EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פולואפ על אייל בסרגליק וזוגתו עו”ד לילך מנחם: לורן אקוקה נתנה משמורת משותפת לתינוקת בת חודש. רומי קנבל הזמינה מידע מכפיש מבסגליק על מורן סמון ואח”כ האשימה אותו באלימות. בסרגליק האשים את ליטל יעקוביץ דראי באת כוחו בחנפנות לרומי

רומי רוחמה קנבל הפמינאצית עם מורן סמון הלוחמת בנשים שקרניות

פרסמנו לכם על עו”ד אייל בסרגליק והמאבק שלו בבת זוגתו עו”ד לילך מנחם.  מסתבר ששופטת המשפחה לורן אקוקה (שהיתה רשמת הוצל”פ מזונות רצחנית) נתנה לבסרגליק משמורת משותפת על הילי תינוקת בת חודש!!!

 

אייל בסרגליק עם ההורים שלו אפשר להבין איך וממי ירש את הכיעור
אייל בסרגליק עם ההורים שלו אפשר להבין איך וממי ירש את הכיעור

בת הזוג:  לילך מנחם והאמא של הבת של בסרגליק

לילך מנחם בת הזוג של אייל בסרגליק חטפה מכתב התראה
לילך מנחם בת הזוג של אייל בסרגליק חטפה מכתב התראה

בתמונה מתחת:  השופטת לורן אקוקה עם ילד ונחש.  מישהו צריך לברר אם זה היה נחש חי??????

 

על זה פקידות הסעד היו מוציאות את הילד של לורן אקוקה מהבית ב 2011
על זה פקידות הסעד היו מוציאות את הילד של לורן אקוקה מהבית ב 2011

לורן אקוקה:  חזקת הגיל הרך לא חלה על גבר שהוא חבר

השמנדוז אייל בסרגליק לקח עו”ד די טפשה, ליטל יעקובוביץ שוורץ, והיא הצליחה להוציא לו משמורת משותפת על תינוקת בת חודש!  אבא רגיל לא היה מקבל משמורת משותפת אבל בגלל שזה אייל בסרגליק שמקושר לחונטה ולמאפיה אז בגלל הקשרים שלו קיבל את מה שאף גבר לא היה מקבל… השופטת לורן אקוקה הייתה עם אייל בסרגליק באותו סגל משפטי בחפיפה של עשור במכללה בקרית אונו.  שאול שוחט חברו הטוב של ישראל גל ראש עיריית קרית אונו שהוא במפתיע חברו הטוב של אייל….

אבל אז האישה לילך מנחם החליפה עורכת דין, ולקחה את רומי קנבל והעניינים התחילו להסתבך.  רומי קנבל פתחה חזית עם בסרגליק ודרשה שהמפגשים שלו יהיו בפיקוח.  אייל בסרגליק התעצבן והאשים את ליטל יעקוביץ דרעי העורכת דין שלו שהיא משתפנת וחנפנית מול רומי קנבל ושליטל מפחדת ממנה (מרומי).

בתמונה:  רומי רוחמה קנבל עם מורן סמון, הבוררת שקנבל רצתה להעיף ושבררגליק סיפק עליה רכילות לרוחמה רומי…..

 

רומי רוחמה קנבל הפמינאצית עם מורן סמון הלוחמת בנשים שקרניות
רומי רוחמה קנבל הפמינאצית עם מורן סמון הלוחמת בנשים שקרניות

רומי קנבל ביקשה מבסרגליק מידע מכפיש על מורן סמון

בסמסים האלה שאושרו עי ליטל לפרסום, הלקוח של אייל בסרגליק מספר לה כמה צבועה רומי קנבל (“רוחמה”), וששבוע וחצי לפני כן היא פנתה לבסרגליק וביקשה ממנו מידע רכילותי כדי לפסול את עו”ד מורן סמון שמשמשת בוררת בתיק אחר.  בסרגליק הפתי נפל בפח ונתן לה את הרכילות כדי לפגוע ולהזיק למורן סמון.

ואז שבוע וחצי אח”כ רומי קנבל לקחה את הייצוג של לילך מנחם, ויש התחילה לירות בצרורות על בסרגליק שהוא אלים ומסוכן, ושהוא צריך מפקח לפגוש את הבת שלו הילי.  זו המומחיות של רוחמה רומי:  מתנפלת על כל גבר שהוא אלים ומסוכן…….

אייל בסרגליק מאשים את ליטל יעקוביץ דראי בחנפנות לרומי קנבל

מה שעצבן את בסרגליק זה גם זה שרומי קנבל שהוא חשב שהיא חברה שלו בגדה בו, וגם זה שליטל יעקובוביץ דראי, העו”ד הפסיכית שלו, במקום להתנגד למפקח, אמרה שאולי כדאי שיהיו שני מפקחים מתחלפים כדי לקצר את הזמן למפקח אחד. “אני מבקש שהתשובה לרומי תהיה פשוטה:  עורכת דין במחוז שלך מבצעת עבירות” והכוונה ללקוחה שלה – לילך מנחם…….וזו “חשיבה אסטרטגית”.  חחחחחחח.  איך אומרים בפולנית לפולני “אכלת אותה”????

זו הרי טעות של טירונים להציע הצעות שכנגד במקום להתנגד ואז ליפול בפח.  בסרגליק הבין את זה אבל הסתומה ליטל לא הבינה אפילו את הטעות שעשתה…   חחח.  מסכן הגבר שנופל אצלה…..

מעניין מה מורן סמון תעשה כעת לבסרגליק ולרומי קנבל שזממו להדיח אותה מהבוררות…

בתמונה:  העו”ד הטיפשה של אייל בסרגליק, ליטל יעקובוביץ דראי……..

 

ליטל יעקובוביץ דראי פוסטמה מטופשת עם שכל של לטאה
ליטל יעקובוביץ דראי פוסטמה מטופשת עם שכל של לטאה

בסרגליק דרש שליטל תתקע טריז בין קנבל והלקוחה שלה

בסמסים אייל בסרגליק מאשים את באת כוחו ליטל יעקובוביץ דראי שהיא לא חושבת באופן אסטרטגי.  הוא דורש ממנה שתשלח מכתב תלונה לרומי קנבל בכובעה כיו”ר מחוז מרכז בלשכה, ותשאל אותה מדוע אינה פועלת בוועדת האתיקה לנוכח “עבריינות” שמבצעת לילך מנחם…..  ככה הוא חשב שהוא יגרום לרומי קנבל לעזוב את לילך מנחם….

זה הסתיים בכך שבסרגליק הוזמן ע”י ליטל לחפש עורכת דין חדשה, אבל היא בטח לו תחזיר לא אפילו אגורה שחוקה מה 150,00 ש”ח שחלבה ממנו.

יאללה בלגן.  הביטו בראיות.  אלו סמסים בין אייל בסרגליק לליטל יעקובוביץ דראי ב 5/8/2021. הילי היתה אז בת חודש.

 

 

Views: 93

4 Comments

  1. רומי קנבל הלא היא
    בשמה האמיתי “רוחמה עני” …
    זנזונת מזרחית שהתקדמה רק בזכות ליקוקים לחונטה האשכנזית.

    זבל בת זבל ,

  2. האיש אייל בסרגליק שם בטינדר תמונה עם שלושים קילו פחות ומחפש להקים משפחה אחרי שורה של “מאוכזבות” שנמלטו ממנו בעור שיניהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *