוגוסט 2014 ומצאה מקלט בקהילה החרדית בעמנואל. אחרי שהתיישבה בארץ, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט כי יכריז עליה כבת הסגרה. ביוני 2016 הופסק הליך ההסגרה, לאחר שבחוות דעת פסיכיאטרית נקבע שהיא אינה כשירה לעמוד לדין. בהמשך התכנסה הוועדה הפסיכיאטרית שלוש פעמים וקבעה כי היא עדיין לא כשירה, עד שבמרץ השנה הוגשה לבית המשפט חוות דעת פסיכיאטרית שקבעה שלייפר כשירה לעמוד לדין. מאז היא נמצאת במעצר.

כעת מתברר שמתחת לפני השטח, במקביל להליך המשפטי, התארגנו גורמים שונים, ובהם בעלי ממון, לפעול לסיכול הליך ההסגרה שמנוהל על ידי משרד המשפטים, הפועל מול מקבילו האוסטרלי. הם שכרו את שירותיו של איש יחסי הציבור רונן צור, שאמור היה לקדם את הקמפיין שמנהלת משפחת לייפר נגד מה שהם מכנים “הסגרת הסבתא בת ה־51 לרשויות האוסטרליות”.

 

במשך תקופה ארוכה קיימו מארגני הקמפיין דיונים, עד שבישיבה שהתקיימה ממש לאחרונה הוצגו דרכי הפעולה המתוכננות. התוכנית כללה הצעה לגייס פסיכיאטר שיסכם את כשלי הטיפול בלייפר ויסביר שהיא אינה כשירה להסגרה. כמו כן הוצע לגייס עורכי דין שיבקשו להגיש תלונה נגד הרופאים הפסיכיאטרים שטיפלו בלייפר בשל רשלנות רפואית.

 

חלק אחר בתוכנית כוון נגד שרת המשפטים שקד. במצגת שבה פורטה התוכנית, שנקראה “השקד הרקוב”, נכתב בין היתר: “מאז כניסתה לתפקיד, לשרת המשפטים יש אג’נדה ברורה – לכל חשוד בביצוע עבירה עומדת חזקת החפות… בתנאי שאתה מקורב אליה”. כן פורטו במצגת “הוראות פעילות” נגד שקד: “נחשוף את התנהלותה הבזויה של השרה שקד בתיק לייפר, את הקשר התמוה בין השרה לבין אנשי הון ושלטון באוסטרליה ואת המחדלים המטלטלים של מערכת המשפט”.

בנוסף לסרטונים המציגים את “מחדלי מערכת המשפט” ואת סיפורה האישי של “הסבתא מלכה לייפר” התכוונו יוצרי הקמפיין לטעון, תחת הכותרת “גודעים את ענף השקד”, כי השרה מקורבת לשופטים שדנים בתיק לייפר. אחת הפעולות המתוכננות הייתה להגיש עתירה לבג”ץ באמצעות עורך דין פלילי בכיר (אייל בסרגליק או ששי גז) ולטעון ששקד מתערבת בצורה בוטה בהליך המשפטי. בשקף אחר במצגת נטען כי השופטים שדנו בעניינה של לייפר ראו ציוץ של שקד בנושא – ולכן הושפעו מעמדתה.

בינתיים הקמפיין לא יצא לפועל, ולא ברור אם הוחלט לדחות אותו למועד מאוחר יותר או לבטלו.

במקביל, אותם גורמים פנו בשלב מסוים לפרקליט בועז בן צור כדי שיטפל בהליך המשפטי. עו”ד בן צור החליט שלא לייצג אותם, ואינו מייצג את משפחת לייפר בכל הליך שהוא.

 

מחברת הבת של יועץ התקשורת רונן צור, רוזנבאום תקשורת, נמסר בתגובה: “במסגרת עבודתנו עולים רעיונות שונים ומגוונים לטיפול בלקוח, כשבאופן טבעי לא כולם צולחים את שלב סיעור המוחות. מעבר לכך אין אנו נוהגים לדבר על לקוחותינו, וכך נפעל גם במקרה זה”.

 

מלשכת השרה שקד נמסר אמש: “שרת המשפטים לא תירתע מכל קמפיין מגמתי ושקרי נגדה. השרה שקד תפעיל את סמכותה במידת הצורך, ואין בכוונתה להיכנע לאיומים. ככל שבית המשפט יחליט שמלכה לייפר בת הסגרה לאוסטרליה, שקד לא תהסס לפעול להסגרתה כדי למצות עימה את מלוא חומרת הדין”.

 

ואילו ממשפחת לייפר נמסר בתגובה: “ככל שאנו מתעמקים בפרשה, כך ישנם יותר ויותר סימני שאלה סביב גורמים אלו ואחרים שצריכים להטריד את כלל הציבור בישראל. כמשפחתה של מלכה אנו מחויבים לשאול את השאלות הקשות, ומבקשים להבין איך יכול להיות שסבתא יושבת כבר תשעה חודשים במעצר כשבריאותה מידרדרת מיום ליום, וזאת מבלי שנחקרה אפילו פעם אחת. זה סיפור בלתי נתפס שקורה לא בטורקיה ולא באיראן אלא בישראל בשנת 2018”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5415445,00.html

אפילו באתרי השמאל מוקיעים את רונן צור

 

העורכת של אתר “שקוף”, אתר שמאל מובהק שתמך בהפגנות נגד הממשלה ובשקמה ברסלר, נעמי נידם, אפילו היא נגעלה מזה שמביאים את רונן צור לאולפנים כל יום לפמפם את הקונספירציות.

 

נעמי נידם עורכת בשקוף נגעלת מרונן צור והקונספירציות שלו
נעמי נידם עורכת בשקוף נגעלת מרונן צור והקונספירציות שלו

 

כתבת דעה של נעמי נידם, שקוף, באתר העין השביעית, 3/4/2023 (חצי שנה לפני חרבות ברזל)

עצה תקשורתית

הרשעת האנסית הפדופילית מלכה לייפר היא תמרור אזהרה נוסף לעורכים באולפנים ולאנשי המחאה: רונן צור ושכמותו אינם פרשנים לגיטימיים בדיוק כשם שאינם לוחמי חירות

למחאה הנרחבת ויוצאת הדופן נגד ההתנהלות של ממשלת נתניהו אין מפלגה ואין מנהיגים, אבל יש מספר דמויות המזוהות איתה, אם זה ברשתות החברתיות ואם באולפני הטלוויזיה. לרוע המזל, אחד מהם הוא יועץ התקשורת רונן צור, שנראה כאילו תפס טרמפ על המחאה כדי להגביר עוד יותר את הנראות התקשורתית שלו. כבר תהינו כאן בעבר מדוע אדם שעובד בלעבוד על התקשורת מוזמן על ידה שוב ושוב כפרשן לגיטימי.

היום, עם הרשעתה באוסטרליה של אחת מלקוחותיו, הגיע הזמן לפוצץ שוב את הבלון הזה.

מדובר כמובן באנסת הפדופילית מלכה לייפר, לשעבר מנהלת בית ספר לבנות במלבורן שהורשעה כעת בהתעללות מינית בתלמידותיה. צור קיבל תשלום ממקורביה של לייפר, שברחה לישראל מאוסטרליה כדי להימלט מאימת הדין, על מנת שיסייע במניעת הסגרתה. לצורך זה הציע משרדו של צור לבצע קמפיין הכפשה נגד שרת הפנים דאז, אילת שקד, מי שהיתה אמורה לחתום על צו ההסגרה.

מדובר במקרה כל כך מתועב, שאפילו צור הצהיר שהוא מתחרט שלקח את התיק. אבל האמת היא שצור מתמחה בקמפיינים כאלה, של הכפשה והשחרה. קמפיין כזה, נגד יו”ר הרשות לניירות ערך שמואל האוזר, אפילו גרר דיון בכנסת שאיחד חברי כנסת מהימין ומהשמאל בביקורת על השיטות המלוכלכות של צור.

….

גם בית המשפט התייחס לשיטות העבודה של צור. השופטת מיכל אגמון-גונן מבית המשפט המחוזי בתל אביב מתחה ביקורת על שיטת “קמפיין החיסול” של משרדו של צור, כשפעל בשותפות עם מוטי מורל. אחרי שגילתה כי הם אחראים להפצת כתבות שמטרתם פגיעה בעסקיו של המתחרה של הלקוח שלהם, כתבה: “אין כל לגיטימיות בכך שגישת יתר לאמצעי התקשורת מנוצלת להשחרת שמו של אדם. הכתבות נראות על פניהן כדיווחים אובייקטיביים, בעוד שמאחוריהן האינטרס לפגוע באחר”. (מדובר בסכסוך עסקי שנתגלע בין איש העסקים אלי עזור וחברת מרקעי-תקשורת בע”מ שבשליטתו ובין חברת התקשורת הקנדית קאנווסט, בנוגע לרכישת העיתון “ג’רוזלם פוסט”, ת”א 1702-07).

בכנסת ובבית המשפט מוקיעים את הפרקטיקות של צור, אבל בתקשורת יחצנים כמו צור הם פרשנים מבוקשים. צור מגיע שוב ושוב לאולפני הערוצים 12 ו-13, ותחת הטייטל של “מנהל משברים” מספק פרשנויות פוליטיות. עכשיו הוא גם לוחם חירות נגד המהפכה המשטרית.

אופן הזה, עיתונאים מעניקים ל”יועצים אסטרטגיים” את המוניטין שיעזור להם לזכות בלקוחות נוספים – על חשבון הציבור והקורבנות העתידיים של קמפיינים שלילייים. צור כבר דיבר פעם אצל רפי רשף כפרשן לענייני גל אוחובסקי בזמן שעלו נגדו טענות על הטרדות מיניות, כאשר במקביל ניהל עבורו את הקשר עם התקשורת. אולי רשף יזמין אותו לתת פרשנות על הרשעת הלקוחה לשעבר.

ייעוץ תקשורתי אינו ייצוג משפטי. ניהול מערכה משפטית מול שופטים בבית המשפט הוא זכות של כל  נאשם ונאשמת, ואם ידם אינה משגת המדינה תעמיד להם עורך דין שיסייע להם בכך. לא כן ניהול מערכה תקשורתית שנועדה להלך אימים על מקבלי ההחלטות ולהטות את דעת הקהל באמצעים של הכפשה והשחרה. למעשה, לא מדובר בכלל ב”ייעוץ תקשורתי” אלא בעבודת לובי שמהלכת על גבול האתיקה והלגיטימיות.

הגיע הזמן שאולפני החדשות יפסיקו להזמין את צור כפרשן או להחניף לו בכתבות על “יועצים אסטרטגיים”, ושאקטיביסטים ופעילות חופש לא יפארו אותו, גם אם הוא מדקלם במיליטנטיות מלהיבה מסרים התואמים את רוח המחנה הליברלי.

https://www.the7eye.org.il/483093

 

גיא לר משוחח עם רונן צור

ב 2021 מירב מיכאלי העסיקה את רונן צור וגרינצייג עשה על זה כתבה

מירב מיכאלי העסיקה את רונן צור לייחצן אותה בניהול מו”מ על כניסה לממשלת בנט.

כתבה באייס, 4/7/2021

עימות בין גרינצייג לרונן צור “בשם האג׳נדה שלך אתה פוגע באמינות העיתון”

כתב המשפט האשים את רונן צור במקרים מהעבר שלו – מלכה לייפר והנשיא לשעבר משה קצב, ויועץ התקשורת השיב במתקפה: “יש קטע בעייתי הרבה יותר בכתב משפט שלא בודק עובדות, אבל עובדות מפריעות לך, ולא בפעם הראשונה”
קרב טוויטר בין כתב המשפט של גלובס, אבישי גרינצייג, ובין יועץ התקשורת רונן כאשר זה האחרון אף רמז לאיום בתביעה בעקבות העלילות שהכתב האשים אותו.
אבישי גרינצייג התייחס לסערה סביב מינויו של נאור יחיא, דובר הליכוד לשעבר, לדוברו של הנשיא הנכנס בוז’י הרצוג, וניסה להראות כי מינויים אחרים בשמאל עברו בשתיקה. על הכוונת: יועץ התקשורת רונן צור.
“רונן צור ייצג את מלכה לייפר וארגן קמפיין עבור הפדופילית כדי לעשות דה-לגיטימציה לשרת המשפטים ובכך לטרפד את הסגרתה. צור ייצג את הנשיא שהורשע באונס משה קצב, כשהוא ניהל קמפיין נגד המתלוננת נגדו.
לאחרונה רונן צור ניהל את המו”מ עבור מפלגת העבודה של מרב מיכאלי. מישהו מכל המצקצקים פתח את פיו?”, כתב גרינצייג בחשבון הטוויטר שלו אתמול בערב (מוצ”ש).
כתב המשפט הוסיף כי הוא לא קורא למנוע את העסקתו של צור, “ואם מרב מיכאלי או כל אדם אחר רוצה לשכור את שירותיו, אני מאחל לו בהצלחה. אך הקמפיין התקשורתי נגד נאור יחיא הוא מופע צביעות אור קולי בלתי נתפס”, הוסיף.
יועץ התקשורת שמונה בזמן הקמת הממשלה לניהול המו”מ מטעם מפלגת העבודה, לא נשאר חייב ותקף: “אתה כתב משפט בעיתון שמדבר על אמינות. נא העבר לי בהקדם את גזר הדין של לייפר שעליו ביססת הרשעת פדופיליה. גם העבר לי בהקדם איפה בדיוק תקפתי מתלוננות בפרשת קצב. אתה מבין לבד מה המשמעות של עלילות, ואין לי כוונה לאפשר לך להעליל עלי כלום. ממתין”, הוסיף צור ותייג גם את המו”לית העיתון אלונה בר און.
רונן צור כותב לאבישי גרינצייג שמלכה לייפר היא משכמה ומעלה אשת אשכולות
רונן צור כותב לאבישי גרינצייג שמלכה לייפר היא משכמה ומעלה אשת אשכולות
על מקרה לייפר השיב גרינצייג: “יש איזה שהוא קטע מאוד מפתיע כזה, שכאשר אדם בורח ונמלט מחקירה נגדו למדינה אחרת ומסרב להסגיר את עצמו, אין בכל התקופה הזו גזר דין נגדו במדינה ממנה הוא נמלט, כי, ובכן, הוא נמלט. היית מאמין?”.
וגם כאן השיב יועץ התקשורת: “יש קטע בעייתי הרבה יותר בכתב משפט שלא בודק עובדות, וגם שם עצמו שופט ומעליל עלילות בעיתון ששם דגש מוצדק על אמינות. לא טרחת לבדוק כלום ובשם האג׳נדה שלך אתה פוגע באמינות העיתון. לו היית בודק היית מקבל עובדות על לייפר וקצב, אבל עובדות מפריעות לך, ולא בפעם הראשונה”, הוסיף בעקיצה צור.

מה זה אתר מאקו אם לא מרכז העצבים של קונספירציות ושטיפת מוח????

אתר מאקו הוא מרכז הקונספירציות של ישראל.  האתר ניזון מ”כתבים” שבעצמם ניזונים מהודעות תקשורת-תשקורת של יחצנים ודוברים.  למשל אם יש כתב משטרה, הוא ניזון מהדובר של המשטרה ויחצניה.  העורך אחראי על עטיפת המוצר השיווקי כאילו זו חדשה אותנטית.  אורזים את הידיעה בעטיפת צלופן, מצרפים פרסומות, ומוכרים את הזבל לציבור.

 

עומר מלכה עורך קונספירציות ושטיפות מוח במאקו
עומר מלכה עורך קונספירציות ושטיפות מוח במאקו

 

בין לקוחותיו של רונן צור:  השופט יהורם שקד

 

השופט יהורם שקד סבל ממתקפות של פמיניסטיות ושדולת הנשים, כי היו לו כמה יציאות לטובת גברים.  הכתבת רויטל חובל דיווחה שיהורם שקד שכר את שירותי רונן צור, נפגש עימו במסעדה בהרצליה פיתוח, ורונן צור אמר לו להתחיל לעשות “הפוך על הפוך”, להתחיל לפגוע בגברים בכוונה תחילה, ולהלל את מעמדן של נשים כ”מוחלשות ומסכנות”.

בפגישה השתתפה גם ליליאן שקד שפרן, אשתו לשעבר של השופט, שמאז התגרשה ממנו. כנראה אשת השופט לשעבר היתה מודאגת לקריירה של בעלה והיא יזמה הפגישה לשיפור התדמית של השופט.

רונן צור אמר ליהורם שקד לשרבב לדיונים רגישים איזכורים ל”יום המאבק באלימות נגד נשים” כדי לשפר תדמיתו כפמיניסט, וכדי לחסן את עצמו ממתקפות בלע של פמיניסטיות.

מה שקרה זה שיהורם שקד חשב שהעצות של רונן צור בחינם, לא שילם לרונן צור, ורונן צור התהפך עליו.

רונן צור הלך לאיש העשיר וגילה לו שהוא זה שנפגש עם השופט, ושוחח על התיק ושיהורם שקד אמר: “הוא חושב שאני פראייר? הוא עושה הפוך על הפוך…”…  “הוא בסוף יסכים להצעה שהצעתי, אצלי כולם מסכימים”, הוסיף, ואמר עליו שהוא “שחקן”.

בסופו של דבר הגבר העשיר שיהורם שקד פסק בכוונה נגדו ללא ראיות, הגיש בקשת פסילה, ויהורם שקד פסל את עצמו.

 

יהורם שקד סוכן חמאס פמיניסטי משליט טרור וגינה על גברי ישראל
יהורם שקד סוכן חמאס פמיניסטי משליט טרור וגינה על גברי ישראל

 

רויטל חובל כתבה ש”בתוך ימים ספורים, החליט שקד להיענות לבקשה ולפסול את עצמו. הוא אישר את החברות עם צור ואת הבילוי שלהם במסעדה  וכתב כי היה זה “מפגש בין ידידים ובנות זוגם” אבל גם טען כי על פניו אין סיבה שיפסול את עצמו שכן “אין באותו מפגש, לכשלעצמו, כדי להקים עילת פסלות או משום חריגה מהאתיקה החלה על שופטים. המפגש שהתקיים היה מפגש בין ידידים ובנות זוגם ולא היה לו כל קשר לעיסוקו של מי מהם”. שקד לא הכחיש כי שוחח על התיק עם צור, אלא כתב בלקוניות כי הוא “לא יזם כל שיח על אודות המבקש ולא התבטא בגנותו, חלילה”.

בהחלטה בה יהורם שקד פסל את עצמו הוא כתב: “חרף כי המפגש הנ”ל (עם רונן צור) איננו מקים כל עילת פסלות ואין בו כדי לקבוע כי דעתי ננעלה, העובדה כי ‘עבר חתול שחור’ בין המבקש ובין הידיד המשותף, כמו גם טענותיהם ההדדיות של הצדדים משל בית המשפט מוטה או עלול להיות מוטה, הביאוני לכלל דעה ומסקנה כי מראית פני הצדק מחייבת את פסילתי והעברתי הדיון למותב אחר….אמנם, בית המשפט הוא בית משפט מקצועי אשר יודע להתעלם מ’רעשי רקע’, אולם בנסיבות שנוצרו ובשים לב למאפייני הסכסוך ולעוצמת הטענות, וכמאמר מותב אחר ‘מחייב אותי היושר האישי והפנימי שלא להמשיך ולדון בתיק זה'”.

גם קטי פרי גונדרית השב”ס שכרה את רונן צור

 

אחרי הבריחה מכלא גלבוע, קטי פרי שכרה את רונן צור לשיפור תדמיתה הכושלת.  המטרה היתה להפיל את כל האשמה על מפקד כלא גלבוע.  הפימפום שרונן צור יעץ לה זה ש”הבריחה היא אחריות ישירה של מפקד כלא גלבוע”.

 

קטי פרי החזיקה גברים גרושים בתנאים של כלבים
קטי פרי החזיקה גברים גרושים בתנאים של כלבים

לדברי הכתב תומר מיכלזון “קטי פרי התייעצה עם עוד אנשים. הקו העקבי שבו היא מעבירה את האחריות למחדל מטה אל פקודיה אינו ספונטני – אלא נשען במידה רבה על ייעוץ פרטי ודיסקרטי שקיבלה מהיועץ האסטרטגי רונן צור. צור נודע כיועץ תקשורת אגרסיבי שמתמחה, בין היתר בפתרון משברים ובפרטיקות של השחרת יריבים של לקוחותיו. הוא ייצג בעבר את משה קצב, הפדופילית מלכה לייפר שהוסגרה לאוסטרליה ואת בני גנץ בסבבי הבחירות מול נתניהו ב-2019.

צור נשכר על ידי פרי מיד לאחר הבריחה בספטמבר באופן פרטי בתשלום המוערך ב 25,000 שקלים בחודש. הקו שבו נקט היה להסיט את האש מפרי באופן מיידי בשני כיוונים: אחורה, אל טרום תקופתה, ולמטה, אל פקודיה הנמוכים ממנה בשרשרת. 

תפקידו של צור התמצה בעיקר בגיבוש האסטרטגיה התקשורתית ובפני ועדת הבדיקה. את העבודה הרשמית מול הכתבים והוצאת המסרים שגובשו לתקשורת, המסירים את אחריותה של פרי – ביצע דובר השב”ס, יוני חפץ. עו”ד דורי קלגסבלד צורף רשמית לצוות המייעץ, לטענתו פרו-בונו. גם בעלה של פרי, עופר פרי, איש ליכוד ותיק, בנקאי השקעות בהווה ומנכ”ל הטוטו בעבר – לקח חלק בהתייעצויות.

האסטרטגיה נשאה פירות: זמן קצר לאחר הבריחה החלו להופיע כותרות שמנקות את אחריותה של פרי מהאירוע. “קטי פרי לא אשמה – היא משלמת את מחיר היעדר מדיניות הכליאה של ישראל”, נכתב למשל בדה מרקר, במאמר בפורסם ביום בו הופיעה פרי בוועדה לביטחון פנים בכנסת, ובו נטען שהמחדלים שהובילו לבריחה מקורם בכשלים מערכתיים כבדים שקדמו למינויה לתפקיד. פרי הצהירה בוועדה כי היא ידועה במדיניות יד הברזל שלה, “והיא תימשך גם כאן”.

נציין כי הראשונה שהפיצה את דף המסרים של רונן צור כדי להלבין את קטי פרי היתה הכתבת מירב ארלוזורוב בדה מרקר. כל על פי תומר מיכלזון.

 

מירב ארלוזורוב עובדת עם רונן צור יד ביד וניזונה מדף המסרים שלו
מירב ארלוזורוב עובדת עם רונן צור יד ביד וניזונה מדף המסרים שלו

 

https://www.themarker.com/news/2021-09-13/ty-article/.highlight/0000017f-db2a-db22-a17f-ffbbf6f00000

 

 

Views: 138

3 Comments

  1. תודה. חשוב מאוד לשמוע. אנחנו בסוף ננצח את מלכות הרשעה.

  2. למערכת עדנה קרנבל,
    כתבה זו, ביחד עם הכתבות שפירסמתם על שיקמה ברסלר ועל המו”ל הפדופיל של עיתון הארץ הן מהטובות והאיכותיות ביותר שפרסמתם עד כה. אכן, אתם עיתונות חוקרת, עצמאית ואמיצה שלא מתכופפת תחת אג’נדה קרימינאלית כמו מרבית עיתונאי ישראל. ממש כל הכבוד. בכתבה זו חשפתם את המנגנון הקרימינאלי ואת שורשיה העמוקים של השחיתות במדינתנו המתפוררת בשל הזדון של השמאל האנארכיסטי ששואף לפירוק המדינה ונעזר במיליארדרים ושירותי ביון בארץ ובעולם. מה שאנו רואים שוב ושוב זה איך מיליארדיי דולרים מופנים להרס השילטון רק בגלל שמישהו לא מחבב את ביבי – במקום לתרום לשיקום שכונות והחברה המדממת בישראל. היקפי הפוסט טראומה בחברה הישראלית שקיימים כבר עכשיו עברו מזמן את מה שקרה באמריקה לאחר מלחמת וייטנאם. את כל המיליארדים של השמאל היה צריך להפנות למסכנים הללו ולמשפחותיהם.
    (שימרו על עצמכם, משום שגורמים רבי עוצמה והשפעה מנסים “להעלים” אותכם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *