EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד חיים שוורץ ייצג גרושה וזייף עבורה צו לחידוש דרכון שתוכל להבריח קטין מהארץ. הצהיר שהוא פורש מהלשכה ועונשו של הזייפן 4 חודשי עבודות שירות אצל זהר דיבון סגל

חיים אליעזר שוורץ בסטלה של ג'ארס לפני 12 שנה ב 2020

עו”ד חיים אליעזר שוורץ זייף עבור לקוחה בהליכי גירושין החלטה שיפוטית של חידוש דרכון של קטין כדי שהלקוחה תוכל לחטוף אותו לחו”ל.  הוגש נגדו כתב אישום והוא חטף עבודות שירות וקנס 500 ש”ח.

חיים אליעזר שוורץ הצהיר בפני השופטת שהוא פורש מלשכת עורכי הדין, ובגלל זה זכה לעונש מקל.  סיבה נוספת היא כי הוא ניסה לעזור לאישה בהליכי גירושין לחטוף ילד לחו”ל – ובישראל זו נחשבת מצווה גדולה ולכן זכה בעונש מקל.

ת”פ 52921-07-20 : פרקליטות מחוז מרכז – פלילי נ’ חיים אליעזר שוורץ.

ואנו שואלים איך ולמה קנס של 500 ש”ח?  הרי שירות זיופים כזה שווה לפחות איזה 20,000-30,000 ש”ח.  למה הקנס הוא לא בשווי של שכר הטרחה שהוא קיבל?  ובכלל איך הגיעו לכך שהוא זייף את הצו?  האם הלקוחה שלו הסגירה אותו????  אם כן זו פדיחה לא נורמלית.

האם בכלל לקחו עמדה מהבעל לשעבר של הלקוחה (קורבן העבירה), שאת הילד שלו ניסו להבריח מחוץ למדינה???  האם לאבא הקורבן יש עילת תביעה נגד חיים אליעזר שוורץ?

ולמה גזר הדין לא מפורסם בשום מקום?

 

 

חיים אליעזר שוורף הסניף ניחוחות וגינה של גרושות ורצה לדפוק את הבעל
חיים אליעזר שוורף הסניף ניחוחות וגינה של גרושות ורצה לדפוק את הבעל

ואם הוא זייף צו לגרושה הזאת, כמה עוד גרושות יש שהוא זייף להם צווים?  הרי לא מתקבל על הדעת שזהו הזיוף הראשון שלו…..

 

חיים אליעזר שוורץ הורשע בזיוף ויעזוב את לשכת עורכי הדין
חיים אליעזר שוורץ הורשע בזיוף ויעזוב את לשכת עורכי הדין

לדעתנו הוא עדיין מקבל לקוחות.

כתבה באתר פוסטה של רועי זילברשטיין פורסם 20/12/2022

חיים שוורץ עורך דין מרחובות זייף החלטה שיפוטית ונשפט לעבודות שירות

חיים שוורץ טיפל בביטול צו יציאה מהארץ לבנה הקטין של הלקוחה שלו וזייף החלטת בית משפט המורה על חידוש דרכונו של הקטין. רישיונו הושעה והוא הודה בהסדר טיעון.

במהלך 2019 סיפק חיים שוורץ (39), תושב רחובות ועורך דין בהכשרתו, שירות משפטי ל-א’. במסגרתו, הוא טיפל, בין השאר, בהליכי מזונות בעניינה של א’, שהתנהלו בבית דין רבני ובביטול צו יציאה מהארץ של בנה הקטין.

ביולי 19 פברק שוורץ בקשה לחידוש דרכון של הקטין במסגרת הליך משפטי בבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון. הוא אף זייף החלטה הנחזית לצו מאושר על ידי השופטת מיכל נעים-דיבנר. בנוסף, אישר את המסמכים כנאמנים למקור. כל זאת, על מנת שבנה הקטין של א’ יוכל לקבל דרכון ולצאת מהארץ. הוא דיווח על כך ל-א’ והורה לה למסור את המסמכים למשרד הפנים. כך עשתה א’, שפנתה גם לבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון – שם אמרו לה שאין דיון בעניינה.

ביולי 2020 הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד עו”ד שוורץ לבית משפט השלום ברחובות. שוורץ הודה בכתב האישום במסגרת הסדר טיעון. עם הגשת כתב האישום, רישיון העו”ד שלו הושעה. ההסדר נערך מחוץ לדיון באולם בית המשפט והצדדים הודיעו כי הגיעו להסכמה גם לעניין הענישה – ארבעה חודשי עבודות שירות.

עו”ד עדן כוכבי שמייצגת את שוורץ יחד עם עו”ד בנימין מלכא הדגישה במסגרת הסדר הטיעון את העובדה שהנאשם איבד את פרנסתו ואת תחום עיסוקו כעורך דין לתקופה הקרובה לפחות, וזה עונש מספיק גדול. הסנגורית ביקשה לכבד את ההסדר ולא להשית קנס על הנאשם.

 

חיים אליעזר שוורץ בסטלה של ג'ארס לפני 12 שנה ב 2020
חיים אליעזר שוורץ בסטלה של ג’ארס לפני 12 שנה ב 2020

חיים שוורץ אמר שלא יחזור לעריכת דין ושחייו “מורכבים”

השופטת זהר דיבון-סגל ציינה בגזר הדין כי “הנאשם ביצע את המעשים במסגרת עיסוקו המקצועי כעו”ד ובמסגרת זו פעל לזיוף החלטות שיפוטיות”. היא ציינה לטובת הנאשם כי אין לו עבר פלילי וכי הודה בהזדמנות הראשונה.

עוד היא ציינה את נסיבות חייו המורכבות של הנאשם והעובדה שאינו מעוניין לחזור ולעסוק בעריכת דין.

4 חודש עבודות שירות וקנס 500 ש”ח

לבסוף, השופטת קבעה כי היא מוצאת את ההסדר מאוזן וקיבלה אותו במלואו. מלבד עבודות שירות, על שוורץ נגזר גם קנס בסך 500 שקל (18/12/2022).

מעו”ד כוכבי נמסר בתגובה: “לשמחתנו נגזרה ענישה ברף הנמוך וזאת בשים לב לעברו הנקי של מרשנו, זו עבורו מעידה ראשונה ובתקווה גם האחרונה. אין טעם להכביר מילים והרי שנאמר כבר הכל לעניין זה לפני בית המשפט”.

 

https://posta.co.il/article/79057/

Views: 187

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *