EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תלונה נגד רוזי כבאז הפרקליטה שמסרסרת בשוטרות ומשתמשת בהן כזונות הפללה – שלחה 4 שוטרות למשימה זנותית של חדירה בכוס אצל הגניקולוג בני שכטר

לידיעת הציבור הוגשה תלונה אצל נציב תלונות הציבור על המייצגים בערכאות נגד הפרקליטה רוזי כבאז, אשר שלחה 4 שוטרות למשימת הפללה של גניקולוג עם הוראה להתפשט בפניו, ולתת לו לחדור בכוס שלהן באמצעות אצבעות ומקלות גניקולוגים רוטטים שמעודדים אורגזמה. מה זה אם לא משימת זנות? אילו רוזי כבוז לא הייתה פרקליטה, המשימה הזאת הייתה עבודת ספסרות בזנות לכל דבר וענין. מקרה זה מוכיח שכל השוטרות במדינת ישראל הן זונות. עבור משימה מוצלחת הן מוכנות לעשות כל דבר, כולל זנות.

רוזי כבאז – פרקליטה שמסרסרת בשוטרות ומשתמשת בהן למטרות זנות

להלן התלונה:

הנדון:  שימוש וסרסור באיבר מינן של שוטרות להפללת אזרחים

             שוטרות ממשטרת גלילות מתערטלות ונחדרות באמצעות מקלות גניקולוגים        מדינת ישראל נ’ בני שכטר 43934-06-16

מוגשת בזאת תלונה על:

רוזי כבאז הפרקליטה שאישרה סרסור הפות של 4 שוטרות למטרות הפללת גברים.

רונה מורד פינגלאי השוטרת שחקרה את התיק והמציאה “תרגיל חקירה” שהפך שוטרות לזונות הפללה משטרתיות.

אברהם ברסנו מפקד תחנת משטרת גלילות ששלח 4 שוטרות לחוות אורגזמה. 

תאיר ישראל שוטרת אשר התערטלה בפני גניקולוג ונתנה לו להחדיר בה מכשירי רטט לגירוי מיני של הפות, צילמה את האירוע ואף התגאתה בכך כאשר העידה בבית המשפט. על מנת להפליל את הגניקולוג בני שכטר אשר מתמחה בתופעת הכוס הצר – ואי יכולת נשים לחוות סיפוק מיני בגלל סגירה רפלקסיבית של שפתי הערווה, נשלחו לא פחות מ 4 שוטרות על חשבון המדינה להתערטל בפני הגניקולוג בני שכטר, לספר לו סיפורי בלוף על תופעות שונות באיבר מינן ואי יכולת להגיע לאורגזמה וגינלית, והן קיבלו הוראה מפורשת להתיר לו להחדיר  באיבר מינן מקלות גניקולוגים שונים שיביאו אותן לאורגזמה, ולהקליט את כל האירוע.  (ייתכן שהותר להן גם החדרת ידיים ואצבעות והן הסכימו לקבל על עצמן משימה זו).     

קשה לנו לקבל את המעשה הזו כתרגיל חקירה לגיטימי.  זה לא היה תרגיל חקירה.  זו הייתה ספסרות בגופן של נשים.  ממתי שוטרות מסכימות להתערטל ולהיחדר ואף להגיע לאורגזמה בפני גבר זר, וכל זאת על מנת להפליל אותו?  איזה מין שוטרות אלו – תרתי משמע?  איך קרה ששוטרות הסכימו בכלל להיחדר באיבר מינן באמצעות מקלות רוטטים ולחוות אורגזמה?  מדוע שהמדינה תשלם על האורגזמות של השוטרות? 

פנינו אל הנתל”ש בנושא זה שכן השופטים אשר בפניהם העידה אחת השוטרות, תאיר ישראל, שאף הראתה להןם את הסרטון שצילמה בו היא נחדרת ואיבר מינה רוטט עד כדי אורגזמה, לא סברו שהמעשה בזוי.  גם הנתל”ש לא סבר שיש פגם מוסרי ב”תרגיל החקירה”. אנו סבורים אחרת. אנו סבורים שכל מי ששלח שוטרות להתערטל ולהיחדר חייב לקבל טיפול משעתי הולם, אם לא פלילי.  בכל קנה מידה זהו מעשה עברייני של סרסור נשים שוטרות באיבר מינן – ואין זה משנה שהמטרה היא הפללת גבר.  עצם המעשה של שליחת שוטרות למשימה כזו הוא בזוי, מזלזל בגופן של נשים ופוגע בכבודן של נשים, באותה רמה של סלידה שהשופטים כתבו על בני שכטר עצמו.       

אין ספק שמייצגי המדינה בערכאות הנילונים ששלחו את השוטרות האלה ראו בנשים האלה ובאיברי המין שלנהן לא יותר מאשר חפץ שניתן להפעילו באמצעות מתן הוראות, ושניתן לייצר ממינו תועלת כלכלית (קידום אישי לפרקליטות והשוטרים שמתהדרים ב”פיצוח” הפרשה”. 

לגבי השוטרות עצמן, והשוטרת תאיר ישראל, הרי שאותן לא ניתן לתאר באופן אחר.  אלו זונות בשכר לכל דבר, וזו המראה של איכות החומר האנושי במשטרה:  מעסיקים זונות ונתונים להם מדי שוטרת.  ממש תופעה מלבבת ומבורכת. 

ואתה נבת”ם יקר, ידוע לנו שנבחרת בכוונה תחילה לטייח את כל התלונות שמגיעות אליך.  לא נתפלא אם גם אתה לא תסלוד ממעשה הסרסור וזנות השוטרות המפלילות שתיארנו בפניך. אחר כך אל תתפלאו כשהציבור קורא לשוטרות שלו “זונות”.  מסתבר שזה פשוט נכון ששוטרות משטרת ישראל הן פשוט זונות.    רצ”ב אסופת חומרים על מנת להכניס אותך לעניינים. 

לידיעתך, השופטים בענין בני שכטר פרסמו את שמה של השוטרת הנחדרת תאיר ישראל, וגם אני באופן אישי פרסמתי כתבה עליה באתר עדנה קרנבל שבבעלותי.  צפה לתביעה נזיקית מטעמה של השוטרת תאיר ישראל, אשר ששה לצאת למשימה, אבל כשהיא תראה את שמה באינטרנט, אין ספק שתיקח עורכי דין ותבע את המדינה.  אין חולק שזה יהיה שמח, עליז ואף אורגזמי.   

בני שכטר – הקורבן של עלילות הדמים של רוזי כבאז

לקריאת התלונה בגרסת PDF:

Views: 6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *