EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עידן סגר פלנגות לשון הרע: ברסלר תובעת את גוטליב אולם מתבשלת הצ”ח להקטין תביעות לשון הרע ללא נזק ל 5,000 ש”ח

עידן סגר סוכן הפלנגות המשפטיות של שקמה ברסלר

מתבשלת הצעת חוק להקטנת סכום התביעה ללא נזק בלשון הרע ל 5,000 ₪.  זאת לאור מבול תביעות לשון הרע שפלנגות עורכי הדין של שקמה ברסלר מגישים נגד כל מי שמפריע להם להפיל את ביבי.

הפלנגות של שקמה ברסלר כבר הגישו מעל 10 תביעות, בכל אחת כמה נתבעים, ובכל תביעה היא דורשת יותר ממיליון שקלים.  השקמה הזו לא נמאס לה. כל יום מביטה במראה מבסוטה ושואלת את עצמה, על מי נפעיל את הפלנגות היום?

בתביעה 11 תבעה את טלי גוטליב ועוד 6 גולשים על 2,600,000 ש”ח.  ת”א 4129-02-24 שקמה ברסלר נ’ רויטל גוטליב, לשון הרע, שופט י. שפסר.

שימו לב שהיא תובעת גולשים על “שיתוף” אבל כדני קושמרו ראיין אותה ושאל אותה למה צייצה שלא יישאר לביבי צבא, וענה בהיתממות ששיתפה ציוצים של אחרים והיא לא אחראית.

איך ברסלרית אחת צוברת נזק מצטבר של 15,000,000 ש”ח?

 

מי משלם את האגרות לתביעות האלה?  מי משלם את שכר הטרחה לעוה”ד השקדניים של שקמה?  ואיך בדיוק לאישה אחת יש כבר נזק מצטבר לשם הטוב שלה של מעל 15,000,000 ש”ח (אם סופרים את סך כל התביעות בחודש האחרון)????

לא רק שצריך לאחד את כל התביעות לתביעה אחת, ולראות בכולן כפרסום אחד/מסכת עובדתית אחת, מישהו צריך לשים גבול לתובעת סדרתית זו והגיע הזמן לדרוש ממנה להעמיד ערובה להוצאות הנתבעים.

הרי אם ייפסק שמגיע לה 20,000 ש”ח מכל הנתבעים שלה ביחד ולחוד, כ”מסכת עובדתית אחת”, יש מצב שהיא תצטרך לשלם הוצאות בגלל התביעות המנופחות שלה.

בתמונה:  סוכן הפלנגות של שקמה ברסלר, עידן סגר. עו”ד למשפט בע”ח.

עידן סגר סוכן הפלנגות המשפטיות של שקמה ברסלר
עידן סגר סוכן הפלנגות המשפטיות של שקמה ברסלר

 

 

אוהד רוזן מימין ובת זוגו עידן יהונתן סגר
אוהד רוזן מימין ובת זוגו עידן יהונתן סגר

 

פלנגות הקוקסינלים של שקמה ברסלר - אוהד רוזן עידן סגר
פלנגות הקוקסינלים של שקמה ברסלר – אוהד רוזן עידן סגר

 

הצעת חוק בצנרת:  יוקטן רף הנזק ללא נזק ל 5,000 ש”ח

 

עקב ריבוי התביעות בלשון הרע של פלנגות עורכי הדין מכוח קפלן, וההתמכרות של שקמה ברסלר ודומיה לתביעות לשון הרע על מיליוני שקלים, ללא הוכחה של נזק מוחשי של אפילו שקל אחד, מתבשלת במסדרונות הצעת חוק לתיקון חוק איסור לשון הרע שתעמיד את סכום התביעה ללא הוכחת נזק על רף מקסימלי של 5,000 ₪. מעבר לסכום זה, תתכבד התובעת ותוכיח נזק כספי אמיתי.

 

שקמה ברסלר פחדה שביבי יעשה ממנה שפחה של גלעד
שקמה ברסלר פחדה שביבי יעשה ממנה שפחה של גלעד

מעבר לסכום זה התובע יידרש להוכיח נזק מוחשי קונקרטי מגובה באסמכתאות, ראיות, קבלות וחוות דעת אקטואריות.

כיום , מי שחש נעלב ומושפל, יכול להגיש תביעה ללא הוכחת נזק על 70,000 ₪, ודי בטענת סרק שהפרסום הוא “בזדון” כדי לתבוע כפל נזק ללא הוכחת נזק על 140,000 ₪.  אפשר גם להכפיל את זה כמה פעמים בטענה שכל ציוץ עומד בפני עצמו.

עורכי דין יצירתיים במיוחד למדו שבקלי קלות אפשר לגזור מפרסום אחד משפטים מעליבים, להציג אותם כאילו עלו לאינטרנט בנפרד, ועל כל משפט או קללה לתבוע 140,000 ₪ במכפלות של 10-20 פעם.

השופטים של לשון הרע מותשים ומרגישים שהם עוסקים בקקה לא מכובדת

 

תביעות אלה מעיקות על בתי המשפט וגוזלים משאבים ומתישים את השופטים, כאשר לרוב אם בכלל נמצא שהביטוי הוא שקרי, הפיצוי הוא לא יותר מ 5,000 ₪ עד 20,000 ₪.

השופטים שמתעסקים בתביעות האלה מתלוננים שהם מרגישים שהם עוסקים בקקה, ושזה מפחית מכבודם לשפוט אם הקללות וההעלבות מצדיקות בזבוז של 3-5 ישיבות קדם משפט, ועוד 3-5 ישיבות הוכחות, ועוד לפחות יומיים עבודה לכתוב את פסק הדין.

כעת מתבשלת הצעת חוק שתשים סוף למבול התביעות, והתביעות שכנגד שכמעט תמיד מסתיימות בסכומים שמתחת לתביעות קטנות.

הסכום “ללא הוכחת נזק” יועמד על 5,000 ₪ בלבד, ויובהר בחוק שהוא לא נועד לפצות על קללות, וסתם העלבות, אלא רק על דיבה במהותה הקלסית שגורמת הפסדים כספיים שניתן לכמת אותם בראיות ובקבלות.

“כל החפץ לתבוע את כבודו האבוד, יואיל ויפרט את הנזק שלו בכתב התביעה, ואין שום סיבה לפתוח שערי בית משפט למי שלא נגרם לו נזק, והוא רק רוצה גושפנקה משפטית לאגו האבוד”.   כך נמסר לנו מגורם בכיר שברגעים אלה מנסח את הצעת החוק.  1/2/2024.

להלן כתב התביעה “פלנגות סטייל” על 2,600,000 ש”ח

הביטו:  היא רוצה מחוזי.  שופטת שלום זה כבר לא לכבודה…… שקמה….

שקמה רוצה לדון בשאלה אם יש לה שם טוב בזה שאמרה שביבי יישאר בלי חיילים, וטייסים.  היא גם טוענת שהקבוצה של החיילים המשתמטים לא קשורה אליה, והם קראו להשתמט מצה”ל על דעת עצמם.

שקמה טוענת שבפרסומים נחשפה זהותם של 2 אנשי שב”כ: הבן זוג שלה ואבא שלו.  אבל כל זה כבר היה חשוף באינטרנט לפני כן וזה פשוט מצחיק לטעון שהביון האירני והפלסטיני לא יודע על זה?  הרי למה סינוואר התקשר?  איזה טובה הוא רצה?  שישלחו לו סושי מרמת אביב? אבא של בעלה/בן זוגה התרברב בפני הנכדים שלו בעבודות שורשים והבית ספר פרסם הכל.  חחח.

ובכלל אם לטלי יש חסינות, אז למה מגישים תביעה כשיודעים שהיא מוגנת בחסינות?  זכותה של טלי לא להסיר אותה וששקמה תקפוץ.

ועוד דבר, הרי הבעל שלה הוא עד קריטי.  הדבר הראשון שיעשו שאר הנתבעים זה לזמן אותו לעדות.  שר הביטחון יצטרך להתערב ולהוציא תעודת חיסיון.  איך אפשר לברר את התביעה הזו אם אי אפשר יהיה לזמן את בעלה/בן זוגה של הברסלרית לעדות?

 

כתב תביעה לשון הרע שקמה ברסלר נ טלי גוטליב ואחרים על הקשר עם סינוואר 4129-02-24

 

פלנגות התרעלה בשירות החמאס והנוחבה אוהד רוזן ואיתי סגר
פלנגות התרעלה בשירות החמאס והנוחבה אוהד רוזן ואיתי סגר

 

 

שקמה ברסלר האיום הקיומי הוא לא אירן חמאס או חיזבוללה ביבי הוא האיום הקיומי
שקמה ברסלר האיום הקיומי הוא לא אירן חמאס או חיזבוללה ביבי הוא האיום הקיומי

בינתיים הוגשה בקשה לחופש מידע בארה”ב לברר איזה שיחות האמריקאים יירטו

 

בכתב התביעה בכלל לא מוזכר צא”פ, אבל בפרסומים המקוריים כתוב שהוציאו צא”פ.  אבל צא”פ תקף רק בישראל.  הוא לא תקף בחו”ל.

ויש גם דרך לברר את הדברים….  שולחים למשרד ההגנה האמריקאי בקשה לחופש מידע.

 

פחע 197 חופש מידע סיקרט סרוויס 27-1-2024

 

8 שעות של מחדל זו קונספירציה

מישהו החליט לכנות את הפרשה הזו קונספירציה.  אבל איפה הראיות שזו לא קונספירציה?  אין מחלוקת ששקמה ברסלר רצתה שצה”ל יישאר ללא הגנה, ואנו בטוחים שבבוקר של 7/10/20233 כשהשב”כ, צה”ל, מוסד, אמן וחיל אוויר נרדמו 8 שעות היא היתה מאושרת שחלומה התגשם.

להלן כתבה במאקו פורסם 1/2/2024

“שקרים מעוררי פלצות”: שקמה ברסלר הגישה תביעת דיבה נגד חה”כ גוטליב

אחרי הפצת תאוריית הקונספירציה: ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, הגישה תביעת לשון הרע נגד חה”כ מהליכוד – ו-6 פעילי רשת נוספים • “בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10”, נכתב בתביעה • גוטליב: אין לי כוונה להסיר חסינות

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, הגישה היום באמצעות עורך דינה תביעת לשון הרע נגד חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) על סך 2.6 מיליון שקלים. זאת, לאחר שגוטליב הפיצה תאוריית קונספירציה שלפיה “קיים קשר בין ברסלר לגורמי מודיעין על אירועי תופת אוקטובר”. ברסלר תובעת גם 6 פעילי רשת נוספים ששיתפו את אותה תאוריית הקונספירציה. יש להדגיש כי ראש הממשלה ויו”ר מפלגת הליכוד נתניהו התנער מדברי גוטליב ומהחשיפה של אנשי שב”כ.

 

חברת הכנסת גוטליב מיהרה להגיב על התביעה, וכתבה בחשבון X שלה: “הגב’ ברסלר התגעגעה לאור הזרקורים ופרסמה שהיא הגישה תביעה נגדי. אני שבה ומבהירה כי החסינות שלי היא מהותית ומעוגנת בחוק ואין לי כוונה להסיר אותה. צר לי לאכזב את הגב׳ שאחראית עם חבריה בין השאר לתופת שהתרחשה עלינו. (ברסלר את מחוייבת במסירה אישית ויש לך את הקשרים שלך להשיג את כתובתי)”.

 

“שורה של פרסומים שקריים שפורסמו בזמנים שונים ובפלטפורמות שונות”

בכתב התביעה שכולל 15 עמודים, נכתב: “תובענה זו מוגשת נוכח אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה שהופצה בעניינם של התובעת ובן זוגה (שהינו עובד ציבור). בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10”.

“באמצעות הנתבעת 1, חה”כ רויטל גוטליב ויתר הנתבעים, השקרים מעוררי הפלצות, שאף הוכחשו על ידי משרד ראש הממשלה במספר הזדמנויות, עשו את דרכם ממעבה המרשתת, עד ללב השיח הציבורי ולנייר המכתבים של הכנסת. הם הגיעו כמעט לכל בית”, נכתב.

בחירת נציגי הכנסת לוועדות שיפוטיות (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
נתניהו התנער מדבריה של גוטליב, חברת הכנסת המשיכה להדהד אותם. ארכיון | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

עוד הודגש בכתב התביעה כי עורכי דינה של ברסלר פנו לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה וליועצת המשפטית לממשלה בדרישה בהולה שיורו על פתיחת חקירה נגד חברת הכנסת, בגין שורה של עבירות ובהן: סיוע לאויב במלחמה, גילוי מידע חסוי בניגוד לחוק שירות הביטחון הכללי, תעמולה תבוסנית, שימוש לרעה בכוח המשרה, הפרת אמונים ולשון הרע.

“לשון הרע שהפיצה גוטליב בעניין התובעת לא פורסמה באופן ספונטני או אגבי לעבודתה הפרלמנטרית, תוך גלישה מנאום פוליטי או מדיני שנשאה”, הוסיפו עורכי דינה של ברסלר בכתב התביעה. “קל להיווכח כי מדובר במסע צלב שיטתי ומתוכנן של חברת פרלמנט נגד אזרחית: שורה של פרסומים שקריים שפורסמו בזמנים שונים ובפלטפורמות שונות”.

התביעה מגיעה אחרי שגוטליב שיגרה מכתב אזהרה לברסלר והאשימה שוב: “שקמה ברסלר ברחה מהארץ, דם נרצחינו על ידיה”. בניגוד לטענתה של גוטליב כי ברסלר “ברחה מהארץ עם פרוץ המלחמה”, מובילת המחאה לא עזבה את ישראל”.

 

במכתבה חזרה גוטליב על תיאוריית הקונספירציה שהפיצה, וטענה כי “ברסלר הסתירה מהציבור את הקשר המשפחתי בינה לאיש מודיעין בכיר על כל ההשלכות החמורות הנוגעות לכך ומרהיבה עוז בחוצפתה לטעון לפגיעה בביטחון המדינה בחשיפת הקשר המשפחתי האמור”. גוטליב כתבה את הדברים למרות שראש הממשלה נתניהו התנער מדברי גוטליב ומהחשיפה של אנשי שב”כ.

 

ראש השב"כ נגד טלי גוטליב (צילום: חדשות 12)
ראש השב”כ נגד טלי גוטליב | צילום: חדשות 12

 

לפני שבועיים פרסמנו בחדשות 12 כי ראש השב”כ רונן בר שיגר מכתב חריף ליו”ר הכנסת, ליו”ר ועדת החוץ והביטחון, ליועמ”שית לממשלה ולמזכיר הצבאי של רה”מ, ובו תקף את חה”כ טלי גוטליב. במכתבו, כתב בר: “חה”כ גוטליב פרסמה ציוץ ובו פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו בידי עובד שירות הביטחון הכללי”.

https://www.mako.co.il/news-politics/2024_q1/Article-ac2777279156d81027.htm

 

 

Views: 61

5 Comments

  1. תגובה ל”הקורא”: הליכוד לא “ממציא טינופת”, נהפוך-הוא, הוא רך מדי נגד הקפלנואידים ובכללי נגד מבקשי רעת המדינה.

    מנסה לפייס ולהתפשר בלי להבין שהשמאל הוא אוייב לכל דבר שאיננו מעוניין להתפשר או לשכנע את יריביו הפוליטים אלא לחסל אותם.

    שקמה אמרה שבספטמבר ביבי יישאר בלי צבא ובלי מודיעין, אהוד ברק המקורב לה אמר שיצופו גופות של יהודים בירקון. לכן הרעיון שהאמירות האלה הן “טינופת מומצאת של הליכוד” הוא באמת, אחד היותר מטומטמים שנתקלתי בהם.

    הליכוד לא מנסה ליצור בישראל דיקטטורה אלא להשיב אותה למצב של דמוקרטיה אמיתית – כמו זו שהייתה טרם ההפיכה המשפטית של הפסיכופת המתנשא הדיקטטור אהרון ברק.

    לישראל יש בעיה גדולה שקוראים לה איראן (וגרורותיה) ובעיה גדולה שקוראים לה הפרוגרסיביות המטורללת מבית וקסנר, הקרן-החדשה והמפלגה הדמוקרטית האמריקאית.

    נתניהו איננו בעיה אלא פתרון – ע”ע פיתוח שדה לויתן, ע”ע העברת שגרירויות לי-ם, ע”ע הסכמי אברהם, ע”ע מבצע חיסוני הקורונה. הצרות שפקדו אותנו הן בגלל רבין (הסכמי אוסלו), ברק (הנסיגה מלבנון), ושרון (ההתנתקות) – שלושה מהלכים אסוניים שלכולם נתניהו התנגד.

    לכן הרעיון שדווקא נתניהו הוא הבעיה נובע מבעייה כלשהי שהיסוד לה נפשי או קוגניטיבי. מי שיחליט אם שרים הזויים זה לא שמאלן טיפש כזה או אחר, אלא הכנסת.

  2. בשביל כל הטינופת שהליכוד ממציא כל שני וחמישי על האישה הזאת ועל כל מי שמתנגד לדיקטטורה שהם מנסים ליצור בישראל, התביעות האלה מאד קטנות.
    בכתבה הזאת עדנה׳לה מציגה רק צד אחד וחבל.
    האישה הזאת גם אם הדעות שלה שמאלניות מידי או לא, היא לא הבעיה של ישראל.
    לישראל יש בעיה גדולה שקוראים לה נתניהו עם בעיות משניות בדמות שרים הזויים שיפטרו ברגע שהוא יעוף.

  3. יש לחייב זדון בפרסום כתנאי לפסיקת חבות בלשון הרע.
    יש למנוע את המצב שלפני כל בקורת על בית עסק אתה חייב להתייעץ עם עו”ד אם אתה לא רוצה להיות חשוף לתביעת לשון הרע.
    לחונטה המצב הזה נוח המצב היום שכן הם יכולים לנקום בקלות בתביעות לשון הרע במבקרי מערכת המשפט על ידי פסיקת פיצוים אסטורנומים וכך להביא אותם לידי פשיטת רגל.
    לטעמי גם 5000 שח זה יותר מידי אם אין זדון אין לפסוק פיצוי כלל.
    כך כמדומני המצב בארה”ב.
    מעבר לכך שזה משמש כלי לתביעות השתק של בעלי הון כתאגידים נגד הציבור הרחב

  4. חחח הסיפור הלא יאומן …אפשר להבין מדוע שקמה. מי קןרא בכלל לילדה דלו שקמה אללק שם של טיטולי קשישים. למה מחקה את ההודעה שלה??? ואיפה יירוט השיחות???

  5. לא יאומן כיצד ״עובד ציבור״ מעיז לכתוב מכתב פומבי נגד חבר כנסת רק על רקע זה הוא אמור להיות מפוטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *