EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

העכוז של סוזי ארניה 2: עלאא מסרוואה החלטה לא להסיר צא”פ ע”ש סוזי עוזסיני ארניה כי החקירה נסגרה אחרי שנתיים בחוסר אשמה – למרות שסוזי “דמות ציבורית בליכוד”

עלאא מסארווה היה סנגור בסנגוריה הציבורית שמכר לקוחות והרוויח 1.3 מיליון שח בשנה

הריני לעדכן כי השופט הערבוש מארץ כוס עלאא מסארווה החליט שלא לבטל את איסור הפרסום על שמה של סוזי עוזסיני ארניה כמי שפתחה עכוזים לאפי נוה תמורת קידומו של בעלה רפי ארניה למחוזי.  החלטה מתאריך 3/10/2022.

 

 

סוזי עוזסיני ארניה כל כך אוהבת שגומרים לה בתחת
סוזי עוזסיני ארניה כל כך אוהבת שגומרים לה בתחת

הנימוק:  הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד סוזי בחוסר אשמה.

התנועה למען איכות השפיטה הגישה את הבקשה לביטול הצא”פ לשופט מסרוואה לאור העובדה שסוזי עוזסיני ארניה רצה בפריימריז של הליכוד ב 2022.

בא כוחה של סוזי עו”ד עדי כרמלי טען שנכון שהיא רצה לליכוד והייתה דמות ציבורית פוליטית, אבל היא הפסידה ולא נבחרה ולכן חזרה להיות דמות פרטית.

את האבחנה הזו בין דמות ציבורית (אתי כרייף) לבין דמות פרטית (סוזי עוזסיני ארניה) המציא השופט יצחק עמית בלי שהיה לו בדל של ראיה לפניו אם סוזי היתה ציבורית או פרטית.

וכעת עדנה קרנבל שואלת, האם אפשר להשתמש בהחלטה הזו בכל תיק מעצר ולטעון שבגלל שאולי בעוד שנתיים הפרקליטות תסגור את התיק בחוסר אשמה, אין לפרסם את שמו של החשוד עכשיו עד להחלטה הסופית בעניין הגשת כתב אישום או גניזה?

 

סוזי עוזסיני ארניה מציעה את התחת שלה לכל דיכפין
סוזי עוזסיני ארניה מציעה את התחת שלה לכל דיכפין

 

אפי נוה פתח לסוזי עוזסיני ארניה את התחת וגמר לה בפנים
אפי נוה פתח לסוזי עוזסיני ארניה את התחת וגמר לה בפנים

דפנה ברק ארז המציאה הלכה שחובה לפרסם “הלכת בני פרץ”

 

נציין שהשופט מסרוואה התעלם לחלוטין מפסק דין בעליון של דפנה ברק ארז (התלמידה של קתרין מקינון) לפיה גם אם גבר הוחשד בעבירת מין והוחלט לא להגיש כתב אישום עדיין לציבור יש ענין ציבורי לדעת את שמו.

 

דפנה ברק ארז והבן שלה איך המליטה פטריארך מכוס ששונא גברים
דפנה ברק ארז והבן שלה איך המליטה פטריארך מכוס ששונא גברים

 

 

בבקשה נכתב:  “ראו גם בני פרץ נ’ הוצאת עיתון הארץ, בש”פ 6988/19 בהרכב 3 שופטים, פס”ד מאת השופטת דפנה ברק ארז, 26/11/2019.  פסק דין זה למעשה מחייב את בית המשפט להורות על פרסום שמם של כבוד השופט רפי ארניה ואשתו עוה”ד סוזי עוז סיני ארניה.  כול הנימוקים לכך מוסברים בפסק הדין.  כב’ השו’ דפנה ברק ארז ביטלה את צו איסור הפרסום על רקע הצורך להביא בחשבון את האינטרס הציבורי ולמרות העובדה שתיק החקירה נגדו נסגר משעה שמדובר בעבריינות מין, הרי המגמה בבית המשפט העליון היא לפרסם גם אם אין כתב אישום!!!! , כב’ השו’ דפנה ברק ארז הפנתה לרע”פ 4878/19 קולצ’ינסקי כמראה מקום מדוע בעבירות מין יש לפרסם את שמם של חשודים אפילו אם לא הוגש כתב אישום”.

עלאא מסרוואה מחלל גוף יהודיה – זה לא אונס?

 

נזכיר שהשופט עלאא מסרוואה היה סנגור בכיר בסנגוריה הציבורית שהיה מרוויח מעל 1,300,000 ש”ח בשנה כי מאוד אהבו אותו בסנגוריה. לא הביא שום תוצאות.  לא הביא שום זיכויים ובכל זאת הסנגוריה העמיסה עליו תיקים.  מיליון ו 300,000 ש”ח בשנה הוא עשה מהסנגוריה!!!

מרגע שקיבל מינוי לשפיטה, הפך את עורו כזיקית חולות בדואית, החל להתנכל לכל החברים הסנגורים שלו לשעבר ולמרר להם את החיים כאילו הוא מינימום שי ניצן….

אגב, הזבל עלאא מסרוואה התחתן עם יהודיה ג’ואישית….  עד כמה שזכור לנו יש פסק דין בעליון שכאשר גבר ערבי שוכב עם יהודיה ומחלל את גופה היהודי, זה אונס….חפשו בגוגל את סאבר קאשור.  9 חודשים בכלא הוא חטף….

 

למה עלאא לא נחשב כאנס????

 

עלאא מסרוואה שופט מעצרים שרוקד לפי חליל המשטרה
עלאא מסרוואה שופט מעצרים שרוקד לפי חליל המשטרה

 

עלאא מסארווה ב 2010 עם אחת הילדות של ענבל מטס אשתו
עלאא מסארווה ב 2010 עם אחת הילדות של ענבל מטס אשתו

 

הסנגורית המהוללת ענבל מטס ב 2010 עם בעלה עלאא מסארווה
הסנגורית המהוללת ענבל מטס ב 2010 עם בעלה עלאא מסארווה

 

בתמונה:  הילדים של עלאא מסארווה – השריץ אותם מהיהודיה ענבל מטס.

 

 

אבל כרגיל בפמיניסטאן, ההלכה של דפנה ברק ארז חלה רק על גברים.  נשים כמובן פטורות מכל ההלכות הנוצרות בבית משפט עליון נגד גברים….  אתי כרייף היתה חריג שהפרקליטות נקמה בה רק בגלל כשהייתה שופטת מעצרים עשתה לשוטרים חיים קשים ולא הייתה חותמת גומי.

הערעור בדרך.  שוגר.

להלן הסמסים של סוזי עם אפי (תזכורת עסיסית):

1 רצף סמסים סוזי אפי 27-3-2016 עד 17-4-2016

להלן ההחלטה של מסרוואה: פ”ר 22968-01-19 היחידה הארצית לחקירות הונאה נגד אפי נוה.  החלטה מתאריך 3/10/2022.

3-10-2022 החלטה מסרוואה דוחה פרסום שמה של סוזי
Views: 53

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *