EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משימה 4 טירפוד קידום כנופיית “הכוס של נוס” אליה נוס, רבקה מקייס עינת רון וליאת יוסים אשר קשרו קשר פלילי לסייע לחטיפת הבן של אריאל פורמנובסקי למעון נשים “מוכות” ע”י מנהלת מדור פלילי בעליון אודליה אבגי

ליאת יוסים תפרה תיקים למי שכתב ביקורת על שופטים

בנובמבר 2020 מתכנסת הועדה למינוי שופטים אשר בסמכותה גם להדיח שופטים. התנועה למען איכות השפיטה בישראל בהנהגת יהונתן קפאח פנתה לוועדה על מנת לדון בקנוניה שנרקמה בין השופטות אליה נוס, עינת רון ורבקה מקייס לסייע למזכירה בבית המשפט העליון אודליה אבגי לחטוף קטין בן שנתיים לתוך מעון לנשים מוכות, ולמנוע מאביו של הקטין כל אפשרות להביא את החוטפת אודליה אבגי למשפט צדק.  בפניה התבקשו חברי הועדה הנכבדים לדון בעניינן של שלושה שופטות שהקימו כנופיה: עינת רון, רבקה מקייס ואליה נוס.  שלושתן מעורבות בקנוניה פמיניסטית לפגוע באריאל פורמנובסקי מנכ”ל התנועה למען איכות השפיטה בישראל. 

בתמונה: רבקה מקייס השופטת הכי איומה, הכי פמינאצית והכי אכזרית במדינת ישראל

הרקע לתלונה זו הוא הפסדה של מזכירה בכירה בבית המשפט העליון, מנהלת מדור בשם אודליה אבגי בבית המשפט, אשר ב 20/7/2016 השופטת אליה נוס פסקה משמורת משותפת חצי חצי ואסרה על אבגי להעביר את הקטין אברהם פורמנוסקי לירושלים. כדי לטרפד את פסק הדין מבלי לערער עליו נכנסה אבגי למעון לנשים מוכות מבלי להיות אישה מוכה, תוך שהיא מצהירה בפה מלא שמעולם לא הוכתה. על רקע זה התגייסו כל שלושת השופטות הללו אליה נוס, אודליה אבגי ורבקה מקייס יחד עם עובדת הנהלת בתי המשפט ליאת יוסים, ה”ממונה על הכפשות שופטים”, לטרפד את כל ניסיונותיו של האבא אריאל פורמנובסקי להוציא את הילד שלו מהמעון אליו נחטף בעל כורחו. 

השופטת אליה נוס סירבה לקיים שימוע בענין החטיפה וסירבה לשמוע הוכחות.  כל הבקשות והתביעות שהגיש לה אריאל (הביאס קורפוס, הוראה לסיוע המשטרה, סנקציות כספיות וכו) כולן נדחו בלך ושוב ע”י השופטת אליה נוס (הידועה בשם “נוס דה כוס”), ומאז 4 שנים השופטת סירבה לקיים דיון הוכחות, ובסופו של דבר ניצלה איחור של 18 דקות לבית המשפט, העבירה את המשמורת לאבגי והטילה על אריאל 15,000 ש”ח הוצאות. כך מתנהגות כלבות בנות שטן שמשמשות שופטות בישראל.  

יתרה מכך שופטת זו, אליה נוס, הגישה נגד אריאל תלונת שווא במשטרה כאילו הוא ארגן לה הפגנה של אבות זועמים שהגיעו לביתה וקראו קריאות בגנותה על כך שהיא פושעת נגד גברים, ושהיא גרמה ללא מעט גברים לקפוץ למותם מגשר בילינסון. במאמר מוסגר נציין שאכן יש עדויות למספר לא מבוטל של גברים שקפצו למותם מגשר בלינסון אחרי דיון/זיון אצל אליה נוס.

בסרטון זה תוכלו לראות עוד אבא – מיכאל זמנסקי המעיד על עלילותיה של נוס דה כוס:

השופטת רבקה מקייס ידועה החל משנת 2007 כפמיניסטית רדיקלית המתעללת בכל גבר שנופל בציפרני הטרף שלה.  היא מטילה הוצאות אסטרונומיות (60,000 ש”ח, 70,000 ש”ח והיד נטויה), מורחת דיונים במשך שנים ופוסקת תמיד לטובת האישה.  בסופו של כל תיק אצל מקייס הגבר נשאר עם התחתונים בלבד. ראו כתבה שפורסמה עליה כבר בשנת 2007 אצל יואב יצחק https://בלעדי: פרשת ‘השופטת הנוקמת’ – News1https://רבקה מקייס השופטת הנוקמת בגברים

השופטת עינת רון ידועה כשופטת הבית של הנהלת בתי המשפט והחונטה המשפטית.  אליה מגיעים כל התיקים שהמערכת חפצה להשתיק אותם או לתפור אותם.  למשל תיקו של השופט שמאי בקר שהתעלל מינית בביתו הגיע אליה כדי שיוצא צא”פ במהירות הבזק.

בתאריך 18/2/2017 קיימו שלושת השופטות שיחת קונפרנס עם ליאת יוסים מהנהלת בתי המשפט ושלחו אותה להגיש תלונות במשטרה על מנת לחבל באריאל פורמנובסקי בבא כוחו (עו”ד יניב מויאל).  נדיר ביותר לגלות אירועים כאלו שמתרחשים בשיחות טלפון ולא מתועדים בשום מקום. אלא שהשיחה מתועדת בתלונה במשטרה. זוהי עדות לכך שהשופטות קשרו קשר פלילי לשיבוש הליכי משפט והן חשבו שאף אחד לא יידע שהשיחה הזו אי פעם התקיימה. ראו את תלונתה של ליאת יוסים במשטרה והסיקו המסקנות.

 

בתמונה: ליאת יוסים מי שניהלה את המאגר הידוע לשמצה של כותבי הביקורת על שחיתות השופטים

ראו התלונה של ליאת יוסים במשטרה:

ליאת-יוסים-שיחת-לילה-בדואל-עם-אליה-נוס-רבקה-מקייס-ועינת-רון-על-הפגנה-וירון-מידן

להלן נוסח הפניה לועדה למינוי שופטים:

לועדה-למינוי-שופטים-הדחת-נוס-מקייס-ועיינת-רון-נספחים-11-11-2020

Views: 46

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *