EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוסי כהן מהמוסד פיתה את הדס קליין ושיגל בשחקים את מאיה הראל שיקר דיילת אל על שהזדרגגה במטוס וזהבית כהן פיטרה את בעלה גיא שיקר מפסגות

יוסי כהן המרגל ששיגל דיילות באל על

יוסי כהן, מי שהיה ראש מוסד עם זין זקור ושיגל על ימין ועל שמאל, עומד עכשיו במרכז פרשה מטלטלת, פרשת יחסיו עם העדה במשפט ביבי, הדס קליין.

מסופר שהמיליארדר ג’יימס פאקר החזיק דירה בישראל, במלון רויאל ביצ’ (מלון ששמו הוא האדרה של שמה של הדס קליין), ופעמים רבות שהו בה יחדיו יוסי כהן והדס קליין.  18/3/2024.  הדס קליין הכחישה שעשתה מין בדירה עם יוסי כהן.  גם יאיר נתניהו שהה בדירה, אבל לא עם הדס קליין, ולא עם יוסי כהן.

 

יוסי כהן המרגל המשגל מספר 1 במדינת ישראל
יוסי כהן המרגל המשגל מספר 1 במדינת ישראל

השוטרת ליזו כהן קיבלה הוראה מכורש ברנור לא לחקור האם יוסי כהן מהמוסד שיגל את הדס קליין? 

 

ליזו כהן, שהייתה בצוות החקירה בתיק 1000 ביאח”ה ועבדה על תפירת ביבי סיפרה על הנחיה שקיבלה – לא לשאול מיוזמתה את הדס קליין על לא רק הבת והג’וב מהאמירויות: השערוריות הגדולות של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, אצל איש העסקים האוסטרלי ג’יימס פאקר ברויאל ביץ’ מפאת כבודו של יוסי כהן.  אבל מסתבר שהיו לו ביקורים בדירה ללא שמירת נגיעה עם הדס קליין.  איזה בידור. עוד העידה כהן על הנחיה לפצל עדויות שמתייחסות ליוסי כהן, בנפרד מעדויות שמתייחסות למבקרים אחרים בסוויטה ברויאל ביץ’.

“חריג ומשונה”: חוקרת בתיק 1000 העידה – “התבקשתי לא להעלות מיוזמתי את שמו של יוסי כהן”

ליזו כהן העידה על עבודתה על תיק 1,000 הישן ותיק המעונות, ואיך התגלגלה החקירה לחקירת השימוש שנעשה במספר מקרים ע”י יאיר נתניהו בדירתו של ג’יימס פאקר במלון רויאל ביץ’.

לשם כך קיבלה הוראות להוציא צווי חיפוש בעילות מפוברקות לגמרי והסתרת מסמכים מביהמ”ש. בוצע מהלך של שכפול הודעות של נחקרים, קופי פייסט מלא של הודעה שנגבית כביכול זמן קצר לאחר ההודעה הראשונה מתחילתה ועד סופה. היתה גם חקירה בלתי מתועדת של הדס קליין בחשדות להלבנת הון בחברה של מילצ’ן עליה הופקדה. 3 שעות ללא תיעוד, ולאחריה חקירתה המתועדת של קליין (לא בוידאו), תחילה על דירתו של פרקר ברויאל ביץ’, אולם גם על מתנות שכביכול נתנו מילצ’ן ופאקר לנתניהו.

ליזו כהן הודתה בחריגות הרבה של ההוראות שקיבלה, זיוף ההודאות הכפולות, התעלמות מחקירתה הקשה והבלתי מתועדת של קליין, ההוראה שלא להעלות את שמו של יוסי כהן, האיסור לבדוק קיומן של הודעות אסמס בטלפון של קליין ובכלל להימנע מלממש את צו החיפוש שניתן בעניינה ועוד.

 

ליזו כהן שוטרת תופרת תיקי ביבי הודתה שקיבלה הוראות לעוות את הממצאים

 

ליזו כהן שוטרת תופרת תיקי ביבי הודתה שקיבלה הוראות לעוות את הממצאים

הדס קליין בחקירתה אמרה ש”יוסי כהן רכש סיגרים ב 1,800 ש”ח עבור רה”מ”… אך ביבי “לא השיב לו את כספו”.  לדבריה “”יוסי כהן אמר לי: ‘קניתי לו פעם אחת סיגרים ב-1,800 שקל, הוא לא החזיר לי את הכסף.. הוא (נתניהו) לא התכוון להוציא מהכיס שלו את הארנק. זאת פעם ראשונה ואחרונה שקניתי לו'”.

הסנגורים של ביבי ענו על זה ש”ההוכחה לכך שהדס קליין משקרת ביחס ליוסי כהן ולראש הממשלה מופיעה בחלק הבא של עדותה, בו היא טוענת שגם הרל”ש גיל שפר קנה לרה”מ סיגרים בעשרות אלפי ש”ח מבלי שרה”מ שילם לו, בעוד שגיל שפר אמר בחקירתו: ‘מדי פעם הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולרה”מ, אך הייתה בינינו התחשבנות כספית שוטפת, הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים והוא היה משלם לי'”.

עדת המפתח בתיק 1,000 טוענת: “יוסי כהן רכש סיגרים עבור רה”מ”

דו”ח פעולה של השוטר צחי חבקין: התייחדות בין הדס קליין ויוסי כהן בדירה של פאקר

 

שימו לב לדו”ח חקירה של רפ”ק צחי חבקין:

“מספר רב הבחין ולרי (עובד מלון רויאל ביץ’) במצלמות האבטחה שיוסי כהן (ראש המוסד לשעבר) והדס קליין מגיעים לדירה בהפרשי זמן קטנים ונמצאים בדירה בו זמנית (מדובר בדירה של המיליארדר ג’יימס פאקר)” **************** למרות העדות המפורטת של עובד המלון התבקשה חוקרת המשטרה ליזו כהן לא לשאול את הדס קליין בעדותה על יוסי כהן וגם לא לבקש ממנה כל התכתבויות ואמרה שזו הייתה “הנחייה חריגה מלמעלה”.

 

 

דוח פעולה השוטר צחי חבקין יוסי כהן שהה בחידיות עם הדס קליין בדירה של ג'יימס פאקר
דוח פעולה השוטר צחי חבקין יוסי כהן שהה בחידיות עם הדס קליין בדירה של ג’יימס פאקר

 

צחי חבקין שוטר תופר תיקים לביבי וכל עם ישראל
צחי חבקין שוטר תופר תיקים לביבי וכל עם ישראל

יוסי כהן התראיין אצל אילנה דיין וחשף מידע סודי על שיטות פעולה באיראן

יוסי לנגוצקי, אל”מ במיל’ ומבכירי מערך המודיעין של צה”ל בעבר, הביע זעם על “ההשתוללות בחשיפת הנושאים הרגישים” ויצא נגד ראש המוסד לשעבר בעקבות הריאיון ב”עובדה”. לדבריו “אסור שקציני המודיעין בטהראן וחיזבאללה ידעו יותר מידע חשוב כזה בחינם”.  “מה שקורה זה בשנים האחרונות שישנה השתוללות בחשיפת נושאים רגישים מאוד והגיע הזמן לעצור את זה. זה לא יכול להימשך ככה. מה שעשה יוסי כהן, הוא חשף בראיון עובדה שיטות ואמצעים סודיים ביותר וכל הניסיונות שלו להכחיש שזה לא נכון הם קשקוש שאין כדוגמתו”, אמר לנגוצקי.  17/6/2021.

https://news.walla.co.il/item/3442430

יוסי כהן ומאיה הראל – שיגולי דיילות בשחקים: “טוסו אל על וקבלו שדרוג למין עם דיילת”

 

מאיה הראל שיקר היא הדיילת החרמנית הנשואה שעשתה מין בשירותי המטוס של אל על עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. Maya Harel Shiker.  בעלה של מאיה הראל היה גיא שיקר.

לא צפינו בכתבה של רביב דרוקר “המקור” על ראש המוסד יוסי כהן.  אנחנו לא מאמינים לשטויות שרביב דוקר מוכר שיוסי כהן חשף סודות בטחוניים לדיילת עם דלקת לוהטת במנוש.  לא ולא.  אנו בטוחים שהוא מכר לה סיפורי ג’יימס בונד בדיוניים רק כדי להשחיל לה שטרונגול מתחת לחצאית.

האמת?  מי עכשיו לא ירצה לטוס דווקא במטוסים של אל על?  מסתבר שהחברה הזו נותנת שירותים דלוקס ללקוחותיה.  תמיד יש אופציה להשחיל דיילת אל אל בשירותים של המטוס.  גם אם הסיכוי אחד ל 100,000, אז עדיין זה יותר שווה מסיכויי הזכיה בלוטו או בכלל בבית משפט ישראלי.

 

מאיה הראל שיקר דלת חרמנית עשתה מין בשירותי מטוס עם ראש המוסד יוסי כהן
מאיה הראל שיקר דיילת חרמנית עשתה מין בשירותי מטוס עם ראש המוסד יוסי כהן

 

בתמונה:  מאיה הראל שיקר דיילת חרמנית - אם הגבר מחרמן אז למה לא לזרום
בתמונה:  מאיה הראל שיקר דיילת חרמנית – אם הגבר מחרמן אז למה לא לזרום

 

מאיה הראל שיקר דיילת אל על טיפול אישי בשירותי המטוס לגברים חרמניים

 

מאיה הראל שיקר איזה כייף להיות דיילת גם רואה עולם וגם עושה מין

מאיה הראל שיקר איזה כייף להיות דיילת גם רואה עולם וגם עושה מין

מאיה הראל שיקר יש לה פטיש לג'יימס בונד שכבה עם יוסי כהן ראש המוסד
מאיה הראל שיקר יש לה פטיש לג’יימס בונד שכבה עם יוסי כהן ראש המוסד

 

מאיה הראל שיקר עם גיא שיקר עבד בפסגות אצל זהבית כהן
מאיה הראל שיקר עם גיא שיקר עבד בפסגות אצל זהבית כהן

 

יוסי כהן המרגל ששיגל דיילות באל על
יוסי כהן המרגל ששיגל דיילות באל על

יוסי כהן שיגולי דיילות אל על בשחקים וואי וואי איזה שיגולים

יוסי כהן שיגולי דיילות אל על בשחקים וואי וואי איזה שיגולים

זהבית כהן פיטרה את הבעל לשעבר של הדיילת המשתגלת מ”פסגות קרן השקעות”

 

רק נספר לכם שהבעל שלה גיא שיקר עבד בפסגות אצל זהבית כהן שנשואה לאחיו של יוסי כהן.  יוסי כהן ביקש מזהבית כהן לפטר את גיא שיקר והיא כן פיטרה אותו.  זהבית כהן ביקשה מהמנכ”ל של פסגות, ראובן קפלן, לעשות את העבודה השחורה ולפטר את שיקר.

זה המפטר:  ראובן קפלן. פסגות.

 

ראובן קפלן פסגות פיטר את גיא שיקר בהוראה של זהבית כהן
ראובן קפלן פסגות פיטר את גיא שיקר בהוראה של זהבית כהן

 

מר שיקר לקח עורכי דין ואלה הוציאו מזהבית כהן דמי שתיקה נאים למען יסתום את הפה וילך לדרכו.  קוראים לזה חבילת פיצויי פיטורין משופרת.

 

 

 

שימו לב…  אחרי שגיא שיקר פוטר מפסדות, הוא יצא לשתי דייטים עם עובדת פסגות, ורד בן שלמה, ואז פיטרו גם אותה מפסגות.  ורד בן שלמה הגישה תביעה על 360,000 ש”ח נגד פסגות, אשר מיוצגים ע”י עו”ד נחום פיינברג מרח’ החילזון ברמת גן.  סע”ש 40297-07-20 ורד בן שלמה נ’ פסגות בית השקעות.

 

גיא שיקר פתח סוכנות ביטוח פנסיוני FINEST

 

הגרוש של הדיילת גיא שיקר עזב את פסגות והיום מפרסם עצמו כשותף מייסד ב”פיינסט ביטוח פנסיוני”.  לדבריו “במהלך הקריירה המקצועית שלו כיהן בשורת תפקידים מקצועיים וניהוליים, בין השאר כמנכ״ל כלל פיננסים קרנות נאמנות ובתפקידו האחרון כמנהל מערך יועצים ולקוחות אסטרטגיים בפסגות בית השקעות. בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ותואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע.

 

במהלך שנות עבודתו הוציא רישיון לניהול תיקי השקעות, רישיון שיווק השקעות ורישיון סוכן ביטוח פנסיוני”. סוכנות לביטוח פנסיוני

השופט יהורם שקד זרם עם רביב דרוקר וירד על הדיילת המשתגלת בשחקים

 

השופט יהורם שקד אישר שידור תחקיר “המקור” אודות ראש המוסד לשעבר יוסי כהן

דרוקר ניצח: התחקיר המטלטל על ראש המוסד לשעבר ישודר

 

בית המשפט ביקש ממאיה הראל שיקר האישה המוזכרת בתחקיר שבמרכזו עומד יוסי כהן למשוך את הבקשה בתמורה להצגת תגובתה במלואה והיא נאותה לבקשה.  רביב דרוקר אמר: “אין דרך לעסוק בכך בלי להביא את העובדות האחרות, ניסינו לצמצם את העיסוק בהן”

השופט יהורם שקד המליץ לעורכי הדין של הגברת שיקר, שיוחס לה רומן עם יוסי כהן, למשוך את הבקשה לצו מניעה והם נענו. התחקיר על ראש המוסד לשעבר ישודר הערב (שלישי) בתכנית “המקור”, רשת 13.

 

יהורם שקד השופט שרוקד לפי חליל שדולת הוגינות מפרסם קלווין קליין
יהורם שקד השופט שרוקד לפי חליל שדולת הוגינות מפרסם קלווין קליין

בתמונה:   יהורם שקד השופט שרוקד לצלילי איבחוש הווגינות מדגמן קלווין קליין

 

בית המשפט המליץ  כאמור לעורכי דינה של האישה, עורכי הדין גיא אברהמי ואיתי ביטון כמו גם עו”ד מאיר בר מוחא, לחזור בה מבקשתה לצו מניעה שהוגש כנגד התכנית. הבקשה נמחקה בהסכמתה, ולאור זאת בית המשפט קבע כי התחקיר החדש של דרוקר תשודר בכפוף לתגובה מפורטת של האישה שתובא בתוכנית במלואה.

השופט יהורם שקד המליץ לעורכי הדין של הגברת שיקר, שיוחס לה רומן עם יוסי כהן, למשוך את הבקשה לצו מניעה והם נענו. התחקיר על ראש המוסד לשעבר ישודר הערב (שלישי) בתכנית “המקור”, רשת 13.

בית המשפט המליץ  כאמור לעורכי דינה של האישה, עורכי הדין גיא אברהמי ואיתי ביטון כמו גם עו”ד מאיר בר מוחא, לחזור בה מבקשתה לצו מניעה שהוגש כנגד התכנית. הבקשה נמחקה בהסכמתה, ולאור זאת בית המשפט קבע כי התחקיר החדש של דרוקר תשודר בכפוף לתגובה מפורטת של האישה שתובא בתוכנית במלואה.

 

בתחקיר יוצג לכאורה את הרומן החשאי של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן בזמן שליחותו מטעם המדינה לחו”ל, עם אישה שביקשה תחילה לשמור על פרטיותה, דבר שהצליח לעורר סערת ענק ברשתות החברתיות.

רביב דרוקר מסר בתגובה לכלי התקשורת: “התחקיר מתמקד ביוסי כהן ובהתנהלותו כראש מוסד. אין דרך לעסוק בכך בלי להביא את העובדות האחרות, ניסינו לצמצם את העיסוק בהן”

 

תגובתו של הגרוש גיא שיקר:
“אז מה למדנו מכל הסיפור הזה?  מחיר השתיקה הינו גבוה ממחיר החשיפה עבור משפחתי. הילדים שלי הם החיייים שלי אני תמיד אשמור עליהם כמו אריה, וגרושתי תשמור עליהם כמו לביאה .  מקווה שמנהיגים ומפקדים טובים וערכיים ישמרו על כולנו  תודה על התמיכה הרחבה”   פייסבוק: גיא שיקר

גיא שיקר עבד בפסגות וזהבית כהן זרקה אותו בגלל הרומן של אשתו עם יוסי כהן

 

 

גיא שיקר מסכן גרושתו הזדרגה על מטוסי אל על עם יוסי כהן מהמוסד
גיא שיקר מסכן גרושתו הזדרגה על מטוסי אל על עם יוסי כהן מהמוסד

 

המשגל יוסי כהן רוצה לעשות פוליטיקה….  עדכון אחרי חרבות ברזל.  5/2/2024

 

יוסי כהן כייף לטוס אל על מקבלים הרבה כוס של דיילות

יוסי כהן כייף לטוס אל על מקבלים הרבה כוס של דיילותעם ניסיון רב של שיגול דיילות בשחקי ברור שהפוליטיקה זה משחק ילדים עבורו. יוסי כהן.

 
Views: 2,344

3 Comments

  1. יש לי תחושה עדנה, שהכתיבה הבוטה שלך עוזרת לך כשאתה מאונן את עצמך לדעת, תוך גניחות יוסי יוסי תקע אותי חזק בעכוז.
    וכמו שאני מתאר לעצמי, פחדן כמוך ימקח תגובה שמציגה אותו כפי שהוא – פאטט!!

    הערת מערכת:
    ומי משתמש במייל פייק? [email protected]???

  2. זה האדם שרוצה להיות ראש ממשלה…
    הנוכחי סנילי “והיורשים” הפוטנציאלים מזבלה.

    לדעתי לאחר המחדל צריך לקחת פסק זמן מכל “הלשעברים” ממערכת הבטחון – למדינה מגיעה יותר

  3. לגבי יוסי כהן לא צריך להיות מומחה מודיעין גדול כדי להבין שהאיש חשף את דרך הוצאת המידע מאירן זה נאמר מפורשות ולא אחזור על זה.
    נאיש פשוט לא מתאים
    ונעזוב את הכיעור בפטורי הבעל הנבגד מעבודתו

    https://news.walla.co.il/item/3442430

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *