EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

טל חבקין: הקלדנית שלו רונית מנחם השתעבדה וסגדה לציצים של יוספה ברק פתחה עבורה תיק אצל חבקין והדליפה סודות. פיטורין בנסיבות מחפירות

רונית מנחם אזהרה קלדנית מדליפה עבריינית משמעת

לשופט טל חבקין הצמידו קלדנית בשם רונית מנחם, זקנה בת 63, מקומטת, מטושטשת ולסבית.  המדליפנית חטפה השעיה לשנה משירות המדינה ו 3 שנים משירות בבתי המשפט.

הנ”ל הגישה עתירה נגד ההשעיה שלה.  לדבריה יש להתחשב בה כי היא אמא חד חורית בת 63 ל 2 ילדים שכבר עברו את גיל 30, ושהיא נפלה בפח והתאהבה באישה מינית מאוד עם ציצים גדולים, יוספה ברק, ושהציצים של יוספה סינוורו אותה וגרמו לה לעשות מעשים לא חוקיים בניגוד לאופייה.

הסיפור הזה לא יאומן.  הקלדנית רונית מנחם התאהבה ביחצנית מכוני הכוסמטיקה, יוספה ברק.  יוספה היא אישה מינית מאוד המחפיצה עצמה וציציה לכל דיכפין.  ניסתה להחפיץ עצמה על ח”כ יהודה גליק, החפיצה עצמה על שוטר בשם רווה כהן, וגם החפיצה עצמה על הקלדנית של השופט טל חבקין. רונית מנחם.  רונית מנחם נפלה בפח, כושפה והפכה שפוטה משועבדת של יוספה.

לטענתה של הקלדנית במהלך הפגנה נגד פייזר, היא פותתה מינית ע”י יוספה, חשה גירוי מיני בלתי מוסבר לפעול לטובתה, לשרת אותה, להגשים לה מאווים ורצונות, ומראה הציצים של יוספה הפך את הקלדנית ל”אישה סוגדת”.  כלומר שרונית מנחם סוגדת ליוספה ברק, ובגלל הסגידה עברה על החוק.

אותה יוספה מנהלת תביעות נגד עו”ד נגה ויזל ומשה הלוי (הלמו) ברחובות ובעכו, אבל יום אחד ויזל והלמו חטפו הזמנה לדין לדיון בצו מניעת הטרדה מאיימת אצל השופט טל חבקין.  בתל אביב!!!!

אף אחד מהם בכלל לא גר בתל אביב.  אין שום סיבה שהשופט חבקין בתל אביב ינהל דיון כשאף צד אינו בסמכות שיפוט של המחוז של השופט חבקין, ותביעות מתנהלות ברחובות אצל השופטת אדנקו סבחעוועאת, במקור מגונדר, אפריקה.

 

רונית מנחם אזהרה קלדנית מדליפה עבריינית משמעת
רונית מנחם אזהרה קלדנית מדליפה עבריינית משמעת

 

 

רונית מנחם הקלדנית של טל חבקין הדליפה מאולמו לכל העולם ואחותו
רונית מנחם הקלדנית של טל חבקין הדליפה מאולמו לכל העולם ואחותו

טל חבקין מציג:  סמכות שיפוט להשבעת גחמותיה של הקלדנית

 

והנה הפלא ופלא, לא רק שנקבע דיון אצל השופט הזה, טל חבקין, הוא גם התנהג כחמום מוח בדיון נגד ויזל והלמו, צרח עליהם, התנהג כמו נציגת אירלנד לארוויזיון, לא נתן לחקור, לא אפשר להזמין עדים, שיקר וסילף עובדות וממצאים שלא היו ולא נבראו.

ובסוף מה מתברר?  שהקלדנית שלו פתחה את התיק, שהקלדנית סיפרה לו שזה תיק של חברה שלה, ביקשה ממנו להטות את המשפט לטובתה של היחצנית המחפיצה, היא עצמה הקלידה את הדיונים, ואחרי הדיונים סיפרה ליוספה ברק מה השופט אמר ומה הוא ממליץ.

נגד הקלדנית הוגש תיק משמעת בנציבות עובדי המדינה והיא הודתה.  בזמן גזר הדין היא בכתה שהיא חד הורית!!! בגיל 63!!!! לילדים שעברו את גיל 30!!!! ושהיא מסכנה…. ושלא יפטרו אותה כי היא עובדת נהדרת, נפלאה ומסורה…..

הבנתם את זה?  בגלל שהיא חד הורית לא צריך להשעות אותה.  זה הנימוק.  חד הורית ל”ילדים” בני יותר מ 30!!!!  וואו.  דמעות.

האם טענת השעבוד לציצים של יוספה ברק תצליח?  

 

בעתירה שהגישה רונית מנחם לבימ”ש מחוזי היא טוען שאין לפטר אותה כי יוספה ברק שעבדה אותה, עוררה בה תחושות של סגידה והערצה, וכפתה עליה לבצע פעולות לא חוקיות, כדי לספק את צריכה של יוספה.

האם הטענה תצליח או תיכשל?    הנה הסעיפים הרלבנטיים:

 

טענות הסגידה וההערצה של הקלדנית רונית מנחם המדליפה על יוספה ברק
טענות הסגידה וההערצה של הקלדנית רונית מנחם המדליפה על יוספה ברק

 

עו”ד איילה הוניגמן: כת חדשה נולדה בישראל – כת האנטי פייזר

 

 

טענות הסגידה וההערצה ליוספה ברק שהיא “גורו” ושרונית מנחם הלכה אחריה הליכה עיוורת, בהיותה במערבולת (בגלל שהיא חד הורית בת 63) נטענות ללא כל אסמכתא.

לא היו ראיות בבית הדין למשמעת כי הגברת הודתה.  בהכרעת הדין לא כתוב שהמעשים נעשו בכלל סגידה והערצה.  בכל מקרה זו טענה “רפואית” שיש להוכיח אותה באמצעות חוות דעת פסיכיאטרית.

למה שהשופט יאמין לקלדנית שהיא עברה על החוק בגלל הערצה וסגידה לאישה אחרת?  כשיש טענה שיוספה ברק היא “גורו”, זה אומר שהטענה היא שהיא מנהיגת כת.  קבוצה סמכותנית.  אם ככה צריכים להיות עוד מעריצים וסגדנים.  איפה הם?

פרסומו של הקורבן משה הלוי בפייסבוק:

 

שימו לב:  הקורבנות של הקלדנית הנוכלת והחרמנית רונית מנחם לא הוזמנו להעיד, לא הוזמנו להביע עמדה כנפגעי עבירה, ולא ידעו בכלל על ההליכים האלה.

לדברי משה הלמו ועו”ד נגה ויזל אשר נגררו לאולמו של טל חבקין בתל אביב, לדיון בצו הגנה שהגישה נגדם יחצנית מכוני הכוסמטיקה:

“זהו סיפור מסריח על בית משפט שלום ברחוב שוקן בתל אביב.  לפעמים אתה מעורב בהליך משפטי ואתה תוהה מדוע תובעת פנתה דווקא לבית משפט מרוחק מביתה ודווקא אצל שופט שזיין לה פעם את הצורה עם החלטה כואבת.

ואז אתה מבין:  יש בבית המשפט הזה קלדנית שהיא חברה ומעריצה של התובעת וגם עובדת אצל השופט שדפק את התובעת, ומסוגלת לדבר על ליבו ולהשפיע לרעה על החלטותיו.  זה מה שקרה לי. זה מה שקרה גם לעו”ד נוגה ויזל.
התובעת, יוספה ברק אחת עם שיער ורוד, לוביסטית לשעבר ומשהו אחר לגמרי בהווה, שגרה בעיירה ציורית קטנה ליד עיר המדע רחובות (נס ציונה), החליטה להגיש בקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת דווקא בבית המשפט השלום בתל אביב שברחוב שוקן, שם שוכן לו סגן הנשיא, השופט טל חבקין, ביחד עם הקלדנית שלו, מתנגדת החיסונים, רונית מנחם.
הקלדנית, רונית מנחם, מרוב הערצה עיוורת, שולחת מידע חסוי למתנגדת החיסונים השניה, יוספה ברק, זאת עם השיער הוורוד, שהחליטה להגיש בקשות לקבלת צו למניעה מאיימת דווקא בבית המשפט השלום בתל אביב שברחוב שוקן, ולא בבית המשפט השלום ברחובות, הקרוב לביתה ולביתה של המשיבה בהליך, עו”ד נוגה ויזל. וגם נגד כותב שורות אלה.
במהלך ההליך שהתקיים בבית המשפט השלום בתל אביב, השופט טל חבקין עשה מעשים בלתי חוקיים, כמו סירוב לשמוע עדים, הטלת הוצאות גבוהות, סירב לחקור את המבקשת באזהרה וחילק צווים סתם ככה לאישה הוורודה בלי תצהיר ובלי דיונים.
נציב תלונות הציבור על שופטים, קיבל תלונה על השופט הבעייתי הזה טל חבקין, מצא את התלונה מוצדקת וגער בו: השופט מחלק צווים בלי תצהירים ובלי דיונים. בית משפט כנראה שייך לסבתא הצולעת שלו…
אבל השבוע התפרסם סיפור שגורם לאסימונים ליפול וגורם לצדדים הפגועים להבין את השחיתות ברחוב שוקן בתל אביב, שחיתות שבה מעורבת קלדנית, שמעדכנת את זאת עם השיעור הוורוד במידע חסוי ואסור בפרסום, ואף מדברת עם השופט חבקין על התיק ומעבירה את המידע לוורודה השעירה. יש טענות שאפילו מעבירה תמונות מצולמות של השופט חבקין במצבים מסויימים עם הקלדנית.
נציבות שירות המדינה העמידו לדין את הקלדנית והעיפו אותה מהעבודה. תיק בד”מ 10/24, בבית המשפט למשמעת של שירות המדינה.  הקלדנית, בת 63 ועובדת שנים רבות במשכורת דלה כקלדנית, הגישה ערעור על פיטוריה לבית המשפט המחוזי בירושלים. התיק כרגע פתוח. עבי 21738-05-24 .
אז מה היה כאן? מה ניתן להבין?  אפשר להבין את התהליך של השחיתות השיפוטית.  אפשר להבין מדוע אישה עם בעיות כלכליות ושיער וורוד, מפליגה הרחק מרחובות עד לתל אביב, במסע מכני זולל דלק, כדי לבקש צווים. בענייני צווים למניעת הטרדה מאיימת לא ניתן להעלות טענות נגד חוסר הסמכות המקומית, כי ככה קבוע בחוק. אפשר להגיש בכל מקום.
ואם יש לך קלדנית שתולה בשם רונית מנחם אצל שופט בעייתי כמו טל חבקין, בערכאה שבה חבקין הוא סגן נשיא, אז השמיים הם הגבול, ואם את התובעת, אז את על הגל. כאות תודה, את תפרסמי שבחים על חבקין בדף הפייסבוק שלך, ואפילו בדף הטוויטר המשעמם שלך.
הקלדנית בסופו של דבר הסתבכה בגלל ההיא עם השיער הוורוד, כמו שגם קצין משטרה אחר, גם כן הסתבך בגללה ופוטר מהמשירות במשטרת ישראל לאחר שהוגש גם נגדו כתב אישום על ידי מח”ש.  שחיתות בבית המשפט השלום בתל אביב ברחוב שוקן.  שופט מושחת, קלדנית מושחתת, ובעלת דין שסיבכה את כולם”.
נציין שהיחצנית יוספה ברק בעלת חובות של מעל 700,000 ש”ח לבנק לאומי בהוצאה לפועל, פלוס חובות למס הכנסה, וחובות ללקוחות שעקצה אותם, חובות לבע בית שלא שילמה לו שכירות, וחובות למנתחים פלסטיים….
לאחרונה הגישה תביעה ייצוגית נגד בנק לאומי בגלל שלא הפחיתו לה 45 ש”ח מהחוב בהוצל”פ….  ת”צ 9490-05-24
בית המשפט המחוזי תל אביב – יפו, יוספה ברק נגד בנק לאומי לישראל בע”מ.
רונית מנחם התאהבה ביוספה ברק והפכה שפוטה שלה
רונית מנחם התאהבה ביוספה ברק והפכה שפוטה שלה

להלן כתבה על השעייתה של הקלדנית המדליפה רונית מנחם 13/5/2024

פורסם באתר ליקוקי התחת של שלמה בוצ’צ’ו, 13/5/2024

טלטלה בשוקן: קלדנית פוטרה בשל הדלפה מתיק חסוי שהתנהל בדלתיים סגורות

רונית מנחם 63, אם חד הורית, לשעבר קלדנית בבית משפט השלום בתל אביב, פוטרה מתפקידה לאחר שהדליפה מידע חסוי למתנגדת החיסונים יוספה ברק. מדובר בין היתר במידע מתוך תיק הטרדה מאיימת, אשר התנהל תחת איסור פרסום. מנחם, ששימשה כקלדנית של השופט טל חבקין, והיא הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בירושלים על חומרת עונשה.

מנחם אומרת שבמהלך מגיפת ה-COVID-19, היא הייתה בין מתנגדי החיסונים בתקופת הקורונה. למרות שבסופו של דבר בחרה לקבל את החיסון כדי להמשיך בעבודתה. מנחם עסקה באופן פעיל ועקבה ברשתות אחרי המתנגדים המובילים ובהם ברק שהייתה מן הבולטים שבהם. 

לדבריה, היא העריצה את ברק וראתה מעין מנטור; “יהיה מדויק להגדיר זאת כיחסי הערצה .המערערת פיתחה הערצה של ממש לגבי ברק וראתה בה כסוג של גורו. באופן נאיבי, שלא לומר ילדותי, ניסתה למצוא חן בעיניה ולמשוך את תשומת ליבה”.

מנחם מדגישה, ולכן היא הודתה והביעה חרטה כבר בתחילת החקירה המשמעתית נגדה בנציבות שירות המדינה. היא מודה שנסחפה בלהט בשל מאבק החיסונים והלכה בצורה עיוורת אחרי ברק, יחד עם רבים אחרים שנלכדו ברִשתהּ. רק מאוחר יותר בשלב מאוחר מאוד הבינה כי “נפלה קורבן לאישה ערמומית ומתוחכמת ובהתנהלות תמימה, נעדרת שיקול דעת”.

על-פי הערעור, הודתה מנחם כי לא גילתה את הקשר שלה עם ברק והמשיכה לשמש כקלדנית במהלך דיונים בפני השופט חבקין ובהם ברק הייתה צד. עוד נטען, כי במספר הזדמנויות, העבירה המערערת מידע לגב׳ ברק ללא סמכות ותוך הפרת חובת הסודיות והאמון שניתנו בה.

מנחם חשפה לברק מידע חסוי, בין היתר במידע מתוך תיק למניעת הטרדה מאיימת, אשר התנהל תחת צו איסור פרסום.  בנוסף, היא מסרה מידע ואת רשמיה אודות השופט חבקין לגב׳ ברק וכן מידע על שיחה שקיימה לכאורה עם השופט חבקין אודות קבלת ההחלטה בתיק.

בחודש הקודם גזר בית הדין המשמעתי של נציבות שירות המדינה על מנחם פיטורים לאלתר, הרחקה לשנה משירות המדינה ופסילה של שלוש שנים מהנהלת בתי המשפט.

בערעורה, טוענת מנחם כי העונש חמור יתר על המידה ואינה מתחשבת בטיב הקשר שלה עם ברק. היא מדגישה את גילה בת 63, את מעמדה כאם חד הורית לשניים, את רקורד עבודתה למופת, שזהו הכישלון הראשון שלה, שמדובר בניגוד עניינים ברמה נמוכה ושמצבה הכלכלי קשה.

בית משפט מחוזי ירושלים

השופט נמרוד פלקס, אמר כי “בהינתן העובדה שהמבקשת לא הושעתה מעבודתה, הנני מורה כסעד ארעי על עיכוב פיטורי המבקש, וזאת עד החלטה אחרת. בשלב זה – כהצעת המבקשת עצמה – המבקשת מושעית מעבודתה עד החלטה אחרת. ככל שמשיבה מתנגדת להותרת הסעד הארעי דנן במתכונתו הנוכחית עד הכרעה בהליך העיקרי (עת יש לשער נותנת שההליך העיקרי יוכרע במהלך החודשים הקרובים), תתכבד המשיבה להגיב לבקשה דנן”.

להלן הכרעת הדין בנציבות המשמעת של עובדי המדינה נגד רונית מנחם

 

להלן גזר הדין בנציבות המשמעת של עובדי המדינה נגד רונית מנחם

הכלבה חטפה הפסקת עבודה מבלי לשלול לה את פיצויי הפיטורין, השעיה משירות המדינה לשנה, והשעייה מבתי המשפט ל 3 שנים.

 

להלן עתירה מנהלית לבית משפט מחוזי בירושלים על גזר הדין המשמעתי 21738-05-24

שימ ו לב.  את רונית מנחם מייצגת איילה הוניגמן, מי שבעצמה היתה סגניות יו”ר נציבות המשמעת ובעצמה היתה מגישה כתבי אישום כאלה, עם דגש על גברים שמנצלים נשים כפופות  בסוף התברר שהיא עצמה ניהלה רומן כאישה כפופה עם הבוס שלה, אסף רוזנברג, וזרקו אותה.

להלן תגובתה של יוספה ברק שהגישה כצד ג’ בעתירה של הקלדנית

יוספה ברק טוענת שהיא נעלבה מהטענה שהיא גורו ומנהיגת כת שסוגדים לה, שהיא חשבה שרונית מנחם פעלה בתמימות אבל כשהיא ראתה שרונית מנחם מייחסת לה כוחות השפעה מנטלית כמו של גורו, הגיעו מים עד נפש.

עוד טוענת יוספה ברק שהעו”ד של רונית מנחם אילה מנסה לתפוס על גבה של רונית מנחם כותרות בזה שהיא ממציאה סיפור של סגידה לגורו.

עוד טוענת יוספה שרונית מנחם פנתה אליה וביקשה שהיא תשקר עבורה כדי להציל את עורה של רונית מנחם.

עוד טוענת יוספה ברק שהקלדנית שלחה לה תמונות של השופט טל חבקין בבר מצווה כשהוא מחובק עם רונית מנחם (כדי להשוויץ כמה היא מקורבת לו), ושיוספה כתבה לשופט שהקלדנית משוויצה עם תמונות שלה מחובקת עם השופט, וככה בעתם התגלתה הפרשה.

עוד טוענת יוספה ברק שהיא בכלל לא ביקשה מרונית מנחם שהיא תעשה בשבילה שום דבר.

מה שלא ברור זה איך בכלל הגיעה אחת ממזכרת בתיה עם תיקים אצל השופטת אדנקו סבחאוועת ברחובות, דווקא לטל חבקין בתל אביב????

עוד טוענת יוספה ברק שמן הדין ומן הצדק לקבל את בקשתה ולמחוק כל סעיף שקשור אליה בכובעה כ”גורו”.

השופט טל חבקין הודה בפני הנתלש שהוא מושחת וממציא פרוצדורות מהתחת ולא מהחוק

ראו כאן החלטה בבקשה של יוספה ברק נגד משה הלוי ועו”ד נגה ויזל

 

על ההחלטה הזו הוגשה תלונה בנתל”ש.  מי המציא את המונח “הליך נקודתי”?  למה שבבקשה עם משמעויות כל כך רציניות הדיון הוא נקודתי, מהיר ויעיל?  למה הדיון איננו מלא, מקיף ויסודי?

 

טל חבקין שופט מטורלל מנהל הליכים ללא תצהירים 43005-05-22
טל חבקין שופט מטורלל מנהל הליכים ללא תצהירים 43005-05-22

 

 

Views: 288

3 Comments

  1. מצטער רמת עיתונאות לא גבוהה במיוחד. קראתי את הכל בשביל לראות תמונות
    של החזה המפואר של הכלבה הורודה. בושה לאתר. איפה התמונות?

    הערת מערכת:
    זה היה בפייסבוק של עו”ד נגה ויזל אבל היא הורידה אותם או שפייסבוק הורידה אותם. שיגרנו פניה מסודרת.

  2. סדרת כתבות המלמדת כמה מערכת המשפט בדגש בתי המשפט מושחתת . ישר כח
    מערכת המשפט מהווה איום קיומי יש לערוך רפורמה דחופה למאבק בשחיתות במערכת המשפט בדגש בתי המשפט

  3. כמו תמיד הש.ג אשם מישהו יכול להסביר לי מדוע השופט לא הודח?
    חייבים רפרומה לביעור השחיתות בבתי המשפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *