EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים פ”ת שי שטמר וברק צברי: וידאו בית ספר לחקירות משטרה חובה לכל סנגור הדרכה מאלפת איך לענות לשוטרים ע”י אמיר מלמד

לפנינו תיעוד של חקירת אזרח, אמיר מלמד, בחשד של איומים כנגד שופטת משפחה מפ”ת שגרה בקרית אונו.  החקירה צולמה כשהשוטרים יודעים שהנחקר מצלם אותם וגם מתייחסים לכך. הם לקחו לו את הטלפון כדי שלא יצלם, אבל היתה מצלמה מעלי אקספרס בצד שהמשיכה להקליט.

זה ממש בית ספר לחקירות משטרה, איך להתמודד מול שוטרים תופרי תיקים.  אשכרה איך בן אדם צריך להתמודד עם בבון משטרה.  לצפות ולהתמוגג.  

אמיר מלמד הגיש תלונה כנגד השופטת במשטרת פ”ת על השופטת עדית בן דב ג’וליאן שהיא מושחתת ומאיימת עליו. הוא קבע תור עם שוטר בשם אלמא, וכשהגיע לבדוק סטטוס, קפץ עליו השוטר שי שטמר לחקירה על איומים כנגד השופטת מעצם הגשת התלונה נגדה…

 

מכל מלמדיי השכלתי

כל המעוניין ללמוד איך צריך להתנהג בחקירה עם תופרי תיקים מוזמן לצפות באמיר מלמד והתנהגותו. כל דבר שהשוטר עושה או אומר, הוא מתנגד. הוא דורש לרשום בפרוטוקול שהשוטרים תופרים לו תיק, שלא מיידעים אותו מה מספר התלונה, מי התלונן ומתי, לא מיידעים אותו אם בכלל בדבר זכותו לא לשבת בתחנה ומה יקרה אם יקום וילך, לא מסבירים לו למה לא שלחו לו הזמנה מסודרת.

הכי בידור זה כשאמיר מלמד דורש כי השוטרים יגשו לפוליגרף על חשבונו שיוכיח כי הם מעולם לא תפרו תיק, והם מסרבים.  משמע….  הם באבו אבוהה תופרים תיקים.

בקיצור, את החקירה הזו צריך כל סנגור פלילי להראות ללקוחות שלו כדי ללמד אותם איך להתנהג עם שוטרים בחקירה.

איך מתלונה על שופטת המשפחה המתלונן הפך חשוד באיומים????

בדיונים “המשפטיים” של אמיר מלמד בבית המשפחה בפתח תקווה הותקף אמיר על ידי השופטת עידית בן דב ג’וליאן על רקע היותו זכר הנלחם על זכותו להיות אב לילדיו.

אצל שופטות פמיניסטיות לא מקובל שאבא נלחם על ילדיו, והדבר לא הולם את “ערכי בית המשפט בציון”.  אב שנלחם על זכותו להיות הורה שוויוני אוכל חרא.

לאחר שאמיר חש שחייו בסכנה לאור התנהלותה העבריינית של השופטת, הגיש אמיר מלמד תלונה במשטרה ואל התלונה צירף מכתב המגבה את תלונתו.  מדובר בשופטת בדרכי רמיה ושוחד (באמצעות כינוס נכסים) שבמקום לשפוט על פי חוקי מדינת ישראל היא שופטת על פי כללים פמינאציים בלתי כתובים הסותרים את הוראות המחוקק.

תלונתו נגד השופטת נבדקה על ידי יועמ”ש משטרת הבבונים גדי בש (בש זה ראשי תיבות גדי הוא הבעיה שלך), והוא זה שהורה לזמן את אמיר לסור למשטרה לחקירה על התלונה שהגיש.

בתמונה:  הבבון גדי בש, משטרת פ”ת

גדי בש (בעיה שלך) יועמ"ש משטרת פ"ת, עארס ושוטר חרא שקרן פתלוגי ומגינם של עבריני המשטר במרחב שרון
גדי בש יועמ”ש משטרת פ”ת, עארס ושוטר חרא שקרן פתולוגי ומגנם של עברייני המשטר במרחב שרון

 

המתלונן אמיר מלמד הפך ממתלונן לחשוד

אל אמיר נשלחו שני זימונים אך הוא לא מצא את הזמן לסור אל התחנה.  ביום 29.5.2022 עת הגיע אמיר לתחנת משטרת פתח תקווה לצורך בירור סטאטוס תלונתו הוא נתקל במפקד משטרת פ”ת בפועל מר גדי בש (שהוא למעשה היועמ”שית של התחנה). גדי בש הורה לשוטריו לעכב את אמיר לחקירה.

השוטר שי שטמר קפץ על אמיר והורה לו להתלוות אליו. כאשר נכנסו למשרדו הורה לו לשבת והודיע לו כי הוא מצוי בחקירה.

אמיר סירב להיחקר ועמד על זכותו לסרב להיחקר, כאשר שי שטמר החוקר מסרב לענות לשאלותיו מכוח איזה חוק שי שטמר מנסה לאנוס אותו להיחקר.

שי שטמר שוטר ממשטרת הבבונים פ"ת חוקר שעושה את העבודה המלוכלכת לבוס גדי בש
שי שטמר שוטר ממשטרת הבבונים פ”ת חוקר והזונה שעושה את העבודה המלוכלכת לבוס גדי בש

בשלב מסויים שי שטמר הודיע לאמיר שהוא מעוכב, ומשכך אינו יכול לעזוב את המקום.

במהלך “החקירה” שי סבר כי אמיר מקליט אותו, ובסיוע שוטר נוסף בתחנה ברק צברי לקחו השניים מאמיר את מכשיר הטלפון שלו, למרות שכמעוכב ואף כנחקר אין המשטרה רשאית להחרים לו את מכשיר הטלפון.

ברק צברי בבון ממשטרת פ"ת שוטר בריון ואלים ששם זין על החוק ואוהב לאיים על אזרחים, תימני שמכר את נשמתו למשטר של השטן הישראלי
ברק צברי בבון ממשטרת פ”ת שוטר בריון ואלים ששם זין על החוק ואוהב לאיים על אזרחים, תימני שמכר את נשמתו למשטר של השטן הישראלי

 

השוטר שי שטמר מסרב ליידע מה הסמכות לכפות תשובה לשאלות

לאורך כל ניסיון החקירה אמיר עמד על זכותו וסירב לשתף פעולה עם החוקר.

על כל אזרח להצטייד במכשירי הקלטה כדוגמת אלו בהם המשטרה משתמשת, וזאת לצורך הגנה עצמית.

משטרת ישראל הינה משטרה עבריינית.  לאזרח שייפגע משוטרים מושחתים כדוגמת שי שטמר וברק צברי אין לאן לפנות ואין למי להתלונן, כי גם הפרקליטות ובתי המשפט וגם מח”ש משתפים פעולה כנגד אזרחי מדינת ישראל.

מי זאת בהמת המגדר עידית בן דב ג’וליאן?  

שופטת נוחבה פמיניסטית מצויה.  אין לה מזג שיפוטי ואת הקריירה שלה לשפיטה היא עשתה כפי הנראה דרך המיטה כמו רוב הפמיניסטיות שהשכל שלהן הוא בין הרגליים.  בנרתיק.

צפו כאן כיצד עידית בן דב ג’וליאן מזייפת דיונים משפטים באולמה.

https://rumble.com/v4lafjx–9-3-2022.html

להלן הזימונים לחקירה שנשלחו אל אמיר והעתק תלונתו:

העתקי הזימונים שנשלחו לאמיר מלמד לסור למשטרה לחקירה בשל התלונה שהגיש כנגד השופטת עידית בן דב גוליאן והעתק תלונתו למשטרה
Views: 529

8 Comments

  1. יהיה מועיל אם הכתב היה מצרף תגובה מעורך דין על מה חוקי ומה לא חוקי כי אחרת כתבות כאלה כאלה הן סתם רוח

    הערת מערכצ:
    מסתובבת ברשת רשימה שהכין עו”ד קובי שקלאר. נשתדל לעדכן את הכתבה בקרוב עם הרשימה הזו.

  2. בבקשה תעשו כתבה על העארס הבבון מאיר סיידה, חוקר עבריין ממשטרת באר שבע.

    הערת מערכת:
    ואיך נעשה את זה בלי ראיות?
    [email protected]

  3. איפה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אבי חוק האיזוק האלקטרוני ואליל האבות הגרושים

  4. חבורת מושחטים מניקים קוקסינלים צריך לדקור את השוטרים מחוץ לעבודה! ואז השרמוטות ילמדו לקח לא לשתף פעולה עם הפמניאציות המתבוללות. כמו שהשוטרים מפחדים מעבריינים ערבים ימח שמם צריך להתחיל לדקור אותם שיפחדו מהיהודים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *