EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

לינוי בל יועצת צלולוטיס בהנהלת בתי המשפט: מחוז מרכז לא צריך שופט לניכור הורי ואין בעיה לחזור לאותו שופט שגרם את הניכור ההורי כי השופטים מקצועיים ויעילים. חחח

לינוי בל 2012 חוף הים מחפשת נציגי פטריארכיה

קבלו תשובה של לינוי בל מהנהלת בתי המשפט המתהדרת בתואר יועצת אישית לברק לייזר.  לינוי בל עוונה לפניה של התנועה למען איכות השפיטה אל נשיא בימ”ש השלום מנחם מזרחי בבקשה למנות שופט מוקד לניכור הורי.

לינוי בל עונה שבמחוז מרכז מטפלים בניכור הורי במקצועיות ויעילות ולכן אין צורך בשופט מוקד לניכור הורי.  הגברת בל לא ענתה מדוע צריך לפנות אל אותו שופט שגרם את הניכור ההורי כדי לבקש שייתן החלטות הפוכות ויתקן את הנזק שהוא עצמו גרם???

לדבריה של לינוי בל היא יועצת לברק לייזר, יועמ”ש הנהלת בתי המשפט.  אנו היינו ממקדים את היעוץ שלה בענייני סלוליטיס בתחת בלבד.

 

 

לינוי בל 2012 חוף הים מחפשת נציגי פטריארכיה
לינוי בל 2012 חוף הים מחפשת נציגי פטריארכיה

 

לינוי בל בהמה פמיניסטית הנהלת בתי משפט ב 2019
לינוי בל בהמה פמיניסטית הנהלת בתי משפט ב 2019

 

 

לינוי בל 2013
לינוי בל 2013

 

לינוי בל 2012 יועצת פרטית לברק לייזר
לינוי בל 2012 יועצת פרטית לברק לייזר

 

להלן התשובה של לינוי בל בענין מינוי שופט מוקד ניכור הורי מחוז מרכז – 26/12/2022

תמצית התשובה של לינוי בל:

“במחוז מרכז כל בקשה בעניין פגיעה בקשר מטופלת לאלתר, בדחיות, מקצועיות תוך עירוב גורמים מטפלים מתאימים.  כמו כן נקבע דיון תוך 14 יום”.

בסרטון הפגנת מחאה של אבות גרושים נגד השופטת אליה נוס ממחוז מרכז שגברים יוצאים מאולמה לגשר בלינסון וקופצים למותם. 1/1/2017:

 

 

פחע 161 תשובה לינוי בל על מנחם מזרחי שופט מוקד ניכור הורי מחוז מרכז 26-12-2022

ובסרטון זה אבא מיכאל זמנסקי שהשופטת אליה נוס ניתקה אותו במך שנה מביתו היפה.

 

 

ובסרטון זה הפגנה נגד יוכי גרינוולד (שתודה לאל הופרשה).  ההפגנה ב 20/2/2017

וכאן עוד הפגנה מ 14/9/2014 נגד אותה יוכי גרינוולד רנד

הפגנה נגד השופטת עידית בן דב ג’וליאן שגרה בקרית אונו

ולהלן הפניה הראשונה בענין לנשיא מנחם מזרחי

תמצית הפניה של התנועה למען איכות השפיטה:

“במחוז ת”א מונה שופט מוקד לטיפול בניכור הורי, ארז שני, ולפי הנטען הוא מתפקד ביעילות.  במחוז מרכז אין שופט מוקד, ולפי הדיווחים, סגנית הנשיאה הקודמת מקייס נפגשה עם רומי קנבל וביחד פעלו לטרפד מינוי של שופט מוקד.  להערכתנו יש במחוז מרכז אין ספור אבות מנוכרים לילדיהם, אשר אין להם מענה כי הם מופנים לאותם שופטים שניכרו אותם מהילדים (“לופ”). או שמאיימים עליהם בהוצאות, או שהם מקבלים תשובות כמו “לתגובה בעוד 60 יום”, “לתסקיר בעוד 90 יום”, “לא צורף תצהיר”, וכו’.  רמת הייאוש היא כה גבוהה שאף אחד מהם כבר לא טורח לפנות אל אותה שופטת שייצרה את הסיטואציה. למשל אצל אליה נוס יש אבות שלא ראו את ילדיהם מ 2016!!!!  אנא הבא בשורה למחוז.  אם בת”א יש שופט מוקד לניכור הורי, מדוע שראשל”צ ופ”ת לא יציעו לבעלי הדין שירות דומה?”

 

פחע 161 מנחם מזרחי להקים שופט מוקד לניכור הורי 19-12-2022

ולהלן התשובה של התנועה למען איכות השפיטה ללינוי בל 2/1/2022

תמצית התשובה ללינוי בל:

“תשובתה של לינוי בל מתעלמת מטענתנו שהגברים הסובלים ניכור הורי צריכים לפנות לאותו שופט שגרם את הניכור ההורי ולכן אין סעד אפקטיבי בהעדר שופט מוקד אחר מהשופט הרגיל.  מדובר ב”לופ”: שופט שגורם ניכור הורי אינו מסוגל לשנות את עורו ולפעול נגד החלטות שהוא בעצמו נתן שגרמו את הניכור ההורי. התשובה מוכנה מראש “אינני ערכאת ערעור על עצמי” ובזה נסתם הגולל על הטיפול בניכור הורי במחוזכם.  פירושו של דבר שכל “נוהל” שמחזיר את האבא לאותו שופט שעיוול כלפיו וניתק אותו מילדיו הוא בבחינת “כוסות רוח למת”.   אנו חוזרים ומבקשים להקצות שופט ניכור הורי במחוזכם, שכן מחוז מרכז מתחרה רק במחוז חיפה באליפות ישראל בעידוד ניכור הורי”.

פחע 161 תשובה לינוי בל על מנחם מזרחי שופט מוקד ניכור הורי מחוז מרכז 26-12-2022

 

 

 

 

 

 

Views: 57

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *