EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אצל עינת רון 2: סיכומי המדינה באישום נגד אפי נוה וזוגתו בר כץ על מעבר הגבול בנתבג. פדיחה של רועי רייס שלא הביא את חני נוה להעיד על קבלת דבר במרמה

בר כץ התפלחה דרך מעברי הגבול בדרך לנופש מיני בתאילנד

קראו הסיכומים בכתב האישום נגד אפי נוה וזוגתו בר כץ בגין התפלחות דרך מעברי הגבול בנתבג כאשר יצאו לחופשה משותפת בתאילנד.  הסיכומים מוגשים לכם לעיון, קריאה והתמוגגות.

על החתום המדליפן עו”ד רועי רייס פרקליט במחוז מרכז.  התיק מתנהל אצל הבטטה עינת רון.  נציין שחודשים ספורים לפני שעינת רון קיבלה את כתב האישום היא עצמה התרועעה והסתודדדה עם אפי נוה והצטלמה איתו בפוזות שמעידות על יחסי קרבה מיוחדים בינה ובינו, כך שאנו לא מבינים מדוע עינת רון קיבלה על עצמה את התיק ולא פסלה את עצמה.

25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי - עינת שון שופטת את אפי
25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי – עינת רון שופטת את אפי

25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי 2
25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי 2

מסיכומי המדינה עולה שאפי ובר כץ מואשמים גם בעבירות על חוק מעברי הגבול בכך שהתפלחו דרך ה “גייט פאס”, וגם בכך שקיבלו דבר במרמה.  זו בחירתו האישית של הפרקליט רועי רייס לנפח את כתב האישום ולהוסיף את העבירה של קבלת דבר במרמה כדי לוודא הריגה פוליטית של אפי – שלא יחזור לחיים הפוליטיים של הלשכה…..

הפרקליט רועי רייס שנבחר כדי למוטט את אפי נוה ובר כץ
הפרקליט רועי רייס שנבחר כדי למוטט את אפי נוה ובר כץ

הסיכומים האלה הם באורך של 62 עמודים, אבל מעמוד 53 תוכלו לראות כל מיני נספחים שאסור בכלל להגיש בסיכומים.  מכיוון שלפרקיטות מותר לעשות מה שבא לה הרי שרועי רייס לא חש צורך אפילו להתנצל על הגנבת נספחים ברגע האחרון דרך הסיכומים לתוך התיק.

הגם שלרוב הציבור אין סימפטיה כלל וכלל לאפי נוה ולבר כץ בגלל מעשי הזנונים המרובים של אפי והשוחד המיני, ורבים גם מקנאים בו על חיי המין הפעילים והעשירים שהיו לו בזכות מעמדו כיו”ר הלשכה והשפעתו על איילת שקד והוועדה למינוי שופטים, הסיכומים האלה מקוממים מאוד דווקא בגלל הניפוח המוגזם של העבירה ע”י התוספת המלאכותית של קבלת דבר במרמה.

לעיון בסמסים של אפי עם סוזי עוזסיני ארניה:  אפי נוה מין ומינויים 2: קבלו סמסים בין עו”ד סוזי עוזסיני ארניה לאפי נוה: “רוצה להרגיש אותך בתחת גומר ותן לבעלי את הג’וב של אבי פורג”. רפי ארניה אפילו לא נחקר על סירסור ישבנה של אשתו לאפי

לעיון בסמסים עם אתי כרייף:  אפי נוה מין ומינויים חמין לשבת: הסמסים של אתי כרייף עם אפי נוה: אפי “נעשתי חרמן”. אתי: “הזכות והעונג”. אפי: “תזדייני בסבלנות”

אפי נוה מובל באזיקים לבית משפט עי המשטרה
אפי נוה מובל באזיקים לבית משפט עי המשטרה

בר כץ ואפי נוה עומדים לדין בצוותא - זו אהבה! זו נאמנות
בר כץ ואפי נוה עומדים לדין בצוותא – זו אהבה! זו נאמנות

איך בר כץ קיבלה רישיון לעריכת דין כשתלוי ועומד נגדה כתב אישום על קבלת דבר במרמה????

את החלק של מעבר הגבול בהתפלחות דרך הגייט פאס כל פרקליט זוטר היה יכול לעשות.  גם אחד שרק אתמול קיבל רישיון עריכת דין.  זה מגובה במצלמות וכאשר אפי ובר כץ נתפסו הם גם הודו במעשה ושניהם פלטו בחקירות שהם לא רצו שהגרושה חני נווה תידע שהם יצאו לנופש בתאילנד.

זה קל להוכיח וממש לא בעייתי משפטית.  הענין הוא שהרשעה בכזה דבר עלולה לא להיות מספיקה לנטרל את אפי מלשכת עורכי הדין ולמנוע את חזרתו הצפויה להתמודדות על ראשות הלשכה.

החונטה משקשקת שאפי נוה יחזור ובגדול

כולם יודעים שאם אפי יתמודד מול הדחליל ומלקק הטוסיקים אבי חימי או מול הפרציפלוחה הפמיניסטית רומי קנבל, אפי ייקח את ראשות הלשכה בגדול.  כולם יודעים שאפי לא היה נותן לתקנות סדר הדין החדשות לעבור…. מה שגרם לעורכי הדין הכפלת העבודה על כך מסמך ומסמך ומאבקים מול המזכירים המשפטיים שדוחים בסיטונאות כל מסמך שמוגש בגלל פונטים או אי אזכור “מועד אחרון להגשה”.

החונטה פשוט משקשקת מתרחיש זה של חזרה של אפי לזירה הציבורית בכוח מחודש ובתמיכה של כל עורכי הדין שרואים כיצד התקנות החדשות (שאותן הוביל הקוקסינל יצחק עמית) הפכו את העבודה המשפטית שלהם לסיוט אחד גדול.

עדנה קרנבל מנבאת לכם שבגלל יצחק עמית והתקנות החדשות שהוביל, אפי נוה עוד יחזור לראשות הלשכה.

יצחק עמית הקוקסינל שהמציא את התקנות החדשות ומירר לעורכי הדין את החיים
יצחק עמית הקוקסינל שהמציא את התקנות החדשות ומירר לעורכי הדין את החיים

זו הסיבה שרועי רייס מתעקש לבקש מעינת רון שתרשיע את אפי גם בעבירה על חוק העונשין של קבלת דבר במרמה.  אבל אם תקראו את הסיכומים רועי רייס עצמו, הוא לא הצליח להוכיח מהי המרמה, ומהו ה”דבר” שאותו ניסו לקבל במרמה מעבר לכך שהצליחו לא להירשם במעמר הגבולות כמי שיצאו מישראל וחזרו לישראל בהתפלחות.

רועי רייס לא הצליח להראות מה יכלה חני נוה לעשות עם המידע הזה שהבעל שלה לשעבר והמחליפה שלה במיטה, בר כץ, עברו את הגבול בהתפלחות.  מה חני נוה כבר יכלה לעשות?  להוציא צו מניעה?  לא!  להוציא צו עיכוב יציאה?  לא!  להוציא פיצויים?  לא!   בקיצור, מרמה אין פה.

הפדיחה של רועי רייס – לא הביא את חני נוה או רות דיין וולפנר לעדות

המחדל הגדול בסיפור הוא שרועי רייס בעצמו שהיה צריך להביא את חני נוה הגרושה של אפי לעדות, לתדרך אותה מראש, לשים מילים בפיה ברענון כמו שהוא יודע לעשות, ולנעוץ באפי את המסמר האחרון שיצדיק את ההרשעה בקבלת דבר במרמה.

הוא יכול היה גם להביא את רות דיין וולפנר, העו”ד של אפי לחקור מה היא אמרה לו שבגלל זה הוא פחד שחני נוה תידע שהוא יוצא לנפוש במדינת הליידי-בוייז.  כל זה רועי רייס לא עשה.

בר כץ זו המחליפה של חני נוה אצל אפי נוה במיטה
בר כץ זו המחליפה של חני נוה אצל אפי נוה במיטה

חני נוה הגרושה של אפי שהפרקליטות שכחה לזמן אותה לעדות
חני נוה הגרושה של אפי שהפרקליטות שכחה לזמן אותה לעדות

בתמונה: עו”ד רות דיין וולפנר – מה היא אמר לאפי והפחידה אותו מחני????

רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח
רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח

ראו את הציטוטים מכל העדים הטכניים שרועי רייס כן הביא לבית המשפט.  כל אלה מעידים על עבירה לפי חוק מעברי הגבול, אבל אין שום כלום כדי לנעוץ את המסמר על קבלת דבר במרמה.

רועי רייס מחרטט באופן ערטילאי שהסתרת רישום הכניסה והיציאה בנתבד תועיל לאפי ובר כץ, ושמדובר ב”שיבוש” רישום כניסה ויציאה מהמעברים.  אבל אנחנו לא פסיכיים ולא אוכלים לוקשים ולא רואים שום תועלת ושום “שיבוש רישום במעברים”.  אם אפי היה נכנס למחשב של בקרת הגבולות ומשבש שם רישומים פיקטיביים, זה אולי היה שיבוש.  אבל סתם ככה לנצל פרצה שהייתה בביקורת הגבולות, שלא היתה הרמטית, זה לא שיבוש רישום.  הרי לא היה שום רישום….  אז איך הוא שובש?

עינת רון הבטטה שהרשיעה כל מה שזז התפוצצה משומנים בגיל 64
עינת רון הבטטה שהרשיעה כל מה שזז התפוצצה משומנים בגיל 64

רועי רייס עצמו כותב בעמ’ 3 :

“יודגש כתב האישום אדיש לשאלה מה טיבה המדוייק של התועלת אותה ביקשו הנאשמים להשיג”.  זה היה תפקידו לחקור ולהביא עדים ולהוכיח את התועלת.  הוא נכשל בזה כישלון חרוץ.  הוא לא הצליח להוכיח שום תועלת.  לכן הוא כותב בלשון פתלתלה “עצם שיבוש הרישום הוא הדבר המועיל שביקשו הנאשמם להועיל לעצמם”.  ואנו אומרים לכם שזה שטויות וזה ניסיון שקוף להסוות את המחדל הגדול של רועי רייס.

להלן הסיכומים:

סיכומי המדינה עי רועי וייס נגד אפי נוה ובר כץ

Views: 164

One Comment

  1. לא מצליח להבין מה העבירה בהתפלחות במעבר גבול? זהו מעשה שובבות שאין בו שום גון פלילי ולא יצר שום סיכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *