EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים לכיש: דורון אילני דפק פרנסה ל 50 זונות אוקראיניות והמדינה תשכן אותן במעון נשים מוכות ב 700,000 ש”ח לחודש

דורון אילני שוטר פסיכופט מחפש כותרות על מין וזונות

לפנינו 3 ידיעות עיתונאיות ב 3 ערוצי תעמולה של המשטרה שבהן ניתן לראות איך “כתבי החדשות” משתמשים באותו סגנון תעמולתי שדובר המשטרה מפיץ להם, ומפיצים תעמולה ויחסי ציבור למשטרה.

למישהו כנראה יש אינטרס לעשות לשוטר דורון אילני יחסי ציבור ולכן הפיצו ידיעה מצחיקה כאילו “פוצחה” רשת של סרסורי זנות עם תיאורים סטראוטיפים ומילים בומבסטיות:  ניצלו 50 נשים מסכנות ממזרח אירופה, רשת מתוחכמת, “כך פוצחה התעלומה” ועוד כל מיני שטויות.

דורון אילני שוטר פסיכופט מחפש כותרות על מין וזונות
דורון אילני שוטר פסיכופט מחפש כותרות על מין וזונות

אז זהו שלא פוצח שום דבר.  דורון אילני סתם מפריע לנשים אוקראיניות מסכנות להתפרנס ואולי גם לתפוש בעל ישראלי ולהתנחל בישראל.

הרי זה לא שהן לא יודעות שהן באות להשתרמט.  אם לא בישראל הן יעשו את זה בדובאי או בברלין.  אף אחד לא מנצל אותן.  הן עושות כסף טוב והן בכלל לא רוצות שהמשטרה “תציל אותן מניצול” כי הן לא מנוצלות.

זונות גרות בבתי מלון שישראלים לא יכולים להרשות לעצמם

הכי בדיחה זה התיאורים כאילו הצילו אותם מבתי סוהר שהסרסורים החזיקו אותם.  אבל מה מתברר?  הזונות האוקראיניות גרו בבית מלון בבת ים.

מי בישראל יש לו כסף לבית מלון בבת ים?  אפילו לישראלים אין כסף לבית מלון בישראל וכולם נוסעים ליוון או סיני, והנה הזונות האוקראיניות יושבות בבית מלון, יש להם נהגי טקסי דור טו דור, והן מקבלות 50% מכל עסקה.

זה ניצול?  זה סבל?  זה חילול גוף האישה?  על הביזיון הזה השוטר עלוב הנפש דורון אילני רוצה להתפרסם????

דפנה רובין עוס זנזונת רווחה שמסתיה נשים להגיש תלונות שווא
דפנה רובין עוס זנזונת רווחה שמסתיה נשים להגיש תלונות שווא

 

דפנה רובין עוס שטנית מכניסה זונות למעונות בעל כורחן
דפנה רובין עוס שטנית מכניסה זונות למעונות בעל כורחן

 

 

עוס יפית מזרחי עובדת סוציאלית בהמת מגדר פמיניסטית רעה
עוס יפית מזרחי עובדת סוציאלית בהמת מגדר פמיניסטית רעה

דורון אילני: את הפרוטקשיין בנגב כבר מיגרת?

ומה עם כל הפרוטקשיין של הבדואים בלכיש ובדרום?  את זה הוא פיצח?????  להפריע לזונות שיושבות בבית מלון זה קל לו אבל לתפוס את הבדואים שמאיימים על בעלי העסקים?  הצחקתם אותו.

בתמונה שופטת מחוזית אורלי מור אל שהיתה פרקליטה בתפקיד של מיגור זנות.  התפקיד שלה היה לתפוס זונות זרות ובכוח להכניס אותן למעונות של נשים מוכות כדי שיחכו למשפט שבו היו אמורות להעיד נגד הסרסורים.

הבעיה היא שאף אחת מהזונות לא רצתה קשר עם אורלי מור אל.  הרוב ברחו לה מהמעונות לנשים מוכות, או שהעידו כמו שרצתה, לקחו את המענק של המקלט, נסעו לאוקראינה וחזרו מייד בחזרה לעבוד בזנות.

הנה האורלי מור אל הזאת…..  לנגוס בגזר לא היינו נותנים לה.

אורלי מור אל מסדרת לזונות הפטרים סיטונאים בפשיטת רגל
אורלי מור אל מסדרת לזונות הפטרים סיטונאים בפשיטת רגל

בכל הכתבות על הזנות משכפלים את אותם מילים בומבסטיות

שימו לב איך אותם מילים מופיעות בכל הכתבות:  “חקירה יסודית”….”הצליחו לחשוף את הרשת”…

המשפט הזה פשוט מצחיק:  “,הצליחה ימ”ר לכיש לחשוף את אופן ‘שיווק’ הנשים בישראל, באמצעות עריכת צילומים אינטימיים מקצועיים לכל אישה עם הגעתה ארצה, מתן כינוי ותג מחיר עבור השירותים המוצעים, והפצתם למאגר הלקוחות באמצעות פלטפורמות שונות”.

נו, מה רצו שלא יצלמו את הסחורה?  מספרים לציבור משהו שהוא לא יודע?  כולם ראו איך זה פועל, וכולם יודעים שלא צריך סרסור שיצלם נשים שלא רוצות להצטלם…

ונשים שרוצות חתן בג’יידייט או סטוץ בטינדר לא מצלמות את עצמן ומציעות לגברים את הסחורה?  מה ההבדל?

וכשאישה לוקחת מגבר כתובה, זה לא בגלל הסחורה שהיא הציעה לו?  מה ההבדל?

בתמונה:  ליפז סימני השוטרת הנימפומנית שדיבררה את האירוע

ליפז סימני דראג קווין מסוממת שעובדת במרחב לכיש
ליפז סימני דראג קווין מסוממת שעובדת במרחב לכיש

 

ליפז סימני בגלל קנאה ביופי של הזונות נחושה להפריע להן להתפרנס 2
ליפז סימני בגלל קנאה ביופי של הזונות נחושה להפריע להן להתפרנס 2

למה לא מפצחים את פשעי החפצת הנשים ב ONLY FANS????

כנסו ל ONLY FANS שם יש מלא בחורות שמצלמות את עצמן בכל פוזה אפשרית ועושו טונות של כסף.

לא שמענו על מעצרים של נשים ישראליות שמציעות את עצמן ב ONLY FANS כי על הנשים האלה אי אפשר לכתוב שהן מנוצלות, ושצילמו אותן בעל כורחן, ושהן מסכנות.

בפשיטה מצאו 400,000 ש”ח.  עלק כנופיה של “15 פושעים” ומצאו רק 400,000 ש”ח.  כלומר על כל חשוד בממוצע 26,666 ש”ח.  על זה בזבזו כסף של חקירה יסודית?  אפילו החילוט לא שווה את ה”מבצע”.

אלו כתבות חירטוטים להאדרת שמו של איזה סתום בלום שכנראה חושק באיזה קידום.  אלא מאי?  האוקראיניות יצטרכו מצוא מדינה אחרת לעבוד בה.  בזנות כמובן.

הסרסורים מנצלים את הזונות או שאולי להיפך?

תראו איזה משפט מצחיק:  “כאשר העבריינים ניצלו את מצבן האישי והכלכלי לרווחתם האישית, תוך שהם מתייחסים אליהן כסחורה בשוק של אספקת שירותי ומין וכך אף הציגו אותן ללקוחות”.

סליחה?  הזונות מקבלות שירותי כניסה לישראל VIP, עם נהגי מוניות ושהיה במלונות שישראלים לא יכולים להרשות לעצמם, וזה ניצול?  ידוע שהזונות מקבלות 40%-50% מהסשן.  הן חוזרות לאוקראינה וקונות בתים ודירות שבישראל ישראלים יכולים רק לחלום עליהם, ועל זה כותבים בעיתון שהנשים מנוצלות?????

שימו לב למשפט הבא:  “הנשים אף עבדו בזנות במשך שמונה ותשע שעות ביום“. 

 

נו?  אז מה?  הן לא באו לישראל לשתות קפה בבתי קפה.  הן באו לחסוך.  סטאז’ים ברפואה עובדים במשמרות של 16-20 שעות ברצף והם לא מתלוננים.  מלצרים לפעמים עובדים 12 שעות ברצף.  מה כל כך בומבסטי בזה שהן עובדות במשמרת של 8-9 שעות?   את מי זה מרשים?  זה רק מראה שהן מבוקשות ועושות הרבה כסף.     

בתמונה:  אחד השוטרים שפיצח את הכנופיה.  שלחו אותו להזמין זונות למציצה בדירה שכורה ע”י המשטרה ולצלם אותן.

שוטר רוסי מאשדוד קיבל משימה לקבל מציצות בבתי זונות
שוטר רוסי מאשדוד קיבל משימה לקבל מציצות בבתי זונות

עלות העדויות למשפט: שיכון הזונות במעון נשים מוכות 700,000 ש”ח בחודש!!!!

וכל המבצע המטופש הזה שעלה כל כך הרבה כסף יעלה עכשיו עוד יותר כסף.  עכשיו המדינה תצטרך לדאוג לזונות האלה.

 

במקום מלונות בבת ים ישימו אותם במעונות לנשים מוכות.  שם המעון גובה 14,000 ש”ח לחודש על כל אישה.  נראה לכם שמישהי שהורגלה ללוקסוס ונהג פרטי תסכים לשרוץ במעון של פמינאציות????

הרי צריך להחזיק את הזונות איפה שהוא עד שיתחיל המשפט והן תצטרכנה להעיד…..  ישימו 50 זונות במעונות לפי 14,000 ש”ח כל חודש, זה כבר 700,000 ש”ח כל חודש.  המשפט יתחיל עוד שנה.  כמה זה יעלה למדינה?

כתבה של אביר מור, חדשות סרוגים, פורסם 19/4/2023

משטרת ישראל עצרה 15 חשודים בחשד לסחר בנשים

משטרת ישראל עצרה היום (ד’), כ-15 חשודים שניהלו רשת של סחר בנשים. על פי החשדות, הרשת פעלה להבאת נשים ממדינות חבר העמים ארצה על מנת להעסיקן בשירותי מין

לאורך החודשים האחרונים, התנהלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש חקירה סמויה בליווי יחידת יהלום של רשות המיסים ופרקליטות דרום לאחר שעל פי החשד, אותרה פעילות של רשת לסחר בנשים.

הכנופיה החשודה, הביאה נשים ממדינות חבר העמים על מנת לסרסר בהן ולהעסיק אותן בתחום שירותי המין.

לאחר חקירה יסודית הצליחו בימ”ר לכיש לחשוף את הרשת שבראשה עומדים 4 חשודים.

 

ברק מרדכי שוטר משועמם משטרת לכיש מזמין זונות לדירתו כדי להפליל אותן
ברק מרדכי שוטר משועמם משטרת לכיש מזמין זונות לדירתו כדי להפליל אותן

הרשת כללה בין היתר: אנשי ניהול כספים, מלונות לשיכון הנשים, מערך נהגים שהסיעו את הנשים לבתי ‘הלקוחות’, מערך ‘שיווק נשים’, איתור וניהול קשרים עם לקוחות וניהול קשרים עם גורמים עבריינים מחו”ל על מנת לאתר נשים ולהביא אותן לארץ.

בנוסף ,הצליחה ימ”ר לכיש לחשוף את אופן ‘שיווק’ הנשים בישראל, באמצעות עריכת צילומים אינטימיים מקצועיים לכל אישה עם הגעתה ארצה, מתן כינוי ותג מחיר עבור השירותים המוצעים, והפצתם למאגר הלקוחות באמצעות פלטפורמות שונות.

הבוקר (ד’), פשטו שוטרי ימ”ר ויס”מ לכיש יחד עם כוחות נוספים של המחוז הדרומי, על בתיהם של 15 חשודים במרכז הארץ וכן על בתי המלון השייכים לחלקם במרכז הארץ.

החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה ונתפס בנוסף גם סכום כסף של כ-400 אלף ש”ח במזומן ומטבע זר וחמישה רכבים.

החשודים הובאו לחקירה בימ”ר לכיש בגין עבירות של סחר בבני אדם, גרימת עזיבת מדינה, סחר בסמים, הלבנת הון ועבירות נוספות, ובהמשך יובאו בפני בימ”ש השלום באשקלון לדיון הארכת מעצרם.

מפקד ימ”ר לכיש, סנ”צ דורון אלוני התייחס הבוקר לפרשייה:

“מדובר באחת מהפרשיות המשמעותיות והערכיות שנוהלו בימ”ר לכיש בשנים האחרונות, לאור העובדה שמדובר בעבירות חמורות של סחר בבני אדם בכלל ובנשים בפרט, כאשר העבריינים ניצלו את מצבן האישי והכלכלי לרווחתם האישית, תוך שהם מתייחסים אליהן כסחורה בשוק של אספקת שירותי ומין וכך אף הציגו אותן ללקוחות. הצלחנו בעקבות מידע מודיעיני, לחשוף לאט לאט את גודלה של הרשת, שאף בשלבי החקירה הסמויה המשיכה להתפתח, כשלכל אחד מהמעורבים תפקיד מוגדר, החל מאיתור הנשים הקורבנות בחו”ל והבאתן ארצה, יצירת מערך שיווקן ללקוחות, וגביית הכספים והלבנתם. מדובר בתעשייה שיש בה כסף רב וביכולתה באמצעות ניהול רשת כמו זו שחשפנו, לגלגל עשרות מיליוני שקלים לאורך מספר שנים.”

הדס דניאלי ילין, מנכל”ית שדולת הנשים, מגיבה לחשיפה של רשת סחר בנשים היום:

הפרסום אודות רשת סחר בנשים מטריד מאוד. עד מתי נמשיך לראות כותרות כאלה? ניצול של נשים מוחלשות שהוברחו תחת שמות בדויים וביצוע עבירות כל כך קשות בהן, בעוד שהן מסוממות וחסרות כל שליטה. וכל זה דרך מערך שלם שלוקחים בו חלק עשרות אנשים מנהגים ועד לבעלי מלונות. שפל מוסרי שקשה לתאר.

 

כואב לנו לראות שהרשת הזו התגלתה רק עכשיו, ואנחנו קוראות לרשות האוכלוסין וההגירה וליחידת הסחר בבני אדם במשרד המשפטים לחדד את נהלי הכניסה לארץ וזיהוי מקרים חשודים.

 

הדס דניאלי ילין בהמת מגדר קלינית מנכלית שדולת הווגינות
הדס דניאלי ילין בהמת מגדר קלינית מנכלית שדולת הווגינות

https://www.srugim.co.il/785557-%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A2%D7%A6%D7%A8%D7%94-15-%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%A9%D7%93-%D7%9C%D7%A1%D7%97%D7%A8-%D7%91%D7%A0%D7%A9

השוו לכתבה של מתן צורי בידיעות אחרונות פורסם 19/4/2023
מתן צורי עיתונאי זבל מחרטט ליקוקים לדוברות המשטרה
מתן צורי עיתונאי זבל מחרטט ליקוקים לדוברות המשטרה

צילומים עם הנחיתה – ו”שיווק” ללקוחות | כך פעלה רשת הסחר בנשים

שעות לאחר מעצרם של 15 חשודים, נחשפים פרטים על הרשת שעבדה במשך שנים – וגלגלה מיליונים. כדי “לשווק” את הנשים הצעירות שהגיעו לישראל, לרוב מכפרים עניים באוקראינה ובלארוס, היה מגיע למלון שלהן צלם מקצועי – ומצלם אותן. לידי ynet הגיעה שיחה עם לקוח: “יש לי מה שאתה אוהב”

רשת הסחר בנשים מבלארוס ומאוקראינה שנחשפה אתמול (רביעי) לאחר מעצרם של 15 בני אדם החשודים בסחר לצורכי זנות פעלה במשך שנים בישראל – וגלגלה מיליונים. בראש הרשת עמדו שני זוגות, בעל ואישה, ובן ובת זוג מהדרום. יחד עם אחרים הם יצרו קשר עם גורמים עבריינים בבלארוס ואוקראינה שהיו מאתרים עבורם נשים צעירות, מרביתן בשנות ה-20 לחייהן וכולן ממעמד סוציו-אקונומי נמוך שמתגוררות בחלקן בכפרים עניים.
העבריינים היו שולחים את הנשים לישראל עם ויזת תייר, וכל אחת מהן קיבלה “שם בדוי” והוצמד לה מחיר, ובכך היו “משווקים” אותה באתרים שונים. בחלק מהמקרים, חברי הרשת אף סיפקו לנשים סם מסוג קריסטל, כדי שיוכלו להיות קורבנות של מספר רב של גברים באותו היום. בחלק מהמקרים, הנשים אף עבדו בזנות במשך שמונה ותשע שעות ביום. חברי הרשת נהגו גם להתפאר בכל פעם כשהייתה מגיעה “סחורה חדשה” לישראל, ובכך קידמו את שיווק הנשים.
כשהצעירות היו מגיעות לישראל הן מיד נשלחו לשני מלונות בבת ים. אל המלון הגיע צלם מקצועי, שעשה להן בוק תמונות מפתות לצורך “שיווק”. בידי המשטרה, כך נודע ל-ynet, אלפי תמונות כאלה. לאחר שהכול היה מוכן החשודים היו שולפים את “בנק הקליינטים” שלהם ומתחילים להציע את אותן קורבנות.
בשיחה שהגיעה לידי ynet פונה אחד החשודים ללקוח וכותב לו: “יש לי משהו שאתה אוהב”. הלקוח שואל: “יש חדשות?”, והוא בתגובה שולח תמונת עירום של אחת הצעירות. לאחר שהלקוחות קבעו פגישה עם מנהלי הרשת, הן היו נשלחות במוניות לספק שירותי מין – ובסוף היום חזרו למלונות.
תיעוד שיחה בין בעל רשת הסחר לאחת הנשים
על פי הערכות מדובר ברשת שפעלה כאמור שנים, ורק לפני כמה חודשים הגיע מידע לידי ימ”ר לכיש שפתחה בחקירה. באחד המקרים סיפרה אחת הנשים כי קיבלה משכורת של מיליון רובל. “הם שלטו בנשים. הן כל הזמן היו תחת פיקוח של חברי הרשת מחשש שיברחו. היו גם כאלה שהצליחו לברוח ושבו לארצן”, סיפר גורם בחקירה.

ועוד גרסה של אותה הודעת דוברת משטרה בתחפושת של ידיעה עיתונאית בפעם במקומון אשדוד

תושב אשדוד וזוגתו חשודים שעמדו בראש רשת להברחת נשים לצורכי זנות

בתום חקירה סמויה של היחידה המרכזית בלכיש, כוחות המשטרה פשטו הבוקר על בתיהם של 15 חשודים בניהול ומעורבות ברשת שפעלה לסחור בנשים בארץ ובחו”ל במטרה להעסיקן במתן שירותי מין

היחידה המרכזית של מרחב לכיש, ניהלה לאורך החודשים האחרונים חקירה סמויה בליווי יחידת יהלום של רשות המיסים ופרקליטות דרום, לאחר שעלה החשד לפעילותה של רשת לסחר בנשים, הפועלת לייבא נשים מחו”ל בדגש על מדינות מחבר העמים, לשכן אותן בישראל ולסרסר בהן למטרת שרותי מין.

עם התקדמות החקירה הסמויה, הצליחה ימ”ר לכיש בסיוע יחידות של המחוז הדרומי, לחשוף את הרשת שבראשה עומדים 4 חשודים וחשודות, שהפעילו באופן היררכי ומאורגן חשודים נוספים בעלי תפקידים שהוגדרו להלן: אנשי ניהול כספים, בעלי מלונות לשיכון הנשים, תפעול מערך נהגים להסעת הנשים לבתי “הלקוחות” ברחבי הארץ תוך פיקוח על ‘עבודתן’ וגביית הכספים, תפעול מערך ל’שיווק’ הנשים, איתור וניהול קשרים עם לקוחות וניהול קשרים עם גורמים עבריינים בחו”ל לאיתור הנשים והבאתן ארצה.

בנוסף, הצליחה ימ”ר לכיש לחשוף את אופן ‘שיווק’ הנשים בישראל, באמצעות עריכת צילומים אינטימיים מקצועיים לכל אישה עם הגעתה ארצה, מתן כינוי ותג מחיר עבור השירותים המוצעים, והפצתם למאגר הלקוחות באמצעות פלטפורמות שונות.

הבוקר, פשטו שוטרי ימ”ר ויס”מ לכיש יחד עם כוחות נוספים של המחוז הדרומי, על בתיהם של 15 חשודים וחשודות (שנות 30-50, אשדוד, בת ים, ראשל”צ) וכן על בתי המלון השייכים לחלקם במרכז הארץ, עצרו אותם לחקירה ותפסו מעל 400 אלף ש”ח במזומן ומטבע זר, ו 5 רכבים שלפי החשד שימשו אותם, ובגינם החל הליך חילוט.

ג'יאר דוידוב שוטר משועמם (משטרת לכיש) מזמין זונות לדירתו כדי להפליל אותן
ג’יאר דוידוב שוטר משועמם (משטרת לכיש) מזמין זונות לדירתו כדי להפליל אותן

החשודים הובאו לחקירה בימ”ר לכיש בגין עבירות של סחר בבני אדם, גרימת עזיבת מדינה, סחר בסמים, הלבנת הון ועבירות נוספות, ובהמשך יובאו בפני בימ”ש השלום באשקלון לדיון הארכת מעצרם.

מפקד ימ”ר לכיש, סנ”צ דורון אלוני התייחס הבוקר לפרשייה: “מדובר באחת מהפרשיות המשמעותיות והערכיות שנוהלו בימ”ר לכיש בשנים האחרונות, לאור העובדה שמדובר בעבירות חמורות של סחר בבני אדם בכלל ובנשים בפרט, כאשר העבריינים ניצלו את מצבן האישי והכלכלי לרווחתם האישית, תוך שהם מתייחסים אליהן כסחורה בשוק של אספקת שירותי ומין וכך אף הציגו אותן ללקוחות.

הצלחנו בעקבות מידע מודיעיני, לחשוף לאט לאט את גודלה של הרשת, שאף בשלבי החקירה הסמויה המשיכה להתפתח, כשלכל אחד מהמעורבים תפקיד מוגדר, החל מאיתור הנשים הקורבנות בחו”ל והבאתן ארצה, יצירת מערך שיווקן ללקוחות, וגביית הכספים והלבנתם.

מדובר בתעשייה שיש בה כסף רב וביכולתה באמצעות ניהול רשת כמו זו שחשפנו, לגלגל עשרות מיליוני שקלים לאורך מספר שנים”.

https://www.kan-ashdod.co.il/law/125021

ליאור בן סימון היה דובר משטרת לכיש הזמין זונות כדי להפליל אותן
ליאור בן סימון היה דובר משטרת לכיש הזמין זונות כדי להפליל אותן

כדי להבין עד כמה קל להיות כתב משטרה. עיינו בקישור הזה שזה הודעת הדוברות המשטרתית.  פשוט מעיינים ומעתיקים.  זו הסיבה שכל הכתבות נראות אותו דבר.  העתק הדבק.

https://www.gov.il/he/departments/news/police_20-04-23_lachish

 

בתמונה צייד הזונות הראשי של תל אביב צחי טל ראש מפלג ה”מוסר”

 

צחי טל המשטרה משלמת לו להפריע לזונות להתפרנס
צחי טל המשטרה משלמת לו להפריע לזונות להתפרנס

 

 

בתמונה:  עו”ד פמיניסטית מהשדולה להרעה לזונות להתפרנס, ניצן כהנא

ניצן כהנא הקדישה חייה הפריע לזונות להתפרנס
ניצן כהנא הקדישה חייה הפריע לזונות להתפרנס

 

Views: 284

One Comment

  1. ניתוח נכון ממש ” פיצוח”. גם ילד בכיתה ח’ היה מפתח את זה . במקום לתת לנשים להתפרנס בכבוד מחפיצים אותם בתשקורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *