EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פולואפ אלון זק התאבד 2: אביבה מישל כהן הגרושה הרצחנית הבריחה הילדים לקנדה והוציאה על אלון עיכוב יציאה. גופתו נרקבת במכון הפתולגי עד שיגיע בן משפחה זכר וישלם את חוב המזונות

אביבה מישל כהן רצחה את בעלה אלון זק בכלים פמיניסטים

בשבוע שעבר פרסמנו בעדנה אודות האבא הגרוש אלון וויליאם זק אשר התאבד לאחר שהיה אסיר בציון במשך שנים, ואם לא די בכך נאלץ לשלם דמי זונות שעה שילדיו הוברחו לקנדה. השבוע גילינו פרטים נוספים תודות לחבריו המודאגים שפנו לעדנה.

בקיצור, אלון זק היה תקוע בישראל עם צו עיכוב יציאה והגבלות על החיים שלו בהוצל”פ מפה ועד להודעה חדשה, כאשר אשתו בכלל גרה בקנדה אחרי שברחה לשם והבריחה את הילדים לקנדה בדרך לא חוקית.  כמובן שהיא לא נתנה לו לראות את הילדים, כי אפילו ליסוע אליהם לראות אותם אסור לו.  מקרה קלאסי של אבא כספומט.

בתאריך 13/11/2022 הודיע עו”ד רז חג’אג’ בפייסבוק שאלון “בחור צעיר ומקסים נכה צה”ל ופוסט טראומטי הגיע אלי דרך חבר לעזרה, התאבד ונפרד מהעולם הזה.  לא הספקתי לייצג אותו.  שוחחתי במשך תקופה בניסיון למצוא פיתרון מול הצד השני שלא הירפה.  אני זועק כאן את זעקתו.  בת זוגו בגיבוי עורכת הדין האשימה אותו באלימות ומנעה ממנו לפגוש את ילדיו. יחד הן שיקרו, סילפו ורימו…. התוצאות אכזריות”……

 

הודעה בפייסבוק רז חג'אג' על מותו של אלון זק
הודעה בפייסבוק רז חג’אג’ על מותו של אלון זק

 

הגופה נרקבת שבועיים במכון הפתולוגי כי רוצים שיגיע לישראל בן משפחה זכר לשלם מזונות עושק

כעת גופתו נרקבת שבועיים (22/11/2022) במכון הפתולוגי של חן קוגל כי מישהו שמושך בחוטים רוצה שיגיעו ארצה בני משפחה ממין זכר לתת דנ”א, ואז לתפוס אותם בעיכוב יציאה ולחלוב מהם את דמי המזונות….

אחותו שירי הגיעה לארץ מצרפת ונתנה דנ”א, אבל במכון בפתולוגי טוענים שהדנ”א שלה לא מספיק טוב לזיהוי.. מי מאמין לשטויות האלה?

 

אלון זק אבא גרוש שהתאבד ממוצא קנדי עשה טעות חייו שעשה עליה לישראל
אלון זק אבא גרוש שהתאבד ממוצא קנדי עשה טעות חייו שעשה עליה לישראל

אלון זק לאחר שנים שהוא שילם דמי זונות מבלי שהוא רואה את ילדיו, החליט להפסיק לשלם ובצדק.  הוא התאבד.  עכשיו חבריו מתנערים ממנו.

אלון היה בעל הלב הכי טהור בסדום שאהב ילדים מאוד והקים עמותה שתרמה 25,000 זוגות אופניים לילדים החיים באפריקה. בנוסף, היה איש חינוך שהקים מיזם של קייטנות ללימוד אנגלית לילדים קטנים על מנת להעניק להם את השפה. זה אותו אדם שגרושתו טענה שהוא לא ראוי להיות אב ושהוא מסוכן לילדיו.

לאחר שאלון הפנים שהוא כלוא בסדום ושלא יזכה לראות את ילדיו החליט להפסיק את תשלום דמי ה(מ)זונות, עד שיראה את ילדיו. התוצאה לא איחרה לבוא ונציגי ההוצאה להורג (ההוצאה לפועל) שלחו אותו לכלא ל 10 ימים למרות שהוא לא רואה את ילדיו כלל.

אלון, שמערכת המשפט המתועבת הישראלית הצליחה לשבור אותו, והוא שלח יד בנפשו. הוא השלים את משימת ההריגה של בית המשפט למשפחה שהדיחה אותו להתאבדות.

בתמונה:  הגרושה הנאלחת אביבה מישל כהן.  זו הרוצחת.  רצח בכלים פמיניסטים.  

אביבה מישל כהן עם אהבת חייה שמצאה בקנדה

מדוע המכון הפתולוגי טוען שהדנ”א של שירי אחותו של אלון לא טוב?

לאחר מציאת גופתו של אלון אחותו שירי הגיעה לסדום בטיסה מצרפת בכדי לשחרר את גופתו ולהביאה לקבורה. אז גילתה כי היא לא תוכל לעשות כן ולא תאמינו מדוע.

במדינת ישראל כאשר מתאבד גבר גרוש שאמור לשלם מזונות, האישה תובעת את האבא של בעלה המת, הסבא לתשלום דמי (מ)זונות. מאחר והסבא (האבא של אלון) לא מתגורר בישראל, מדינת ישראל פועלת בעורמה על מנת לגרום לסבא להגיע לישראל ולהיעצר וכך הומצאה המלכודת הבאה:

האחות שירי ניגשה אל המכון לרפואה משפטית בכדי לבצע בדיקת רקמות כדי להוכיח כי אכן מדובר בגופתו של אלון.   לאחר שביצעו את הבדיקה טענה המדינה כי לא ניתן לקבוע התאמה גנטית בין אח לאחות, ולצורך כך יש לבצע את ההתאמה הגנטית מול בן משפחה אחר כדוגמת אביו של אלון.

מדובר במלכודת שמדינת ישראל הארורה מנסה לטמון לאביו של אלון….. במידה והוא יגיע לישראל, הוא לא יוכל יותר לשוב לביתו אלא עד אשר יסיים לשלם את המזונות במקום בנו שנרצח על ידי בית המשפט הישראלי המתועב וע”י זונתו לשעבר אביבה מישל כהן.

אנו קוראים לכל מי שמכיר את המשפחה להתריע ולהזהיר את בני המשפחה שלא יעזו להגיע לישראל…. שכן אז גם הם יקברו בישראל….. אם לא מיידית בוודאי בטווח הארוך. מדובר במלכודת מוות.

אביבה מישל כהן צריכה כספומט…..

 

אביבה מישל כהן אלמנה שחורה שממיתה את בני זוגה
אביבה מישל כהן אלמנה שחורה שממיתה את בני זוגה

 

 

יש, הוא מת, הוא מת הוא מת הוא מת, האלמנה אביבה מישל כהן חוגגת את חיסולו של אלון וויליאם זק אב ילדיה

למה חן קוגל לא הלך לדירה של אלון לאסוף דנ”א?

הטענה כי לא ניתן לבצע התאמה גנטית בין אח לאחות היא פשוט שטות והבל.  הרי בביתו של אלון ז”ל יש אין סוף דגימות DNA שאם הישראלים היו רוצים לזהות את הגופה, היו יכולים לבצע התאמה גנטית משרידי הדנ”א שבדירתו:  המסרק לשיער בו הוא השתמש, מברשת השיניים, המצעים במיטה של אלון וכו’

מה הנוהל של חן קוגל במקרים בהם יש צורך לזהות גופה

על פי נוהל משרד הבריאות  “בדיקה גנטית לקביעת קשרי משפחה של אדם” –  בסעיף 12.4 “בדיקת אדם הנמצא בחו”ל קובע כי זיהוי הנבדקים ונטילת הדגימה יעשו בנציגות דיפלומטית או קונסולרית של ישראל במדינה בה שוהה הנבדק”.

אם כך מדוע מדינת ישראל כל כך משתוקקת ומתעקשת לפעול בניגוד לנוהל שהיא עצמה קבעה?

 

 

חן קוגל מי שמחזיק את גופת אלון זק כבת ערובה לתשלום מזונות (מנהל המכון הפתולוגי)

 

התשובה מאוד פשוטה. מדינת ישראל אינה מסתפקת בהמתת אלון זק אלא רוצה ושואפת להמית גם את שאר קרובי משפחתו הזכרים מדרגה ראשונה.

לנוחיותכם מצורף הנוהל המלא מאתר משרד הבריאות

נוהל משרד הבריאות בדיקת DNA

 

הפלא ופלא את תוצאות הבדיקה על פי הנוהל של משרד הבריאות בסעיף 16.1 ו 16.2 אין למסור לנבדקים או למי מטעמם אלא לבית המשפט אשר יכול להחליט על פי הנוהל יכול להסתיר את התוצאות שלהן מהנבדקים ו/או מי מטעמם. זוהי תמציתה של סדום.

כך בדיוק שיקרה מדינת ישראל לשירי האחות ומסתירה ממנה את תוצאות הבדיקה הגנטית…  וזו הסיבה שדורשים מבני משפחתה הזכרים להגיע לסדום לבדיקה כתנאי לשחרור הגופה.

עדנה לא זוכרת ולו מקרה אחד שבו הנאצים לא שחררו גופות יהודים לקבורה…. אפילו הם הקפידו על קבורה סמוכה ככל הניתן למועד הפטירה בפועל ובכך שמרו על כבוד המת ועל הכלל היהודי האוסר על הלנת המת.

להתאמת DNA בין אחים יש 99.7% ודאות

מאחר והתירוץ המטומטם הרשמי של הצורר הציוני לשירי אחותו של הנפטר כי לא ניתן לקבוע את זהות הגופה מאחר “ולא ניתן להגיע לתוצאה ודאית בבדיקה גנטית בין אחים” ויש צורך לטול דגימות מבני משפחה אחרים, עדנה תוכיח לקוראים הנפלאים שלנו כי מדובר בהבל.

בבדיקה גנטית בין אחים בארה”ב התוצאות מדויקות ב 99.7%. ראו דוגמא ששלח אחד הקוראים שלנו לבדיקה גנטית שכזו שבוצעה עבור ילדיו המוכיחה כי אח ואחות שנבדקו הינם אחים. אם כך מה לא וודאי בבדיקה שתוצאותיה מדויקות ברמה של 99.7% !

רמת הדיוק לבדיקת DNA בין אחים ברמה של 99.7% וודאות

 

אם מדינת ישראל טוענת כי בדיקה גנטית בין אחות לאח אינה אמינה מדוע אם כך לקחה משירי דגימה מלכתחילה?  ואם בדיקה זו אינה אמינה אם כך כיצד רצה לה מדינת ישראל להתגאות כי בבדיקה גנטית שנעשתה בין אחים לאח החטוף שלהם שמת לפני 70 שנה נמצאה התאמה מלאה? וטוענים כי התוצאה אמינה?

מדוע מדינת ישראל מסרבת למסור לשירי את תוצאות הבדיקה תהא אשר תהיה, חיובית או שלילית?

מדינת ישראל לטובת העכבישות השחורות שעוקמות ורוצחות

אם חשבתם כי אין שיתוף פעולה בין אביבה אם ילדיו של המנוח לבין מדינת ישראל אנחנו נניח בפניכם שתי עובדות חשובות.

אביבה לא הייתה צריכה להמית את אלון בעצמה, וכל ההליכים של שליחתו לכלא של אלון וגביית החוב נעשים אוטומטית על ידי המדינה הארורה ישראל ע”י מה שאנחנו מכנים הוצאה לפועל VIP.

אביבה מסרבת בתוקף כאפוטרופוסית יחידה כעת על הילדים המשותפים שתילקח דגימת DNA מהילדים עצמם, מכיוון שאז תתקבל תוצאה וודאית חד משמעית והגופה תשוחרר לקבורה.

עדנה סבורה כי יתכן והילדים כלל אינם מודעים אפילו לעובדה שאביהם הומת על ידי מדינת ישראל.

בתמונה:  היתומים.  בזה מדינת ישראל מצטיינת:  ייתום ילדים מאבותיהם

היתומים של אלון זק אמא מספרת שהאבא היה דכאוני ובגלל זה התאבד
היתומים של אלון זק אמא מספרת שהאבא היה דכאוני ובגלל זה התאבד

והנה מה שכתבו אוהביו של אלון ברשתות החברתיות

– עברו כבר שבועיים מאז שאלון שלנו נעדר (05.11.22).
– בשבוע שעבר מצאו גופה בצפון ת”א (11.11.22).

מכל מיני סיבות וחוות דעת שמקורם בשכל הישר ובאנשים מקסימים בעלי ניסיון רלוונטי – אנו נוטים להאמין שהגופה היא של אלון.
כבר שבוע שאנחנו מחכים לתוצאות של בדיקת הDNA – אבל בכל פעם משהו משתבש והזיהוי מתעכב.
באותו יום שישי שמצאו את הגופה (11.05.22) – לא עבר זמן רב ובאותו הערב התקשרה חוקרת מטעם המשטרה וביקשה אילו חפצים אישיים של אלון כדי לדגום מהם שאריות DNA.
*קיבלה.*
אבל שום דבר לא יצא מזה וגם לא הבנו מה עלה בגורל הבדיקה הזאת…
אחת הסיבות היתה שבמקביל הגיעה אחותו שירי לארץ, מצרפת – בשביל לקבור את אחיה – וחשבנו לעצמנו שהנה היא תסגור לנו את הסיפור עם עניין הזיהוי של הגופה.
אז שירי התבקשה לבצע בדיקת DNA (שהתברר כי הבדיקה מוטלת בספק מלכתחילה בגלל שהם אחים והקשר בין הדגימות של אחים לא תמיד מובהק).
וזה מה שקרה – בדיקה חלשה – אין זיהוי.
ואז
שוב(!!!)
התבקשנו למסור חפצים של אלון כדי שיגרדו מהם הDNA (פה כולנו נאחנו.)
בקיצור… קיבלו.
אז מה מתברר? הם לא יכולים לגרד מספיק DNA כדי שיהיה להם עם מה לעבוד ולאשש…
*מה עושים עכשיו?*
אמרה לנו הנציגה של המרכז הלאומי לרפואה משפטית (אבו כביר): “צריך להשיג דגימת DNA מקרוב משפחה יותר קרוב”.
אז יש את הבת שלו – שגרה בקנדה – וצריך שוטר (מתברר שהוא גם צריך להיות מהאינטרפול) כדי שיקח ממנה דגימה (זה חייב להיות בנוכחותו) ואז לשלוח את הדגימה לארץ וכו’
אז כמה זמן זה יקח עכשיו?
*לא יודעים להגיד לנו*
(וגם אם יגידו – השבועיים האחרונים לימדו אותנו להוסיף תוספת לכל טווח זמן שנאמר – בע”מ)
*איזה עוד בעיות יש
– הם לא כל כך יודעים איך ליצור קשר עם האינטרפול.
– שירי חוזרת לצרפת ביום שבת – אז לקבור את אחיה היא כבר לא תספיק (אם זה הוא כמובן)
– עניינים של כבוד המת (אנחנו לגמרי מעורבים פה רגשית – אבל זה לא סותר)

מעצמת ההייטק הישראלית לא יכולה לזהות דנ”א במשך שבועיים?  

אם לא די בכך הרי כי מדינת ישראל ה”הייטקיסטית” המתהדרת במז”פ מהטובים בעולם, פרסמו לא מזמן כתבת תדמית כיצד נמצא התאמת DNA של תינוק שקברו נפתח למשפחתו. בבדיקה זו נמצאה התאמה מלאה בין הפרופיל הגנטי של יוסף מלמד שנחטף על ידי תאבי הבצע של שליטי מדינת ישראל בשנות ה 50 המוכרת בשמה חטיפת ילדי תימן לפרופיל הגנטי של משפחתו.

בבדיקה זו הפיקו את ה DNA של יוסף מפרורי עצמות ועפר והצליחו לבצע התאמה גנטית מלאה בין אחים לבין שלד מפורר ויבש לאחר כ 70 שנה!

אם כך כיצד מבחור שהתאבד לפני שבועיים ואחותו המאוד חיה לא הצליחו לבצע התאמה?

תארו לעצמכם לו מדינה אחרת הייתה מחזיקה גופת אזרח ישראלי ולא מאפשרת את קבורתה איזה רעש היה מתעורר ברחבי ממלכת סדום. זו מה שעושה מדינת ישראל בדיוק כשהיא מסרבת לאפשר קבורת אזרח קנדי בכדי לגבות דמי כופר וסחיטה באיומים.

ראו הכתבה על ילדי תימן: נמצאה התאמת DNA של תינוק שקברו נפתח למשפחתו לאחר עשרות שנים:  https://news.walla.co.il/item/3532247

 

התאבד אבא גרוש קנדי אלון וויליאם זק בגלל פמינאציה בבתי משפט הישראלים: מוסר השכל: יהודי הגולה תעשו עליה וחברא קדישא מחכה לכם וקבלו 10% הנחה על מצבה

 

 

 

Views: 37

10 Comments

  1. אבל יפה שהעורך דין הוציא את האמת על הסבל שעבר הנפטר לפני מותו. חבל נראה טוב באדם חבל שנגמר ככה עבורו

  2. הבנתי שזה הגופה שלו ונקברה לפני שבוע וחצי ככה . מקווה שמלמעלה יבוא בחשבון עם הפושעים שגרמו למותו

  3. הסיפור המחריד שקראתי בחיי😪 אנשים תשקלו טוב טוב עם מי לעשות ילדיםזאת ההחלטה הכי חשובה בחיים.

  4. זה לא אמיתי. ! שהביטוח לאומי יתן לה בנתיים מזונות ויקברו אותו ! אחרי זה יקח מקצבת השארים.! שמישהו יתעורר למען כבוד המת !

  5. יהי זכרו ברוך אלון יקר אבא למופת היה הכל עשה . לפחות נפטרת מהרוע שאכל אותך . אתה קורבן אמיתי

  6. גרושה חולנית, ומדינה חולנית עוד יותר.
    התעללו בו בחייו, ממשיכים להתעלל בו גם במותו.
    שחררו כבר את הגופה נבלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *