EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מפרגנים לדר’ גדי טאוב בכנסת: הפמיניזם הישראלי זו כת גזענית ואלימה של שונאות גברים קליניות שאיבדו את האנושיות – כנס ניכור הורי בכנסת 27/12/2022

גדי טאוב פמיניזם זו כת אלימה ורצחנית של בהמות מגדר

“הפמיניזם המודרני זה הדבר הכי קרוב לגזענות שיש בחברה תרבותית בימינו” – כך אמר איש הימין ד”ר גדי טאוב וזכה למחיאות כפיים בכנס בנושא ניכור הורי וזכויות אבות בהליכי גירושים 27/12/2022.

אם נתרגם לעברית את כל מה שנאמר בכנס הוא שהפמינזים הארץ ישראלי (אך לא רק) המבוסס על תורת הגזע הנאצית אך ארוז בקפידה באריזת מגדר. כל הדוברים התייחסו בכנס למה שהשופטים עושים לאבות יהודים בישראל כאל שואה אך הם נזהרו מאוד בלשונם. עדנה לא מבינה מדוע חברי הפנאל סבורים שיש לבצע חקיקת בזק במקום להקים וועדת חקירה לפשעי בית המשפט אשר על פי תיאור כל הדוברים מדובר בפשע מכוון מאורגן ומסודר נגד זכויות אדם.

דר’ גדי טאוב

בנוסף, אמר ד”ר טאוב: “מחריד שאנחנו מקבלים את זה שזה נורמלי להגיד בחברה תרבותית שהרוע מתחלק לפי קטגוריה ביולוגית”.

הדברים נאמרו בכנס שארגנה ח”כ טלי גוטליב בכנסת.  להלן תמצית הנאומים בכנס:
גדי טאוב על כת הפמיניזם הישראלי: אלימות נשית בחסות התקרבנות נשית

אירוע בכנסת של עמותת “לצדכם” בנושא “ניכור הורי וזכויות אבות בהליכי גירושין”, בראשותה של חה”כ טלי גוטליב. כל אדם שמכיר את נתוני ההתאבדות של גברים בכלל (פי ארבע מנשים ראו נתוני משרד הבריאות בשקופית בתגובות) – וגברים בהליכי גירושין בפרט, מבין את חשיבות הדברים.

גדי טאוב פמיניזם זו כת אלימה ורצחנית של בהמות מגדר
גדי טאוב פמיניזם זו כת אלימה ורצחנית של בהמות מגדר

כמובן שהאידיאולוגים והאידיאולוגיות של הפמיניזם הרדיקלי מכחישים את התופעה, מפני שהיא מסכנת את התזה הכללית שלהם, על ההגמוניה הגברית, והפריבילגיות הגברית, ולכן – כלומר בגלל ההגמוניה הפמיניסטית בעיתונות, המשפט והפוליטיקה – היא פחות או יותר מושתקת.

שמענו סיפורים מטורפים על אנשים מסורים, הגונים, שבמשפטי גירושין ההורה השני הסית את הילדים נגדם, ואיבדו את היקר להם מכל – את הקשר עם הילדים, הרבה פעמים בעקבות תלונות שהם זוכו מהם **מחוסר אשמה** – אבל להציל את ההורות כבר היה מאוחר כי שיכנעו את הילדים שהורה מסור הוא בעצם שטן. גם נשים הן קורבנות של ניכור הורי, אבל הרוב הגדול הוא גברים. ולגברים כמו שאתם אולי יודעים, אין חזקת חפות בישראל. זה דבר שצריך לקומם את כולנו – כל אדם הגון, גבר או אישה. אבל גם ברמה הכי אישית, זה צריך להפחיד את כולנו. זה צריך להפחיד אישית כל מי שיש לה אח, בן זוג, אבא, בן – שמערכת מוטה בחדות אידיאולוגית בעצם לקחה מהם את חזקת החפות ויכולה לקחת מהם כל מה שחשוב בחייהם, בלי הליך הוגן, וכהרף עין.

גדי טאוב עם הילה קטה 2022
גדי טאוב עם הילה קטה 2022

ד”ר יעל אביעד, ראש המחלקה לקרימינולוגיה, אונ’ אריאל:

ב 25% מהמקרים האשה היא קורבן מוחלט, והגבר תוקף. ב 25% מהמקרים הגבר הוא הקורבן המוחלט והאישה היא התוקפת.

ובחמישים אחוז מהמקרים האלימות היא הדדית. אבל במקרים מגבילים היחס לגבר תוקף ואשה תוקפת, אינו זהה. אבל אם גבר מתקשר למשטרה להתלונן, מה יקרה? [בסבירות גבוהה] האשה תגיד שהיא התגוננה.

יעל אביעד אונ אריאל - נשים יותר אלימות מגברים
יעל אביעד אוניברסיטת אריאל – נשים יותר אלימות מגברים

חה”כ טלי גוטליב:

כסניגורית אני אומרת לגברים אל תכנסו לתחנת משטרה. כי אתה מגיש תלונה, ואז מביאים את האשה, וכמובן שאף אחד לא סתם מודה שהוא אשם, אז היא אומרת שהוא התחיל, ותוך רגע הגבר נחקר באזהרה בתיק שהוא הגיש, ונפתח לו תיק פלילי, ואפילו אם הוא אחר כך יוכיח בהקלטות שהוא לא אשם, התיק הפלילי הזה ילך אחריך לכל מקום.

דותן ניומן, יו”ר עמותת ל”צידכם”.

אני זוכר שאני וגיל רונן ז”ל [שהתאבד] וטלי ישבנו במסעדה מתחת לבית שלי, וחשבנו מה אפשר לעשות. זו היתה תחילתו של מסע אישי. אני רוצה להודות לכל האנשים הגיבורים שמגיעים לדבר פה, על האומץ, כי אנשים חוטפים אש מכל הכיוונים [על השתתפות בכנס מסוג זה]. ליוויתי כחמשת אלפים אבות במאבקים האלה.

יש ארבעה חברים אישיים שלי שאיבדו את חייהם בתהליך הזה. העולם הזה הוא כמו מאורת הארנב. זה עולם הפוך. כל אבן שאתה מרים אתה מגלה אפליה נגד גברים – מסלולי מזונות, הוצאה לפועל, נקודת מס הכנסה, שעה שמותר לנשים לצאת מוקדם יותר בעבודה.

או שהשופט [העליון] יצחק עמית אומר שעוד לא בשלה השעה לשוויון בין גברים ונשים בחוק הפלילי, וסוחרת סמים משוחררת למעצר בית ובעלה מוחזק במעצר עד סוף ההליכים. גברים מתים מ 14 מתוך 15 הקוטלים הגדולים ביותר בעולם [ברפואה]. ראיתם פעם מרפאה לבריאות הגבר?

דותן ניומן
דותן ניומן

ד”ר עינבל קיבינסון בר-און:

אני פוגשת הורים מנוכרים מובסים, שעוברים כתישה מערכתית מתישה, ורוצים למות. ממש כך. אנחנו כאן כי אנחנו צריכים לייצג גם אבות, גם אמהות, וגם ילדים, שאין להם מפלגה שמגינה עליהם. בהעדר אכיפה סמכותית, ואכיפה נגד תלונות שווא, אנחנו רואים יותר ויותר ילדים שמנותקים מההורים שלהם. אנשים בהתחלה לא מבינים, זה מנוגד לאבולוציה, איך ילד שאני אוהב אותו פתאום הופך עויין? זה יושב על תהליכי הסתה, ועל שליטה פסיכולוגית של הורה בילד.

 

אנחנו רואים ילדים שההתפתחות שלהם נעצרת, ויכולת ההתקשרות שלהם נפגעת, והם תופסים את העולם במונחים של שחור ולבן, טוב ורע דיכוטומית.

אני רוצה להדגיש שאני לא מדברת על מקרים שבהם יש פגיעה של הורה בילד. אני מדברת על מקרים שבהם היחסים תקינים אבל יש הורה אחד שדוחף את לכוון של ניכור.

מודל העבודה צריך להיות כמו של נפגעי כתות. היא צריכה להיות מערכתית, וצריכה להיות בו שילוב של משטרה ומשפט.

ענבל בר און קיבנסון 1
ענבל בר און קיבנסון

לצפיה בכנס המלא

 

Views: 34

One Comment

  1. למה את מעוותת את דברי עם ציטוט שאינו מדוייק?
    הערת מערכת:
    זו פרפרזה עיתונאית משיקולי עריכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *