EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד ענת שרון נעצרה ל 3 ימים בגין הטרדת עו”ד אורית חיון, שני ליבמן וקרן זקן שהן “שפנפנות מוצצות זולות”

נעצרה ל 3 ימים עו”ד ענת שרון, עורכת דין, .LL.B- חדלות פירעון, אזרחי מסחרי, דיני משפחה/ הסכמי ממון. הטענה היא שהיא הטרידה את עוה”ד אורית חיון (פליליסטית),  שני ליבמן (משפחה) ועו”ד קרן זקן (הוצל”פ).  הרקע הוא כנראה כל מיני פרשיות רומנטיות לא מפוענחות, ואיזה גבר בשם שלייקס שהיא עוקבת אחריו נכנס לבתי מלון לסטוצים, ומראה לו בפייסבוק שהיא צילמה אותו.  משהו ביזאר.

לאחר שעיינו בפייסבוק של העצורה עו”ד ענת שרון, הגענו למסקנה שהאישה מחופפת לחלוטין, וכנראה תסיים במב”ן (מרכז בריאות הנפש של השב”ס.  תסתכלו שם בעצמכם.  https://www.facebook.com/anat.sharon

ענת שרון עצורה ל 3 ימים בגלל התנכלות לעורכות דין אחרות
ענת שרון עצורה ל 3 ימים בגלל התנכלות לעורכות דין אחרות

קראו הכתבה באתר של זיווה קריסטל “פוסטה” ולאחר מכן נביא ציטוטים מבהילים מהפייסבוק של העצורה המחורפנת.

עורכת דין ענת שרון מת”א נעצרה בחשד להטרדות ואיומים על עורכי דין

המשטרה עצרה אתמול עורכת דין מתל אביב בחשד כי הטרידה מספר עורכי דין ואיימה עליהם.
החקירה נפתחה לפני כשבוע עם קבלת תלונה של עורכת דין מת”א בחשד להטרדות ואיומים שהיא מקבלת מאישה ברשתות החברתיות ובהודעות לנייד שלה.

חוקרי המשטרה ביצעו מספר ניסיונות לזמנה לחקירה אך החשודה לא שיתפה פעולה ואתמול, שוטרי תחנת לב ת”א איתרו ועצרו את החשודה, בת 43. בדיון שהתקיים היום בבימ”ש השלום בת”א, הוארך מעצרה של החשודה בשלושה ימים.
בית המשפט הורה על איסור פרסום שמה ופרטיה המזהים של החשודה. פרטים בהמשך.

https://posta.co.il/article/195028-2/

והנה לקט אמרות שפר מהפייסבוק של העורך דינית ענת שרון.  לא הצלחנו להבין מה הבעיה שלה, אבל מה שבטוח זה שעו”ד לא יכולה להתבטא כה בפומבי.  יש גם אחד בשם “שלייקס” שהיא עוקבת אחריו, ומעלה תמונות של בתי מלון בהם הוא עשה סטוצים.

בתמונה:  אורית חיון עם גיא פלג (דאמבו)

אורית חיון וגיא פלג שהיא התלוננה עליו שפרסם הדלפות פליליות
אורית חיון וגיא פלג שהיא התלוננה עליו שפרסם הדלפות פליליות

 

 

אורית חיון
אורית חיון

14/5/2022 “אורית חיון אני מבטיחה למצוא לך בולבולים! כנגד אבוטבול!”

14/5/2022 “אורית חיון נתפסה עם המיני משטרה שלה שבאמצעותם היא משיגה פשעים פרטיים שלה!  כפי שקרה עם סבתא שלי! אורית והמיני משטרה שלה ולא של משטרת ישראל!  לתשומת ליבכם!  היא כרגע לא עונה לי בטח היא מדברת איתם ושואלת שאלות על אופן התפיסה שלי!”.

14/5/2022 “אורית חיון שלחה לי את יניב אבוטבול כך לדבריו, היא בתמורה מחכה לבולבול! של קבצן!  היא גם נתנה לעדי להתקשר אליי והיא אמרה לי שהיא מהמשטרה! ולא היא לא מהמשטרה!”.

14/5/2022 “אורית חיון שולחת אליי הביתה ״מיני משטרה״ מטעם עולם הכוס הפרטי שלה!  הם התבאסו שלא פתחתי את הדלת!  אני מחכה לאורית!! אורית חיון הוכיחה בערב אחד את הקבצנים שלה ומה היא עושה איתם תמורת מציצה זולה! אני מחכה להציג את הפתק מהמשטרה שלה!  אורית חיון אני הבטחתי לבוא עם נייר טואלט!”.

בטקסטים יותר מוקדמים היא פונה למישהו המכונה שלייקס ומעלה תמונות שהיא צילמה אותו בכל מיני מקומות כדי שיידע שהיא עוקבת אחריו, עם התבטאויות חריפות.

12/5/2022 “שלייקסססס! גם החברים שלי מתים על השפנפנה שלך….! אני ביקשתי שיצלמו רק אותך ואת הפרצוף שלך במיוחד שאתה עומד לגמור וכל זה בזמן שמזיינים את השפנפנה שלך, שלייקסססס!  תגיד, מה עם הנמשים שלך? סיימת לנקות? לא יפה שלייקס, אם לא סיימת אז אנה שלך השפנפנה תגמור ברבע שעה ממש כמו השיר!  תגיד שלייקס… ניקית ציפורניים?  אההה ? מה עם התחת שלך? פשוט הבחורות שלך מתלוננות על ריח חריף שיוצא משם או בין הביצים שלך, אתה מבין?  שלייקס תנקה טוב…בלי בושות…..! תגיד היא במכון?  איזה מכון…? אההה”.

12/5/2022 “שלייקס אז תספר לכל ה״חברות״ שלך בסופו של יום את מי אתה אוהב? איזה אנה? אהה כמו הצפרדע? קצרצר?  כן שלייקס אני מתה לראות את הפרצוף שלך בזמן ש….  אני יודעת שאקבל צילום של הזיון שלה ולא איתך!!  שלייקקקסססס מבטיחה לך לשים לך את המנה שיישאר ממנה על הברכיים שלך ותצופו ביחד על הים עם הכסא הצהוב!!! עם מצופים בסדר?”.

12/5/2022 “קרן זקן, אודי קליפי שלך מקנא לאללה! אחרי הסיפורים הרטובים שלך , לא לא עם בעלך, הוא באמת משתדל אבל נכנס לחדר של העורכי דין במשרד שלו עם סוכריה על מקל! את מבינה??  כי אני לא כל כך, נראה לי הוא מנסה להגיד לי משהו…. על ליאור המציל… ז״ל!  את שמעת עליו?? כל החופים דואגים לליאור המציל, את אודי קליפי הוא לא יציל כי אודי קליפי אכל אותו ביחד ולחוד עם אולגה אפוטה שלו, את מבינה, אבל אל דאגה קרן זקן כל המצילים בחופי הים לאורך כל הרצועה יבואו לדרוש תשובות!

קרן, את רוצה שיביאו איתם קרן אור? בלילה? כמו ששלחת לי לדירה שלי בחשמונאים? שאני אפחד או אלחץ?? זה היה קרן אור כחול! רצית לספר לי על המיטה הכחולה שלך או על הכוס הרטובה שלך עם הרשם הבכיר? כי הוא סיפר….

הבנתי, טוב אז גם את תספרי על הכוסות שלך עם שלמה ועם הרשם הבכיר , הרשם הבכיר גם יספר על הראש הכחול שלו ועל הדרישות שלו על שולחנו בלשכה בחדרי חדרים! לא אני לא הגעתי ללשכת החדר שלו אלא הפקידה עם הספרים היתה, את מבינה? היא לא רק שביקרה אצלו הם ביחד גם דאגו להתקשר אליי להשמיע את עצמם ״עסוקים״ ולא במתן החלטות אלא יותר במתן וקבלה של הבולבולים שלו! איזה גניחות השם ישמור!  וכל זה בזמן שאני לומדת לבחינה !  איזה מסכנים!
קרן אבל אל תפגעי ״בובי״, כי הוא בינתיים מחכה לרוסיה שלו, או שכבר לא , כי אישה רוסיה גם דיברה איתו בטח עכשיו הם על סיכום אחר!  התבלבל המסכן וקיבל אפוטה!  לה לה לה לה לה לה לה !”.
12/5/2022:  “וקרן זקן מה איתה בסוף? באמת הזדקנה כמו השם שלה?  שמעתי שהיא סוחטת את הביצים של רשם בכיר בהוצלפ כך לדבריו, לילה לפני מתן החלטות בתיקי ההוצלפ שלה!  את יודעת על זה משהו אורית?  אל תדאגי ״בובי״, את לא לבד ! מבטיחה לך!
פשוט קרן זקן יודעת שהרשם ה״בכיר״ קרוב לצלחת את מבינה? ככה היא הסבירה…  תגידי גם היא במלון? עם שלמה? וגם עם הרשם הבכיר?  יואו ממש סרנדה…. הבנתי את המלון ״סרניה…״ את ה״ד״ הוא שלח למועדון הגולשים!  הבנתי הכל!! תכיני את הילדים אורית, הילדים שלך בסכנה!!”.
12/5/2022 – “אורית תשמיעי בבקשה את הגניחות שלך עם עמית…!  אם לא אז אני אשמיע לגוף…. איך את גונחת בבתי משפט…עם עמית! וסותמת את האף בגלל ריח המחזור שלו או כדי שלא יזהו את הקול שלך?  אל תדאגי עמית שלך אמר הכל!  תגידי אורית, שלמה שלך יודע? אז לא הבנתי מי האהוב שלך?  לא הבנתי למה התקשרת… בדיוק התחלת לספר ואמרתי לך שנגמרת לי הבטריה.. והשיחה נותקה או שניתקת! אז מה בסוף??  טוב אחרי שתשמעי את ההקלטות תסבירי, טוב?”.
12/5/2022 “כן אורית אני מחכה לשמוע! זה הכי גבוהה שטיפסת עליו? שלמה אמר שלו יש יותר רם וחזק! שלו זה בצבע וורוד לא כמו הבניין! רוצה לספר?? או שהוידאו יספר?”.
12/5/2022 “שליייקסססס רצועה 2:30 ממש אחרי שנתפוס אותך ואת אוריתי שלך והחברים שלך ירקדו איתכם יחד!”

12/5/2022 עם רקע תמונה של בית מלון “וזה…? אורית חיון מחכה לך שם שלייקססס? היא ביקשה שאתקשר אלייך לא היה לה נעים להתקשר אלייך היא אמרה שהיא שומרת נעים במלון!  בדיוק נגמרה לי הבטריה… בסוף היא התקשרה אחרי הנעים והיא סיפרה לי שביליתם בנעימים!”

8/5/2022 על רקע תמונה של המספר 74 היא כותבת “הסכום שביקשו במכתב של צפרדע! את האחד היא שמרה וחשפה אחד אחר….”.  כנראה קיבלה מכתב דרישה לתשלום על לשון הרע בסך 74,000 ש”ח.

8/5/2022 “שני ליבמן, הבנתי את האצבע שלך ממש כמו מי שהיה בן של בן של זונה.. מתי סיכמתן להתפשר? אההה.  רוצה לדבר על זה בהרצאה שלך הקרובה? למה מחקת את התגובה שלי? פוחדת לדבר על התאומים?  כי עמליה סיפרה הכל, על זה סיכמתן?

אהה?  שני ליבמן, להרצאה שלך תבואי בבקשה עם מיני קצרצר ותשתדלי לא לשים את מה שנופר שמעה על מישהי… ודואגת להתקשר לטלפונים מחסום …. בעילום שם ואחכ אומרת את השם הפרטי!  כי הכוס שלה בוער, כך לדבריה!  את מבינה למה נופר מתכוונת, נכון?
את מזדיינת מול עדן החלון? בוגרשוב??  מתה על הזין שלו? ולקחת זרע?
הוא לא רק השמיע לי איך את ג, אלא גם דאג להראות איך את מזדיינת בחלון שקוף, מול בן יהודה, ממש כמו ….. ח אבל את זיון מלא ! ראינו את הרגל ימין שלך ואח״כ את הרגל שמאל שלך.. והידיים… נשענות על מכונת כביסה מלוכלכת !  רוצה לשלוח לי מכתב??
אני מחכה שתתקשרי! ושתתקשרי תקליטי אותי, , בסדר?
ואם לא תתקשרי אז אני אבוא להרצאה שלך… ותדברי גם על בניין התאומים ולא בניין התאומים בארץ !  נתראה ממש בקרוב ועוד משהו קטן שני, הבגד עור שחור לא הולם אותך! אני ראיתי עור בול צבע הגוף שלך!  אל תעשי הסחות!”
בתמונה:  עו”ד שני ליבמן שעו”ד ענת שרון מדברת עליה בפוסט שמעל
שני ליבמן ב 2019
שני ליבמן ב 2019

4/5/2022 היא מצרפת תמונה של בחור וכותבת:  “חברים יקרים אודה לעזרתכם!  Wanted!  הבחור עם השיער הלבן מסתובב באלנבי בעיקר, סובב סביב אזור ספציפי.    (אלנבי, שינקין וכו).  מי שמזהה הבחור אודה לשליחת פרטיו בפרטי לצורך הגשת תלונה במשטרה!

תודה מראש!   חשוב מאוד!

24/4/2022 “אייל תגרור את עצמך למשטרה!! ותספר אודות הבית שלך!! איך השגת אותו במעשייך הנתעבים!! ביצעת פשע חמור!!!!!!

תצלם את הקיר הזה ותגרור את עצמך למשטרה!!!!  בן של זונה מיוחמת!”
Views: 91

3 Comments

  1. רק אותן?
    הטרידה עשרות
    הטרידה גם את אביה הזקן של עו״ד יעל סנאי
    ועוד רבים בהודעות מין הזויות.

  2. מפחיד לחשוב שהגברת עורכת הסכמי ממון שהם בחזקת דיני נפשות לגברים. כתבה חשובה, לעיתים אידיאולוגיה רדיקלית תשפיע על איכות השירות ללא קשר לכסף שהלקוח ישלם. האתר מראה הרבה דוגמאות למצבים כאילו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *