EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קבלו שמועה: השופט אברהם הימן וח”כ אסף זמיר הם שניים מ 30 הפדופילים עליהם מגוננים השופטת מיקי ברנט והפרקליט מיקי פורן

אברהם הימן חלאה טינופת גנב לאייכמן את הגלימה

בד”כ עדנה קרנבל לא מפרסמת שמועות, אבל מקרה זה הוא חריג מכיון שמדובר בשופט מנוול במיוחד שניזון משברי שמועות כדי לעצור אזרחים עד תום ההליכים.

מדובר בשופט אברהם הימן – הידוע בכינוי המן הרשע, מבית “משפט” מחוזי בתל אביב.  השמועה אומרת שהוא נתפש מתחרמן לו בצ’אט עם הנאשם בתיק.

עוד שמועה אומרת שגם אסף זמיר התחרמן לו עם הנאשם בצ’אט. היה שר תיירות וכיום קונסול בניו יורק….

אברהם הימן היה שוטר שהתחפש לקוקסינלית כדי להפליל לקוחות וכיום שופט מושחת
אברהם הימן היה שוטר שהתחפש לקוקסינלית כדי להפליל לקוחות וכיום שופט מושחת

 

בז’רגון משפטי שמועה היא “ידיעה מודיעינית”.  שופטים כמו אברהם הימן מקבלים ידיעות מודיעיניות כאלה בדו”ח חסוי ואין להם שום בעיה לעצור אזרחים עד תום ההליכים.

קוראים לזה הלכת זאדה שאומרת שמספיק ניצוץ ראייתי למעצר עד תום ההליכים, ואין צורך בראיות מעבר לספק סביר כדי לעצור אנשים לתקופה לא מוגבלת בישראל.

מיקי פורן הפרקליט שמגונן על 33 פדופילים באיסור פרסום - פרשת אלעד בן נון
מיקי פורן הפרקליט שמגונן על 33 פדופילים באיסור פרסום – פרשת אלעד בן נון

 

מאחר והשופט אברהם הימן עוצר אזרחים על ניצוצות של שמועות, מצאנו לנכון להביא את השמועה בפני קהל קוראינו הנאמן. אצלנו בעדנה יש כלל ככל שהשופט יותר חרא כך סביר להניח שזה נועד להסיט ממנו את האש. ואין עשן בלי אש.

 

https://פרשת 30 הפדופילים 2: פרוטוקול דיון להסרת איסור פרסום על שם 30 העדים הפדופילים אצל מיכל ברנט. הפרקליט רועי לוס טען שאם לסוזי עוזסיני ארניה מגיע צא”פ בפרשת מין ומינויים – אז גם לפדופילים מגיע

https://פרשת 30 הפדופילים 1: קראו כתב אישום בפרשת 33 הפדופילים שנלכדו ע”י אלעד בן נון. השופטת מיכל ברנט הוציאה צא”פ והפרקליטים רועי לוס ומיקי פורן מגוננים על הפדופילים

 

בתמונה השופטת המגוננת על 30 הפדופילים מיכל מיקי ברנט

 

מיכל ברנט צריך לחסל ולרושש את כל הגברים הגרושים
מיכל ברנט צריך לחסל ולרושש את כל הגברים הגרושים

 

 

מיכל ברנט מיקי ברנט בעד משמורת משותפת אבל קורעת תחת במזונות
מיכל ברנט מיקי ברנט בעד משמורת משותפת אבל קורעת תחת במזונות

האחראית לחסינות שניתנה ל 30 הפדופילים היא פרקליטת מחוז מרכז רחל אבישר אבלס, אחת שגם אישרה עינויים בכוח פיזי חזק, ובכלל ההחלטות שלה מפוקפקות מאוד.  עוד ידוע כי הוגשו נגדה אין ספור תלונות על העלמת ראיות מזכות מנאשמים אשר כוסתחו כפי הנהוג בסדום.

כתבה של גלעד מורג, ידיעות 9/9/2021:

11 שנות מאסר ל”צייד הפדופילים” שסחט גברים: “גרם להם עוול”

במשך 3 שנים התחזה אלעד בן נון לנער, התכתב עם גברים וקבע להיפגש כדי לקיים יחסי מין. כשנפגשו, היה מאיים שאם לא יתנו לו כסף – יפנה למשטרה. ביהמ”ש קבע כי ירצה 10 שנים על האישום הנוכחי ו-19 חודשים נוספים על עבירות קודמות. “במעשיו, פגע בשלווה הנפשית של הקורבן”

בית המשפט המחוזי בלוד גזר הבוקר (חמישי) 11 שנות מאסר על “צייד הפדופילים” אלעד בן נון, שהודה והורשע בסחיטה ואיומים של כמה עשרות גברים. לפי כתב האישום שהוגש במרץ 2019, בן נון בן ה-37 יצר קשר עם עשרות אנשים והציג את עצמו כנער בן 15 שמעוניין להיפגש ולקיים יחסי מין.
כשנפגשו, איים לחשוף אותם כפדופילים וסחט אותם בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים.
עונשו של בן נון מורכב גם מסעיפי האישום הנוכחי וגם מאישומים קודמים שעליהם קיבל מאסר על תנאי, כך שהוא ירצה 10 שנות מאסר על 34 מקרים של סחיטה באיומים עליהם הורשע, ושנה ושבעה חודשים נוספים על שהפר את התנאי מהפעם הקודמת. בנוסף לעונש המאסר, השופטת גזרה על בן נון מאסרים על תנאי חדשים, שללה את רישיונו וקבעה כי הוא ישלם 10 אלף שקלים לכל אחד מ-34 המתלוננים, ו-25 אלף שקלים נוספים לקופת בית המשפט.
בתום ההוכחות הנאשם הודה ב-34 מתוך 35 אישומים”, כתבה השופטת מיכל ברנט בגזר הדין. בדבריה, ציינה כי בן נון לא ויתר על אף אחד מהעדויות, “וכך, במשך ישיבות מרובות, צעדו אל בית המשפט גברים שנטייתם המינית הוסתרה על ידם, נאלצו לעמוד על דוכן העדים, לספר את שאירע להם, לעמוד בחקירה נגדית, אף על נטיותיהם המיניות, כל זאת כתוספת לעוול שגרם להם הנאשם”.
השופטת מיקי ברנט הוסיפה כי “במעשיו של הנאשם, הוא פגע בערכים המוגנים של השלווה הנפשית של הקורבן, ביטחונו, חירותו והאוטונומיה הפרטית שלו. מעשים מעין אלה פוגעים אף ביסודות החברה ושלטון החוק ומחייבים ענישה ממשית והולמת. יש להדגיש כי הנאשם אשר הכתיר עצמו כ’לוכד פדופילים’ לא מסר במהלך ביצוע העבירות ולו שם אחד משמות המתלוננים למשטרה, ולא עשה כן לאחר מעצרו. משמע, העבירות בוצעו מתוך מניע של בצע כסף”.
הפרשה עוררה סערה ברשתות החברתיות עוד לפני שנקבע גזר הדין. היו מי שטענו כי יש להעמיד לדין גם את המתלוננים ולפרסם את שמותיהם, מכיוון שחלקם חשבו שהם נפגשים עם נער בן 15 לצורך קיום יחסי מין. 15 מתלוננים נחקרו באזהרה, אולם הפרקליטות סברה שאין מספיק ראיות להגיש נגדם כתב אישום. בעקבות הביקורת, כפי שדווח לראשונה בחדשות 13, פרקליטת מחוז מרכז עו”ד רחל אבישר אבלס הודיעה כי תבחן את התיקים לפני שתתקבל ההחלטה הסופית.
רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז בהשראת גבלס
רחל אבישר אבלס פרקליטת מחוז מרכז בהשראת גבלס

על פי כתב האישום המלא, בין השנים 2019-2016 נהג בן נון ליצור קשר עם גברים והציג את עצמו כנער בן 15. השניים היו קובעים להיפגש ואז, היה בן נון מגיע למקום המפגש כ”איציק, מהמשרד לאיתור פדופילים”. לעיתים, היה אומר שהוא מ”עמותת ‘נתפסו על חם'”. בן נון הואשם כי היה מספר לגברים המופתעים שכל התקשורת ביניהם מתועדת, ואיים לפרסם את המידע ואף להעבירו למשטרה.

בן נון היה מציע לגברים שלא יפנה לרשויות – בתנאי שהם יתרמו כסף למחלקה האונקולוגית באחד מבתי החולים. בן נון דחק בגברים להעביר לו תרומה במזומן, וכך הצליח לסחוט סכום כולל בסך 712 אלף שקלים, 3,100 דולר, 2,000 אירו, תכשיטים ושני מכשירים ניידים.

הסנגוריה מכרה את צייד הפדופילים לפרקליטות

בתמונה ענת יערי הסנגורית מהסנגוריה הציבורית של צייד הפדופילים.  סנ”ציות כמותה הן סתומות בלחץ שמוכרות את הלקוחות שלהן, ולכן לא פלא כי צייד הפדופילים חטף עונש כה כבד.
למזלו לקח עו”ד פרטי אירי שהורשע ואז התחילו הפרסומים על 30 הפדופילים…..
ענת יערי סתומה בלחץ שעובדת בסנגוריה הציבורית כי לא מסוגלת להביא לקוחות
ענת יערי סתומה בלחץ שעובדת בסנגוריה הציבורית כי לא מסוגלת להביא לקוחות
עורכות דינו של בן נון, לילך מאיר וולף וענת יערי, מסרו בתגובה: “מדובר בעונש חמור וחריג בעבירות סחיטה. בית המשפט לא קיבל את טענותינו לעניין האכיפה הבררנית כי היה צריך להעמיד לדין גם את המתלוננים שביקשו לקיים יחסי מין עם קטין. אנו סבורים שמשיקולי צדק והגינות בהליך הפלילי היה ראוי להקל בעונשו של אלעד ולו רק מטעם זה. אנו נלמד את גזר הדין ונשקול את המשך צעדינו”.
בתמונה האחראית על מינוי סנגורים בסנגוריה הציבורית מיכל עורקבי.  כל תיק שהיא עצמה לוקחת היא נכשלת. ייצגה גם בפרשה 512 וספגה כישלון צורב.  הלקוח שלה חטף זין בתחת.
מיכל עורקבי מפגרת ברמות על מהסנגוריה הציבורית שנכשלת בכל התיקים שלה
מיכל עורקבי מפגרת ברמות על מהסנגוריה הציבורית שנכשלת בכל התיקים שלה

https://www.ynet.co.il/news/article/s1vsh8wgf

Views: 206

2 Comments

  1. מספר סנגורים מטעם הסנגוריה הציבורית פעלו בענייני בניגוד לחוק לשכת עורכי הדין וכללי האתיקה החלים עליהם;
    עורכת הדין טלי רזניק
    ועורך הדין דותן דניאלי
    [מכרו אותי]
    מה מציעה לי עדנה יקרה,כיצד ניגמול להם?
    הערת מערכת:
    דותן דניאלי שרמוט מארץ השרמוטות. זה לא סנגור. זה קוף מיוחם שכל פרקליטה עם ציצי יבש מסובבת אותו על האצבע.

  2. זה באמת מיקי פורן או רוצח שכרגע שוחרר ממאסר עולם? מפחיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *