EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט מוחמד חאג’ יחיא בגלגול נשמות של סאדאם חוסיין: שם זין על חופש הביקורת הפוליטית ומלקק תחת לעו”סיות שחוטפות ילדים דפנה אור אמנון פריד ומיה קלין

אמנון פריד עוס מציצן עם תסמונת טורץ

הפעם נדבר על השופט הירושלמי מוחמד אבו יחיא, ושמו המלא בישמאעל מוחמד איבן סאדאם חוסיין חאג’ יחיא (“מזרע עמלק”).

להרבה שופטים ערבים יש את תסמונת ה”עבד הנרצע”, הם יודעים שבגלל שהם ערבים פחות לוקחים אותם ברצינות, ולכן הם יוצאים מגדרם כדי לשרת את החונטה המשפטית שנתנה להם את ה”כבוד” לשמש שופטים בישראל.

כזה הוא המקרה של השופט הערבי מוחמד חאג’ יחיא אשר שפט בתביעה של עירית ירושלים ועוד 4 עובדות סוציאליות שהתלוננו כי מוטי לייבל ולורי שם טוב הפיצו עליהן כתבות שהן “חוטפות ילדים”.

התובעות הן מיה קלין (אשר באמת חטפה תינוקת מבית יולדות, וגם סידרה לעצמה ילד מאומנה למרות שהיא מעל גיל 50 – הגיל המותר), אמנון פריד שעושה ביקורי פתע לאימהות ומציץ להן דרך התריסים), ועירית צווכר (סתם זונה סוציאלית משוקמת שאין לנו מושג מי היא ומאיפה צצה).

 

להלן פסק הדין בתביעה של עירית ירושלים נ’ ורדה שטיינברג, מוטי לייבל ולורי שם טוב – ת”א 18379-08-16

 

כתב תביעה עירית ירושלים אמנון פריד מיה קלין נ ורדה שטיינברג (עדנה קרנבל) מוטי לייבל ולורי שם טוב

 

 

 

ראו מה כתבה בפייסבוק עו”ד ורדה שטיינברג שהופיעה מול אמנון פריד בבית המשפט

פרסום פייסבוק של ורדה שטיינברג על אמנון פריד עוס שחוטף ילדים
פרסום פייסבוק של ורדה שטיינברג על אמנון פריד עוס שחוטף ילדים

 

https://www.facebook.com/varda.shtainberg/posts/1880865465514857/

 

ורדה שטיינברג פרסום על עוס אמנון פריד
ורדה שטיינברג פרסום על עוס אמנון פריד

 

https://www.facebook.com/varda.shtainberg/posts/1730733580528047/

 

ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת
ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת

עו”ד ורדה שטיינברג העידה בתיק כעדת הגנה לביסוס טענת אמת דיברתי אבל הערבי מוחמד/סאדאם טען שהיא לא עדה אמינה.

נא להתרשם מעדותה וחקירתה הנגדית של עו”ד ורדה שטיינברג:

עדות ורדה שטיינברג וחקירה נגדית בתביעת עירית ירושלים נ לורי ומוטי

ורדה שטיינברג נתבעה יחד עם מוטי ולורי כנתבעת 3.  בכתב ההגנה של ורדה היא התבטאה באופן חריף נגד העו”סיות מירושלים. היא פירטה במפורט את שיטות העבודה הסוציו-נאציות של העו”סיות בישראל.  הן פחדו מהעדות שלה ולכן הזדרזו למחוק אותה.

מוטי ולורי היו מיוצגים ע”י עורכי דין טיפשים מהסיוע המשפטי, זבלים שבזבלים, שבמקום לנקוט באותה אסטרטגיה כמו שטיינברג ולקעקע את מהות העבודה הסוציו-נאצית, הם הלכו על אסטרטגיה טיפשה לחלוטין של הכחשת הפרסומים.  זה מה שקורה למי שסומך על הזבלים של הסיוע המשפטי מחוסר ברירה.

להלן כתב ההגנה המהמם ומטלטל של עו”ד ורדה שטיינברג:

 

תצהיר עדות ראשית ורדה שטינברג תביעת עירית ימ 8-8-2018

להלן בקשתו של עו”ד יניב מויאל שייצג את ורדה שטיינברג להתפטר מהתיק לנוכח היחס המחפיר והלא קולגיאלי של באי כוח עיריית ירושלים.  בגלל מלחמתו הבלתי מתפשרת בעובדות הסוציאליות, גופו קרס והוא פיתח ורטיגו ופזילות.

תביעת עירית ירושלים יניב מויאל בקשה להשתחרר מיצוג שטיינברג ורטיגו 10-5-2018

צפו כאן בסרטון הוידאו על אמנון פריד

 

 

על מעלליה של עו”ס מיה קלין צפו בפייסבוק: 

https://www.facebook.com/watch/?ref=search&v=1731867870401747

“מאיה קלין עו”ס לשכת רווחה קרית יובל, פעלה ביחד עם פסיכיאטר בי”ח שערי צדק, לגזול תינוקת שרק נולדה, לצרכי אימוץ.
הפסיכיאטר הנוכל, ד”ר סול יברוסקי משערי צדק, אשפז בכפייה יולדת , שיום החג והשמחה שלה הפך לאבל בעקבות לקיחת התינוקת שלה שזה עתה נולדה על ידי שירותי הרווחה, ללא שום סיבה.  ד”ר יברוסקי , כתב “חוות דעת” מומצאת מתחילתה ועד סופה. האמא, אישה רכה ועדינה, לא צעקה, לא התנפלה ובוודאי שלא נמצאת במצב נפשי לא מאוזן. מדובר בשקרים גמורים והזיות .  העיתונאי מוטי לייבל, נכח במשך שעות ארוכות עם האם, והעיד על עדינותה של האם. אתם יכולים להתרשם בעצמכם מהראיון שעברה האם אצל הפסיכיאטר במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים שערי צדק.  האם מיוצגת על ידי עו”ד ורדה שטיינברג, מומחית חוק ונוער”.
סיפור זה מתועד כאן:

וזו מיה קלין העו”ס לחוק נוער שהזמינה לעצמה ילדת רווחה לגידול כאם אומנה.  נועה.
עוס מיה קלין תמונה מ 2016 עם הילדה שלא שלה שאימצה לעצמה מהרווחה
עוס מיה קלין תמונה מ 2016 עם הילדה שלא שלה שאימצה לעצמה מהרווחה

 

עוס מיה קלין עם ילדת הרווחה שהיא מגדלת עם מסר פמיניסטי
עוס מיה קלין עם ילדת הרווחה שהיא מגדלת עם מסר פמיניסטי

 

 

 

עוס מיה קלין וילדת הרווחה שלקחה לגדל חרף גילה המופלג
עוס מיה קלין וילדת הרווחה שלקחה לגדל חרף גילה המופלג

 

 

מיה קלין עוס שסידרה לעצמה ילדה מאומצת תבעה את יוסי נקר
מיה קלין עוס שסידרה לעצמה ילדה מאומצת תבעה את יוסי נקר

צפו כאן במיה קלין עם מסר פמיניסטי “את לא לבד”.  אבל היא עצמה כן לבד.  אף גבר לא הסכים לקשור גורלו בגורלה.  אף גבר לא רצה אותה.  אפילו לגנוב זרע לא יכלה בגלל הכיעור.  וזו הסיבה שהגישה בקשה כעו”ס לחוק נוער לקבל ילדה שהוציאו אותה מהוריה ולשמש לה אם אומנה.  כי היא כן לבד.   עו”ד יוסי נקר חשב שיש בזה טעם לפגם ופרסם זאת ברבים.

 

 

עוס מיה קלין סידרה לעצמה אומנה במסר פמיניסטי את לא לבד
עוס מיה קלין סידרה לעצמה אומנה במסר פמיניסטי את לא לבד

 

התמונות באדיבות פייסבוק: https://www.facebook.com/maya.klin

הנה כאן מיה קלין ת”ז 029091360 מרח’ מבוא לבונה 22 הר אדר, מודה שהיא כעו”ס לחוק נוער “סידרה” לעצמה להיות “אם אומנה” לבת שקיבלה נועה.

 

עדות מיה קלין בפני השוטר ג'וש שרידן תלונה על יוסי נקר 28-2-2017
עדות מיה קלין בפני השוטר ג’וש שרידן תלונה על יוסי נקר 28-2-2017
עדות מיה קלין בפני השוטר ג'וש שרידן תלונה על יוסי נקר עמ2 28-2-2017
עדות מיה קלין בפני השוטר ג’וש שרידן תלונה על יוסי נקר עמ2 28-2-2017

דפנה אור העו”סית הירושלמית שיזמה את התביעה

זו הבהמה שיזמה את התביעה.  דפנה אור.

להלן תצהיר העדות הראשית של הזנזונת:

דפנה אור תצהיר עדות ראשית עירית ירושלים אישום 102 כעדה 28-1-2018

וכאן התלונה הראשונה במשטרה של דפנה אור:

2823 דפנה אור מתלוננת בשם החברות שלה מירושלים 30-11-2015

וכאן התלונה השנייה במשטרה של דפנה אור:

דפנה אור גם הפעילה את היועמ”ש של עירית ירושלים עו”ד אלי מלכה  שיפנה למשטרת הסייבר של תל אביב ויתלונן באמצעות מכתב.  ראו מכתבו של עו”ד אלי מלכה:

2825 אלי מלכה יועמש עירית ימ לסייבר

 

דפנה אור זנזונת סוציו נאצית מעירית ירושלים
דפנה אור זנזונת סוציו נאצית מעירית ירושלים

 

נציין כי דפנה אור מתפארת בהשרצת 6 שרצים. לא פחות מ 6 שרצים.

בהתחשב בכך שהעו”סיות מתלוננות שהן מקבלות משכורת מינימום, ולא משלמים להן מספיק והן “נחנקות כלכלית”, איך הירשתה לעצמה דפנה אור להשריץ 6 שרצים?  מאיפה בא הכסף להזין את הילדים הזקוקים להזנה במזונות?

הביטו בפטריארך שבצד שמאל.  אילו דפנה אור מגישה נגדו תביעה למזונות, הוא יחויב אוטומטית בלפחות 2,500 ש”ח לכל ילד שזה 15,000 ש”ח לחודש –  ועוד 50% מעלות שכירות של דירה ל 7 נפשות פלוס 50% מכל הוצאות הדיור, שזה עוד מינימום 5,000 ש”ח.  אז הנה לכם ילדים ששווים 20,000 ש”ח בחודש.

ואם הוא יבכה אצל עובדת סוציאלית שהוא לא יכול לשלם את זה… היא תגיד לו להתכבד ולהיכנס לבית הסוהר. החברות של דפנה אור יכתבו עליו תסקיר שהוא אלים, מסוכן ופטריאכלי, וישלחו אותו לראות את השרצים אחת לשבוע במרכז קשר ל 60 דקות.

 

דפנה אור רחם להשרצת שרצים בצרורות
דפנה אור רחם להשרצת שרצים בצרורות

רגשי הנחיתות של מוחמד אבו יחיא

השופט מוחמד חאג’ יחיא שיש לו רגשי נחיתות מול היהודים החליט לספוג השראה מסאדאם חוסיין.  אצל סאדאם בעירק אסור היה להגיד משהו רע על הראיס.  מי שאמר דברי ביקורת מצא עמו בכלא אבו גריב.

אבל פה זה ישראל ופה יש כבר פסיקה (גם אזרחית וגם בפלילים) שהביטוי “חוטפת ילדים” הוא מחאה פוליטית לגיטימית נגד האופן שבו עובדות סוציאליות מתנפלות על הורים, מוציאות מהן את הילדים ושולחם את הילדים למוסדות מזעזעים כמו “מסילה”.

השופט אילן סלע בכתב אישום פלילי כבר קבע בתיק דומה שהוגש נגד מוטי לייבל שהביטוי לא מהוה עבירה של העלבת עובד ציבור, והפרקליטות לא טרחה לערער על זה.  יש גם פסיקה נרחבת המפרשת את עבירת העלבת עובד ציבור בצמצום, פס”ד אונגרפלד.  לפי פס”ד אונגרפלד אין שום בעיה עם הביטוי חוטפת ילדים.  זו ביקורת פוליטית לגיטימית.

אבל כפי שהסברנו מוחמד חאג’ יחיא – מזרעו של סאדאם חוסיין, החליט לסובב את כל הפסיקה ב 180 מעלות, וקבע שאלה ביטויים קשים, ושהעו”סיות מאוד סבלו כאשר הם הציצו בבלוגים של לורי ומוטי כדי לראות מה כתוב עליהן…  ממש בדיחה.

ולכן נשאלת השאלה, מה אמא או אבא שעו”סיות לוקחות מממנו את הילדים אמור להרגיש?  ההורים אמורים למסור לעו”סית את הילדים ללא התנגדות?  הם אמורים ללקק לעו”סית את התחת בגלל שהיא משרתת אותם בעבודה סוציאלית?  מי באמת סבל כאן?  העו”סיות שבאמת חוטפות ילדים  (בכוח ובליווי משטרתי) או ההורים שמאבדים את היקר להם עד גיל 18, את פרי ביטנם???

הערך החברתי המוגן של אלמנט ההרתעה:  ביקורת פוליטית

 

במגזר הערבי כשעובדת סוציו-נאצית מנסה לחטוף ילדים, בעיקר מהאבא, זורקים עליה אבנים, מפנצ’רים לה את הרכב או שורפים לה את הלשכה.  אלו פעולות מחאה פוליטיות מותאמות למגזר.  לכן העו”סיות הערבושקיות חושבות פעמים לפני יציאה למצבי חטיפה.  אלמנט ההרתעה של האופי התרבותי הערבי פועל את פעולתו.

הנה למשל אחת הערביות העו”סיות מהכי ידועות לשמצה:  רנדה דיב חביב. מייללת שהיא לא גומרת את החודש אבל יש לה את הג’יפ הכי יוקרתי בחור בו היא גרה.

עוס רנדה דיב חביב כל מה שהיא עושה שונאים אותה
עוס רנדה דיב חביב כל מה שהיא עושה שונאים אותה

 

 

 

במגזר היהודי אין לעו”סיות שום גורם הרתעה.  אין עליהן שום גוף ביקורת והן מגבות זו את זו.  לכן קל להן לחטוף ילדים מאימהות, או לשלוח אבות למרכזי קשר בהינף קולמוס.

אלמנט ההרתעה היחיד נגד הפעלה כוחנית של סמכויות העו”סיות הסוציו-נאציות היהודיות היו הבלוגים של מוטי לייבל וביקורי הבית מסוג “עו”סים שכונה”.

הנה פה מוטי לייבל עושה שכונה לעו”סית אתי דור שחטפה את 2 הילדים של לורי שם טוב.  אתי דור עבדה בבוקר בעירית גבעתיים וחרי צהריים עבדה באופן פרטי אצל ירדנה נילמן, שבתפקידה כאפוטרופסית על חוסים גנבה 7,000,000 ש”ח, ומי שעשתה לה כל כל העבודה המשרדית היתה אתי דור.

לא רק שאתי דור לא הועמדה לדין על סיוע לגניבה, היתה לה החוצפה להגיש המלצות אופי למענה של ירדנה.

 

 

 

עובדות סוציאליות לא יכולות להיעלב

 

אבל האמת צריכה להיאמר:  עו”סיות לא יכולות להיעלב.  חלק מהסילבוס של לימודיהן במכללות לעבודה סוצילית זו שטיפת מוח שנועדה לפתח להן עור של קרנף.  מלמדים אותן שבשם העבודה הסוציו-נאצית הן צריכות להתעלם מהרגשות של האינדיבידואל.  כלונמר לא משנה כמה האבא בוכה כשהעו”ס כותבת עליו שהוא מסוכן ואלים, זה עדיין לטובת ה”סוציאל”.  אותו דבר כשעו”ס הולכת עם שוטרים לקחת תינוקות לבית שבתאי ולאומנה.  הם שוטפות מוח שהבכי של האמא הוא חלק מהעבודה כי זה לטובת הסוציאל.

לכן כל הקשקושים של מוחמד אבו סאדאם יחיא שהעו”סיות נעלבו כשקראו על עצמן שהן חוטפות ילדים זה הבל והבלים.  אף עו”סית לא נעלבת משום דבר.  העו”סיות חדורות מטרה בשם הסוציאל, ולמעשה להיפך, ככל שיש עליהן יותר תלונות הן זוכות ליותר כבוד והערכה בקרב נשות ה”מקצוע” ולקידום.

ראו לדוגמא את רות מטות, אישה עם עור של קרנף, שגרמה כמויות אדירות של סבל להורים שהיא התעסקה עם הילדים שלהם.  מעולם לא הזילה דמעה ואפילו להיפך, קיבלה אורגזמה על כל חטיפה מוצלחת.

רות מטות נבלת הנבלות כוס רקוב ומוח של נחש צפע
רות מטות נבלת הנבלות כוס רקוב ומוח של נחש צפע

הנה דוגמא מוחשית:  העולה החדשה קרינה בריל קיבלה טלפון מרות מטות שהיא באה לעשות לה ביקור בית.  קרינה הבינה שזה אומר שהצעד הבא זה לחטוף לה את הילדים.  קרינה רצחה את הילדים שלה.  ראו איך רות מטות מתרצת את המחדל.  לטענתה היה צריך פשוט לבוא ולחטוף וכך הילדים היו ניצלים מהרצח.

אבל השאלה היא הפוכה.  אם רות מטות לא היתה מצלצלת ומפחידה את האמא שהיא תחטוף לה את הילדים, ואם לעו”סיות לא היה מוניטין של חוטפות ילדים, הילדים לא היו נרצחים ע”י האם.

כך בדיוק עובדת סוציאלית מתרצת את “ההתערבויות” שלהם בחיי המשפחה….

 

 

להלן פסק הדין:

פסק דין עיריית ירושלים ועוסים אמנון פריד מיה קלין ועירית צווכר שופט מוחמד חאג' יחיא

 

הקשיבו לדבריו של חכם תימני שחום יקי בן יששכר

 

יעקב בן יששכר מתאר את המצב העגום של שירותי ה”רווחה” בישראל 2014. להלן תקציר:

“הציבור לא מאמין בפקידות הסעד. אף אחד לא מבקש סעד. כולנו כבר למדנו שמי שיבקש משהו מפקידת הסעד סופו שיקבל נקניק בתחת. גם נשים סובלות. יותר מידי מחדלים. יותר מידי הרס וחורבן. הגיע הזמן לפטר את כל העובדות הסוציאליות בקריית גת, לאור מחדל הנימפומנית הפדופילית ששכבה עם מאות ילדים בני 12, והעו”ס סירבו להסגיר אותה למשטרה….

“לשכת הרווחה בירושלים קן צרעות ידוע. שם התעללה רות מטות במשפחתו של חיים חביבי, וגרמה הרס וחורבן. קרינה בריל ששמעה שהעו”ס בירושליים באות לנקוש על דלתה רצחה את ילדיה. פתח תקווה עוד קן צרעות של עובדות סוציאליות מומחיות להרס וחורבן. במחוז תל אביב ניבה מילנר זורעת הרס בכל מה שהיא נוגעת, אשת ריב ומדנים. חנה סלוצקי חוטפת ילדים ולא מתחרטת. את כולן צריך לפטר. העם דורש: פטרו את כל פקידות הסעד!!!”

 

 

Views: 47

3 Comments

  1. אתמול תיקנתי את הרכב שלי במוסך אצל הפלסטינים באחד הכפרים ליד מקום מגוריי. בעל המוסך היה בחור נחמד ובשיחה שהתפתחה סיפרתי לו את סיפור גירושיי לרבות את החוויות עם מחלקת הרווחה, פקידות סעד לסדרי דין.

    הוא אמר שאצלם אבא גרוש במצבי היה לובש חגורת נפץ מגיעה למחלקת הרווחה או למרכז קשר ומתפוצץ, הוא היה מתאבד ולוקח איתו את אותן פקידות סעד לסדרי דין.

    הסתכלתי עליו, לא עניתי, היתה לי תחושה מוזרה שדיברתי עם גבר ולא עם קוסית עם אדם שאם פגעו בילדיו הוא יתאבד ויקח את אילו שפגעו.

    הבנתי שאני חי במדינת שאני מקיים את חוקיה והוא חי לפי עולם ערכים ושום חוק לא ישנה זאת וזה ההבדל בנינו. אני יהודי שומר חוק והוא מוסלמי ששומר על ערכיו.

  2. מסכים, לכן אצביע לבן גביר, בהחלט לאוכלוסייה היהודית יש הרבה מה ללמוד מאחינו הערבים.

    הם מזלזלים, ומתנשאים עלינו. אבל הם בסופו של יום, הם משתינים בקשת על הרשויות בסדום שמפחדות מהם.

    הם לא קוסיות שאוכלות זין מהרווחה, בתי המשפט, הוצאה לפועל ועוד ועוד. הם מאורגנים, אין להם אלוהים והם מוכנים ללכת עד הסוף בשביל העקרונות שלהם.

    אצלם כולם מוטי לייבל ולורי שם טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *