EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ננו שבתאי היא עיתונאית הארץ שהעלילה על ניר גונטאז’. ניר הוא העיתונאי ששרון שפורר לכלכה עליו שאיים על השופטת אסתר ז’יטניצקי רקובר

ננו שבתאי מחזיקה ילד בן 4 ערובה לגחמותיה הכספיות בתלונות שווא

לפני שבועיים השפוררית הוציאה כתבה מלכלכת על עיתונאי מהארץ אשר נפל בטלפיה של השופטת האיומה והארורה שונאת הגברים הידועה אסתר ז’יטניצקי רקובר.  הז’יטניצקי הזו עשתה בו “מכת בכורות”, והפליאה בו את כל 10 מכות מצריים כמו שהיא עושה לכל גבר שנופל בטלפיה הפמינאציות.  כתב הארץ הכין תחקיר על השופטת ז’יטניצקי רקובר שדנה בתיק שלו

גם אצלנו הופיעה כתבה בענין:  השופטת אסתר ז’יטניצקי רקובר התעללה בעיתונאי שמאלני מהארץ

 

ננו שבתאי מתוסכלת מחוויות ארוטיות מהגהנום עם גברים
ננו שבתאי מתוסכלת מחוויות ארוטיות מהגהנום עם גברים

 

ננו שבתאי ב 2021 בהמת מגדר פמינאצית שלא מעריכה את הזין שקיבלה
ננו שבתאי ב 2021 בהמת מגדר פמינאצית שלא מעריכה את הזין שקיבלה

 

 

 

העיתונאי הוא ניר גונטאז’ וזוגתו (לא הראשונה כמובן) ואם הילד היא ננו שבתאי, שניהם עובדים בהארץ. הילד המשותף שעליו המריבה הוא בן 4, יליד 1/4/2018.  היא בת 47 ילידת 24/11/1975 וגם לה יש ילד מקודם “מיזיז”.  בשנת 2005 כתבה ספר שירים.  ב 2015 הוציאה ספר שנקרא “ספר הגברים” שבו היא מתארת פרופילים של גברים ישראלים כקריקטורות נלעגות.  משנת  2015 ננו עובדת בהארץ כמבקרת תיאטרון מזווית פמיניסטית.

 

 

באותה שנה בה התקבלה לעבוד בהארץ התראיינה לעיתון הארץ וסיפרה שכל הגברים הם איומים ונוראים ושבגלל כל מיני חויות ארוטיות מהגהנום יש לה סיוטים מגברים…..  ראו  גילי איזיקוביץכתב האישום שלי נגד גברים: הסופרת ננו שבתאי מגוללת בספרה החדש את המסע האירוטי הגיהנומי שעברה, באתר הארץ, 26 בנובמבר 2015.

ננו שבתאי היא ביתו של משורר ומתרגם שירה אהרון שבתאי והיא מקושרת היטב לכל שדולות הפמינאציות בארץ.  אין פמינאצית שאיננה חברה שלה.  ניר גונטאז’ ידע את זה (שבת זוגתו פמינאצית רעילה) כשהתחיל לחדור בה, ולמרות זאת לקח על עצמו סיכון שיום אחד הפמינאצית הזו תרעיל גם אותו.

וזה בדיוק מה שקרה. מה לעשות, מי שהולך לישון עם נחש צפע, 99.9% אחוזים שהנחש יכיש אותו.

ניר גונטאז וננו שבתאי בת זוגו המעלילנית
ניר גונטאז וננו שבתאי בת זוגו המעלילנית

 

 

 

בתמונה:  ניר גונטאז’ וננו שבתאי ב 2018 כשהתחילו לענג מינית זה את זו.  מאז השבתאית הזו התכערה מאוד.

שרון שפורר עשתה על ניר ג’ונאז’ כתבת שיימינג

השפוררית טענה שהעיתונאי גונטאז’ ביקש רשות מהז’יטניצקי לפרסם את מה שעשתה לו, ושהשופטת החליטה להתפטר מהתיק.  השופררית טענה שהעיתונאי הפר אתיקה עיתונאית כי רצה לפרסם חוויה אישית, ושהשופטת היתה צריכה לא לפסול את עצמה, להישאר בתיק, לנקום בו, ולקרוע לעיתונאי גונטאז’ את הצורה.

 

כיום מתברר שהעיתונאי הוא ניר גונטאז’, שבת הזוג שלו היא גם עיתונאית ב”הארץ” ננו שבתאי.  ננו שבתאי התלוננה שהיא חשה מאויימת, ושניר לא משלם לה מספיק מזונות, ושהוא בכלל אבא רע שלא צריך לראות את הילד שלו בכלל.

נציין שלניר גונטאז’ יש בן חייל שאותו הוא גידל ללא טענות של חוסר יכולות הוריות.  מעניין מי עורך הדין שמייצג את הכלבה ננו שבתאי.  תגובתה של ננו שבתאי לפרסום בפייסבוק היא כתבה:  “שמעתי שכשגבר תולה את עצמו יש לו זקפה. לפעמים היא האחרונה”.

להלן הבקשה שהשפוררית כתבה שהיא איום על הז’ונה ז’יטניצקי אסתר רקובר

 

 

 

ננו שבתאי זונת פמינזם גרושה מהגהנום ב 2013
ננו שבתאי זונת פמינזם גרושה מהגהנום ב 2013

 

בתמונה מעל ננו שבתאי ב 2013:

 

 

ננו שבתאי נימפומנית מסכנה החור נשאר סגור
ננו שבתאי נימפומנית מסכנה החור נשאר סגור

 

 

 

ננו שבתאי כתבה ספר על שנאת גברים כי היא נימפומנית שלא חושקים בה

 

בראיון ללאישה ב 2016 הסבירה ננו שבתאי למה היא שונאת גברים.  גדלה בבית היפי עם אבא מבוקש אצל הבנות, והיא יצאה מכוערת ולא מבוקשת אצל הבנים.

לדבריה “המרד היצירתי שלי היה כשהלכתי על היצר. הייתי הרפתקנית ורציתי ללכת עד הסוף עם החוויה המינית, האקסטזה. מקום של מין הוא מקום שבו העולם נעלם, וזאת הייתה הבריחה שלי, כמו שאנשים בורחים לסמים. לא שהייתי מכורה לסקס, אבל חיפשתי מקום של ‘היי'”.  כלומר היא הייתה נימפומנית.

בגיל 20 ננו שבתאי שימשה שפחת מין מחפיצה

בגיל ה 20 שימשה שפחת מין לגבר בן 50:  “רומן שהיה לי בשנות ה־20 שלי עם גבר נשוי מבוגר ממני בהרבה שנים. היינו כמה שנים יחד, והקשר הרחיק אותי מהמציאות, מחברות ומאנשים שלא יכלו להחזיר אותי לדרך הישר. זה יכול לקרות לבחורה צעירה שקוראת ‘אהבה’ לקשר שמבוסס בעיקר על תשוקה. וזה דבר מאוד חזק, לגלות תשוקה בגיל 20”.

 

“היום ממרום שנותיי הקשר הזה נראה לי פשוט בדיחה, למרות שהיו בו גם דברים אמיתיים. לא סתם המציאו חוקים למנוע קשר שיש בו יחסים של מרות בעבודה, למשל, כי בנאדם בן 50 עם בחורה בת 20 זה קשר לא שוויוני. ואם הוא אדם חסר מוסר לחלוטין, אז מה אכפת לו. יש לו את האישה שלו בבית, ויש לו בחורה צעירה, יפה, אינטליגנטית, מקסימה, שמנעימה לו את שעות הפנאי. למה לא? ברור שבנאדם כזה אין לו קרניים.

 

הוא נראה כמו כל אחד והוא יכול לדמוע ולהגיד שאכפת לו ממך, אבל בשורה התחתונה אכפת לו רק מעצמו”. “כל השנים היו לי חברים וחברות שאמרו ‘צאי מזה’ ולא הבינו מה אני מוצאת בו, בנאדם שנראה מבוגר, לא מבריק, יפה או כריזמטי. ואז בא מישהו חכם שאמר לי משהו בצורה בוטה וזה דיבר אל לבי, והיה לי רגע של הארה שהקשר הזה הורג אותי. שפשוט שוחטים אותי. מנצלים לי את הנשמה ואת הגוף. עשור שלם לקח עד שהתגברתי עליו, לכן לא מצאתי אהבה. בעצם אולי לא יצאתי מזה מעולם”.

בגיל 35 גנבה זרע מידיד

בגיל 35 עשתה את הילדה הראשונה שלה (טמינה) עם “ידיד”.  לדבריה:  “ברגע שהחבר האחרון עף מהחיים שלי ונשארתי לבד, תוך שנייה כל יהבי היה על להביא ילד. הייתי בת 35 ופניתי לידיד טוב שלי, לשאול אם הוא בעניין איתי, והוא החליט שכן. לקח לי שנה להיכנס להיריון, הייתי בטיפולי פוריות, וההיריון היה מהגיהינום, כל תופעת לוואי שאת רוצה, סוכרת, רעלת, סיוט־סיוט, אחד הקשים בהיסטוריה. אבל מהרגע שהיא יצאה, הייתי כל כך מאושרת וב’היי’ שלא הייתי בשום מצב בחיים שלי. זיקוקים”. לילדה מהידיד היא קראה “טמינה” (קיצור של קטמינה)”.

על ניר גונטאז’ היא אמרה:  “הכרתי מישהו מאוד מיוחד”, “אני מאמינה בכל לבי שזה בזכות העובדה שניקיתי את העבר טוטלית ב’ספר הגברים’, ושיש התחלה חדשה ואמיתית בזכות זה. ספרות אמיתית משפיעה על המציאות, וזה כמו נס”. “אני מרגישה שגם אם סיפור האהבה הזה לא יצליח, החיים שלי אשכרה מתחילים מהתחלה. עכשיו אני אוהבת את עצמי מספיק כדי לאהוב גבר ולהיות אהובה”.

מגיל 25 עד 35 היא לא עשתה מין – החור נשאר סגור

“שלפתי את עצמי מהעולם הזה של הגברים והנשים. החלטתי שאם זה ככה, אני לא רוצה יותר. שלום. ומהרגע שאמרתי את זה, חזרה אליי שמחת החיים הפשוטה. התעוררתי בבוקר וחשבתי, איזה יום יפה, השמש זורחת, החיים יפים, אני בנאדם חמוד, יש לי חברים וחברות, אני עושה יוגה, ויש אנשים חמודים שאפשר סתם לשתות איתם קפה”.

 

ננו שבתאי לא מתביישת בכיעור שלה 2022
ננו שבתאי לא מתביישת בכיעור שלה 2022כל ה

על יחסי מין עם גברים בכלל זה מה שהיה לה לומר:  “גם אני, כמו הרבה בחורות, שלא רוצות להיות מופסדות או נבגדות, רציתי להיות האישה המרגשת והסקסית. נשים כאלה נהיות קצת כמו גברים, כובשות, שמתחילות ויוזמות, ואז אוכלות אותה כפול בחשבון הסופי. הגוף והנפש מחוברים, ואם את נותנת לכל הלך לחדור אלייך, זה שורט ופוגע. זו בעיה של הרבה בחורות בתקופה שלנו. ואין לזה פתרון”.

https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4764896,00.html

בקיצור ניר גונטאז’ ידע עם מה הוא נכנס למיטה.  הכל היה כתוב בעיתונים.  השריטה שלה מגברים.  השריטה שלה בכלל מקיום מגע מיני עם גבר.  הספרים שכתבה בהם הפכה את כל הדמויות הגבריות לקריקטורות נלעגות…  מה ניר חשב?   “לי זה לא יקרה?  אז באה ז’יטניצקי ולימדה אותו מאיפה משתין הדג.

חבל רק שלא היו לגונטאז’ הביצים לפרסם את מה שהוא באמת “איים” לפרסם.  אם נקבל את הטיוטה, אנו נפרסם אותה.

 

בתמונה:  העורך הפמיניסטי של הארץ ששניהם עובדים אצלו: אלוף בן

 

אלוף בן עורך עיתון של כנופיית פמינאציות
אלוף בן עורך עיתון של כנופיית פמינאציות

 

Views: 34

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *