EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

להורדה כתב הגנה דבילי של אמיר טיטונוביץ בשם אהוד אולמרט שהשמיץ את ביבי ושרה נתניהו כחולי נפש – דורש בדיקה פסיכיאטרית לביבי

אמיר טיטונוביץ מכר את הלקוחה שלו חוה קליין לכתבה עסיסית בגלובס ועשה לאפי בושות

קבלו כתב הגנה שכתב עו”ד אמיר טיטנוביץ עבור אהוד אולמרט בתביעה שביבי אשתו ובנו תבעו את אולמרט כי כינה אותם חולי נפש.  הניסוח מטופש, ילדותי, עלוב ומעורר רחמים.  הכתיבה נועדה לציטוטים בעיתונות ולא לבית המשפט.  קראו והחכימו…  תיק 13429-05-21 ביבי נ’ אולמרט.

בענייני לשון הרע, הרבה פעמים מה שנכתב בכתב התביעה וכתב ההגנה בכלל לא נועד לבית המשפט.  זה נכתב בכוונה לצורך ציטוטים על ידי כתבי עיתונות.  בכלל בתחום לשון הרע היום כל מישהו שנעלב מאיזו קללה, במקום לקלל בחזרה הולך לבית המשפט משלם אלפי שקלים אגרה ותובע סכומים מופלצים כדי להשתיק את היריב אחת ולתמיד.

אמיר טיטונוביץ מכר את הלקוחה שלו חוה קליין לכתבה עסיסית בגלובס ועשה לאפי בושות
אמיר טיטונוביץ מכר את הלקוחה שלו חוה קליין לכתבה עסיסית בגלובס ועשה לאפי נוה בושות

הנה מקרה לדוגמא.  אהוד אולמרט שהיה ראש ממשלה וישב בכלא על שחיתות (מעטפות הכסף ששולה זקן אספה בשבילו), והוא נפל רק בגלל ששולה זקן סחטה אותו, מתגעגע לתשומת הלב הציבורית.  כדי למשוך תשומת לב בזמן שהוא בכלל אישיות שלא מעניינת אף אחד (בצרפתית: “פאסה קומפוזה”), הוא חייב להתבטא בבוטות כדי ליצר ציטוטים לעיתונות הצהובה.  הנ”ל החליט שאת התהילה היומית (הכותרת הנחשקת עם תמונתו הכחושה) הוא יעשה על חשבון ביבי ומשפחתו.  הוא קרא להם חבורת חולי נפש….

לביבי נמאס וביבי שלח את הבולדוג הפרטי שלו לבית המשפט להגיש תביעת השתקה (שגם היא בעצמה דבילית).  אהוד אולמרט לקח דווקא את אמיר טיטונוביץ, אחד הידוע בעצות אחיתופל שלו שהלקוחות שלו נופלים בפח אחד אחד.

טיטונוביץ עושה לעצמו כותרות דביליות על חשבון אולמרט

לטיטוניץ לא ממש אכפת מהלקוח אהוד אולמרט.  גם טיטונוביץ מכור לכותרות וגם הוא צריך לייצר אמרות שפר לעיתונות הצהובה.  לכן כתב ההגנה של טיטונוביץ נראה כמו הודעה עסיסית לעיתונות ובכלל לא נראה כמו כתב הגנה.  טיטונוביץ השחיל לכתב ההגנה שניסח בקשה דבילית להעמיד את ביבי נתניהו, שרה נתניהו והבן שלהם (שכחנו את שמו) לבדיקה פסיכיאטרית כי לטענתו הם טוענים שלהגיד עליהם שהם חולי נפש זה לשון הרע.

ועדנה קרנבל אומרת, זה מקרה קלאסי למחיקה של כתב התביעה על הסף, מייד, בו במקום.  מדובר בשטויות משני הצדדים.  מדובר בפליטות פה שגרתיות, רגילות, שאין בהם כלום ושום דבר.  אם כל מי שאומרים עליו חולה נפש היה מגיש תביעה, היה צריך לפתוח בית משפט שלם רק לתביעות האלה.  בכלל, באיזו חוצפה חושב טיטוניץ שאיזה שופט יעיז בכלל להורות לביבי אשתו ובנו לגשת לפסיכיאטר לבדיקה של שפיות נפש????  ונזכיר…  מדובר בראש ממשלה (ביבי) שהביא שלום עם האמירויות, בחריין, סודן ומרוקו.  איך הוא היה יכול לעשות את זה בחוסר שפיות… כפי שטוען טיטונוביץ????

עצות אחיתופל של אמיר טיטונוביץ

עדנה קרנבל מרחמת על הלקוחות של אמיר טיטונוביץ.  לא ממש אכפת לו מהלקוחות שלו.  אכפת לו מהכותרות שהוא יכול לעשות לעצמו על חשבון התיק.  הנה למשל בשנת 2016 עו”ד חוה קליין מי שהיתה הפילגש מספר 1 של אפי נווה מתוך 29 נשים התלוננה בפניו על פרסום בבלוגים שבו יוחס לה קידום מקצועי בלשכת עורכי הדין באמצעות הכוס.  לא נכתב שהיא שוכבת עם אפי נוה, אבל כן היתה שם תמונה שלה עם אפי נוה ונכתב ברמז ש”בתמונה הם לא נוגעים זה בזה”.

טיטו הבטיח לחוי החרמנית שכדאי לה לתבוע את הבלוגרים, אפילו שחוי ידעה שאין שום סיכוי להוציא מהבלוגרים הללו אפילו שקל אחד.  היא עצמה היתה זו שפנתה לבלוגר מוטי לייבל, ביקשה ממנו שיעביר לה תיקים בתיקי נוער והוצאת ילדים מהבית, עבדה איתו במשך שנה שלמה, וכאשר התברר למוטי לייבל שהיא מוכרת את הלקוחות שלה לרווחה, הוא הזכיר לה שאת הקידום והמעמד שלה עשתה בזכות יחסי המין שלה עם אפי (פתיחת כוס).  למעשה בכנסים באילת למרות הבידוד האקוסטי בסוויטות, כל המלון שמע את הגניחות של חוי באמצע היום ובאמצע הלילה כשהיא דוהרת על אפי, “דיו, דיו…הויסה הויסה”,  וזה לא היה סוד בכלל.

חוי קליין נפלה בפח של טיטו והגישה תביעה נגד מוטי לייבל וחברתו הבלוגרית שעימה לא היו לה יחסים מקצועיים בכלל (היא לא הפנתה אליה לקוחות).

ביום בו הוגש הכתב תביעה טיטו סידר לעצמו כתבה בגלובס אצל אלה לוי וינריב שהכותרת שלה היתה “עו”ד חווה קליין נגד בלוגרים: “אמרו שאני משתללת עם אפי נוה והכפישו את שמי” (גלובס).  תוך ימים ספורים אפי נוה פנה בזעם לכתבת ודרש למחוק את השם שלו מהכותרת ומה שנשאר זה   עו”ד חווה קליין נגד בלוגרים: “קראו לי ‘שרלילה’ והכפישו את שמי” – גלובס.

כאמור, הכותרת אומנם שונתה אבל אלה לוי וינריב השאירה בפתיח את הטקסט הבא:  “עו”ד קליין, מייסדת ומנהלת “המכון לטובת הילד” המסייע לילדים להגן על זכויותיהם בעת גירושי הוריהם, טוענת כי שני בלוגרים מוציאים את דיבתה ברשת. זאת, באמצעות פרסומים, לפיהם היא פועלת בדרכים פליליות ובמרמה, תוך שהיא מקדמת את עצמה באמצעות יחסי מין, לרבות עם ראש לשכת עוה”ד”.  

כמו כן, היתה בכתבה תמונה שטיטו דאג לספק לכתבת אלה לוי וינריב, וזו התמונה:

 

חוה קליין עם אפי נוה פורסם בגלובס הסנונית הראשונה לפרשיות השוחד המיני של אפי
חוה קליין עם אפי נוה פורסם בגלובס הסנונית הראשונה לפרשיות השוחד המיני של אפי

ראו מהכתבה של אלה לוי וינריב:

“כך, למשל, טוענת עו”ד קליין כי באחד הפרסומים נרמז כי השופטת איריס עבודי-לושי שיתפה פעולה עמה והעניקה לה צו מניעה נגד ערוץ הילדים. זאת, למרות שהיה מדובר ב”עתירת סרק לצנזורה פוריטנית של ערוץ הילדים”, שנועדה לפרסם את קליין ואת המכון שפתחה ולמנפם. בתביעה צוטטו חלקים מהפרסום, שכותרתו הייתה “עו”ד חווה קליין רודפת פרסומת הגישה עתירת סרק לצנזורה פוריטנית נגד ערוץ הילדים, כך: “קליין שילמה כמה גרושים לרשם העמותות כדי לקבל הזכויות להשתמש בשם ‘המכון לטובת הילד’, שזה בעצם היא בעצמה. עכשיו היא מחפשת איך למנף את זה באמצעות עתירות ופרסומות… למרבה הפלא השופטת איריס עבודי-לושי הסכימה איתה ונתנה לה צו מניעה. התוצאה היא כתבה בעיתון שקליין יכולה להציג באתר שלה … מה זו הפוריטניות, הצדקנות המינית וההתחסדות הזו? ואת זה עושה דתל”שית לשעבר שיש לה רקורד מוכח של טיפוס לצמרת באמצעות יחסי מין?”  לטענת עו”ד קליין, הפרסום הופיע בעמוד האינטרנט של הבלוגר לקטגוריות “עו”ד חוה קליין הגנבת”; “עו”ד חוה קליין מפרסמת עצמה בכל חור ועם כל חור”, “עו”ד חוה קליין ‘משתרללת'” ועוד”.

אמיר טיטונוביץ עצות אחיתופל דביליות ללקוחות שלו בלשון הרע
אמיר טיטונוביץ עצות אחיתופל דביליות ללקוחות שלו בלשון הרע

היתה זו הפעם הראשונה שבכלל בעיתונות המיינסטרים כתבו על השרלילות של אפי נוה, ועוד עם תמונה. זה היה ב 1/2/2016.  רק 3 שנים אחר כך בינואר 2019 התפוצצה הפרשה כאשר אפי נוה, סוזי עוזסיני ארניה ואתי כרייף נעצרו על פרשיות השוחד המיני.  עולם המשפט היה בתדמה כיצד זה שחוה קליין לא נעצרה שהרי היתה הפילגש מספר אחת!!!!!

וכך היה זה אמיר טיטונוביץ שבטמטומו הרב המליץ לחוה קליין להגיש תביעה דבילית על 2.5 מיליון ש”ח נגד בלוגרים שאין להם שום יכולת לשלם אפילו 5 ש”ח פיצוי, ויצא שמי שבוישו בפומבי מהכתבה בגלובס היו חוי קליין ואפי, ומי שקידם עצמן על חשבון חוי קליין ואפי היה טיטו שקיבל תמונה בגלובס….

ישקול הקורא אם זה העו”ד שהוא רוצה שייצג אותו בלשון הרע?????

 

 

להלן כתב ההגנה הטיפשי והמטופש שניסח אמיר טיטונוביץ. ביבי נ’ אןולמרט, 13429-05-21 הוגש 4/7/2021.

כתב הגנה אהוד אולמרט שנתבע עי ביבי נתניהו 13429-05-21 4-7-2021

 

Views: 23

One Comment

  1. הכל נכון – למעט גירושין – תגיד לגרושה מילת גנאי שהיא ואתה אמרתם שנים כזוגות נשואים – תגמור בהרחקה, במעצר, במאסר.

    לאשה בכל מצב אישי נשואה, רווקה, גרושה, פרודה – בחסות משטרת ישראל והמערכות התומכות – יש את הזכות לפה ג’ורה – למה ?

    כנראה זה כתוב בתורה (לא ציינתי איזה תורה) – כפי שנאמרו חז”ל – המין “הנטען” להיות יפה…והמבין יבין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *