EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 95: כל הכבוד לביבי נאום “לא ניכנע עד ניצחון מוחלט”. רונן צור ומטה החטופים צריך לסתום את הפה

ביבי ירד לו האסימון לא להיכנע למטה החטופים התבוסתני

מאז תחילת החרבות ברזל זו פעם ראשונה שאנחנו רואים את ביבי כמו שביבי צריך להיות: נחוש ובטוח בצדקת צה”ל ועם ישראל. 7/2/2024.

הנאום הזה מגיע לאור מתקפות ארסיות של רונן צור ממטה החטופים, והופעות של גנרלים בדימוס בטלויזיה שאומרים שצה”ל נכשל, צה”ל לא ינצח, ושצריך לשלם כל מחיר לקבל את החטופים בחזרה…..

עדכון:  18/2/2024.  לאחר כתבת חשיפה של עדנה קרנבל על רונן צור, הוא “התפטר” בבושת פנים.   חלאה.

עוד מעט תופסים את סינוואר אז למה להיכנע “בכל מחיר”???

סינוואר הואיל בטובו לשלוח את הצעתו לעסקה.  סינוואר רוצה שישראל תחזיר לו את יכולות שיגור הטילים.  סוף סוף ירד האסימון לביבי שכל ה”לשעברים” לשעבר מצה”ל והשב”כ שנרדמו בשמירה, וכל הגנצים ואייזנקוטים שווים לתחת.

יאללה קדימה ביבי.  דחוף בכל הכוח להביא ניצחון מוחלט, רסק את כל גדודי הרשע, טהר את השטח ותביא לנו שליטה מוחלטת ב 100% מהאדמה המקוללת של עזה.

אנחנו מאמינים לביבי שצה”ל קרוב מאוד לתפוס את נחשי הצפע, במלוא המהירות ובמלוא הזהירות.

התקשורת המקוללת של מדינת ישראל צריכה להפסיק לפמפם לציבור קונספירציות שצה”ל נכשל ושצריך להרים דגל לבן של כניעה מול סינוואר.  רונן צור וקושמרו……  תסתמו ת’לוע.

 

ביבי ירד לו האסימון לא להיכנע למטה החטופים התבוסתני
ביבי ירד לו האסימון לא להיכנע למטה החטופים התבוסתני

 

רונן צור ניהל מאבק אלים, כוחני ותבוסתני בשם מטה החטופים.  רצה שנחזיר את הנוחבות לעמדות שיגור על העוטף…..

נציין שעדנה קרנבל פרסמה עליו אקפוזה, מי הוא, מי היו לקוחותיו הקודמים (מלכה לייפר)…. ותוך שבוע רונן צור התפטר ממטה החטופים……

אקפוזה של עדנה על רונן צור

חרבות ברזל 92: רונן צור ושותפו עופר רוזנבאום מתגאים בתעשיית קונספירציות ופייק “אנחנו האקדח שמפחיד את כולם” בפרשת מלכה לייפר

 

הודעת הפיטורין של רונן צור 18/2/2024

רונן צור מטיל פצצה: מתפטר ממטה משפחות החטופים

צור כתב בטוויטר שלו: “במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה. במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה”
רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל
אחרי הטענות הקשות שהופנו כלפיו, שהוא לכאורה גורם לעימות מכוון בין משפחות החטופים לבין הממשלה ובמיוחד ראש הממשלה בנימין נתניהו, רונן צור החליט להתפטר מייצוג מטה משפחות החטופים.
צור כתב בטוויטר שלו: “במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה. במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, אשר התנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה”.
עוד כתב: “ברגע הקשה והכואב הזה של המשפחות, אין בכוונתי לאפשר לאף גורם פוליטי לאיים במישרין או במרומז על משפחות החטופים ולהפוך אותן לבנות ערובה של גורמים פוליטיים חסרי מצפון ומוסר. הוחלט בהסכמה מלאה שהחל מעכשיו יוביל צוות משפחות שייבחר על ידן את פעילות המטה, וצוות המתנדבים ייעץ למשפחות”.
אגב, בטורו הסוער במיוחד של קלמן ליבסקינד שראה אור במסגרת עיתון סוף השבוע של מעריב, ניצבו על המוקד כמה מהעיתונאים הבכירים ביותר וגם מהדורת החדשות הנצפית ביותר, חדשות 12 וכן הקשר לצור.
בין היתר כתב בטורו: “ב”אולפן שישי” של ערוץ 12 אימצה דפנה ליאל את הנרטיב של צור כשהיא מדברת על “קמפיין מתוזמר נגד משפחות החטופים”, ונשענת על דוח מטופש של ארגון פרטי קרן מרציאנו, שנשמעה כמו דף המסרים של רונן צור, לא נזקקה גם היא לעובדות או להוכחות. “אסור לדבר ככה אל משפחות החטופים, ואם משפחות החטופים יש להן הוכחות או שהן מרגישות שמתנהל נגדן קמפיין, זה פשוט דבר שהוא לא ייעשה… זה שמדברים נגד משפחות חטופים, בין אם בקמפיין רשת בין אם בקמפיין אחר, באמת לאן הגענו?” איזה “קמפיין רשת”? איזה “קמפיין אחר”? מרציאנו לא נדרשה להסביר, רונן צור אמר, אז היא מדקלמת”

 

https://www.ice.co.il/social/news/article/1000877

 

Views: 118

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *