EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים משגב: השוטרים תמיר ארד ומירב וגנר לכדו 65 ילדים פלסטינים מקבצי נדבות והחרימו 92 ש”ח לכל ילד. תעמולת זבל על מיגור פשיעה

השוטר תמיר ארד ממגר פשיעה תפס 7 ילדים פלסטינים מקבצי נדבות והחרים 92 שח

אחת לשנה נזכרת הדוברות של המשטרה להוציא מהנפתלין את הכתבות הממוחזרות על “מבצעים לחיסול תופעת הקבצנות”.  הכתבות האלה מפורסמות כמעט כל שנה באותו נוסח, ותמיד מדובר במבצע בומבסטי שהציבור צריך להודות למשטרה על המבצעים היפים שלה ששומרים עלינו מפני עבריינים.

בתמונה:  השוטר רועי ארד שהזמין את כתבת התעמולה על תפיסת ילדים פלסטינים שמקבצים נדבות, והחרים לכל ילד 92 ש”ח!!!!

 

השוטר תמיר ארד ממגר פשיעה תפס 7 ילדים פלסטינים מקבצי נדבות והחרים 92 שח
השוטר תמיר ארד ממגר פשיעה תפס 7 ילדים פלסטינים מקבצי נדבות והחרים 92 שח

נו…  באמת.  בואו נסתכל על כתבה כזו לדוגמא בסגנון העתק הדבק של אמיר זוהר.  הוא כותב שיחידת השיטור של עראבה עצרה 65 קבצנים.  אבל, המשטרה לא “עצרה” אותם.  המשטרה הכניסה אותם לניידות, הובילה אותם לגבול עם פלסטין ומסרה אותם לרשויות הפלסטיניות.  המשטרה גירשה מישראל מקבצי נדבות.

בכלל הקבצנים האלה הם לא מבוגרים.  אלה ילדים בני 7 עד 14 וכולם מפלסטין.  כולם מסתננים דרך חורים בגדר וכל פעם שמחזירים אותם למדינת פלסטין, למחרת הם חוזרים דרך חור אחר בגדר בשיטת הדלת המסתובבת.

שימו לב לתוצאות מרטיטות הנפש:  החרימו 6,000 ש”ח שהילדים המסכנים אספו.  וואי.  עדנה ממש מתרגשת.  המזוודות מקאטאר שמגיעות לחמאס בעזה מכילות 600 מיליון דולר כל חודש וכולן מופנות לייצור רקטות, ואנו אמורים להתרגש מההודעה של מפקד משטרת משגב תמיר ארד שהוא החרים למסכנים פלסטינים שאין להם מה לאכול 6,000 ש”ח?

תמיר ארד מתגאה שהחרים 92 ש”ח מכל ילד שלא יוכל לאכול

למה הרשע הזה?  למה להחרים להם את הכסף?  אנשים תרמו להם את זה מרצון.  אף אחד לא התלונן.  הילדים ומשפחותיהם רעבים.  למה לא נותנים להם לקחת את הכסף???  אפשר לחשוב איזה “שלל” מרשים…. 6,000 ש”ח לחלק ל 65 קבצנים זה 92 ש”ח שהיה לילד הקבצן בכיס…. נו ובשביל זה צריך לכתוב זכ”ד, למלא טופס החרמה ולבזבז זמן?

שיבוש תודעה: תפיסת ילדים קבצנים זה ממגר טרור פלסטיני??? חחח

והכי עלוב ופטתי זה הניסיון לשנות נרטיב ולגרום לציבור הקוראים לחשוב שזה חלק מהמאבק בטרור הפלסטיני. “המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה כדי לסגור צינור כספי נוסף לעברייני האזור”.  נו… באמת.  זה סוגר צינור כספי לעבריינים?????

סורי.  אבל זו לא עבריינות.  זו מסכנות…. הילדים הפלסטינים האלה מסכנים.  אין להם מה לאכול.  ועליהם בונה משטרת ישראל תעמולה מגעילה שהמשטרה ממגרת ארגוני פשיעה????  ביזיון.

 

 

מירב וגנר סגנית מפקדת על תחנת משרד צדה ילדים פלסטינים רעבים
מירב וגנר סגנית מפקדת על תחנת משרד צדה ילדים פלסטינים רעבים

 

וזו הדוברת של מחוז צפון במשטרה, לאה לשם, שהפיצה את השטויות.

לאה לשם דוברת המשטרה בצפון מחרטטת חירטוטים על מיגור פשיעה
לאה לשם דוברת המשטרה בצפון מחרטטת חירטוטים על מיגור פשיעה

 

 

ראו כתבה באתר של אמירה זוהר |פוסטה” פורסם 4/7/2021

12 מקבצי נדבות פלסטינים נעצרו בעיר עראבה.  מאז תחילת השנה נעצרו בעיר 65 קבצנים והוחרמו יותר מ 6,000- שקל.

המשטרה: “עבריינים מנצלים נשים וקטינים ושולחים אותם לעמוד שעות בשמש”

המשטרה ערכה ביום חמישי פעילות בגזרת העיר עראבה שבצפון נגד תופעת מקבצי הנדבות בעיר – קבצנים שהתמקמו בצמתים וברחובות מרכזיים, תוך הפרעה לתנועה וסיכון עצמם ומשתמשי הדרך.  עוכבו לחקירה 12 חשודים, כולם פלסטינים, מתוכם
שבעה קטינים.

לאחר חקירה הועברו החשודים למעבר הגבול כדי להעבירם בחזרה לשטחי הרשות הפלסטינית, לאחר תאום עם גורמי ביטחון ורווחה.
“חשוב לציין שפעמים רבות אותם קבצנים משמשים כצינור נוסף למחוללי פשיעה באזור”, אומרים במשטרה, “עבריינים אלו מנצלים נשים וקטינים, שולחים אותם לעמוד שעות רבות בשמש הלוהטת ועל שפת הכביש, תוך סיכון ממשי לבטיחותם ולבריאותם”.

במשטרה אומרים עוד, כי מתחילת שנת 2021 עצרו שוטרי השיטור העירוני בעראבה 65 קבצנים והחרימו יותר מ 6,000- שקל שאספו. “משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד תופעת הקבצנים שגורמת לניצול של קטינים ונשים על ידי מחוללי פשיעה – ומעמידה
את הקטינים בסכנת חיים על כבישי ישראל. המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה כדי לסגור צינור כספי נוסף לעברייני האזור”, נמסר מהמשטרה.

 

https://posta.co.il/article/78988-2/

Views: 87

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *