EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משרד התחבורה בניהול פמיניסטי: חוה ראובני גרטנר ס’ יועמ”ש טרפדה מכרז מוניות נתבג ל 5 זכיינים וטרפדה פתיחת 3 נמלי תעופה

חוה ראובני יועמשיט תחבורה עם רגשי נחיתות כי יש לה כוס

לאחרונה אנו קוראים על בלגן עם המוניות בנתב”ג.  סגנית היועמ”שית של משרד התחבורה חוה ראובני גרטנר, שהיא בכלל אזרחית אמריקאית, בזבזה משאבים על עריכת מכרז אידיוטי למוניות בנתב”ג לחברה אחת בלבד, והזוכה גט טקסי לא מצליחה למצוא נהגים. הגברת היא מינוי של תמר זנדברג ממרץ.

מי שמגיע מחו”ל נאלץ לחכות שעות למונית, והמונית לא באה.

היועמש”ית הזו, שיש לה דרכון אמריקאי, רק שני דברים מעניינים אותה:  זכויות נשים ווגינות, פמיניזם ושנאת גברים, והדבר השני הוא לפזר כמה שיותר מצלמות מהירות כדי לקנוס כמה שיותר אזרחים ולדפוק להם נקודות.

ולכן יש לנו כמה מילים על היועמ”שיות הפמיניסטיות האלה שמתרבות בכל פינה כמו נחשות צפע.  רק נזק הן גורמות.  תועלת לא ראינו מפמיניסטית אחת.  החשיבה שלהן צרה מאוד, הן דוגמטיות, מקובעות מחשבה, לא חושבות מחוץ לקופסה ולא יודעות לנהל משברים.  בקיצור פוסטמות שחוגגות על השכר הציבורי.

 

חוה ראובני יועמשיט תחבורה עם רגשי נחיתות כי יש לה כוס
חוה ראובני יועמשיט תחבורה עם רגשי נחיתות כי יש לה כוס

 

חוה ראובני יועצת משפטית לדיני נשים ווגינות במשרד התחבורה
חוה ראובני יועצת משפטית לדיני נשים ווגינות במשרד התחבורה

את הבעיה עם המוניות בנתב”ג אפשר היה לפתור בקלות בשני דרכים (5 זככנים ותגבור קווי אוטובוס)

 

הראשונה היא לעשות מכרז ל 5 זכיינים.  למה רק זכיין אחד זוכה?  זו חשיבה קומוניסטית.  אם כל הנמל תעופה נשען על זכיין אחד, והזכיין קורס, אין תכנית פעולה אלטרנטיבית.  אין הסעות.

כמובן שהחשיבה של יועמשיות כמו חוה ראובני היא איך לדפוק את הלקוחות, ולהוציא כמה שיותר כסף למדינה ולרשות שדות התעופה, כי כשיש זכיין אחד, לתיירים אין ברירה, ולנהגים אין ברירה.  זה בדיוק הפתח לסחיטה ועושק, ובגלל זה המציאו את דיני התחרות למניעת מונופולים וקרטלים.

בהרבה שדות תעופה בעולם, אתה ניגש למסוף (כמו שמזמינים במקדונלד) מציגים לך את כל 5 החברות שזמינות, אתה בוחר את העסקה שמתאימה לך, יוצא ומחכה לנהג.  למה בישראל מתעקשים לעבוד על מודל של זכיין אחד, מונופוליסטי?  רק צרות יש מזה.

הפתרון השני מאוד פשוט.  לפתוח קווי אוטובוס ושאטלים (מיניבוסים ל 10 נוסעים דור טו דור) לכל עיר בארץ היישר מהנמל.

כשלא היה טרמינל 3, ממש ביציאה מהנמל חיכו אוטובוסים שנסעו לכל הארץ, ויצאת מהנמל עד הבית ב 6 ש”ח .  הקימו את טרמינל 3 (וגם אז חשבו בקטנה ועכשיו מרחיבים אותו), וסילקו את כל האוטובוסים. למה, למען השם?????

עכשיו תסבירו לנו למה כל מי שמגיע ארצה צריך לקחת מונית (שזה גם יקר מאוד, וגם מזיק לאיכות הסביבה), כאשר אפשר להוציא קווי אוטובוס כל 15 דקות לת”א, ר”ג, ב”ב, פ”ת, ראשון, וכל שאר הארץ?  למה אין שאטלים?  ולאן נעלם קו 222 שהיה מביא תיירים הישר לרחוב הירקון בתל אביב אל הים, והיה יוצא כל 10 דקות????

ולמה לא מקימים מיד עוד 3 שדות תעופה????

 

החשיבה בקטנה, בלי לצפות קדימה אל העתיד, היא זו שהובילה לכך שבמשך שנים זיינו לבני ישראל את המוח על וועדות שהוקמו להחליט אם להקים שדה תעופה נוסף בצפון או בדרום.

למה מלכתחילה לא חשבו להקים שדות תעופה בכל הארץ, גם בצפון, גם בדרום, וגם הארכת מסלול בחיפה למטוסים בינלאומיים ארוכי טווח?

אם היו עוד 3 שדות תעופה בינלאומיים בזמן חרבות ברזל, אפשר היה לווסת את הטיסות.  אם החברות הזרות היו מפחדות שנתב”ג בטווח טילים מעזה, אפשר היה לשלוח אותם לנחיתה בעמק יזראעל או בחיפה.

אבל היועמ”שים בישראל חושבות בקטן.  הן חושבות רק איך לסחוט את האזרח ולא לשרת אותו….  זו חשיבה פמיניסטית “אתם רק תתנו לי כי מגיע לי, ואני לא אתן לכם כלום ורק אדפוק אתכם“.

ולאן נעלם שדה התעופה המצחיק שבנו באילת?  פיל לבן.

מי המטומטם שהקים אותו כל כך רחוק מהעיר, ובכך הפך את חלופת הטיסה ללא אטקרטיבית בעליל, בגלל התארכות משך הזמן ועלות המונית למרכז אילת????

ולמה בכלל אין עדיין רכבת בולט-טריין לאילת?

ואיך מסבירה היועמ”שית את ההתעקשות לגבות מחברות לואו קוסט, וויז, וריאן אייר מחירי טרמינל 3, כשהם עצמם לא מוכנים להפעיל את טרמינל 1?  זה זמן מלחמה. לא רוצים להחזיר את השגרה?  אנחנו היינו מוותרים לכל החברות האלה על עמלת הנחיתה והטיסה עד שתסתיים המלחמה, העיקר שיהיו טיסות וכמה שיותר.

אבל..   בגלל נקבות פמיניסטיות כמו חדוה ראובני, היעוץ המשפטי מטרפד כל חשיבה הגיונית והכל מתכנס לדבר אחד:  איך להזיק, להציק, לסחוט ולמרמר את הציבור.

ולמה חדוה ראובני לא נדרשה לוותר על הדרכון האמריקאי?

 

חוה ראובני יועמשית משרד התחבורה עם אזרחות אמריקאית פעילה
חוה ראובני יועמשית משרד התחבורה עם אזרחות אמריקאית פעילה

כותרת בידיעות רועי רובינשטיין 29/2/2024

“חברת גט רוצה לדרוס את נהגי המוניות. לא ניתן לה לפגוע בנו”

עשרות נהגי מוניות הפגינו היום בנתב”ג נגד חברת גט טקסי שזכתה במכרז ההפעלה למוניות במקום. לטענתם, בשביל לפעול בנתב”ג החברה דורשת מהם בחוזה לחתום על סעיפים מגבילים שמקפחים את זכויותיהם. בין היתר הסכמה מראש שלא יוכלו לתבוע את החברה ולמסור את פרטי הלקוחות

https://www.ynet.co.il/economy/article/by4wsxc2t

בתמונה:  פרציפלוחה פמיניסטית שהיתה שרת תחבורה ושתלה במשרד פרציפלוחות כמוה, תמר זנדברג.

 

תמר זנדברג בהמת מגדר קלינית שונאת גברים מדופלמת
תמר זנדברג בהמת מגדר קלינית שונאת גברים מדופלמת

 

 

Views: 231

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *