EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

טובה צימוקי ליקוקי תחת לשופט הכי גועלי שפורש ג’ורג’ קרא (“גורג’ט הטינופת”)- משבחת ומהללת כלב שאין שום דבר טוב לומר עליו

טובה צימוקי לקקנית תחת של החונטה בידיעות

היום 29/5/2022 מתקיים טקס בעליון לפרישתו של הערבוש הדוחה ג’ורג’ קרא (גורג’ט הטינופת).

לקראת הטקס פרסמה עליו כתבת המשפט הזקנה של ידיעות אחרונות “טובה צימוקי” כתבת ליקוקי תחת שברור שהכינו לה מראש בהנהלת בתי המשפט, והיא הדביקה על זה חתימה.

טובה צימוקי לקקנית תחת של החונטה בידיעות
טובה צימוקי לקקנית תחת של החונטה בידיעות

 

טובה צימוקי זבל שמוכרת כתבות למרבה במחיר
טובה צימוקי זבל שמוכרת כתבות למרבה במחיר

 

מהסמסים של אפי נוה עם אילת שקד עולה שטובה צימוקי פעלה כשכירת חרב של אילת שקד

 

 

רק לפני שבוע חשפנו את הסמסים בין טובה צימוקי לאפי נוה ב 2016-2017.  או אז היא נרתמה למאבקים של אפי נוה ואילת שקד בשופטי העליון שהתנגדו לקידומו של יוסי אלרון לעליון מחשש שהוא יהיה סנגוריאלי ויביא זיכויים.  אפי כתב לאילת שקד על צימוקי “בעליון מוטרפים ממנה.  מוטרפים“.

צימוקי תקפה את מרים נאור, אסתר חיות ויצחק עמית בארסיות, פרסמה כתבות שאפי הכתיב לה והשוויצה שבידיעות אחרונות לא רוצים את הכתבות האלה, אבל בגלל הותק שלה היא מצליחה לדחוף אותן.

 

12 אפי נוה אומרת לאילת שרד שהכתיב לטובה צימוקי כתבה ובעליון מוטרפים ממנה

14 אפי נוה כותב לאילת שקד שטובה צימוקי מוציאה את אסתר חיות חתרנית ובוחשת

טובה צימוקי תמיד היתה השופר של מערכת המשפט והפרקליטות

 

היא בוחשת גם נגד ביבי נתניהו ומוציאה גם עליו כתבות מכפישות (למשל שביבי מתחנן לעשות עסקת טיעון).  כל פעם ששופט פורש פונים אליה שהיא תפרסם עליו כתבת ליקוקי תחת בפרונט של ידיעות המודפס.

אז מה קרה לטובה צימוקי אחרי שהיתה חיילת של אילת ואפי?

 

מה קרה שפתאום היא מוציאה כתבות שבח והלל על שופט שאין שום דבר טוב לכתוב עליו?  או שבמערכת נזפו זה ואמרו לה ליישר קו כמו שהיתה לפני ההכרות שלה עם אילת שקד – וכמו דליפמן, גיא פלג וברוך קרא עם החונטה השיפוטית והפרקליטות, או שהיא פשוט ראתה את המחליף אבי חימי מלקק ליקוקים כימיים בתחת של שופטי העליון והפרקליטות, והבינה שנגמרה המסיבה עם אפי ואילת, וצריך ליישר קו – בחזרה.

ג'ורג' קרא החרא טינופת שמרשיע את כל מה שזז
ג’ורג’ קרא החרא טינופת שמרשיע את כל מה שזז

אז מי זה ג’ורג’ קרא שטובה צימוקי פתאום מהללת ומשבחת?

 

בסמסים שלה עם אפי, אפי קורא לג’ורג’ קרא פח אשפה, זבל, טינופת וחמור.  אכן לאפי חושים מחודדים והוא ידע לקלוע בול למטרה.  קרא הוא פשוט שופט זבל חלאתי.

זה שופט שאין לו זיכויים ואין לו שום הלכה סנגוריאלית או פרו-זכויות האזרח.  אצלו כל מי שהפרקליטות מביאה לבית משפט צריך להרשיע.  פשוט להרשיע ולא משנה איך ולמה.  העיקר להרשיע.  אפשר לראות את זה במובהק באופן בו תפר תיק אונס במחוזי ת”א לנשיא קצב.

אחרי ששי ניצן הופיע בעליון והגן על הסדר טיעון ואמר שאין סיכויי הרשעה באונס, וטענות המתלוננות קלושות (עד כדי מצוצות מהאצבע), קצב חזר בו מהסדר הטיעון, הוגש כתב אישום על אונס, וג’ורג’ קרא הכניס לקצב את כל הנבוט בתחת, והרשיע באונס שלא היה.

עכשיו הערבוש פורש והמשימה היא לשבח אותו ולהלל אותו – אבל אין חומרים……. אוי ויי.

גורג’ט קרא השריץ נבלה אלכסנדרה קרא

 

נציין שהבת של ג’ורג’ט קרא, אלכסדרה קרא עובדת ברדיפה אחרי “עברייני מין וירטואלים” בפרקליטות מחוז תל אביב (פמת”א) כך שלא ברור למה הוא לא פסל את עצמו מכל התיקים של פמת”א.

בתמונה:  הפרקליטה אלכסנדרה קרא שתופרת תיקי עבריינות מין בהשראת האבא שלה שהרשיע כל מה שזז

אלכסדרה קרא פרקליטה צמאה לדם חשודים הבת של גורג' קרא החרא מהעליון
אלכסדרה קרא פרקליטה צמאה לדם חפים מפשע – הבת של ג’ורג’ קרא החרא מהעליון. פרקליטה שתופרת תיקים בגיבוי האבא הנוכל והזיבלי שלה ג’ורג’ קרא

אלכסנדרה קרא נבלה עם ציפורני טרף שנועצת בחפים מפשע

אז איך עושים יחסי ציבור לאובייקט שאין משהו טוב להגיד עליו?

 

אין משהו טוב באמת להגיד על ג’ורג’ט קרא.  אז מחפשים בנרות מה אפשר לחרטט כדי להוציא אותו טוב בכתבה המסכמת את הקריירה המזוהמת שלו (מזוהמת בדם חפים מפשע שהרשיע!!!!!).

מצאו לטובה צימוקי 2 טיעונים:

האחד שהוא התמודד עם ארגוני פשיעה והיה תחת אבטחה, והשני שהוא נלחם על העקרונות שלו וכתב דעת מיעוט נגד חוק הלאום וסירב לשיר התקווה – ועל זה עשו ספין שהוא הלך עם המצפון שלו.

כמה פתטי ועלוב זה יכול להיות?  שופטים בפלילים מתמודדים כל הזמן עם ארגוני פשיעה.

הצנונית ההונגריה גיליה רביד למשל ישבה בפרשה 512 עם איציק אברג’יל.  תיק הפשיעה הכי גדול בארץ ולא עשתה מזה ענין שהיא מאויימת ומבוהלת.  אז מה זה אומר שבגלל זה שהתמודדה עם ארגוני פשיעה –  צריך לקדם את גיליה רביד לעליון עכשיו?

וזה שג’ורג’ט קרא כתב נגד ההימנון “התקווה” ונגד הדגל הישראלי והלאום היהודי, זה מביא לו נקודות קרדיט שהוא “הלך עם המצפון” שלו?   ממש לא.  יש חוק לאום ועליו ליישם את החוק “במקצועיות” כולמר במנותק מהעדופתיו וגחמותיו האישיות כבן מיעוטים ערבושי.

בכתבה זו נחשפו 2 זבלים:  כותבת הכתבה טובה צימוקי זבלנית השכל בשירות בית המשפט העליון והחונטה השיפוטית, ומושא הכתבה ג’ורג’ט טינופת מיפו – שהיה עדיף אם היה פותח חנות כנאפה ביפו, במקום להקיז דמם של חפים מפשע עד מוות.

לאור גילה המופלג של טובה צימוקי אולי כדאי שגם היא תפרוש?  במגדלי הים התיכון ישמחו לקבל אותה בתור מספרת צ’יזבטים לקשישים.

להלן ליקוקי התחת של טובה צימוקי לג’ורג’ט קרא, פורסם ידיעות 28/5/2022

 

 

התייצב מול ארגוני הפשע, סירב לשיר “התקווה”: דרכו של השופט ג’ורג’ קרא

התעסק בתיקים של ארגוני פשע למרות האיומים על חייו, התנגד להריסת בתי מחבלים ולהגבלת ביקורי ח”כים אצל אסירים ביטחוניים, וכתב דעת מיעוט מוערכת נגד חוק הלאום. אחרי 33 שנים במערכת המשפט, השופט ג’ורג’ קרא פורש

בתחילת השבוע יפרוש השופט ג’ורג’ קרא מכהונתו בבית המשפט העליון. השופט הנוצרי הבכיר ידע לבטא את רחשי ליבם של המיעוטים בישראל, מבלי להתפשר על עקרונות משפטיים ונימוקים מושחזים. אלה כמה מהחלטותיו ופעולותיו במהלך 33 השנים בכס השיפוט.
מחמיר ואמיץ
קרא נחשב לשופט מחמיר, שמרבה בהרשעות, אבל גם כשופט אמיץ שכיהן במשך השנים בראש הרכב שופטים שדן בפשעים חמורים, ולא נרתע מפני איומים. אל היכל המשפט הוא נכנס ב-1989, כשמונה לשופט בית המשפט השלום בתל אביב. 11 שנים אחר כך מונה כשופט בבית המשפט המחוזי בעיר.
במהלך כהונתו בבית המשפט המחוזי הוא דן בעיקר בפרשיות הקשורות לברוני הפשע המאורגן. האיומים על חייו היו רבים, והוא ובני משפחתו הלכו במשך שנים עם אבטחה אישית צמודה, מחשש לחייהם. “יש שופטים שיודעים להתחמק מהתיקים הללו, קרא מעולם לא עשה זאת, למרות האיומים הממשיים”, סיפר שופט מחוזי שכיהן עמו.
קרא נהג שלא להתחכך עם שופטים אחרים באירועים חברתיים, וכונה על ידי שופטים בכירים כ”ג’נטלמן מהסוג הישן”. הוא סבלני, סובלני, נעים הליכות ומלא כבוד למוסד השפיטה.
כשופט פלילי בכל הערכאות הוא הצטיין ביכולת לפלח עדויות וראיות על מנת להגיע לתוצאה הראויה. הוא יסודי מאוד, קורא כל תיק לאורכו ולרוחבו ושונא שטחיות.
חוק הלאום
קרא, ערבי נוצרי בן יפו, הצטרף לבית המשפט העליון ב-2017 על תקן “המושב הערבי”. התחושות שלו כמיעוט במדינה באה לידי ביטוי כבר בטקס השבעתו בבית הנשיא כשסירב לשיר את ההמנון הלאומי “התקווה” בשל המשפט “נפש יהודי הומיה”.
לכן, לא מן הנמנע, שאחת מאבני הדרך המשפטיות שלו היא פסיקתו בעתירה נגד חוקיותו של חוק יסוד: הלאום. קרא היה היחיד מבין השופטים שסבר שיש לבטל את החוק. בקריאת הניתוח המשפטי והמסקנות שליוו אותו ניכר שקרא כתב את הדברים מדם ליבו, כאיש המיעוט הערבי החי במדינה יהודית ודמוקרטית, אך מרגיש שזכויותיו אינן בטוחות באמת.
“חוק הלאום פוגע קשות בליבת הדמוקרטיה… חוק הלאום אינו חוקתי מחמת הפגיעה המובהקת והקשה, העולה עד כדי שלילה של ליבת הזהות הדמוקרטית של המדינה. חוק הלאום מציב את הערכים הלאומיים של המדינה מעל הערכים הדמוקרטיים שלה, ופוגע פגיעה קשה במיעוטים על רקע אתני”.
מדם ליבו כתב קרא “המיעוט בישראל – מיעוט ילידי, שאינו גר תושב או זר, הרואה במדינת ישראל את מולדתו, בה מבקש הוא לחיות את חייו כשווה בין שווים, מתקומם על הדרתו ועל שלילת היותה של מדינת ישראל גם מדינתו. יוזמי החקיקה ומוביליה, מעצם היותם קבוצת הרוב במדינה, אינם חשים ‘על בשרם’ את הפגיעה הקשה שהם גורמים למיעוטים במדינה”.
שני עקרונות מרכזיים בחוק הפריעו במיוחד לקרא – עליונות השפה העברית והעדפת חיזוק ההתיישבות היהודית ברחבי המדינה. “חוק הלאום מפלה וחלקי, ולוקה בחוסרים מהותיים כמו היעדר אזכור המיעוט הערבי, המונה יותר מ-20 אחוזים מאזרחי המדינה והתעלמות מעקרון השוויון ומזהות המדינה כדמוקרטית”.
הוא תקף גם את הצורה שבה חוקק חוק הלאום וטען כי החקיקה בוצעה באופן “מחטפי” כחוק מגזרי ולעומתי, אחרי “סחר-מכר” פוליטי. “התעלמותו המוחלטת והלעומתית של חוק הלאום, בשונה מחוקי יסוד אחרים, מ’נוסחת האיזון’ המקובלת של מדינה יהודית ודמוקרטית… היא השמטה מוכוונת מטרה שתכליתה לפגוע בדמוקרטיה ובעקרון השוויון”.
משפטנים בכירים אמרו על פסיקתו של קרא, שהייתה דעת מיעוט בתיק, כי היא “מאסטרפיס, לא רק בניתוח המשפטי. הפסיקה נוקבת ביותר, אך היא שמרה על מכובדות בכך שלא הידרדר לפופוליזם”.
השופט השמרן
עורכי דין שעמדו בפניו של קרא, כמו גם חבריו לכס השיפוט, מציירים אותו כשופט שמרן. כך, למשל, הוא סירב לקבל את הגמישות החקיקתית והחברתית באבחנה בין סוגי הסמים לשימוש אישי. בהחלטותיו הוא שב ואמר שאין הבדל בין סוגי הסמים בפקודה, ולכן העונש בגין ייצור או סחר צריך להיות זהה, לא משנה באיזה סם מדובר.
“התפיסה כי דינו של מי אשר גידל, הפיק או סחר בקנאביס שונה מדינו של מי שגידל, הפיק או סחר בסם מסוכן אחר – אין לה תפיסה בדין, כל עוד לא קבע המחוקק אחרת. אל לו, למי שהיה מעורב בעבירות גידול, הפקה, ייצור או סחר בסמים ‘קלים’ לצפות כי בית המשפט יקל עמו אך ורק בגלל סוג הסם המסוכן שגידל”.
בהליך המשפטי בעניין החדירה לטלפון של יועץ ראש הממשלה לשעבר, יונתן אוריך, סבר קרא בדעת יחיד כי המקום לבצע בירור בדבר אי-חוקיות פעולות גורמי החקירה הוא במסגרת ההליך העיקרי. לשיטתו, רק במקרים חריגים ביותר ניתן לעשות בירור זה במסגרת בקשה לקבלת צו חדירה/חיפוש. עמדתו העקרונית אומצה בדעת הרוב במסגרת הדיון הנוסף בנושא.
במקרה אחר, הצטרף קרא לדעת הרוב עם השופט ניל הנדל, במסגרתה נקבע כי רף ההוכחה הנדרש להוכיח היעדר כשירות של נאשם לעמוד לדין הוא העלאת ספק סביר. קרא נימק זאת בכך שראוי לגזור גזירה שווה ממידת ההוכחה המוטלת על טוען לאי-שפיות בעת ביצוע העבירה.
נגד הריסת בתי מחבלים
קרא נמנה על המתנגדים בבית המשפט העליון, ובראשם השופט בדימוס מני מזוז, להריסת בתי מחבלים. בעיניו, מדובר בכלי “הטומן בחובו פגיעה קשה בחפים מפשע, מהווה ענישה קולקטיבית המופעלת בניגוד לעקרון היסודי שלפיו ‘איש בעוונו יישא ואיש בחטאו יומת'”.
לשיטתו, אין הצדקה הרתעתית למדיניות של הריסת בתי מחבלים, ויש לשוב ולבחון מדיניות זאת. עם זאת, באחד מהמקרים הוא הצטרף למזוז בהמרת צו ההחרמה וההריסה בצו לאטימת החדר בבית שבו התגורר המחבל.
בעתירה שעסקה בביקור אסירים ביטחוניים על ידי חברי כנסת, ולהגבלות שהוטלו על ביקורים אלה, סבר קרא בדעת יחיד שהמדיניות איננה עומדת במבחני הסבירות והמידתיות. לדבריו, האיסור הגורף על חברי כנסת לבקר אסירים ביטחוניים פוגעת ביכולת של חברי הכנסת לפקח על האופן שבו מוחזקים האסירים הללו.
במקרה אחר קבע בית המשפט העליון ברוב דעות, בראשות הנשיאה אסתר חיות, כי תקנות ההגנה לשעת חירום מסמיכות את המפקד הצבאי באיו”ש להורות על קבורה ארעית של גופות מחבלים לצורך ניהול משא ומתן. קרא סבר בדעת מיעוט שהתקנה אינה מסמיכה את המפקד הצבאי בצורה ברורה ומפורשת להחזיק בגופות, והוא אינו רשאי לפעול מחוץ למסגרת הסמכות שניתנה לו.
קרא לא חסך ביקורת מהרשויות, כשהיה בכך צורך. כך היה, למשל, בעתירה נגד החלטת היועמ”ש שלא להעמיד לדין שוטר שירה למוות באזרח ישראלי במהלך פעילות משטרתית בכפר כנא.
השופטים קרא ועופר גרוסקופף תקפו את החלטת היועמ”ש לסגור את התיק מחוסר אשמה וטענו שהיא בלתי סבירה באופן קיצוני. הם הסבירו את קביעתם בכך שהצטברו פגמים מהותיים במהלך החקירה, הסתירות שעלו בעדויות המעורבים, אי התאמת העדויות לתשתית העובדתית ופגמים מהותיים שנפלו בהחלטה בערר.
במקרה אחר, ביקש קרא בדעת מיעוט לפסול תוכניות בנייה בעיר דוד שבירושלים. הסיבה לכך היא שהמתנגדים לתוכנית נטשו את ישיבת המועצה הארצית לתכנון ולבנייה בשל היעדר מתורגמן לערבית. לשיטתו, לא ניתנה להם האפשרות להשמיע טענותיהם בפני המועצה.
Views: 122

2 Comments

  1. כשאני רואה שופר אני מזפזפ לא משנה עם זה במדיה הכתובה או הטלויזיונית
    . צמוקי ישר מזפזפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *