EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קבלו סרטון הויאגרה של עמוס לוזון בבריכה באדיבות לורי גייזלר שהזמינה בלש ולוטשת על מבול הכסף מבוררות “דוראד”

לורי ברינבוים גייזלר נשים שרוצות לסחוט באות אליה כמו זבובות

את הסרטון הזה נשאיר פתוח לצפיה 36 שעות בלבד.  עו”ד לורי ברינבוים גייזלר הידועה בסחטנות הפמיניסטית שלה (תאומה סיאמית של רוחמה רומי קנבל) הזמינה בלש עבור מרשתה אירית רחמים לצרכי סחיטה.  גייזלר ורחמים הפיצו את הסרטון החל מ 20/7/2023 כשהבינו שעמוס לוזון לא נכנע לסחיטה.

אירית רחמים היא ידועה בציבור ואין לה כתובה, אבל היא לוטשת עיינים על מניות בתחנת כוח פרטית “דוראד”, אחרי שביוני 2023 הבורר יצחק ענבר קבע שהיתה קומבינה בהשקעה, ושני משקיעים שמחזיקים 43.75% צריכים להחזיר 140,000,000 דולר!!!!!

אירית רחמים ועורכת הדין שלה לורי גייזלר מתפוצצות מקנאה.

הן לוטשות עין על הכסף של תחנת הכוח דוראד…..  וזו הסיבה ששמו על לוזון בלש….

בסרטון רואים בריכת שחיה בוילה בארסוף, כאשר עמוס לוזון מבצע תנועות פימפום ויאגרליות באחוריים של בחורה צעירה.  גיא פינס טוען שזאת רבקה ווג שקיבלה את ה PENIS של לוזון בבריכה.

 

גיא פינס רכילות זולה על עמוס לוזון ובת זוגו רבקה ווג
גיא פינס רכילות זולה על עמוס לוזון ובת זוגו רבקה ווג

 

כשאתם צופים בזה, תדמיינו כמה פעמים אירית רחמים היתה אירית רחמים באותה פוזיציה ממש של פותחת תחת באותה בריכה ממש.

אירית רחמים כבר נעלמה בחו”ל.  בורחת מהאש.   בימים הקרובים לורי גייזלר תיעלם בחו”ל כדי לא לפתוח את הדלת למשטרה…. אוי יו יוי מה יש בטלפון שלה…. תופינים ומגדניות….

 

עמוס לוזון, בן 62, הוא מחזיק השליטה בחברה “קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה”, שנסחרת בבורסה ובה הוא מכהן כמנכ”ל וכדירקטור.  בנוסף, לוזון היה גם הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה, שאותה רכש לפני 30 שנה ביחד עם אחיו אבי לוזון. אחיינו גיא לוזון הוא מאמן הנבחרת הצעירה בכדורגל, שהעפילה החודש לחצי גמר אליפות אירופה.

וזו העו”ד שהזמינה את עבודת הבלשות, לורי ברינבוים גייזלר

 

לורי ברינבוים גייזלר נשים שרוצות לסחוט באות אליה כמו זבובות
לורי ברינבוים גייזלר נשים שרוצות לסחוט באות אליה כמו זבובות

 

 

לורי ברינבוים גייזלר מייצגת נשים ונהנית לסחוט גברים
לורי ברינבוים גייזלר מייצגת נשים ונהנית לסחוט גברים

 

בדרך כלל הנשים מזמינות בלש כדי לסחוט כתובה

נציין כי הזמנת עבודות ריגול ובלשות נפוצה בקרב הנשים המגרשות בישראל על מנת שהן תוכלנה לסחוט כתובה.  בית המשפט העליון קבע כי הכתובה היא חוזה אכיף לפיצוי נשים בגין שירותי המין שלהם כנשים נשואות.  אילו בעליון היו קובעים שהכתובה היא מסמך סימבולי, היה קל יותר להתגרש ומבוכות רבות שמסכסכות בין בני זוג בגירושין היו נחסכים.

גם 90% מעבודת הדיינים בבית הדין הרבני היתה מתייתרת, ואפשר היה לפטר 90% מהם.

 

רבקה ווג מצליחה בקריירה של דוגמנות ובבחירת גברים מוצלחים
רבקה ווג מצליחה בקריירה של דוגמנות ובבחירת גברים מוצלחים

 

 

בשביל מה אירית רחמים היתה צריכה את זה אם אין לה כתובה???

בשביל מה לורי גייזלר הזמינה את עבודת הבלשות הזו כי הרי למרשתה אירית רחמים אין כתובה…..  היא רק ידועה בזיבור.  הרמז נמצא פה בכתבת יחסי הציבור שלורי גייזלר עשתה לאירית רחמים, באתר ICE בדיוק לפני פחו מחודש….

התשובה:  זה לא בגלל נקמה וקינאה בשל החלפת מודל ישן בחדש.  זה בגלל מאות מיליוני דולרים שרחמים וגייזלר סוחטות…..

פורסם ב ICE 29/6/2023.

 

עמוס לוזון ישלם מיליונים? אירית רחמים מתכננת תביעת ענק

בעוד שהפרידה שלהם הייתה הדדית ובהסכמה, יש הרבה פחות הסכמות לגבי חלוקת הרכוש המשותף והתשלומים על רקע זכויותיה כידועה בציבור ולכן היא תפנה לבית המשפט כדי שיפסוק.
רק אמש (רביעי) עמוס לוזון היה על גג העולם. ניצחון ענק של נבחרת ישראל ואחיינו גיא לוזון וגם ניצחון אדיר בתביעה שתסדר לו סכום שמן, אבל כעת מגיעות חדשות קצת פחות טובות כאשר על פי TMI האקסית שלו אירית רחמים מתכננת לתבוע אותו.
השניים נפרדו ממש לא מזמן אחרי שמונה שנים ביחד, לאחר שהמערכת הזוגית קרסה בעקבות לא מעט מחלוקות. עתה, לוזון בן ה-63 שעל פי מדורי הרכילות החל לצאת עם דוגמנית צעירה בת 23, בשם רבקה ווג, עומד בפני חזית מול אירית רחמים שעומלת עתה על תביעה כספית נגדו.
על פי הדיווח, בעוד שהפרידה שלהם הייתה הדדית ובהסכמה, יש הרבה פחות הסכמות לגבי חלוקת הרכוש המשותף והתשלומים על רקע זכויותיה כידועה בציבור ולכן היא תפנה לבית המשפט כדי שיפסוק.
כאמור, אחרי סכסוך ענק באורך כעשור, דוראד עם ניצחון ענק בבוררות. על פי פרסום ראשון של כלכליסט, הבורר פסק היום (רביעי) רשמית כי זורלו שמחזיקה 25% מהמניות, ואדלטק לה נתח של 18.75%, ישיבו לקופה של דוראד 100 מיליון דולר הצמודים למדד מ-2013, דהיינו סכום השווה כיום ל-140 מיליון דולר בסך הכול. עמוס לוזון, הוא בין המרוויחים הגדולים, ואיתו ייהנו מהפיצוי גם אלומיי של שלמה נחמה ורן פרידריך וכן גם קצא”א.
לפי המידע בגלובס אם לוזון מקב מינימום 16,000,000 דולר, אז לורי גייזלר סוחטת אותו בלפחות $8,000,000. עכשיו ברור למה הלבישו עליו בלש??????
על איזה סכום אירית רחמים ולורי גייזלר סוחטות את עמוס לוזון
על איזה סכום אירית רחמים ולורי גייזלר סוחטות את עמוס לוזון

למה מתכונים ב ICE הבוררות ב”דוראד”????

ראו פרסום בכלכליסט של גולן חזני 28/6/2023

פסק בוררות דרמטי: אדלטק וזורלו הטורקית יחזירו לדוראד כחצי מיליארד שקל

הפסק של הבורר יצחק ענבר סוגר סכסוך של 10 שנים בין בעלי המניות בדוראד. לטענת התובעים, אדלטק וזורלו קשרו קשר עם הקבלן שהקים את תחנת הכוח לניפוח סכום חוזה ההקמה של התחנה ושלשלו לכיסן את ההפרש – סכום עתק של כ-140 מיליון דולר

קבוצת אדלטק וזורלו הטורקית נחלו מפלה בבוררות בדוראד ויחזירו לחברה קרוב לחצי מיליארד שקל – כך נקבע בפסק הבורר יצחק ענבר מהמשכן לבוררות ופתרון סכסוכים, שהתקבל וסגר סכסוך של עשר שנים בין בעלי המניות בדוראד.
לכלכליסט נודע כי הבורר פסק ששני בעלי המניות, זורלו (25%) ואדלטק (18.75%), יחזירו לקופת דוראד 100 מיליון דולר צמודים למדד מ-2013 (כ-130 מיליון דולר סה”כ) וכן הוצאות משפט בסך כ-30 מיליון שקל לבעלי המניות האחרים ולדוראד עצמה.
יצחק ענבר הבורר עשה קופה על תחנת הכוח דוראד
יצחק ענבר הבורר עשה קופה על תחנת הכוח דוראד

 

אפי נוה וחברו הטוב לקומבינות בוררות יצחק ענבר
אפי נוה וחברו הטוב לקומבינות בוררות יצחק ענבר
הסכסוך סביב תחנת הכוח הפרטית דוראד החל בתביעה שהגישו בינואר 2016 דורי אנרגיה וקצא”א (שמחזיקה ב-37% מדוראד) למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל-אביב. לפי טענת דורי אנרגיה וקצצ”א, אדלקום, שהיא חברה בת של אדלטק, וזורלו קשרו קשר עם הקבלן שהקים את תחנת הכוח – מאחורי גבם של יתר בעל המניות בדוראד – לניפוח סכום חוזה ההקמה של התחנה. זאת, לפי הנטען, תוך שאדלקום וזורלו מקבלות את ההפרש “בדלת האחורית” ומשלשלות לכיסן בהסתר סכום עתק של כ-140 מיליון דולר, על חשבונה של דוראד, באמצעות נאמנות הרשומה באיי הבתולה.
המנצחים בבוררות הם עמוס לוזון, אלומיי של שלמה נחמה ורן פרידריך וקצא”א. גיל אוריון, עודד רביבו ומיכל תמר מפישר בכר, וצבי ניקסון ומאיר הלר ייצגו את קצא”א, רם כספי, דוד לשם, דניאל לסרי וחגי הלוי ייצגו את דורי אנרגיה, אדלטק וזורלו יוצגו בידי אייל רוזובסקי ממשרד מיתר, רוני ברקמן ממשרד ברקמן וקסלר ואורן טננבאום ממשרד פירון.
השופטת הילה גרסטלר נפסלה ב-2019 לשמש בוררת בסכסוך בשל התייעצות שקיימה עם עורכי הדין שייצגו את אדלטק בעניין אחר.
אדלטק נשלטת בידי אורי אדלסבורג ומחזיקה במספר תחנות כוח בארץ, כשהגדולה בהן היא רמת חובב יחד עם שיכון ובינוי.
מטעם אדלטק נמסר: “אדלטק קיבלה את החלטת הבורר, תלמד אותה ותשקול את צעדיה. כבר עתה ניכר כי ההחלטה כוללת מספר קביעות אשר מחייבות בחינה חוזרת. יודגש כי על פי הסכם הבוררות, ככל שיוגש ערעור, ומעיון ראשוני בהחלטה – הסיכויים לכך גבוהים – מעמדו של פסק הבורר שניתן היום הינו כשל החלטת ביניים בלבד. רק ההחלטה בערעור, אשר ידון בפני כב’ השופט בדימ’ אשר גרוניס, תחשב לפסק בורר סופי.
יובהר ויודגש כי קבוצת אדלטק איתנה פיננסית וערוכה לכל תרחיש אם וככל וימצא בערעור שהיא אכן חבה בתשלום”.
חמי רפאל ממייסדי אלומיי, יחד עם רן פרידריך ושלמה נחמה, היה מי שהוביל את המאבק בזורלו ואדלטק. אך הוא נפטר ממחלה קשה ולכן לא זכה לראות בפירות הניצחון.

 

 

Views: 1,583

24 Comments

  1. זקן מנאף מה אדם בגיל שלו צריך לעשות שיילך ללמוד תורה במקום לזיין בחורות צעירות
    הערת מערכת:
    אוי… הקנאה שבגרונך…..

  2. תהיו חכמים ותבינו שהיא לא יוצאת איתו
    היא נערת לווי/ שוכבת עם גברים בתמיכה
    שניהם אכלו אותה מהבושה .

  3. אחד החשודים בסחיטת עמוס לוזון: בנו של איש עסקים מתחום הכדורגל
    פרסום ראשון: שבוע לאחר שהחקירה הועבר ליחידה המרכזית של מחוז מרכז, המשטרה עצרה שני תושבי כפר שמריהו בשנות ה-20 לחייהם במעורבות בסחיטה של איש העסקים והפצת הסרטון האינטימי שצולם בבריכה בביתו. אחד החשודים הוא בנו של איש עסקים מוכר שהיה בעבר יו”ר קבוצת כדורגל, והשני הוא בנו של בעליה של חברה ציבורית גדולה

    תפרסם מי אלו!!!!

  4. זה נראה בדיוק כמו שזה נראה.
    סוס יאור דופק תרנגלות.
    מסיים ומנקה את הכלי שלו.

    אין רגש, אין אהבה, רק תאוות בשרים.

    כל מי שחשב שהסרטון הזה יפגע במשהו טועה.

    גבר חופשי שיעשה מה שבא לו.
    חדירה לפרטיות זה חמור.

  5. חושב שצריך לדייק האנשים בסרטון עושים סקס רגיל בתנוחה אחורית ולא בתחת כפי שצויין ,אחרת למה לגמור בחוץ (צריך לדייק בגלל מה שנכנב על אירית רחמים בהמשך ויכול להצטייר כהעלבה) . זו דעתי .

  6. ראשית, לוזון אדם חרמן ומגעיל! אין שום חיבוק או נשיקה. השתמש בה כאובייקט מיני. לא ניראה שהיא נהנית.
    שנית, האדם דפוק שלא לקח בחשבון שמישהו יכול לצפות בו.
    שלישית, הפרש הגילאים בעייתי. אומנם היא לא קטינה, אבל הוא המבוגר שאמור להיות אחראי. האם היה מוכן שזקן יזיין את הבת שלו?
    רביעית, מי שצילם ומי ששלח לצלם צריכים לתת את הדין גם על סחיטה וגם שחשבו רק על טובתם ולא טובת הבחורה שלוזון זיין. בעוד כמה שנים כשהיא תתעשת, היא תבין כמה סתומה היא היתה ולא בטוחה שתוכל להתמודד עם הסיפור מבחינה נפשית.
    חמישית, לא ברור למה אירית רחמים חושבת שמגיע לה. אומנם היתה הידועה בציבור, אבל אין להם ילדים משותפים או עסקים משותפים. בסך הכל שמונה שנים ביחד.היא חולת קניות. הוא מימן אותה בכל התקופה. כניראה, מבינה שהיום היא צריכה לממן את עצמה, ולכן תובעת ממנו מיליונים. הלוואי ולא תקבל שקל! מה ששלך שלך ומה שלא, לא שלך!!! נצלנית!!!

    הערת מערכת:
    פער גילים לא רלבנטי כאשר לבחורה יש “דדי אישוז”. יש הרבה בנות שהאמא מתעללת באבא, מנכרת אותו מהילדים, והנפגעות הראשונות הן הבנות, כי הן קשורות לאבא יותר מלאמא.
    הבת מחפשת חום ואהבה של אבא, כי זה חסר לה, ואז היא מוצאת מישהו כמו לוזון, שגם פותר לה את הדדי אישוז וגם שופך עליה כסף.
    2 ציפורות במכה אחת.

  7. האמת שכל האקט לקח 38 שניות זה אורך הסרט ,יכול ליהיות שהתחיל לפני . אבל לגמור ב 38 שניות זה לא איזה הישג .

  8. הניתוח של עדנה הגיוני ונכון . בהנחה שזה כל הקטע שהופץ רואים שמנעו זיהוי ודאי של הבחורה העושה שימוש בקשיש לתועלתה האישית והשאירו רק את הקשיש בפריים. אם זה היה למטרות סחיטה פרופר היו יכולים לשחרר קטע מצולם אחר לא מיני, כאין התרעה אזהרה לפני פרסום הקטע המביך. כך שנראה שמדובר בנקמה על רקע אישי . מי הפיץ לרשת ?המשטרה תחקור יש לה קצה חוט מדובר באדם מוכ כך שיש סיכוי שתגיע לחקר האמת ותעשה את העבודה.

    הערת מערכת:
    כנראה שהבלש שלקחו החליט לעשות גם הוא קופה משל עצמו על חשבון לוזון וכספי הבוררות.

  9. בהחלט צריך לפרגן לעמוס לוזון ומהכתבה נראה שלא כך. אתר מדהים אגב. המידע המשפטי מדויק. שכויאח

  10. למה שלא יקיים יחסי מין בבריכה? מפרגנים לו
    הערת מערכת:
    שיקיים ואכן מפרגנים לו.

  11. כמה טיפש אדם צריך להיות כדי לקיים אקט מיני כזה במקום פתוח וחשוף לעיני כל?? מסתבר שהיצר החרמני או היהיר ( צריכה להיות מידה של יהירות בלזיין מישהי בבריכה פתוחה ) גובר על השכל הבריא.

  12. כמה טיפש אדם צריך להיות כדי לקיים אקט מיני כזה במקום פתוח וחשוף לעיני כל?? מסתבר שהיצר החרמני או היהיר ( צריכה להיות מידה של יהירות בלזיין מישהי בבריכה פתוחה ) גובר על השכל הבריא,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *