EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטר עו”ד יניב המי מגיש אישומי סרק על 350 ש”ח (בחור תדלק ולא היה לו כסף). ככה השוטרים מפוצצים את בתי המעצר בעצורים על זוטות ושטויות

יניב המי משועמם רצח מחפש מסכנים לנעוץ בהם טלפיים מזוהמות

ספטמבר 2022 ובתי המעצר של השב”ס מלאים עד אפס מקום.  עצורים משוכנים בתחנות משטרה בלי שירותים, בלי מים, בלי מיטה, על דרגשים ואפילו נדרשים לישון בישיבה.  השופטות זועקות שהן עמוסות, ושזמנן השיפוטי מאוד יקר והיומן עמוס….

למה זה קורה? כי משטרת ישראל מחפשת אנשים לתפור להם תיקים על שטויות, ופשוט ממלאת את בתי המעצר ומספקת עבודה לשוטרים, לשב”ס ולשופטים. משטרת ישראל חכמה על חלשים.

השופט אביב שרון אמר שכתב אישום על 350 ש”ח זה בכלל לא זוטי זוטות.  המעשה אינו “קל ערך”, ו”אין בן מידה מינימלית של סכנה לערך החברתי המוגן עד כדי שאינם הולמים את המושג עבירה פלילית”.  התחרפן השופט אביב שרון.

 

יניב המי משועמם רצח מחפש מסכנים לנעוץ בהם טלפיים מזוהמות
יניב המי משועמם רצח מחפש מסכנים לנעוץ בהם טלפיים מזוהמות

 

הנה דוגמא.  בחור תדלק רכב ולא היה לו 350 ש”ח בארנק או בויוזה לשלם.  הוא השאיר תעודת זהות והבטיח לשלם.  תחנת הדלק התלוננה במשטרה.  השוטר-תובע עו”ד יניב המי החליט לא לוותר לבחור והגיש לו כתב אישום על 350 ש”ח.  הבחור רץ לתחנה ושילם את הכסף.  יניב המי לא ויתר והמשיך בהרשעה.

מנהלת תחנת הדלק הגיעה להעיד לטובתו של הנאשם שביקשו מעו”ד יניב המי לבטל את התלונה והוא לא הסכים!!!!

 

יניב המי שוטר קוקסינל שהשתן עלה לו לראש
יניב המי שוטר קוקסינל שהשתן עלה לו לראש

קראו והפנימו כמה כסף בוזבז על ההרשעה המטופשת הזו (שכידוע שהבחור שילם את ה 350 ש”ח).  תראו מהכרעת הדין של השופט אביב שרון כמה “זמן שיפוטי יקר” הוא בזבז לכתוב את החירטוטים הרגילים שהנאשם “פגע בערכים המוגנים והמקודשים של מדינת ישראל” בזה שהוא תידלק רכב….. וגילה שנגמר לו הכסף.

הייתה ישיבת הוכחות עם כ 5 עדים, לא פחות!  היו ישיבות סיכומים והשופט כתב על זה לא פחות מ 13 עמודים עמוסים קלישאות.

נו השופט אביב שרון? היה שווה לך להשקיע 3 ימי עבודה על החראטה ברטא הזו? מסתבר שהזמן השיפוטי הוא בכלל לא יקר עם על 350 ש”ח ששולמו – השופט יושב לשמוע הוכחות וכותב 13 עמודים.

 

יניב המי תובע משטרתי משועמם מציק לאזרחים על 350 שח
יניב המי תובע משטרתי משועמם מציק לאזרחים על 350 שח

 

 

להלן פסק הדין:

 

מדינת ישראל נ ניסים אסחייק תדלק ב 350 שח ולא שילם הרשעה של אביב שרון
Views: 22

One Comment

  1. ברור מבין השורות ומההחלטה המגמתית שהשופט אביב שרון הרשיע מראש כיוון שהנאשם קילל את החוקרת בטלפון במילים “כוס אמא של המשטרה” וכיוון שהיה אסרטיבי בדיון כלפי התובעת המשטרתית .

    כך עשה כיוון שלא הוגש אישום בהעלבת עובד צבור ולא ניתן להרשיע בכך בגין קללות. במלים אחרות, כשאתם מתנהגים לא יפה לעובדי המשטר תצפו לכך ששופטים ידפקו אתכם ללא קשר לראיות. כולה 350 ש”ח שהנאשם שילם לאחר מעשה. תיק אגו של שוטרים פר אקסלנס , בזמן שאלפי תיקים בגין נזק לרכוש, תקיפות גוף , איומים והטלת טרור נגנזים ע”י החוקרים המושחתים בהינף יד.

    הנה לנו דוגמא לתיעדוף משטרתי ושיפוטי אחו-שרמוטה בגין תיק אגו, רק בגלל שהעליב את המשטרה (ובכלל לא את החוקרת).

    הנה בזבוז קולוסאלי של משאבי שיפוט יקרים בשביל להתחשבן עם בחור צעיר על סכום פעוט והכל בגלל שאמר אמת על הכוס של האמא המופקרת של המשטרה וכשבעוכריו העובדה שהשופט , בשנים 2001 עד 2014, עבד כפרקליט בפרקליטות המדינה במחוז מרכז. שופט שיצא בלידת עכוז מהתחת של המשטרה, למרות שהקרחת איפשרה לידה רגילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *