EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 6: גרושה מהגהנום 23: יוספה ברק מטרידה את עו”ד בני דקל המייצג את הגרוש עדי טמיר. בהתכתשות פומבית בפייסבוק דקל התחייב לרטש ליוספה את הפרוסטטה

בני דקל מייצג את הגרוש של יוספה ברק וסופג ממנה הטרדות זנותיות בלתי פוסקות

תנחומים מעדנה קרנבל שלוחים למר עדי טמיר הגרוש/פרוד של יחצנית הזבל יוספה ברק.  עדי טמיר מיוצג ע”י עו”ד בני דקל בהליכי הגירושין ומזה שנתיים שעו”ד בני דקל סובל ממתקפה בוטה וגסה של יוספה ברק שמציקה לו במיילים וסמסים טורדניים.  אתמול 26/2/2022 בני דקל ניגש למשטרה להגיש נגדה תלונה במשטרה וגם פתח פוסט פומבי בפייסבוק בו התחייב לפתוח ליוספה ברק את השושנה, ולרטש לה את הפרוסטטה.  לא הצלחנו להבין למה בני דקל לא מוציא נגדה צו הטרדה מאיימת.

נזכיר לכם שיוספה ברק תקפה אחות במתחם חיסוני קורונה וחטפה כתב אישום.  היא גם שכבה עם השוטר רווה כהן וחטפה ממנו שטרונגול כדי שיוציא לה רישום פלילי על עו”ד נוגה ויזל וגם יוספה וגם רווה כהן חטפו על זה כתב אישום.  היא עקצה סוחר מכוניות.  היא פנתה לשופט הארי קירש, החפיצה לו ציצים, ודרשה ממנו שיורה למעמ למחוק לה חובות מס כי היא נקבה מסכנה…..

בעתירה שהגישה יוספה לשופט הארי קירש חשפה כי יש לה 650,000 ש”ח חובות ללקוחות עקוצים ולמנתחים פלסטיים.  יוספה ברק גם תפרה תלונת שווא על הטרדה מינית נגד מי שהיה חבר כנסת יהודה גליק.  מספיק?  בקרוב יפורסמו הפרוטוקולים מתי המשפחה.

נקווה מאוד שבני דקל ירטש ליוספה את הפרוסטטה, ונאחל לו בהצלחה.  בקרוב החשיפות הבלעדיות.

לדברי בני דקל:  “כל מי שמאויים על ידי הגברת הזו שיכתוב לי בפרטי הגיע הזמן שתיתן את הדין”….”היא מסוכנת מאוד ואסור לפחד מאנשים כאלה ברגע שהם רואים ששותקים לאיומים שלהם הם מסלימים את האלימות. היא תיתן את הדין בבית המשפט. לא לעולם חוסן”… “יוספה ברק את צריכה אשפוז דחוףףףף אם לא תלכי בעצמך צריך לאשפז אותך בכפיה…. הרי אסור לך לפרסם מה קורה בדיון ובעיקר לא שקרים אסור לפרסם. אבל אצלך הכל מותר”….

” דברים מתיק בדלתיים סגורות, רק מוכיח איזה סתומה את.  מציע לך לפרסם גם את ההחלטה של בית המשפט שקבעה שאם את תפרסמי דברים מהתיק את תקבלי קנס, כדי שתקבלי את הקנס אני אוכל לפרסם את זה גם.  וזה בדיוק מה שרציתי שתעשי, אמרתי לך את לא שולטת בעצמך אשפוז דחוף”….”חיה בסרט. את תראי שאת תאכלי את הלקרדה”…”חברים אני מחכה שיוספה הסתומה תשלח החלטות מבית המשפט ואז היא תחטוף הוצאות לדוגמא על זה שהיא מפרסמת דברים מהתיק אחרי שקיבלה החלטה שאם תפרסם היא תחטוף הוצאות ואז אני מבטיח לחסום את הפה ג׳ורה. מציע לכל מי שקיבל ממנה ספאם לחסום לחסום לחסום רק טוב יצא לכם מזה.”.  “יסתומה לשלוח בקשה והחלטה לעורך דין השני שברח ממך בטעות זה לא פרסום לצד ג הזייייה פשוט הזיייה. איפה הפרסום בטוויטר??? איפה גוש טמטום”….”כל מי שמכיר אותי יודע שאת שקרנית ואת פשוט אישה מסוכנת. את יכולה לחפש את החברים שלך. הם לא פה”…..”כולם יודעים שאת הזייייייה ……יוספה החמצן מהצבע בשיער עושה לך שמות במח הקטן שמסתתר מאחורי אדים של סירחון. מח מעוות וחולה. אשפוז דחוףףף יוספה”.

“הקטע הוא שאנשים אשכרה מפחדים לעשות לייק ולשתף כי הם חוששים שיוספה תרדוף אחריהם. הזיה…. אסור לתת לבריונים את התחושה שחוששים מהם. תשתפו חופשי. תבדקו שכל מה שכתבתי הוא אמת… בריונים צרכים להבין שלא לעולם חוסן. הפעם היא נתקעה בקיר בטון והיא לא יותר מרוח רעה. ואם היא תנסה לעבור חברים שלי זה מכסחי השדים ?“.  “יוספה ברק יוספה הסתומה אפילו אין לך כח לכתוב לכל אחד תגובה שונה. פשוט התאמצת מאוד ויצא לך טקסט דבילי ואת פשוט מעתיקה ומדביקה לכל תגובה. הבנתי שגם לכל מי שעשה לייק שלחת את זה כי אנשים סיפרו לי. את לא פונקציה יא קישקוש בלבוש בצבע וורוד. האמת שהדבר החיובי היחיד שיש לך זה צבע השיער שלך כל השאר פח.”. 

“כולם מבינים ששימי המסכן נבהל ממך. אני לא. הראיתי ללוטם את הפוסטים שלך. היא חיבקה אותי וביקשה ממני סליחה שאני עוברת את זה. אמרתי לה שיש כאלה אנשים בעולם ושככה זה שמפסידים במשפט”.  “כולם מבינים שאת קוקו לוקו”. 

וואי איזה עסיסיות.  האמת די התלהבנו מהפה של בני דקל.  אם ככה הוא מדבר מי יודע איזה אקשן הוא כבר יעשה ליוספה.  חחח.

בתמונה יוספה ברק עם חברתה הטובה רויטל סוויד, מי שהיתה בובת מין של אפי נוה וקיבלה מאפי נוה שטרונגולים בכל חור.

יוספה ברק שוכבת עם כל גבר לשם תועלת
יוספה ברק שוכבת עם כל גבר לשם תועלת מימונית
בני דקל מייצג את הגרוש של יוספה ברק וסופג ממנה הטרדות זנותיות בלתי פוסקות
בני דקל מייצג את הגרוש של יוספה ברק (עדי טמיר)  וסופג ממנה הטרדות זנותיות בלתי פוסקות

בתמונה:  עו”ד מירית שיר כדורי שעובדת במשרד בני דקל וכפופה לו אשר גם היא סופגת קיתונות ומטחים של זבל מהזונה יוספה ברק:

מירית שיר כדורי מייצגת את הגרוש של יוספה ברק וסופגת ממנה הטרדות זנותיות
מירית שיר כדורי מייצגת את הגרוש של יוספה ברק וסופגת ממנה הטרדות זנותיות

מסכן עדי טמיר הגרוש – קואצ’ר לנשים נסיכות 

הגרוש של יוספה ברק קיבל משמורת על 2 הילדים כי בית המשפט השתכנע שמדובר באמא מסוכנת.  כים היא מתלוננת על ניכור הורי….

הבן זוג לשעבר עדי טמיר בזמנו היה עובד איתה כמדריך יופי “בבית הספר לנסיכות” שהקימה שלוה בן גל.  הוא התמחה בללמד נשים איך להרגיש כמו נסיכות ולהתלבש ולהתנהג כמו נסיכות.  הקטע שבבית החזיק שרמוטה ביובית נחש צפע – ועכשיו הוא לומד בדרך הקשה – אסור להתעסק עם נחשי צפע.

כיום עדי טמיר עוסק בעולם האמפתיה הארגונית.  חייו עמוסים בסדנאות בנושאי שירות מגוונים: סדנת טיפול בהתנגדויות וצילום סרטונים, חדר כושר נויורולוגי לאמפתיה, פגישות ליווי עם מנהלים ועוד. ובין לבין מתחיל את הכתיבה שלי לתכנית לימוד לבתי הספר – עוד אין שם אבל המטרה להרחיב את היכולות האמפתיות של התלמידים, המורים, ההורים ומבנה בית הספר.

עדי טמיר הגרוש של יוספה ברק מסכן לאיזה חור שחור נפל
עדי טמיר הגרוש של יוספה ברק מסכן לאיזה חור שחור נפל
עדי טמיר הגרוש של יוספה ברק ב 2011 עם התינוקת
עדי טמיר הגרוש של יוספה ברק ב 2011 עם התינוקת

ראו את הפתיח של הפוסט של בני דקל על יוספה בפייסבוק: 

יוספה ברק ״אושיות הרשת״ הגברת שדפקה מכות לאחות שעבדה במתן חיסונים וכל חטאה היה שעבדה במשמרת שבנה בן ה17 התחסן נגד קורונה (הוגש נגדה כתב אישום והיא עומדת למשפט). אותה אישה קיבלה תביעה על סך 250,000 ש״ח מלא פחות מהגברת אלרועי פרייס.
 
היא הגישה תלונת כזב נגד חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק- שנסגרה כמובן וגם הערעור שלה נדחה על ידי היועמ״ש. אז מאחר ואני מייצג את הגרוש שלה בבית המשפט לענייני משפחה (לא יכול ולא מתכוון לתת פרטים על התיק בגלל החיסיון) ובגלל שהיא מתה מפחד ממני מאחר שבימים הקורבים שאני אמור לחקור אותה בחקירה נגדית (לעשות את העבודה שלי נאמנה) ומאחר ויצא לי שם של לוחם ללא מורא, היא החליטה להתנקם בי ורק בגלל היצוג שלי בבית המשפט לענייני משפחה נגדה.
 
היא הציפה אותי במשך שנתיים בהודעות דוא״ל מטרידות ומלאות ברוע וגועל מפוצצות באיומים. לאחרונה לקראת דיון ההוכחות הקרוב היא החליטה לעלות מדרגה והתחילה לאיים עלי ועל בני משפחתי.
 
כשאיימה עלי שתגיש נגדי תלונה על הטרדה מינית כפי שנסחה זאת: ״יש לך ד״ש מיהודה גליק״ ולאחרונה אף כתבה לי שאני מטריד מינית בשורה אחת עם קצב, שי אביטל ומשי זהב. עניתי בנחרצות והמשכתי לשתוק. אבל אז היא כתבה מייל מאיים עם השם של הבת שלי.. לדבר על הבת שלי???? עד כאן…אז גברת יוספה, עברת כל גבול. אני נמצא בתחנת המשטרה ועומד להגיש נגדך תלונה על הטרדה ואיומים . עורכי דין לא יהיו מאויימים על ידי צדדים שכנגד אני ומשפחתי לא נהיה קורבנות. מספיק דם של עורכי דין נשפך בגלל אנשים שחושבים שדם עורכי הדין הוא הפקר. אז אני לא אעבור על זה בשתיקה”.

סקירה של כתבות עדנה קרנבל על יוספה ברק

 
בצרופה תוכלו לראות את חילופי הדברים בינו ובינה בפומבי.  עדנה קרנבל סיקרה את יוספה ברק לא פעם ולא פעמיים:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

להלן תיעוד מה קורה בפייסבוק בין בני דקל ליוספה ברק 26/2/2022

PDF Embedder requires a url attribute פייסבוק-בני-דקל-מבטיח-לפתוח-את-השושנה-ליחצנית-הזבל-יוספה-ברק-3

עדכון יוספה ברק קנתה בריכת שחיה ושילמה ב 4 צ’קים ללא כיסוי:

עוד הסתבכות של יוספה ברק: קנתה בריכת שחיה ושילמה ב 4 צ’קים ללא כיסוי למר אבי בנין שעכשיו גם הוא קורבן של עלילות יוספה ברק. ראו ת”פ 44047-01-21 יוספה ברק נ’ אבי בנין, החלטה של הרשמת שלי רוזמן פרקש.

יוספה-ברק-צקים-ללא-כיסוי-על-בריכת-שחיה

Views: 42

3 Comments

  1. עכשיו היא פתחה חשבון פיקטיבי והגיבה על סרטון של הילד שלי חבל שמאוד בוגדת באבוש, האישה הזיה…

  2. ממש לא נחקרתי ואפילו שוטר אחד למחיה לא התקשר זה שיוספה מספרת סיפורי אלף לילה ולילה זה ידוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *