EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים ב”ש 2: טירן יהוד המפקד שלח 8 ניידות לפוצץ מסיבת אירוסין של עילאי זגורי על מוסיקה של דיג’יי

טירן יהוד הבבון הראשי של באר שבע מטרתו להציק לציבור ולא לשרת את הציבור

טירן יהוד הוא הבבון הראשי של משטרת באר שבע.  איפה הוא היה בבוקר של חרות ברזל?  מה עשתה המשטרה שלו ב 7 בבוקר עד 16:00 ביום של חרבות ברזל?  התפללו בשמחת תורה ונתנו לחוגגים בנובה להישחט….. כי המפקד טירן יהוד לא קם בבוקר.

אבל איזה עבירות טירן יהוד כן יודע לאכוף?  עבירות רעש ב 10 וחצי בלילה…….  על קצת מוסיקה במסיבת אירוסין של עילאי זגורי הוציא הבבון 8 ניידות.

אפילו לבקש יפה שיסגרו את הספיקרים השוטרים לא מסוגלים. בגלל האטיטיוד המחפיר שלהם כל דבר אצלהם מסתבך ללא פרופורציות.  זה התפתח לקטטה המונית ו 12 אורחים נעצרו, כולל עילאי זגורי בעצמו ועורכת דין שהשם שלה לא ידוע.

למקום הוזעקו גם כוחות מג”ב ויס”מ לסייע לשוטרים, ארבעה שוטרים נפצעו באורח קל ונזקקו לקבלת טיפול רפואי.

טירן יא טירון.  מה עם הנוחבה?  זה היה קשה לך?  על רעש אתה מוציא 8 ניידות ועוצר 12 אורחים של חתונה??????  בבון כבר אמרנו?

 

טירן יהוד הבבון הראשי של באר שבע מטרתו להציק לציבור ולא לשרת את הציבור
טירן יהוד הבבון הראשי של באר שבע מטרתו להציק לציבור ולא לשרת את הציבור

לדברי משפחת זגורי:  “עשרות שוטרים מיחידות מובחרות פרצו לווילה. שברו את הדלת, שברו רכוש, תקפו אותנו סתם. נתנו לנו בעיטות, אגרופים, הפכו את הווילה כדי לחפש כל מיני דברים ולא מצאו כלום”, סיפר אחד החוגגים, “שוטרים ישבו על הראש של אחת החוגגות, ריססו אותנו בגז פלפל והשתמשו בטייזר, הרסו את כל הווילה. הם התנהגו בצורה ברוטאלית והרסו את מסיבת האירוסין. בושה וחרפה שככה שוטרים מתנהגים בצורה כזו אלימה. חלקנו היו צריכים ללכת לבית חולים בגלל חבלות”.

שני זגורי, אימו של עילאי, שברה את הרגל וחוגג אחר פרק את הכתף והם נזקקו לטיפול רפואי.

 

עילאי זגורי רצה להתחתן ומפקד משטרת בש טירן זגורי שלח לו 8 ניידות על רעש
עילאי זגורי רצה להתחתן ומפקד משטרת בש טירן זגורי שלח לו 8 ניידות על רעש

 

כתבה בפוסטה של מיכאל פרוסמושקין פורסם 24/11/2023

12 עצורים, בהם בני משפחתו של עבריין בכיר ועורכת דין, במהלך התקוטטות המונית עם שוטרים

המשטרה עצרה 12 חשודים, תושבי העיר באר שבע, שעל פי החשד תקפו ואיימו על שוטרים במהלך טיפול באירוע של הקמת רעש בעיר באר שבע.

 

אמש, סמוך לחצות, התקבל דיווח במשטרה על אירוע של הקמת רעש מתוך בית בשכונת נווה נוי בעיר באר שבע. על פי המשטרה, כוח שיטור של תחנת באר שבע הגיע למקום ופעל מספר פעמים במהלך הלילה להפסקת הרעש מתוך מסיבה שהתקיימה במקום. במשטרה טוענים כי במהלך הטיפול המשטרתי הושלכו לעבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת. לאחר מכן , כל פי המשטרה, מספר רב של חשודים יצאו מהבית והחלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם.

כוחות משטרה גדולים של תחנת באר שבע, יס”מ נגב ומג”ב הוזעקו למקום ופעלו להשלטת הסדר תוך כדי התפרעות המונית של משתתפי המסיבה, שהחלו לתקוף את השוטרים שהשתלטו על הפורעים וביצעו את מעצרם של 12 חשודים, בהם עורכת דין וכן בני משפחתו הקרובים של עבריין בכיר ומוכר שמרצה מאסר מזה מספר שנים במסגרת תיק פשע חמור אותו, בחשד למעורבות באירוע. כתוצאה מהאירוע נפגעו ארבעה שוטרים אשר נזקקו לטיפול רפואי.

כלל המעורבים, ביניהם שלושה קטינים, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בבאר שבע להאריך את מעצרם של תשעה תשעה חשודים, אך כבר בתחילת הדיון הושגה הסכמה בהמלצת בית המשפט לשחרורם של שישה מהחשודים, בהם עורכת הדין,  למעצר בית עד 27 בנובמבר. בעוד לגבי שלושה מהחשודים והושגה הסכמה להאריך את מעצרם: אחד עד 26 בנובמבר ושניים אחרים עד 28 בנובמבר.

עו”ד אור בן שאנן מסרה בתגובה:  “אמש בחגיגה משפחתית מצומצמת לרגל אירוסי מרשי, בטענה כי היה ״רעש״ פרצו לבית מרשי מעל 40 שוטרים ופעלו באלימות בלתי סבירה כלפי משתתפי המסיבה וזאת רק לאור הטענה כי קיימו רעש בלתי סביר. השוטרים הכו את משתתפי האירוע ללא הבחנה , נשים גברים וילדים.

רוב משתתפי האירוע נאלצו לקבל טיפול רפואי ברפואה דחופה. השוטרים הכו עצורים כשהם כבולים ולא מהווים סכנה. ריססו גז מדמיע הכו באלות ופעלו לטענתי באלימות מידתית כלל. בית המשפט צפה בסרטונים והמליץ ליחידה החוקרת על שחרורם של 9 משתתפים מתוך 12 כאשר ליתר המליץ על מעצר קצר לצורכי חקירה. אני סבורה כי לא ניתן להתעלם מהאלימות המשטרתית שהופעלה שם והיחס השונה אותו קיבל מרשי ביחס לתלונה על רעש משאר הציבור במקרה של תלונה על רעש. לא יתכן שתופעל אלימות בצורה הזו כל החומרים יועברו למחלקה לחקירות שוטרים.  כפי שטענתי בעבר אטען גם עתה כי אני סבורה שיחסו המשפחתי של מרשי  הוא זה שגרם לשוטרים לפעול כפי שפעלו וטו לא, בטח של הרעש ממסיבת האירוסין”.

 

https://posta.co.il/article/45645646-13/

 

Views: 51

5 Comments

  1. המדובר בעארסים שחושבים שמותא להם לאמלל את השכנים כי יש להם אירוע.
    סוף סוף המשטרה מבצעת את תפקידה גם מול עבריינים “קטנים”

  2. תעשו כתבה על תיק הקבלת דבר במירמה וגניבה ומרמה של אחיו הנרקומן של רוביק ראש העיירה . התיק נסגר באופן מושחת ע”י מפקד התחנה דאז אילן סופר יחד עם החוקר הצולע והנוכל איליה שרימו את המתלוננת רות ואטורי . הם חזקים ברדיפת חפים מפשע ותפירת תיקים. ביחוד אם המתלונן הוא שוטר , כלומר, משלהם. סוגרים תיקים לכל המקורבים, כגון ראש העיריה , שוטרים, עובדי ציבור. אין פלא שמחבלי חמאס טבחו בהם כשזו מומחיותם.

  3. הפושע השוטר הקפו גלוח הראש מתי צרפתי הבבון המושחת והאלים שברח ממחבלי חמאס וכעת משחק אותה גיבור, זה עוד זבל-אדם (מתוך מאות) שצמח כתופר תיקים (בעיקר לגברים בהליכי גירושין) בתחנת ב”ש ומשם עבר ליס”מ. כתבתם עליו בנוגע לתחנת שדרות שנכבשה. זהו מחבל ערבוש במדים כחולים שקיבל כדור בתחת כשברח ממחבלי חמאס. פה מופיעה תמונתו של המחבל מתי צרפתי הנשוי לזנזונת אפרת צרפתי “שומרת הנגיעה” מהעיירה אופקים ש”למדה” במכללה נחותה וכעת מוכרת את לקוחותיה מהסנגוריה הציבורית לתביעה המשטרתית שמקושרת לבעלה. הנה תמונה של המחבל הנ”ל מתוך כתבת יחסי ציבור של הדוברות נוסח גבלס המשטרתית : https://ednakarnaval.com/%d7%97%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%9c-2-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a0%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%97%d7%a0%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%98%d7%a8%d7%94-%d7%a9/

  4. כנראה רצה להציל אותו מתשלומי מזונו בעתיד ושתיקח לו את הדירה. ולכן הרסו את הוילה מראש. שלא יהיה לבחורה על מה לבנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *