שופטת הורתה לאנשי התקשורת אבי אשכנזי ויונתן הללי לשלם לעבריין כ-25 אלף שקל בעקבות כתבות שייחסו לו מעשים פליליים שלא ביצע. העבריין, גור פינקלשטיין, הוא עורך-דין לשעבר שישב בכלא בגין הרשעתו בשורה של עבירות קשות, בהן קשירת קשר לרצח עד מדינה וניסיון לשידול לרצח של עדי תביעה. את התביעה הגיש פינקלשטיין בעקבות כתבות שייחסו לו מעורבות בתוכנית לרציחת איש דת מוסלמי ופיצוץ מסגד חסן בק בתל-אביב. בסופו של דבר המסגד לא פוצץ, וההתנקשות לא יצאה לפועל.

הכתבות שבגינן הוגשה התביעה של פינקלשטיין פורסמו ב”מעריב” במאי 2011. השופטת שדנה בתיק, אפרת בוסני מבית-משפט השלום בתל-אביב, ציטטה מתוכן באריכות בפסק הדין: “תוכנית להתנקש בראש התנועה האסלאמית ביפו. ניסיון לחסל את בן זוגה של גרושתו. ומטען חבלה סמוך לביתו של בכיר בעיריית תל-אביב. המשטרה חושדת: גור פינקלשטיין, עורך-דין מבטיח מתל-אביב שייצג את כת הסיינטולוגיה, היה ‘המוח’ מאחורי כנופייה אלימה שכמעט הבעירה את המדינה”. בכותרת, ציינה השופטת, הודבק לפינקלשטיין הכינוי “הנוקם”.

“כמה שעות לפני שהפעילו את המטען שהיה עלול להבעיר את המזרח התיכון נעצרו בשכונת עג’מי ביפו ארבעה חשודים בני משפחה אחת שתכננו להתנקש בחייו של ראש התנועה האסלאמית בעיר, נואר דקא”, הוסיפה וציטטה השופטת. “הם התכוונו לחסל את דקא ולרסס כתובות ‘תג מחיר’ על קירות מסגד חסן בק, שבו שימש אימאם. ריסוס הכתובות היה מטשטש את עקבותיהם ויוצר מצג שווא”. למחרת פורסמה כתבה נוספת וחזרה על הטענות.

בתביעה טען פינקלשטיין שאין לו קשר לדברים, ודרש פיצויים בסך 200 אלף שקל.