EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יהורם שקד (ת”א) שלילת אפוטרופסות מאבא יוני קפאח תוך 18 ימים ללא המצאה, ללא חוות דעת רפואית ללא תסקיר ובלי משפט – קשרים נכלוליים עם מוצץ דם גברים עו”ד ארז הלל

“השופט” יהורם שקד קבע שיא ישראלי חדש לשחיתות משפטית ובכך שבר את השיא הקודם שלו בעצמו

כולם יודעים שהשופט יהורם שקד משוגע ולא צפוי. הוא עושה מה שבא לו ומה שבזין שלו.  הוא מצפצף על חקיקה, סדרי דין ועל זכויות בעלי דין.  בכתבה זו תוכלו לראות תיק משפחה שלם בניהולו המורכב בסך הכל מ 5 מסמכים.  ללא דיון, וללא משפט יהורם שקד פשוט שולל מהאבא יהונתן קפאח אפוטרופסות תוך 18 יום מפתיחת התביעה, אפילו שהוא עצמו ציין בפתיחת התיק שחוות הדעת הרפואית שהגישה האם אינה עדכנית (מלפני 6 שנים!), הוא הורה לה להגיש חוות דעת רפואית עדכנית (אילו היתה גבר היה פשוט מוחק לו את התביעה אבל בגלל שהתובעת היא אישה יהורם שקד מתנדב לייעץ לה לרפא את פגמיה), וגם מזמין תסקיר רווחה תוך 30 יום. 

נציין שהבת ג’סיקה קפאח היא בת בוגרת (25) בעלת קשיים תפקודיים.  בגיל 13 האמא שלה דפנה דורון החליטה וללתר על המשמורת כי מצאה גבר בחו”ל והעבירה את המשמורת לאבא.  כמובן שהיא לא שילמה אגורה אחת על המזונות….  

כאשר יהורם שקד מקבל את תגובת האב, חמתו של השופט בוערת בו כי עולה מתגובת האב במפורש שהאבא שם זין על יהורם שקד, לא מאמין בנייטרליות שלו ו/או ביכולות השיפוטיות שלו, ושהמשפט מכור מראש לטובת האישה ב”תיאטרון פמיניסטי”.  בו ביום השופט שקד מוחק את תגובת האב, נותן פסק דין ומבקש מהאם להגיש צו לחתימה.

מי השחקנים בתאטרון הפמינאציה של יהורם שקד? 

האם היא דפנה דורון קאפח מרח’ אחדות העבודה 2 גבעתיים.  היא מיוצגת ע”י עו”ד מוצץ דם בשם ארז הלל, מרח’ אחד העם 22 תל אביב.  האבא הוא יהונתן קפאח אשר ציון (במשך 20 שנה היה אסיר בציון ומנוע מיציאה לחו”ל באמצעות צו עיכוב יציאה שאותה דפנה בת עוולה הוציאה נגדו ואי אפשר היה להיפטר מצו זה).

ארז הלל מוצץ דם גברים - אזהרה צרכנית
ארז הלל מוצץ דם גברים – אזהרה צרכנית

 

עוד שימו לב שחוות הדעת שצורפה לבקשה היא מנובמבר 2016, והיא בכלל לא חווות דעת רפואית אלא חוות דעת פסיכולוגית. חוות דעת זו מוגשת ע”י האישה בשלהי 2020 והשופט יהורם שקד מורה לאישה לתקן את הפגם ולהגיש חוות דעת עדכנית – שאותה היא מעולם לא הגישה.  בכל זאת הוא נתן פסק דין לטובתה ואפילו לא המתין לעובדת הסוציאלית שהוא עצמו הזמין ממנה תסקיר.

נציין רק שבא כוח האישה שמנסה לצייר את אותה “דפנוש” כאם השנה, מופת של אימהות…. שוכח לציין שבגיל 15 אותה אימא דפנה דורון קפאח נטשה את הבת למשך 3 שנים כי בא לה להשתרלל על עורלות של גברים נוכריים בחו”ל.  היא מסרה את הבת לאבא יהונתן קפאח והוא זה שגידל אותה, ולמרות שהוא היה המשמורן במשך שנים, הוא לא קיבל אגורה שחוקה מאותה אישה כמזונות או השתתפות בגידול הבת, כי בגלל הדת היהודית של דפנה, היא פטורה מלשלם מזונות, גם כאשר היא בכלל לא מגדלת את ביתה ומטיילת בחו”ל.

בתמונה:  יהורם שקד השופט ששולל אפוטרופסות לאבות תוך 18 ימים בלי משפט

ואלו המסמכים בתיק (כל התיק!!!):

1 . 19/11/2020 – בקשה של האם דפנה דורון קאפח לשלול אפוטרופסות מהאבא יהונתן קאפח על הבת שהיא בחורה בת 23 בטענה ש”אבא ברח לחו”ל” והיא לא יודעת איפה הוא….  את השקר הזה ניסח מוצץ הדם עו”ד ארז הלל למרות שקפאח הוכיח בתגובתו שהבת שלחה לו מייל וכתבה שהיא ואמא רוצות לבוא לאמריקה לפגוש אותו….

2 .  23/11/2020 – החלטה של השופט יהורם שקד אשר עוזרת לאישה לתקן את הפגמים בבקשתה.  שקד כותב שחוות הדעת הרפואית שצירפה האישה לא עדכנית, ויש לצרף חות דעת עדכנית והוא מזמין תסקיר משירותי הרווחה תוך 30 יום. שימו לב שיהורם שקד בכלל לא מורה לאישה לבצע המצאה לבעל הגרוש, ואינו טורח לוודא שהאבא יודע שבכלל הוגשה נגדו תביעה. האבא יהונתן קאפח גילה את התביעה במקרה בניסיון להגשה של משהו אחר לגמרי בנט, והפרטים של תביעה זו צצו בפניו.  נראה בבירור שיהורם שקד ניסה לעשות מחטף ולשתף פעולה עם ארז הלל לשלול אפוטרופסות בלי שהאבא יידע בכללל שיש הליכים כאלה נגדו….  משחק מכור אמרנו???  תיאטרון אמרנו???

3. 6/12/2020 – תגובה של האב שקודם כל יש להמציא את הבקשה לחו”ל, שהשופט ידוע בעוינותו לגברים, ושהשופט משמש סנגור לאישה בכך שהוא עוזר לה לתקן את הפגמים בלי שבכלל נתבקש לכך, ועל גבי תגובתו של יהונתן קפאח יש החלטה של יהורם שקד במשבצת (פתקית) שהתגובה של האב נמחקת בגלל שהסגנון לא נעים לאוזני השקדיה, שפירושו של דבר:  אין הגנה.  האם בהעדר הגנה מותר לתת סעד גם אם לשופט ברור שהתביעה פגומה כי חוות הדעת הרפואית היא מלפני 6 שנים, כאשר הבת היתה קטינה????  בישראל לשופטים מותר הכל.  ממש כמו בסדום.  אין דין ואיו דיין.

4. 6/12/2020 – החלטה בו ביום של יהורם שקד לשלול לאב את האפוטרופסות על ביתו, ולהגיש צו לחתימה על שלילת האפוטרופסות.  ההחלטה היא למעשה פסק דין אבל יהורם שקד אפילו לא נותן לה כותרת של “פסק דין”.  שימו לב שלא התקיים דיון או משפט, האישה לא הוכיחה כלום מטענותיה, חוות הדעת העדכנית שהוא עצמו ביקש לא הוגשה ע”י ארז הלל וגם התסקיר מהרווחה שהוא (שקד) עצמו הזמין לא הגיע מעולם.  השקדיה פשוט חטפה עצבים תימניים, (כנראה בגלל חוסר גת במחזור הדם), לקחה את הבקשה הראשונה (מסמך 1) והדביקה עליה החלטה שהיא פסק דין.

5.  7/12/2020 – בקשת האישה לחתימה על הצו והחתימה של יהורם שקד.

נזכיר רק שלאחרונה התאבד אב גרוש בגלל יהורם שקד:  יהורם שקד הוא השופט שגרם למותו של אייל זיידנר – עדנה קרנבל ,התאבדות אייל זיידנר נגרמה בגלל השופט יהורם שקד שגרם ניכור הורי .

ואלו המסמכים:

מסמך 1 – בקשת האישה לשלילת אפוטרופסות

1 קפאח תביעת אפוטרופסות על הילדה 50517-11-20 19-11-2020

מסמך 2 – החלטת יהורם שקד בה הוא עוזר לה לתקן פגמים

2 החלטת שקד לצרף חוות דעת 23-11-2020

מסמך 3 – תגובת האבא מחו”ל והחלטת יהורם שקד שהתגובה נמחקת

3 תגובת קפאח והחלטת שקד התגובה נמחקת 6-12-2020

 

מסמך 4 – פסק הדין של יהורם שקד לשלול אפוטרופסות בהעדר הגנה, בלי שאפילו כתוב שזה פסק דין.  פסק הדין ניתן במשבצת (פתקית) על גבי המסמך הראשון. כלומר, לא היתה בפניו שום בקשה פתוחה למתן פסק דין.

4 החלטה יהורם שקד בשים לב לתגובת קפאח להגיש צו לחתימה 6-12-2020

מסמך 5 – בקשה של האישה לחתימה על צו שלילת אפוטרופסות והחתימה של יהורם שקד “הצו נחתם”

5 בקשת דפנה דורון לחתימה על צו שקד נחתם 7-12-2020

וזו הבת ג’סיקה קפאח שיהורם שקד שלל ממנה את האבא שלה

ג'סיקה קפאח נחטפה עי המשטר הציוני למעון כליאה וסימום רמת טבריה
ג’סיקה קפאח נחטפה עי המשטר הציוני למעון כליאה וסימום רמת טבריה
Views: 30

2 Comments

  1. עוד שופט מניאק חותמת גומי , כנראה גם הוא מזרחי משת”פ שנהנה לדפוק את אחיו כמו קאפו בשואה . אלו הגרועים ביותר מבין עובדי הציבור.

  2. צריך לערער עם עורך דין , אני מקווה שגברים בעתיד לא יקיימו זוגיות למטרת ילדים כי לפי החוק בסדום הם של האמא וזו חרב מתהפכת מעליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *