EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נוכל הטוויסטינג זוהר מדר 3: אבא של שחקן הכדורסל ים מדר מבטל ביטוחים ללקוחות כדי לחלוב עמלת טוויסטינג ומשסה את השוטר עופר בסטיקר במתלוננים

זוהר מדר הפושע אוכל כסף

משטרת בית דגן זמינה לתפירת תיקים.  מי שמקושר ויש לו חברים יכול בקלות להזמין פשיטה משטרתית על מי שבא לו.

זה המקרה עם עופר בסטיקר, שוטר מושחת בבית דגן.  החבר שלו הוא עו”ד זוהר מדר שמתפרנס בעיקר כסוכן ביטוח שעושה טוויסטינג.  טוויסטינג זה שכנוע לקוח ביטוח לסגור פוליסה בחברה שצבר בה ותק, ולפתוח פוליסה חדשה עם חברה שמשלמת לסוכן עמלת טוויסטינג.  הסוכן מקבל עמלת העברת לקוח והלקוח נשאר בלי ביטוח….  החברות שזוהר מדר עובד איתן הן מנורה הראל ואיילון. חברת מגדל היחידה בסדום שזרקה את עו”ד וסוכן הביטוח מדר לכל הרוחות.

 

עופר בסטיקר שוטר בית דגן מבצע פשיטות משטרתיות בהזמנה לחברים
עופר בסטיקר שוטר בית דגן מבצע פשיטות משטרתיות בהזמנה לחברים

 

אילת בסטיקר עם השוטר עופר בסטיקר שעובד בשירות עבריינים ופרוטקציות
אילת בסטיקר עם השוטר עופר בסטיקר שעובד בשירות עבריינים ופרוטקציות
אבי בסטיקר שוטר מזוהם בשירות עבריינים עם שקד בסטיקר
אבי בסטיקר שוטר מזוהם בשירות עבריינים עם שקד בסטיקר

 

בתמונה העו”ד הנוכל זוהר מדר.

 

זוהר מדר טוויסטינג בביטוח זה יופי של עוקץ
זוהר מדר טוויסטינג בביטוח זה יופי של עוקץ

 

איך עושים טוויסטינג בלי שהלקוח יודע?  מחתימים אותו על טופס ריק

זוהר מדר ואשתו מעיין מדר מתמחים בתעלול הזה.  צמד חמד הזה מזייף חתימות לקוחות על הודעות לביטול פוליסה קודמת ומזייף חתימות של בקשות לקנות פוליסות חדשות, למה? כדי להרוויח כסף ע”י ביצוע הונאות.

זוהר מסמן בבקשה לפוליסה חדשה שאין שום בעיות רפואיות קודמות.  אלא שכאשר צצה בעיה רפואית או ביטוחית, חברת הביטוח שפיתתה את מדר לעשות טוויסטינג, מתנערת מאחריות ללקוח בטענה שהלקוח לא ביצע גילוי נאות של מחלותיו.

 

זוהר מדר אני בן 56 וכל חיי עושה טוויסטינג של ביטוח
זוהר מדר אני בן 56 וכל חיי עושה טוויסטינג של ביטוח

עורך דין עם פרוטקציה במשטרה תופר תיקי הטרדה מינית

לעורך דין מדר אין שום בעיה לעשות ככל העולה על רוחו, עקב פרוטקציות וקומבינות עם משטרת ישראל, בעבר סימן את ט’ כאויב שלו, (עו”ד מדר נוהג לסמן המון אנשים כאויבים שלו) – והחליט לתפור לו תיקים.
מדר ניגש ל 2 תחנות משטרה באזור השפלה והגיש תלונות שווא.  שתיהן נסגרו בחוסר אשמה.

זוהר מדר פנה לשוטר עופר בסטיקר, שאותו הוא מייצג באופן אישי בתיקים רבים אחרים ובסטיקר מטפל בתמורה בעניינים אישיים של מדר (מישהו אמר ניגוד עניינים?), וביקש ממנו טובה אישית לתפור את ט’.  מדר בא לתחנת המשטרה בבית דגן ופיברק תלונה של הפרת פרטיות ועבריינות מינית.  את המידע שהוא הביא למשטרה הוא שלף מהמסלקה של הביטוח וחיטט בה, דבר שאסור היה לו לעשות.

להלן אחד מההוכחות שזוהר מדר מייצג את עופר בסטיקר בתיקים שונים, בתיק זה מדובר על סכסוך שכנים.  על פי הכתבה בערוץ 11 זוהר מדר ניסה להגיש ב 2 תחנות משטרה תלונה על הטרדה מינית והפרת פרטיות והוא קיבל תשובה של חוסר אשמה, ובפעם השלישית פנה לעופר בסטיקר מתחנת בית דגן וזה שלח שוטר עם 2 בלשים לפשיטה משטרתית אלימה.

כתב הגנה בתביעת מרים הלפרין נגד עופר בסטיקר שמיוצג עי עעוד זוהר מדר 23092-05-19

 

מיד יצא עופר בסטיקר יחד עם 2 בלשים בלבוש אזרחי לביתו של ט’ בתאריך 5/4/2021 כדי להלך אימים עליו.  הבלשים עשו רעש, הפחידו את השכנים וגרמו לט’ מבוכה רבה.

עופר בסטיקר שוטר פושע מבית דגן עובד בשירות עבריינים
עופר בסטיקר שוטר פושע מבית דגן עובד בשירות עבריינים

הכתב דניאל אלעזר מערוץ 11 עשה תחקיר

צפו:

 

 

כשזה לא עזר, עקב פניה של הקבוצה לכתב ערוץ 11 דניאל אלעזר, זוהר מדר ביקש מהעובדת שלו י’ לגשת למשטרת ראשל”צ ולתפור לט’ תלונה של הטרדה מינית.  העובדת י’ סירבה והוא פיטר אותה.  י’ סיפרה ל כך לט’ ואפילו הצטלמה לכתבה של דניאל אלעזר.

 

מכיון שהעובדת סירבה להתלונן, זוהר מדר בעצמו התלונן על הטרדה מינית שלא היתה, אצל עופר בסטיקר.

על פי הכתבה זוהר מדר דפק כמה וכמה קורבנות שהסכימו להתראיין בפנים גלויות.

אילן אזולאי אימן את הבן של מדר, ים מדר

 

הראשון שבין הקורבנות הוא אילן אזולאי.  אזולאי היה המאמן ספורט של הבן של זוהר מדר, ים מדר.  זוהר, אבא של ים, פיתה את אילן אזולאי להעביר את הביטוחים שלו אליו.

אילן אזולאי קורבן של זוהר מדר
אילן אזולאי קורבן של זוהר מדר

זוהר מדר ביטל לאילן את כל הפוליסות בהן הוא צבר וותק, וביקש מאזולאי לחתום על טפסים ריקים לבקשת רכישה של פוליסות חדשות.

בבקשה החדשה זוהר מדר העלים מידע מכל המידע הרפואי הקודם של אזולאי וביטל לו את הוותק שצבר.

לימים כאשר התגלה באזולאי בעיה בעמוד השדרה, והוא פשוט גילה שהוא לא מכוסה.  אין ביטוח.  לדברי אזולאי “כל הביטוחים הפכו לנייר טואלט”, ושהחבר שלו זוהר מדר (נוכל טוויסטינג כבר אמרנו?) מכר אותו עבור עמלת טוויסטינג.

 

הודעת גרפולוג ניצן ניב בהעדר המקור אי אפשר לתת תשובות
הודעת גרפולוג ניצן ניב בהעדר המקור אי אפשר לתת תשובות

לבנה לני אנידג’ר גילתה שאובדן כושר עבודה לא בתוקף

 

הבאה בתור שהתראיינה היתה לבנה אנידג’ר, בת 35 עם 3 ילדים ושמנה עם 130 ק”ג.  גם לה זוהר מדר עשה טוויסטינג ובטפסים החדשים לא גילה שהיא שמנה, ושיש לה בעיות רפואיות קודמות.

כאשר מצבה החמיר והיא נאלצה לעבור ניתוח קיצור קיבה, חברת הביטוח בהראל התנערה מאובדן כושר עבודה.

לבנה אנידג'ר קורבן של זוהר מדר עשה עליה סיבוב טוויסטינג
לבנה אנידג’ר קורבן של זוהר מדר עשה עליה סיבוב טוויסטינג

 

מהראל כתבו לה “לא הצהרת על עודף משקל ואילו היית מצהירה היינו דוחים את הבקשה לביטוח”.  בסופו של דבר לבנה תבעה את הראל והתפשרה על 20% ממה שמגיע לה.

לבנה הגישה תביעה שהתנהלה אל השופטת דורית קוברסקי, ת”א (תל-אביב-יפו) 189-05-13 – לבנה לני אנידג’ר ואח’ נ’ הראל חברה לביטוח בע”מ.  השופטת שללה את לבנה לגישור.

את הראל ביטוח ייצג עו”ד נמרוד ברקוביץ ואת זוהר מדר ייצגה עו”ד אסתי קוך זלמה.

יונית פנחסי נשארה בלי בעל ובלי ביטוח חיים למשכנתא

 

הבאה בתור היא יונית פנחסי שבעלה נפטר מסרטן בגיל 49, והיה מבוטח בביטוח חיים למשכנתא שפירושו שברגע שהוא נפטר חברת הביטוח משלמת את מה שנשאר על המשכנתא.  גם לה עשה זוהר מדר טוויסטינג לחברת בביטוח מנורה.

כשבעלה מת, הודיעה לה חברת ביטוח מנורה שהם מפסיקים לקבל את תשלומי ביטוח החיים (כי הוא מת) אבל את המשכנתא הם לא ישלמו כי הביטוח הוא לא למשכנתא.  גם פה הטפסים זויפו במשרדו של זוהר מדר, ויונית נאלצה להמשיך שלם את המשכנתא, וגם אצלה הפכה הפוליסה לנייר טואלט.

 

 

יונית פנחסי עברה לביטוח חיים מנורה בטוויסטינג וגילתה שהיא לא מבוטחת
יונית פנחסי עברה לביטוח חיים מנורה בטוויסטינג וגילתה שהיא לא מבוטחת

 

במקרה של יונית, זוהר מדר עבד עליה פעמיים.  הוא עשה לה כפל ביטוח גם בהראל וגם במנורה (כדי לגבות פעמיים עמלה).  בסוף הראל החזירו את הכספים.

התביעה של עובדיה שקורי: הגרפולוג לא יכול היה לקבוע זיוף כי החתימה היתה על טופס ריק

 

המבוטח הבא הוא שקורי שהגיש תביעה בתיק 56579-01-17 בבימ”ש השלום ראשל”צ.  על סך 700,000 ₪.  בתיק זה היה דיון בו הכתב דניאל אלעזר הגיע לבית המשפט והתעמת עם זוהר מדר, וזוהר אמר לו שהוא מאחל לו שייחנק.  לגבי יונית פנחסי אמר שהוא עשה עימה חסד.

 

לגבי העובדת שפתחה עליו, זוהר מדר לא רצה לדבר כי “זה בבית משפט” כלומר הוא תבע אותה, ולגבי י’ שטען שהוא ניסה לתפור לו את ההטרדה המינית, מדר טען שבבית משפט הוא התקפל ממרבית טענותיו.

בתיק זה מינה השופט פירר מומחה גרפולוג ניצן ניב לבדוק אם החתימה על הפוליסה היא בכתב ידה של גב’ טובה שקורי, או גב’ מוריה אלמליח, או מר איתמר בן הרוש, או מר זוהר מדר.  כמו כן לבדוק אם כתבי היד שונים, או היה שימוש באותה עט, האם החתימה היה מוטבעת על המסמך לפני שהוא הופק, והאם החתימה הודבקה באמצעות מכונת צילום.

המומחה ניצן ניב הודיע שבלי המסמך המקורי הוא לא יוכל לענות על השאלות האלה, והשופט הורה “לצדדים” לאתר את המסמך המקורי.  כמובן שזוהר מדר הודיע שהמסמך המקורי נעלם.  עקב כך לא ניתן היה להוכיח שהחתימה זויפה.

 

להלן כתב המינוי של הגרפולוג ניצן ניב:

 

עובדיה שקורי נ זוהר מדר החלטה מינוי גרפולוג ניצן ניב 56579-01-17

ולהלן ההודעה של ניצן ניב שיש קושי להגיע למסקנות בלי האורגינל והאורגינל הרי נמצא בידיים של חברת הביטוח…..

 

הודעת גרפולוג ניצן ניב בהעדר המקור אי אפשר לתת תשובות
הודעת גרפולוג ניצן ניב בהעדר המקור אי אפשר לתת תשובות

 

ראו גם:

 

החלטה בתיק זיופי הפוליסות במשרד הביטוח של עורך דין זוהר מדר מוריה אלמליח ואיתמר בן הרוש
החלטה בתיק זיופי הפוליסות במשרד הביטוח של עורך דין זוהר מדר מוריה אלמליח ואיתמר בן הרוש

 

תיק זה הסתיים אחרי 6 שנים בלחץ שהפעיל השופט מוטי פירר על עובדיה למשוך את התביעה, ובסוף גם עובדיה שקורי התקפל, ובתאריך 19/1/2023 משך את תביעתו.  את זוהר מדר ואיילון חברה לביטוח עו”ד טליה יונתן דגן, עורכת דין פושעת שעובדת אצל הלקוחות שלה (חברת איילון) שמסרבת לזרוק את עו”ד מדר לכל הרוחות, משום שהוא מכניס להם כסף, גם אם הוא הורס לאנשים את החיים בדרך.

 

טליה יונתן דגן עורכת דין פושעת שמייצגת פושע
טליה יונתן דגן עורכת דין פושעת שמייצגת פושע

עו”ד טליה יונתן דגן, שעובדת בשירות חברת איילון שפושעת לא פחות מסוכן הביטוח שלה זוהר מדר שממנו היא עושה כסף במרמה, ביקשה/דרשה משני עובדות שלה – נצחיה רוט תז 054654066 ורינת קלפון 24849572 להגיש תצהיר שקרי שחברת איילון צדיקה בסדום, וכל הפעולות שסוכן הביטוח מדר ואשתו עשו היו “לטובת הלקוחות” – באמת כל הכבוד לעובדות שבסוף היום עוזרות לסוכני ביטוח לגנוב ולהונות לקוחות.

כך נכתב בתצהירים של השניים:

איילון - תצהיר מזויף - נצחיה רוט

וכך התצהיר השני:

איילון - תצהיר מזויף - רינת קלפון

בסופו של דבר, עו”ד טליה יונתן עשתה ללקוחה שלה חברת איילון, שעדיין מעסיקה את סוכן הביטוח הפושע זוהר מדר, אחלה דיל, במקום לשלם את מלוא התגמולים למשפחת שקורי, בסוף העדיפה לשלם איזה סכום זניח וככה כולם יצאו מרוצים חוץ מהלקוח שדפקו אותו, גם חברת הביטוח וגם זוהר מדר, שהרוויח עמלת טוויסטינג, וחברת איילון שחסכה המון כסף על חשבון הלקוח שלה, איפה המפקח על הביטוח איפה?

איילון - זוהר מדר - הסכמות סופיות

עו”ד זוהר מדר העלים מס בסך 425,000 ש”ח וחטף כופר

 

בין שלל הצרות של זוהר מדר הוא גם נתפס בהעלמת מיסים וחטף החלטת כופר בתיק 59/17 על סך כ 425,000 ₪.  לפי ההודעה הרשמית “מדר זוהר וחברת דגן סוכנויות ביטוח מאזור המרכז העוסקים בענף הביטוח חשודים בהעלמת עסקאות וניכוי מס תשומות שלא כדין בין השנים ,2010-2014 בסכום של 424,703 ש”ח. עבירות לפי סעיפים 117 א’ ו 117 ב’ לחוק מע”מ.  החלטה:  הושת כופר כולל בסך 145,000 ₪”.

 

החלטת כופר זוהר מדר העלים מעמ ומס הכנסה
החלטת כופר זוהר מדר העלים מעמ ומס הכנסה

 

כמו כן מדווח על 2 הלוואות שלקח ולא החזיר, אחת על מיליון ₪ והשנייה על חצי מיליון ₪.

רוחמה קנבל מסרבת להעמיד אותו לדין משמעתי באתיקה

 

עו”ד זוהר מדר נמצא בסמכות השיפוט של וועדת האתיקה מחוז מרכז שבאחריותה של עו”ד רוחמה עני (הידועה בשם רומי קנבל). רומי קנבל סגרה לו את כל התלונות….

 

רומי קנבל בהשתלמות בחול בדיני פמיניזם וסחיטת גברים
רומי קנבל בהשתלמות בחול בדיני פמיניזם וסחיטת גברים

 

זוהר מדר טוען שיש לו 7,000 לקוחות מרוצים…. עדנה מאמינה שיש לו אולי 7,000 לקוחות שלא יודעים שהוא ואשתו מעיין מדר דופקים אותם לצורך בצע כסף.

זוהר מדר יש לי 7000 לקוחות מצויינים
זוהר מדר יש לי 7000 לקוחות מצויינים

 

חברת מגדל הפסיקה לעבוד עם זוהר מדר אחרי שגילו שהונה את לקוחותיה

חברות הראל ואיילון ממשיכות לשלם לו עמלות טוויסטינג!!!! בושה

 

מגדל חברה לביטוח מפסיקה את הקשר עם זוהר מדר 1-1-2022
מגדל חברה לביטוח מפסיקה את הקשר עם זוהר מדר 1-1-2022

ראו כאן רשימת שעבודים ברשם החברות על סוכנות הביטוח של זוהר מדר, שבפועל רשומה אשתו מעיין מדר כסוכנת הבעלים.

רשות התאגידים שעבודים על דגן סוכנות ביטוח חברה 513011304

 

מעיין מדר אשתו של הפושע זוהר מדר נהנית מעמלות הטוויסטינג שהיא ובעלה עושים ללקוחות
מעיין מדר אשתו של הפושע זוהר מדר נהנית מעמלות הטוויסטינג שהיא ובעלה עושים ללקוחות

 

זוהר מדר הנוכל אוכל כסף של אנשים שהוא גונב מהם כסף
זוהר מדר הנוכל אוכל כסף של אנשים שהוא גונב מהם כסף

לידיעת הציבור חברת מנורה הפסיקה לעבוד עם זוהר מדר אחרי שגילתה שהונה גם את לקוחותיה

מנורה זרקה את זוהר מדר הפושע אחרי שהונה גם את לקוחותיה

לידיעת הציבור חברת כלל הפסיקה לעבוד עם זוהר מדר אחרי שגילתה שהונה גם את לקוחותיה

 

מכתב כלל חברה לביטוח סיום התקשרות עם זוהר מדר עורך דין וסוכן ביטוח
מכתב כלל חברה לביטוח סיום התקשרות עם זוהר מדר עורך דין וסוכן ביטוח

 

Views: 1,234

3 Comments

  1. “מתכוון ל ר.ג.? ”
    לא לא יודע מי זאת ר.ג
    אבל אפשר להניח שהמקרה לא חד פעמי ומדובר בדפוס חוזר

  2. “תבדוק כמה אנשי פרקליטות חולשים על המועצה הראשית והוועד המרכזי של הלשכה… ותבין. ”

    אכן כן אני זוכר שבכירה במערכת אמרה לי שיש לה מהלכים בלשכה ואכן נוכחתי שכך הדבר לה ולמשרדה אמרה לי שאין לה סיכוי להיות שופטת כי אין לה קשרים

    לימים האס הגיע לידיה הקשרים ופתאום מונתה לשופטת עם אפס התאמה, פלוס קופת שרצים לא קטנה שטויחה, כי היה לה את האס הכי חזקה בועדה למינוי שופטים

    הערת מערכת:
    מתכוון ל ר.ג.?

  3. המסד לשחיתות מערכת המשפט זו לשכת עורכי הדין כי זו שוללת רשיון לעורכי דין שמבקרים את שחיתות מערכת המשפט
    במשפטים שלעתים כל קשר בינם למשפט מקרי למשל כמו שמיעת פרשת המאשימה בלבד לללא פרשת הגנה זה חמור בכלל בפרט במקרים בהם הנאשם בחר לא למסור גרסה לועדה וביקש לעמוד לדין מחשש לבידוי ראיות כנגדו שעה שמדובר בתיק זיכוי בטוח למשל העמדה שלו לדין על מסמכים שכלל לא כתב כלל לא קרא .

    האם הקורא חושב שזה מונע הרשעה שיחשוב אתה יכול לרוץ עד העליון זה לא יעזור לפי העליון די בשמיעת פרשת המאשימה לשם הרשעה כשתיק עוסק בשחיתות מערכת המשפט .

    בעליון לא יודעים שצריך לשמוע גם את גרסת ההגנה טרם הרשעה .

    למעשה הדברים חמורים בהרבה אבל נשאיר את זה ככה לעת עתה. כל עוד הלשכה לא תפורק השחיתות לא תבוער לוין היות והיה פעיל בכיר בלשכה על פניו לא מפנים זאת ולכן הרפורמה שלו כשלה עו דבטרם נולדה וחבל זה היה יכול להביא לשינוי שיטת המשטר בישראל מאוליגרכיה משפטית במסווה של דמוקרטיה אזרחית לדמוקרטיה אזרחית בה השופטים כפופים לחוק גם למעשה.

    הערת מערכת:
    תבדוק כמה אנשי פרקליטות חולשים על המועצה הראשית והוועד המרכזי של הלשכה… ותבין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *