EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

סתיו שפיר לא שפירה במוח: טוענת שהיא קורבן עבירת מין כי יאיר נתניהו אמר לה לחפש בעל ערבי ודורשת 262,000 ש”ח. באת כוחה קרין תורן היבלר “זו טקטיקה שלנו לניפוח תביעות”

זו סתיו שפיר או שזו דראג קווין

סתיו שפיר תובעת את יאיר נתניהו על עלבונות והטרדה מינית.  הוא תובע אותה בחזרה בתביעה שכנגד.  היום 29/11/2022 התקיים קדם משפט ויאיר נתניהו אמר לסתיו שפיר שהיא כלבה.  כל ערוצי התקשורת ציטטו את זה שהוא אמר לה שהיא “כלבה” (ביץ’).  מה שנכון נכון.  הרי ליאיר נתניהו יד דוקטורט בזואולוגיה והוא יודע להבחין בין החיות השונות ומאפינהן.

שפיר טענה כי נתניהו עבר על לשון הרע והטריד אותה מינית בתגובה בפייסבוק. לאחר שמתחה ביקורת על אביו, הוא כתב “את בטוחה שאת רוצה לדבר על מוסר, לאור הפרויקט הכושל שניסית להקים עם חובב הפדופילים ומבקר קבוע באי הפדופילים של אפשטיין? מכוערת מבחוץ ומבפנים. תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך. תלכי לאיזה כפר, תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט”. נתניהו תבע חזרה לאחר שהשיבה וכינתה אותו “שקרן, רשע, גזען ומטרידן”.

 

זו סתיו שפיר או שזו דראג קווין
זו סתיו שפיר או שזו דראג קווין

 

סתיו שפיר מגיעה לבימש בתביעה נ יאיר נתניהו עם בטן מעוברת
סתיו שפיר מגיעה לבימש בתביעה נ יאיר נתניהו עם בטן מעוברת

נתניהו המשיך והשיב: “קומוניסטית, טיפשה, חובבת פדופילים שכמוך. את שמות הגנאי שקראת לי תשמרי לאפשטיין, ברק ושאר החברים שלך. אני לא לקחתי בחיי שקל מהמדינה. את לעומת זאת חייבת למשלם המסים שמונה מיליון שקלים”.

 

 

יאיר נתניהו ביום המשפט עם סתיו שפיר 2022
יאיר נתניהו ביום המשפט עם סתיו שפיר 2022

על זה היא רוצה ממנו והוא רוצה ממנה 300,000 ש”ח.  אבל האם באמת סתיו שפיר היא קורבן עבירת מין בגלל מה שיאיר כתב עליה בפייסבוק?

יאיר נתניהו קרא לסתיו שפיר כלבה באולם המשפט
יאיר נתניהו קרא לסתיו שפיר כלבה באולם המשפט

סתיו שפיר:  הזנייה ובנאליזציה של עבירות מין

יאיר אמר לכלבה:  “תמצאי בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך”.  זה פחות או יותר הציטוט הכי מתקרב לאיסורים בחוק נגד הטרדה מינית להתייחס באופן משפיל לאדם בשל מינו ומיניותו.

במציאות סתיו שפיר מתצאה לה מיליונר, ולא בעל ערבי קבוע – אחרי שיאיר פרסם עליה בטוויטר עם רפרנס לזה שהיא סינגלית.  והיא בכל זאת תובעת על הטרדה מינית.  ראו סע’ 1-4 ךכתב התביעה:

סעיפי כתב התביעה של סתיו שפיר נגד יאיר נתניהו על הטרדה מינית
סעיפי כתב התביעה של סתיו שפיר נגד יאיר נתניהו על הטרדה מינית

 

הפכנו והפכנו בביטויים ולא ראינו הטרדה מינית.  זה שיאיר כתב שתמצא בעל ערבי, זה סתם קללה.  הקללה לא בוטה במיוחד.  ראינו קללות בוטות יותר.  באי כוחה טוענים שהרפרנס זה לכך שהיא רווקה (סינגלית).  נו, אז מה.  איך זה קשור למין והמיניות של הסינגלית?  יאיר לא אומר אם היא רווקה פעילה מינית או רווקה עם קורי עכביש או קרום בתולין…

בחוק עצמו לא כתוב שססטוס משפחתי (רווקה), זה עילה לתביעה על הטרדה מינית.

זוהי הזניה של הביטוי מוטרדת מינית.  אחת שקיללו אותה, והיא מקללת בעצמה, ונכנסת לדיאלוגים בשיח בוטה ביודעין לא יכולה לצפות שיענו לה תשובות באישור חנה בבלי.

הנשים שבאמת קרעו להן את הצורה והרקטום הן אלה שנפגעות מהתביעה של סתיו שפיר, כי אף אחד לא לוקח יותר ברצינות את הביטוי “מוטרדת מינית”?  כל סתומה יכולה לבוא ולטעון שהיא והכוס שלה הוטרדו מינית.

וזו העו”ד של סתיו שפיר:  קרין תורן היבלר.  קצת משוגעת.

קרין תורן היבלר מזנה את הביטוי קורבן עבירת מין
קרין תורן היבלר מזנה את הביטוי קורבן עבירת מין

חשוב לציין שהחוק למניעת הטרדה מינית נועד למנוע שימוש בגוף האישה לצורך גירוי מיני.  אין שום אינדיקציות שיאיר נתניהו התגרה מסתיו שפיר.  אין לה מה להציע.

חשוב לציין שסתיו שפיר אכן קיימה יחסי מין עם ערבי בשם מאזן זועבי ממשפחת חנין זועבי.  אם נתניהו לא יוציא לו צו זימון לעדות, התיק שלו הלך פייפען.

 

 

סתיו שפיר קיימה יחסי מין עם מאזן זועבי ממשפחת חנין זועבי
סתיו שפיר קיימה יחסי מין עם מאזן זועבי ממשפחת חנין זועבי

 

 

להלן כתב התביעה של סתיו שפיר נ’ יאיר נתניהו

סתיו שפיר נ יאיר נתניהו סתיו שפיר טוענת שהוטרדה מינית כתב תביעה 32745-03-21

להלן כתב ההגנה של יאיר נתניהו מהתביעה של סתיו שפיר

סתיו שפיר נ יאיר נתניהו כתב הגנה של יאיר נתניהו 32745-03-21

להלן כתב התביעה שכנגד של יאיר נתניהו נגד  סתיו שפיר

סתיו שפיר נ יאיר נתניהו כתב תביעה שכנגד של יאיר נ סתיו שפיר 32745-03-21
Views: 21

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *